a6pakaga6pa Опубліковано: 18 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2013 Теперь такой вопрос. Вот я сейчас паробарьером закрою утепление, стыки замажу/заклею. А потом когда буду бить профиль, то снова "протыкать" паробарьер? Или в этом нет ничего страшного? Вот чтоб не протыкать, пароизоляцию укладывают под стропила, потом контробрешетка и 50 мм дополнительный слой ваты. При чистовой обшивке паробарьер остается целым Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
VIP TEJAS Опубліковано: 18 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2013 А что это у вас за голубая подложка под брусок? На 3 фото (слева вверху) гипсокартон не очень близко к окну уложен? Уплотнительная лента под контр рейку. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
OlegArh Опубліковано: 18 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 18 вересня 2013 Вот чтоб не протыкать, пароизоляцию укладывают под стропила, потом контробрешетка и 50 мм дополнительный слой ваты. При чистовой обшивке паробарьер остается целымНаша песня хороша - начинай с начала... :D Читайте, плз, тему с первого поста. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
a6pakaga6pa Опубліковано: 19 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 19 вересня 2013 Наша песня хороша - начинай с начала... Читайте, плз, тему с первого поста. Пардоньте, теперь прочитал, но мнения не меняю Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seyvalter Опубліковано: 20 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 20 вересня 2013 Почему нет? Есть техкарты Роквула. Там всё чётко описано: где можно а где низзя. Действительно, при "нормальных условиях" парчик не особо то и нужен ЦЕ ЄДИНА НОРМАЛЬНА ВІДПОВІДЬ. для роздумів всім хто дер горлянку у темі - 1, Флажок брався безпосередньо з техкарти виробника мінвати - думаю ці пацани теж в курсі як захищати свою продукцію від пари. Хто не вірить - можу відсканувати і викласти. -2, У тій же техкарті жирними буквами прописано - "Паробар"єр є обов"язковим лише для приміщень з інтенсивним виділенням пари (кухня, ванна, суміщений санвузол)." - та на техкарти походу ніхто уваги не звертає - нашому народу простіше підганяти хибні розрахунки під надумані проблеми... -3 -е і останнье, - собі робив згідно техкарти - по жилих приміщеннях паробар"єр НЕ ДАВАВ ВЗАГАЛІ, шар вати - 250мм. І о жах - вже три зими живу в мансарді - і нічого лихого не стається - не промерзає, не капає, не кришиться. Проти того - майстер розповідав що мансарді з тотальним паробар"єром після проведення глобальних штукатурних робіт на стінах - гіпсокартон на потолку повністю повидувався - парі небуло куди діватись і вона буквально стояла краплями на стелі. Висновок - до любої ізоляції треба підходити з розумінням і без фанатизму - інакше результат буде неочікуваним. А щодо масси вузлів і пирогів у різних темах - я особисту по кожному матеріалу юзаю лише вузли рекомендовані ВИРОБНИКОМ подукції - і не моя (і не ваша) справа ті точки роси вираховуваи і дур"ю маятись - на це є техвідділи при заводах, наше діло лише змонтувати вузол згідно техкарти а не лізти у вищі матерії, інакше буде як у старому анекдоті - " при посинении ампутировали яички, и только потом выяснилось, что это джинсы полиняли. " ИМХО. 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
NNrabota Опубліковано: 22 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 22 вересня 2013 - собі робив згідно техкарти - по жилих приміщеннях паробар"єр НЕ ДАВАВ ВЗАГАЛІ, шар вати - 250мм. І о жах - вже три зими живу в мансарді - і нічого лихого не стається - не промерзає, не капає, не кришиться... Мнение пользователя также очень значимо! Опишите, пжл, "пирог" вашей мансардной кровли. Заранее спасибо. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
a6pakaga6pa Опубліковано: 26 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 26 вересня 2013 Висновок - до любої ізоляції треба підходити з розумінням і без фанатизму - інакше результат буде неочікуваним. А щодо масси вузлів і пирогів у різних темах - я особисту по кожному матеріалу юзаю лише вузли рекомендовані ВИРОБНИКОМ подукції - і не моя (і не ваша) справа ті точки роси вираховуваи і дур"ю маятись - на це є техвідділи при заводах, наше діло лише змонтувати вузол згідно техкарти а не лізти у вищі матерії, інакше буде як у старому анекдоті - " при посинении ампутировали яички, и только потом выяснилось, что это джинсы полиняли. " ИМХО. Все вы правильно пишите, в конце концов производитель "отвечает за базар" и не в его интересах чтобы у вас что-то там не так пошло. -3 -е і останнье, - собі робив згідно техкарти - по жилих приміщеннях паробар"єр НЕ ДАВАВ ВЗАГАЛІ, шар вати - 250мм. І о жах - вже три зими живу в мансарді - і нічого лихого не стається - не промерзає, не капає, не кришиться. Проти того - майстер розповідав що мансарді з тотальним паробар"єром після проведення глобальних штукатурних робіт на стінах - гіпсокартон на потолку повністю повидувався - парі небуло куди діватись і вона буквально стояла краплями на стелі. Каждый случай индивидуален, и, в теории, нуждается в детальном просчете. Это сложно и не все умеют, поэтому ввели "среднюю температуру по больнице" - общие рекомендации по применению тех или иных решений. Они будут работать в 95% случаев. Вы попали в те 5%, когда все ок (надеюсь что не ПОКА всё ок). Значит, монтаж проведен качественно, материалы хорошие. Но такое случается нечасто. Про случай с намокшим гипсокартоном - отсутствие достаточной вентиляции при проведении "мокрых работ". Отстутствие паробарьера не помогла бы, паропроницаемость ваты не настолько высока Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Andy_pilot Опубліковано: 26 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 26 вересня 2013 Класична схема утеплення у фінських каркасах. 