Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Напівпасивний будинок у Чубинському

Максімич

Рекомендовані повідомлення

Задумався над заміною на руду каналізаційну трубу.

Полазив по Google Academy - науковці пишуть, що дослідження підземних повітроводів, що експлуатуються, не виявили в них плісняви. Тобто можна не витрачатись на посріблені труби...

Кстати недавно наткнулся на трубы Ostendorf KG2000 (такие зелененькие) - это трубы для наружной канализации из минерализованного полипропилена. ИМХО, намного лучший вариант, чем рыжие ПВХ - вопрос микрофлоры они конечно не решают, но по крайней мере из них выделяться ничего вредного не должно.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Оскільки не всі учасники форуму знають, що таке пасивний будинок, вважаю за необхідне трохи це питання висвітлити, щоб у читачів теми не виникали однакові питання

По-перше, пасивний будинок - це НЕ енергонезалежний будинок (назва інколи наштовхує на таку думку). Пасивний будинок так само може мати звичні джерела енергії (для опалення та ГВС).

За визначенням, пасивний будинок - це будинок, що:

- витрачає на опалення/охолодження менше 1.5 л газу/мазуту (15 кВтгод) на кв. м. на рік;

- має високий рівень комфорту. Для обігріву також використовується тепло побутових приладів, проживаючих людей та сонця, що проникає в будинок. Це спрощує задачу опалення;

- спеціальні вікна і дуже теплоізоляційна оболонка стін, даху та фундамента затримують тепло всередині будівлі і не випускають назовні;

- приточно-витяжна установка з рекуперацією тепла постіно забезпечує якісним свіжим повітрям.

 

Чому саме 15 кВтгод/м2 на рік? Ось пояснення з книги Файста:

Обязательным условием для соблюдения качества воздуха в жилых помещениях является контролируемая система вентиляции. При этом следует избегать рециркуляции воздуха. Тем не менее приточный воздух этой обновленной системы вентиляции можно использовать для транспортирования небольшого количества тепла (летом - холода). По германским промышленным нормам DIN 1946 на одного человека требу-ется 30 м3/ч свежего воздуха, таким образом, получается, что при соблюдении условия 30 м2 жилой площади на одного человека необходимо на каждый квадратный метр жилой площади 1 м3/(м2ч) приточного воздуха. Максимальная температура в воздухонагревателе (калорифере) должна быть менее 50 С, чтобы предотвратить подгорание пыли. Простой расчет (см. выше) с теплоемкостью воздуха, равной 0,33 Вт·ч/( С·м3), дает в итоге максимальную тепловую нагрузку в размере 10 Вт/м2, которая может быть без проблем подведена с помощью приточного воздуха. Этот результат относится, впрочем, ко всем жилым зданиям независимо от климата. Разница между теплопотерями и свободным теплом (теплопоступления без учета расхода тепла на отопление. - Прим. перев.) ограничена этой совсем малой величиной. Однако затраты на строительство значительно различаются в зависимости от климата.

Тобто, 15кВтгод/м2 на рік - це мінімально можлива потреба в опаленні виходячи з норм (німецьких) повітрообміну та теплового навантаження (тепловтрат) 10 Вт/м2 опалювальної площі для центральноєвропейського клімату. Для теплих країн це може становити 10 кВтгод/м2 на рік, для холодних - більше.

 

 

Модератори, винесіть, будь ласка, цей пост на першу сторінку теми, якщо можливо...

 

Добавлено через 13 минут

Я собі планую сочатку спробівати обігрів електричний - нічним тарифом нагрівати ТА. Як буде мало чи дорого - підключу газ.

 

Замість закладки пасивного водяного теплообмінника під фундамент все ж вирішив закласти трубу в свердловини - більше віддачі енергії та можна уникнути використання підземного повітряного теплообмінника.

Можливо, мене розчарують ціною цих робіт, але попередньо (на різних сайтах) вартість буріння до 100 грн/м (ще невідомо, з тампонуванням, чи ні), мої 320 метрів труби можна закопати в 4 свердловини по 40 м глибиною або в три по 55 м (1600 грн). Т.я. труба в кожній свердловині йде вниз і вгору, то отримаю 320 м закопаної труби.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для справки слой воды толщиной более нескольких см непрозрачен для ИК излучения с длиной волны более 1мкм, так что:

 

...но вот тепловое излучение верхних слоев будет подогревать нижние и выравнивать температуру в аккумуляторе...

 

это есть полный бред.

 

Почему бред? Нарежем все 9 метров ТА на полюбившиеся вам полосочки несколько см. Кстати, это сколько? Сколько процентов ИК излучения задерживается в слое воды толщиной 10мм? И самое главное - а куда оно, ИК излучение пропадает? В соседнее измерение? Или просто превращается в кинетическую энергию молекул воды, и в то же самое ИК излучение? Вот так послойно вода и прогреется только за счет теплового излучения. Это займет время. Не зная сколько времени невозможно оценить насколько это повлияет на эффективность обогрева здания.

 

Обязательным условием для соблюдения качества воздуха в жилых помещениях является контролируемая система вентиляции. При этом следует избегать рециркуляции воздуха. Тем не менее приточный воздух этой обновленной системы вентиляции можно использовать для транспортирования небольшого количества тепла (летом - холода). По германским промышленным нормам DIN 1946 на одного человека требу-ется 30 м3/ч свежего воздуха, таким образом, получается, что при соблюдении условия 30 м2 жилой площади на одного человека необходимо на каждый квадратный метр жилой площади 1 м3/(м2ч) приточного воздуха. Максимальная температура в воздухонагревателе (калорифере) должна быть менее 50 С, чтобы предотвратить подгорание пыли. Простой расчет (см. выше) с теплоемкостью воздуха, равной 0,33 Вт·ч/( С·м3), дает в итоге максимальную тепловую нагрузку в размере 10 Вт/м2, которая может быть без проблем подведена с помощью приточного воздуха. Этот результат относится, впрочем, ко всем жилым зданиям независимо от климата. Разница между теплопотерями и свободным теплом (теплопоступления без учета расхода тепла на отопление. - Прим. перев.) ограничена этой совсем малой величиной. Однако затраты на строительство значительно различаются в зависимости от климата.

 

Вот бы почитать этот стандарт. Все что я нашел в интернетах относится к операционным (там где хирурги работают), а слово из цитаты "промышленный" никак не вдохновляет. Дело в том, что я, как уже упоминал, участвовал в создании АСУ системой микроклимата. Так вот на производстве с реально вредными испарениями ни о каком 100% воздухообмене в час и речи не шло. 4-5 раз в сутки - да, но не 24 раза в сутки. И не нужно мне рассказывать, что санстанция у нас купленная - они то раз в полгода проверяют. Кто хоть немного в теме - те знают, с каким трепетом вас оштрафуют даже без нарушений, а с нарушениями вы будете, как любимый богатый дядя.

 

Еще интересно, как попугаи - м3 водуха, превращаются в удавов м2 площади. В цитате есть здравая, хоть и спорная мысль - 30 м3 в час на человека. Но она очень спорная - получается, я сидя на горшке в туалете площадью 1 м2 должен вокруг себя устраивать ураган с заменой воздуха раз в 6 минут? 1м2 х 3 м высоты = 3м3. 30м3 в час - это 10-ти кратная замена воздуха. Превращение 30м3 в 1 м3 на 1 м2 площади - это вообще атас! У вас дом 180 м2. Там будет жить строго 6 человек?

 

Я долго искал приемлемую методику расчета необходимого количества воздуха для вентиляции. Мне показалась наиболее разумной такая модель. Принимаем за необходимое количество воздуха для замены исходя из объема легких человека и количества вдохов/выдохов. Получим порядка 1-1,5 м3 в час. Это и есть потребное число. Когда человека нет, можно объем вентиляции уменьшить хоть до нуля. Из таких допущений реальная потребность в вентиляции для вашего дома с фантастических 360 м3 в час, до вполне разумных 5-7 м3 в час. Плюс необходимая вентиляция сан. узлов, чтоб снизить влажность - тут все зависит от количества приемов ванны или душа.

 

Я собі планую сочатку спробівати обігрів електричний - нічним тарифом нагрівати ТА. Як буде мало чи дорого - підключу газ.

 

Спасибо за ссылки, очень познавательно. У меня родственники обогреваются электрокотлом - намного дешевле любой другой альтернативы - уголь, дрова, пеллеты. Про комфорт я промолчу. ТА для такой схемы отопления - это очень здравый шаг. Только его объем и цена никак не вдохновляют. Единственная проблема - жадность наших хозяев жизни - в прошлом году они уже обозначили свои аппетиты - 1800 кВт для отопления по льготному тарифу. Этого будет мало. Ведь готовить тоже придется на электроплите. Хотя индукционные и СВЧ печи очень экономичны.

 

Замість закладки пасивного водяного теплообмінника під фундамент все ж вирішив закласти трубу в свердловини - більше віддачі енергії та можна уникнути використання підземного повітряного теплообмінника.

Можливо, мене розчарують ціною цих робіт, але попередньо (на різних сайтах) вартість буріння до 100 грн/м (ще невідомо, з тампонуванням, чи ні), мої 320 метрів труби можна закопати в 4 свердловини по 40 м глибиною або в три по 55 м (1600 грн). Т.я. труба в кожній свердловині йде вниз і вгору, то отримаю 320 м закопаної труби.

 

Дело не в глубине скважин. Лучший результат дает установка теплобменника в водоносный слой. Я был в доме, в котором теплообменник ТН был размешен на дне Днепра.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Почему бред?

Потому, что основными процессами будет теплопередача и конвективный перенос тепла. В результате вода расслоится - вверху теплая, внизу холодная. Если бы Вы когда-нибудь сталкивались на практике с подобными емкостями (пусть в меньшем объеме), то таких вопросов не задавали бы - бак может быть с горячей водой вверху, при этом низ может быть холодным. Собственно несколько теплообменников у немцев и стоит для того, чтобы за счет этого эффекта наиболее эффективно использовать накопленную энергию и солнечные коллектора.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Потому, что основными процессами будет теплопередача и конвективный перенос тепла. В результате вода расслоится - вверху теплая, внизу холодная. Если бы Вы когда-нибудь сталкивались на практике с подобными емкостями (пусть в меньшем объеме), то таких вопросов не задавали бы - бак может быть с горячей водой вверху, при этом низ может быть холодным. Собственно несколько теплообменников у немцев и стоит для того, чтобы за счет этого эффекта наиболее эффективно использовать накопленную энергию и солнечные коллектора.

 

Я бы не экстраполировал водонагревательный бак, который висит сейчас почти у каждого, на ТА такого объема и в таком температурном режиме. Да, при отборе воды из водонагревателя можно зафиксировать момент резкого снижения температуры. Думаю, что при больших перерывах в подогреве, выравнивание температуры из-за ИК излучения может иметь ощутимое влияние.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

MACTEP JIOMACTEP,

Еще интересно, как попугаи - м3 водуха, превращаются в удавов м2 площади. В цитате есть здравая, хоть и спорная мысль - 30 м3 в час на человека. Но она очень спорная - получается, я сидя на горшке в туалете площадью 1 м2 должен вокруг себя устраивать ураган с заменой воздуха раз в 6 минут? 1м2 х 3 м высоты = 3м3. 30м3 в час - это 10-ти кратная замена воздуха. Превращение 30м3 в 1 м3 на 1 м2 площади - это вообще атас! У вас дом 180 м2. Там будет жить строго 6 человек?

В моєму пості по ссилці під словом "Тобто" цей момент якраз і розписаний

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну что тут сказать. Чисто по-человечески рад за Татьяну Эрнст. Уже имеет свои типовые проекты. Молодец. Особенно рад, что ее идеи снова доходят, хоть и не из первых рук, до этого форума. Глоток свежего воздуха для мозгов.:)

Максімич , посмотрите этот вариант. Экскаватор обычно дешевле чем бурильная установка.

MACTEP JIOMACTEP. Не части. Передыхай иногда.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я бы не экстраполировал водонагревательный бак, который висит сейчас почти у каждого...

Это Ваши фантазии - я про водонагревательный бак ничего не говорил. Подразумевал я емкость в 6м3 используемую на производстве в режиме подобном ТА.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я (ссылка устарела) знайшов ще одне цікаве промислове рішення добування геотермальної енергії - корзина:

(ссылка на изображение устарела)

Рекомендують розмістити під дренажами (з септика і дощового).

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Починаємо з води - з наступного тижня.

Вибрав варіант з адаптером замість з/б кілець. Дешевше і менша ймовірність крадіжки обладнання (не у всіх є інструмент для адаптера).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Пробурили, отримали воду на ділянці.

Роботу робили ці бурильщики.

Як і домовлялись, хлопці приїхали о 08:30 на спеціально тюнінгованому трубо-бусі:

%25D0%2591%25D1%2583%25D1%2581+%25D0%25B1%25D0%25B0%25D0%25B7%25D1%2583%25D0%25BA%25D0%25B0.jpg

дістали з буса обсадні труби зі сталевим фільтром:

IMG_20130813_090929.jpg

і почали збирати бурильну установку:

%25D0%25A3%25D1%2581%25D1%2582%25D0%25B0%25D0%25BD%25D0%25B2%25D0%25BE%25D0%25BA%25D0%25B0.jpg

Я їх залишив самих і поїхав на роботу.

О 15:00 закінчили бурити (глибина 25 м, як і в усіх сусідів) і почали промивати.

Треба зазначити, що бус привіз 2 порожніх кубових ємності для води, через які відбувалась промивка. Невирішеною проблемою було дістати воду для цих ємностей. Із сусідських свердловин вода набиралась доже довго, природніх водойм поруч немає (щоб накачати мотопомпою). У зв"язку з повільним наповненням ємностей для промивки ця промивка розтяглась надовго.

Станом на 21:30 свердловина воду не давала...

Перспективи були ще раз промити 2 м3 води чи витягти обсадну трубу і продовжити буріння до 30 м. Хлопці були готові продовжити роботи вночі, але проблемою продовження буріння міг стати шум від бензогенератора - недалеко розташовані житлові будинки. Т.я. вода для промивки вже набиралась в ємності, то вирішили все ж таки промити ще раз.

О 23:30 з телефона прозвучало, що вода пішла.

Т.я. я живу поруч з ділянкою, то вирішив сходити і пересвідчитись, заодне і наварив хлопцям кави в термос...

IMG_20130813_220402.jpg

Вода текла зі свіжої свердловини близько години, нормальним натиском і кількістю.

Вранці наступного дня все було готово для опускання насоса і встановлення адаптера на обсадну трубу:

IMG_20130814_074718.jpg

Сам адаптер:

Adapter.jpg

Використання адаптера дозволило уникнути земляних робіт із закопуванням бетонних кілець в землю.

Зараз із землі стирчить такий лючок (прибл. 30 см в діаметрі) і тимчасовий гусак для користуванням водою:

%25D0%259B%25D1%258E%25D0%25BA.jpg

Гідроакумулятор з автоматикою пізніше встановлю в будинку.

Змінено користувачем Максімич
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А какие действия нужно произвести с адаптером, если необходимо извлечь насос? На какой глубине находится адаптер?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А какие действия нужно произвести с адаптером, если необходимо извлечь насос? На какой глубине находится адаптер?

 

Адаптер на глибині 1.2 м. Щоб витягти, треба щось вкрутити (трубу?) у верхню різьбову частину і потягти вгору разом з ПНД трубою і насосом.

Трохи описано тут з картинками

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 7 місяців потому...

В кінці вересня 2013 почалося будівництво. Спочатку сарай (тут не буду описувати), і поступово будинок.

Котлован копали з ранку до 20:00, затримка була у вивозі грунту (2 КАМАЗа кудись вивозили):

20131026_112235.jpg

 

Далі розмітили осі і втрамбували основу, розклали 3 контури ПНД труби для охолодження стін циркуляцією:

20131031_072343.jpg

 

Також проклали товсті ПНД труби для майбутнього вводу/виводу різних кабелів:

20131031_084139.jpg

Змінено користувачем Максімич
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Викопана траншея довжиною 60 м для укладки підземного повітровода, на вході глибина 3 м, на виході - 2 м:

20131115_112134.jpg

 

Вкладена труба Rehau Awaduct Thermo D200, зроблено такий сифон для зливу конденсату прямо в грунт:

20131119_150415.jpg

 

Останні 3 метри використана ПНД труба (чорна на фото), т.я. вважаю, що на вході в дім вже конденсату не буде, тому зекономив трохи на посрібленій трубі. Втрамбована основа під гравійну подушку:

20131118_123436.jpg

 

Добавлено через 8 минут

Покладено геотекстиль Typar SF 49 від форумчанина DjonAntoni:

20131120_093944.jpg

 

Засипка щебнем від форумчанина avtodor:

20131121_114802.jpg

20131127_111307.jpg

 

Трамбовка стоїть поруч з виходом каналізації:

20131128_112709.jpg

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ледве не заїхав самоскид в котлован:

20131128_113025.jpg

 

Заливка бетонної підготовки:

20131202_110714.jpg

 

В цьому сезоні - вирівнююча стяжка по підготовці:

20140313_100928.jpg

 

і гідроізоляція підбетонки:

20140317_124739.jpg

 

Стрічковий фундамент під майбутню терасу на півдні:

20140318_112738.jpg

 

і сарай на північній стороні будинку:

20140318_112808.jpg

 

Добавлено через 40 минут

Укладено ЕППС Styrodur 4000CS (поставка від представника BASFв Україні):

IMG_20140326_153001.jpg

 

Зв"язано арматуру:

IMG_20140401_094709.jpg

 

І сьогодні вже залито фундаментну плиту:

IMG_20140401_101401.jpg

IMG_20140401_182722.jpg

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Залили борти ФП:

20140406_175642.jpg

 

Сьогодні привезли цеглу М125 виробництва с. Петрівка-Роменське Гадяцького р-ну Полтавської обл.:

20140408_120159.jpg

 

Паралельно заливається фундамент паркану:

20140404_185601.jpg

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Майбутня стропильна система система закуплена, оброблена вогнебіозахистом Tytan і складена сушитись. Оброблена шляхом вмокання в ванну, різниця в кольорі викликана різним барвником.20140412_095716.jpg

 

З боків утеплювач ФП закритий плоским шифером, що покритий гідроізоляцією:

20140412_095739.jpg

 

Сьогодні покладено першу цеглину майбутніх стін. Нарешті будинок почне рости вгору:

20140414_112204.jpg

  • Лайк 6
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Майбутня стропильна система система закуплена, оброблена вогнебіозахистом Tytan і складена сушитись.

Есть у меня подозрение, что брус 50х50 очень сильно покрутит. Я подобным образом сушил у себя лес - по большей части успешно, но вот с мелким брусом вышла засада - ИМХО, его лучше сразу сухой строганный брать.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Есть у меня подозрение, что брус 50х50 очень сильно покрутит. Я подобным образом сушил у себя лес - по большей части успешно, но вот с мелким брусом вышла засада - ИМХО, его лучше сразу сухой строганный брать.

 

Де ж його такого взяти - висушеного, а потім розпиляного? Є надія, що дерево було спиляно взимку - з низьким рівнем вологості.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Де ж його такого взяти - висушеного, а потім розпиляного? Є надія, що дерево було спиляно взимку - з низьким рівнем вологості.

У меня тоже была такая проблема - нашел одну фирму с небольшим правда ассортиментом, но взял 20х70, 20х80 и 40х60.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Після перерви на Великодні свята (і дощі перед ними) ріст будинку у висоту продовжився.

IMG_20140501_105544.jpg

 

Виявилося, що при нанесенні осей на ділянці майбутні розміри кімнат чомусь здавались завеликими, а коли з'явилися стіни - то кімнати стали здаватись маленькими.

Тут підготовка до заливання з/б балки над південними віконними проємами (вся арматура доставлена формчанином emax777):

IMG_20140513_193425.jpg

 

Підготовка до заливання монолітного з/б перекриття над північними приміщеннями. Тут вид в котельню (на задньому плані тимчасовий вузол водопостачання на потреби будівельників і капельний полив):

IMG_20140513_193453.jpg

 

Вперше заліз на другий поверх. Дивні відчуття простору...

Далі готується опалубка над північними приміщеннями:

IMG_20140514_193033.jpg

 

Майбутня вітальня:

IMG_20140514_193407.jpg

Змінено користувачем Максімич
  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

Заливання перекриття 2-го поверху:

20140524_202903.jpg

 

20140530_090708.jpg

 

Бетононасос чомусь забився з самого початку, прийшлось трохи розібрати:

20140530_091638.jpg

 

Залито

20140530_173345.jpg

 

Після перерви на застигання перекриття стіни ростуть далі:

20140619_191643.jpg

20140619_191715.jpg

 

Армопояс

20140621_144356.jpg

20140625_203718.jpg

20140629_193501.jpg

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мауерлат вже покладено

20140703_201234.jpg

 

Стропила з північного боку встановили швидко:

20140709_205118.jpg

 

Південна сторона теж помалу вимальовується:

20140711_184931.jpg

 

Вже видно форму даху і будинку вцілому:

20140714_203534.jpg

 

Але відбувся збій з замовленням і поставкою утеплювача на дах і стіни, тому настала вимушена пауза. Будуємо тим часом паркан.

20140723_192549.jpg

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Автор, масштабность строительства просто поражает! Вот это проект!

 

Можете раскрыть цифры, если не секрет?

 

- общая площадь дома? (сорри, я с телефона, на фото не вижу)

- сколько в сумме ушло тонн арматуры?

- сколько кубов бетона и на какой марке остановились?

- пеностекло используете или решили заменить? Если да, то чем?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...