20см мін вати + пароізоляція + 5 см мінвати . В останньому шарі також прокладаються комунікації. При такому розкладі при монтажі внутрішнього оздоблення не пробивається пароізоляція. І так по всіх приміщеннях. Хто їх знає тих фінів, може від них більше парує ніж від українців і нам для нашої мінвати можна не ізолюватися сам ще не утеплювався, теж вивчаю питання... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
NNrabota Опубліковано: 26 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 26 вересня 2013 У финнов серьезный подход к вентиляции помещений. Принудительная вентиляция с рекуперацией, нормативный обмен воздуха в помещении... Не успевают "нахекать":) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
NNrabota Опубліковано: 27 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 27 вересня 2013 Уложили 200 ваты между стропилами. А теперь вопрос: можно ли использовать свежепиленный (мокрый) брусок 50х50, уложить еще 50 ваты и все это закрыть паробарьером? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игореха Опубліковано: 27 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 27 вересня 2013 Вот чтоб не протыкать, пароизоляцию укладывают под стропила, потом контробрешетка и 50 мм дополнительный слой ваты. При чистовой обшивке паробарьер остается целым У меня только один вопрос. Какой клей использовать для приклеивания контрбруса к пароизоляции, и пароизоляции к стропилам? Ведь при финишной отделке будут не хилые нагрузки на контрбрус, значит его надо очень качественно клеить к пароизоляции? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
alexob Опубліковано: 27 вересня 2013 Автор Поділитись Опубліковано: 27 вересня 2013 можно ли использовать свежепиленный (мокрый) брусок 50х50, уложить еще 50 ваты и все это закрыть паробарьером? если время позволяет подождать, то я бы паробарьер пока не цеплял, пусть бы брусок подсох 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
a6pakaga6pa Опубліковано: 27 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 27 вересня 2013 У меня только один вопрос. Какой клей использовать для приклеивания контрбруса к пароизоляции, и пароизоляции к стропилам? Ведь при финишной отделке будут не хилые нагрузки на контрбрус, значит его надо очень качественно клеить к пароизоляции? Не совсем понял вопрос - не видел, чтобы приклеивали. Многие не парятся и крепят степлером к стропилам, хотя это не очень надежно. Видел как немцы делают - они крепят паробарьер гвоздями, но через паронепроницаемые эластичные круглые плашки (фото найти не могу) - таким образом сохраняют паронепроницаемый контур. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Игореха Опубліковано: 28 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 28 вересня 2013 Не совсем понял вопрос - не видел, чтобы приклеивали. Многие не парятся и крепят степлером к стропилам, хотя это не очень надежно. Видел как немцы делают - они крепят паробарьер гвоздями, но через паронепроницаемые эластичные круглые плашки (фото найти не могу) - таким образом сохраняют паронепроницаемый контур. Я всего-лишь интересовался, как в случае "промежуточной" пленки ПБ можно сохранить ее целостность ;) Значит и в этом случае она пробивается нагелями? Тогда что мешает повторить тоже самое при "наружной" пленке ПБ? ))) Если укладывать пароизоляцию на стропила под контррейку, она точно так же протыкается ;) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
a6pakaga6pa Опубліковано: 30 вересня 2013 Поділитись Опубліковано: 30 вересня 2013 Я всего-лишь интересовался, как в случае "промежуточной" пленки ПБ можно сохранить ее целостность ;) Значит и в этом случае она пробивается нагелями? Тогда что мешает повторить тоже самое при "наружной" пленке ПБ? ))) Если укладывать пароизоляцию на стропила под контррейку, она точно так же протыкается ;) Зачем же сразу нагелями? Я вижу преимущество расположения паробарьера до контробрешетки только в том, что она останется целой после внутренней обшивки. Так как часто обшивают гипсокартоном - саморезами протыкают через каждые 15-20 см. В случае зазора в 5 см этого можно избежать. К стропилам все равно крепить нужно, нарушение целостности неизбежно, но как это делать "в идеале" - писал выше. Хотя ИМХО - это задро%:во и педантичность немцев Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз