Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Допоміжне опалення на сонячній енергії, хто пробував?

Vitaliym

Рекомендовані повідомлення

А влітку, коли система не буде працювати, бо і так тепло - розжариться вона суттєво, і навіть закриті клапанами повітряпроводи будуть заносити в будинок гидоту. Краще використовувати якусь мінеральну вату, напевно...
Ну нарахунок літа не все так просто. Якщо вірити джерелам то розігрів не такий значний (при вертикальному положенні) через високий кут сонця над горизонтом. Взагалі на літо планую знімати повітрепроводи і закривати СК зеркальною плівкою . На рахунок мінеральної вати - сенс є, але в гаражі лежить пінопласт...

 

Доречі, як захиститися від нічного надходження холоду через тонкостінні клапани повітряпроводів? Це явно містки холоду вийдуть в періоди, коли система знаходиться в пасивному режимі...

Думав над цим, повітряпроводи брав (ссылка устарела), клапани - незнаю, може є сенс поставити 2 в ряд? Але боюся будуть давати сильний опір потоку повітря.

 

Знову тут не бачу, щоб вона була матовою в описі. Якщо знайдете матову чорну аерозольну - не забудьте поділитися.
(ссылка устарела)

 

Можливо, це вирішить проблему не охолодження вже нагрітого повітря, але це не вирішує проблему простою системи в ситуації, коли температура в СК менша від 30С, але більша за кімнатну. А ця ситуація в наших широтах дуже навіть можлива - і втрачати цю частину тепла якраз і не хотілося б...
Регулювання діло тонке, краще проводити вже на готовій системі по результатах роботи. Поки що все це теорія і здогадки. Поживемо-побачимо.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Регулювання діло тонке, краще проводити вже на готовій системі по результатах роботи. Поки що все це теорія і здогадки. Поживемо-побачимо.

Так, але ваш інструментарій дещо обмежує в цих регулюваннях. потрібен дешевий контролер-реле, що банально вміє порівнювати дві температури між собою, крім власне виміру цих температур і порівняння з заданими значеннями. Може, хтось з форуму підкаже?

 

Добавлено через 14 минут

клапани - незнаю, може є сенс поставити 2 в ряд?

Десь читав, що пропонується наклеїти пінопласт на сам клапан - але не знаю чи це не завадить нормальній його роботі...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

10% от площади необходимого отапливаемого помещения?...что то мне здается маловато будет...впрочем все проверяется лишь практикой) ... у меня хата 8х8 ... 64 м2 то есть 6.4-7 м2 коллектора..гм..надо подумать)
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тут цілком згоден - що кому дано, але звертаю увагу - я нікого не агітую, не пропоную щось подібне робити. Моя мета була лише з’ясувати чи є в кого з форумчан досвід реалізації подібних проектів, дізнатися про враження і результати.

 

 

Щож, якщо є бажання і достатньо вільних грошей то можна придбати і професійно виготовлений сонячний колектор на вакуумних трубках, гріти ними воду чи врізати в систему опалення і.т.п. Яж веду мову про просте і доступне рішення яке може при бажаннні реалізувати кожен, за якість реалізаціїї (та її естетичність) відповідно і з себе буде запитувати Ж-)

 

 

Пропоную прикинути разом, додаю таблицю по собівартості матеріалів на колектор 6,25м.кв. (цифри взяті з ЕПІЦЕНТРу). Дані по продуктивності можемо прийняти наступні 0,7кВт/м.кв в сонячну погоду, ефективна експлуатація з кінця жовтня по квітень залежно від кількості сонячних днів.

 

 

Відповів вище - на вкус и цвет товарищей нет.

возможно я буду первым вашим клиентом, сколько будет стоить готовое изделие если что? (если захотите немного отбить рублей я с Ровна если что)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, але ваш інструментарій дещо обмежує в цих регулюваннях. потрібен дешевий контролер-реле, що банально вміє порівнювати дві температури між собою, крім власне виміру цих температур і порівняння з заданими значеннями. Може, хтось з форуму підкаже?

Подскажу.

 

Вам нужно два термореле.

1. термореле контролирует температуру нагреваемого воздуха в нагревателе.

Алгоритм.Пример. Подготавливает или размыкает цепь для питания вентилятора. При температуре выше 19С цепь подготовлена для работы, при температуре ниже 19С цепь разомкнута.

2. термореле контролирует температуру внутреннего помещения. Включает или отключает вентилятор. Алгоритм стандартный для всех термореле что используются в помещениях. Например включения вентилятора на нагнетания теплого воздуха при температуре ниже 20С и отключения при температуре выше 22С.

Есть термореле на AC 220 v c внутреннем реле 10 А около 160 грн. и такое же самое только на DC 12 V за 140 грн. дешевле на нашем рынке при таком функционале я не видел. Реле встраиваемые. Если нужно скажу где можна купить.

Змінено користувачем tollyn
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

возможно я буду первым вашим клиентом, сколько будет стоить готовое изделие если что? (если захотите немного отбить рублей я с Ровна если что)

 

:flag1: я поки планую зробити таку систему для себе, якщо все вдасться і результати будуть такі, за які не соромно брати гроші - можливо організую бізнес, тоді і поспілкуємося. Проте дякую за інтерес :beer:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Подскажу.

 

Вам нужно два термореле.

1. термореле контролирует температуру нагреваемого воздуха в нагревателе.

Алгоритм.Пример. Подготавливает или размыкает цепь для питания вентилятора. При температуре выше 19С цепь подготовлена для работы, при температуре ниже 19С цепь разомкнута.

2. термореле контролирует температуру внутреннего помещения. Включает или отключает вентилятор. Алгоритм стандартный для всех термореле что используются в помещениях. Например включения вентилятора на нагнетания теплого воздуха при температуре ниже 20С и отключения при температуре выше 22С.

Есть термореле на AC 220 v c внутреннем реле 10 А около 160 грн. и такое же самое только на DC 12 V за 140 грн. дешевле на нашем рынке при таком функционале я не видел. Реле встраиваемые. Если нужно скажу где можна купить.

 

Спасибо конечно, но такой вариант мы и сами уже обсудили, с ним все просто и понятно. Прочитайте внимательно тему алгоритма работы устройства,которую я хочу организовать, а уж тогда помогайте советами.

 

Нужна автоматика, которая включит вентилятор в ситуации, когда температура в СК выше, чем в помещении на дельта{х} градусов (например в помещении -1, а в СК +9). И выключит при достижении температуры помещения, скажем 25С, либо при падении разницы температур в помещении и СК до дельта{у}. Например, в помещении стало +3, а в СК темп опустилась до +6

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
Спасибо конечно, но такой вариант мы и сами уже обсудили, с ним все просто и понятно. Прочитайте внимательно тему алгоритма работы устройства,которую я хочу организовать, а уж тогда помогайте советами.

 

Нужна автоматика, которая включит вентилятор в ситуации, когда температура в СК выше, чем в помещении на дельта{х} градусов (например в помещении -1, а в СК +9). И выключит при достижении температуры помещения, скажем 25С, либо при падении разницы температур в помещении и СК до дельта{у}. Например, в помещении стало +3, а в СК темп опустилась до +6

 

можливо така автоматика підійде?

(ссылка устарела)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

можливо така автоматика підійде?

(ссылка устарела)

Не подойдет.

Во первых здесь применяется "обычный термостат" из стандартными функциями. Нагрев, охлаждения. Для каждого отдельного помещения. И сравнивать две температуры он не умеет. Плюс один в том что настраивать можна не каждый отдельно термостат, а достаточно внести настройки в один контролер. Хотя это плюс сомнительный, так как настраивать и перестраивать часто не нужно. А цена заоблачная это 100%.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
вот именно конечных результатов (полученного тепла для помещений или нагрева воды) на том сайте нет( ... интересно было бы узреть в работе воздушный ск на алюм. банках что там сотворили (кстати у буржуев очень распрастраненная конструкция)
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 рік потому...
вот именно конечных результатов (полученного тепла для помещений или нагрева воды) на том сайте нет( ... интересно было бы узреть в работе воздушный ск на алюм. банках что там сотворили (кстати у буржуев очень распрастраненная конструкция)

 

Вчора зліпив, габарит 5400*1430мм! Заштробитися не встиг, тимчасово подається на підігрів повітря з гаражу.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

у меня дома солнце работает с приоритетом на ГВС, а избыток уходит в отопление. Приоритет легко меняется:flag1:
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 тижні потому...
Вчора зліпив, габарит 5400*1430мм! Заштробитися не встиг, тимчасово подається на підігрів повітря з гаражу.
Как результат?

Если возможно, выложите фото конструкции.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
Как результат?

Если возможно, выложите фото конструкции.

 

Доброго дня!

Довго не міг нічого написати бо небуло фоток. Загальний вигляд можете побачити на фото. Схема конструкції в pdf файлі. За результати - постійно спостерігати немаю можливості, але сьогодні 27.11.2015 в 11.15, при частковій затіненості і перемінній хмарності температура на вулиці +1, на вході в колектор повітря 11°C на виході 20°C :flag1:

PB264232.thumb.JPG.759a3e2b5f403cc88b430620afe3888e.JPG

Колектор.pdf

СХЕМА РОЗТАШУВАННЯ.pdf

Змінено користувачем Vitaliym
  • Лайк 11
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Большое спасибо за информацию. Вопрос по конструкции: Воздух продувается между стеклом и крашеной в черный поверхностью фолара или между задней стенкой и чистой фольгированной поверхностью фолара? Судя по схеме в ПДФке - между задней стенкой и фоларом . Но производители позиционируют этот материал как теплоизолятор :( Теоретически, наружная, черненая поверхность фолара, будет намного горячее внутренней .

Змінено користувачем термо_2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Большое спасибо за информацию. Вопрос по конструкции: Воздух продувается между стеклом и крашеной в черный поверхностью фолара или между задней стенкой и чистой фольгированной поверхностью фолара? Судя по схеме в ПДФке - между задней стенкой и фоларом . Но производители позиционируют этот материал как теплоизолятор :( Теоретически, наружная, черненая поверхность фолара, будет намного горячее внутренней .

 

Все правильно. Продувається саме між задньою утепленою стінкою колектора і фоларом. Фолар - по суті алюмінієва фольга 100мкм армована склосіткою, нічим фізично не відрізняється від алюмінієвих банок, крім зручності в роботі. Виходячи з того, що алюміній другий (після міді) метал по теплопередачі то за товщини 100мкм (0,1мм) його відзеркаленням можна знехтувати (у алюмінієвих банок внутрішня поверхня також дзеркальна).

Саме таку конструкцію вибрав завдяки статті на сайті www.mensh.ru/konstrukcii_vozdushnyh_kollektorov що люб’язно надав NightPilot. Згідно даних статті такий варіант компонування "при увеличении разности между температурой коллектора и температурой наружного воздуха лучшие характеристики будет иметь устройство типа III. "

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякую за швидку та змiстовну вiдповiдь. На схеме нарисован вентиятор на 250 м*3 . Не шумит воздухом при работе ? :) Ведь это , теоретически, 70 литров/сек. Воздуховод в гараже ал. гофра или пласт. труба ? Кстати при паспортных 250 м*3 протока от вентилятора и дельта t в 9 градусов Цельсия, тепловая мощность коллектора всего 774 Ватт. И это при площади почти в 7.5 м*2:o
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А зачем Вы теплый воздух под самую крышу в дом завели - ведь туда и так из дома он поднимается. При наличии принудительного воздуходува в вашей схеме, было бы логично возвращать теплый воздух как минимум на первый этаж, а в идеале максимально близко к полу - просто подальше от точки забора. Ваш же вариант больше подходит для системы с конвекционной циркуляцией, без принудительного мотора. Актуально при отсутсвии электричества.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня!

Довго не міг нічого написати бо небуло фоток. Загальний вигляд можете побачити на фото. Схема конструкції в pdf файлі. За результати - постійно спостерігати немаю можливості, але сьогодні 27.11.2015 в 11.15, при частковій затіненості і перемінній хмарності температура на вулиці +1, на вході в колектор повітря 11°C на виході 20°C :flag1:

 

На фото декілька колекторів. Як вони з'єднані послідовно чи паралельно?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ОГО! Пару днів не заглянув, а тут купа коментів.

Дякую за швидку та змiстовну вiдповiдь. На схеме нарисован вентиятор на 250 м*3 . Не шумит воздухом при работе ? :) Ведь это , теоретически, 70 литров/сек. Воздуховод в гараже ал. гофра или пласт. труба ? Кстати при паспортных 250 м*3 протока от вентилятора и дельта t в 9 градусов Цельсия, тепловая мощность коллектора всего 774 Ватт. И это при площади почти в 7.5 м*2:o

 

Спробую відповісти по порядку:

*Не шумит воздухом при работе ? - шум є в точці забору, але не такий страшний. Не голосніше холодильника.

*Воздуховод в гараже ал. гофра или пласт. труба ? -утеплена пінополіетиленом пластикова труба.

* ...тепловая мощность коллектора всего 774 Ватт. И это при площади почти в 7.5 м*2:o - Калькулацію в студію! Розрахувати сам толком не зміг, користувався даними з іншого форуму , вийшло в межах 1200-1400Вт/год. Якщо чесно, то сам сподівався на більше. Але незабуваємо додаткові фактори:

а) часткова затіненість,

б) перемінна хмарність,

в) площа 7,5м.кв - номінальна, розмір самої апертури (1,32*,55)*8=5,8м.кв, ну і нарешті

г) для самопалу, зібраного за день з залишків будматеріалів і рам від балкону 1980р розливу, з затратами співставними з ціною хорошого електрообігрівача, також непоганий результат.

 

А зачем Вы теплый воздух под самую крышу в дом завели - ведь туда и так из дома он поднимается. При наличии принудительного воздуходува в вашей схеме, было бы логично возвращать теплый воздух как минимум на первый этаж, а в идеале максимально близко к полу - просто подальше от точки забора. Ваш же вариант больше подходит для системы с конвекционной циркуляцией, без принудительного мотора. Актуально при отсутсвии электричества.
- задумувався на таким варіантом з самого початку, але дуже високий пневматичний опір системи. Потрібно збільшити в 2 рази потужність вентилятора і вентканал відповідно + шум. З другого боку, по поточній схемі холодне повітря з низу будинку викачується і заміщується більш теплим з верхніх шарів.

 

На фото декілька колекторів. Як вони з'єднані послідовно чи паралельно?
- колектор один, рам -8шт. реінкарнація мого старого балкону. Фото внутрішньої будови колектора додаю.

IMG_20151017_103004.thumb.jpg.24c7e3bb476409700f84d91555070a21.jpg

Змінено користувачем Vitaliym
  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да, использование "вторичного сырья" для изготовления солнечных коллекторов позволяет значительно повысить их экономическую целесообразность :) . Я сам зацепился на тему возд. солнечных коллекторов только этой осенью, в сезон не успел, а пока просматриваю информацию о том, что уже сделано другими.

По поводу рассчетов: за основу брал формулы отсюда -infobos.ru/str/716.html

у них немного неточно подписана размерность 1 Вт = 3600 Дж :oops: . Примерный расчет: средняя t воздуха коллектора (20+11)/2= 15.5 градусов. Табличная плотность при этой t - 1.221 кг/м*3.

Теплоемкость 1015 Дж/(кг * С)

при протоке 250 м*3/час

Q= C• ρ• V1 • (t1-t2) = 1015 * 1.221 * 250 * (20-11) = 2788458 Дж Но так, как мы брали проток м*3/час, то для перевода к норме, в секундах, разделить нужно на 3600 2788458:3600 = 775 Ватт

 

Добавлено через 18 минут

Позволю себе небольшой совет, по поводу повышения эффективности вашей конструкции: Вы неплохо утеплили "заднюю"стенку коллектора , но на торцах всего 15 мм ОСБ . По теплоизоляции, это даже хуже чем просто 15 мм дерева, не говоря уже о ЭППС. При наличии возможности и желания, можно наклеить полосы ЭППС прямо снаружи всех четырех торцов коллектора . На силикон или жидкие гвозди без растворителя. А поверх пенопласта закрыть можно тем-же фоларом - для защиты от УФ солнца.

Конечно, это не даст повышения эффективности в разы, но процентики добавит, :Dособенно при большой разности наружного /подогретого воздуха.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 тижні потому...
engineering-ru.livejournal.com/399998.html#cutid1

 

Хороший варіант для акумулювання теплової енергії, подібну за принципом дії станцію у Миргороді (Полтавська обл.) реалізував Сергей Юрко, його результати можна подивитися на каналі https://www.youtube.com/channel/UCV-AUPKwT--xAfCdYyz2c5Q

 

При нагоді вітаю всіх з прийдешнім Новим Роком та Різдвом Христовим! Бажаю МИРУ і злагоди в сім’ї та державі. :flag1:

Змінено користувачем Vitaliym
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да, использование "вторичного сырья" для изготовления солнечных коллекторов позволяет значительно повысить их экономическую целесообразность :) . Я сам зацепился на тему возд. солнечных коллекторов только этой осенью, в сезон не успел, а пока просматриваю информацию о том, что уже сделано другими.

По поводу рассчетов: за основу брал формулы отсюда -infobos.ru/str/716.html

у них немного неточно подписана размерность 1 Вт = 3600 Дж :oops: . Примерный расчет: средняя t воздуха коллектора (20+11)/2= 15.5 градусов. Табличная плотность при этой t - 1.221 кг/м*3.

Теплоемкость 1015 Дж/(кг * С)

при протоке 250 м*3/час

Q= C• ρ• V1 • (t1-t2) = 1015 * 1.221 * 250 * (20-11) = 2788458 Дж Но так, как мы брали проток м*3/час, то для перевода к норме, в секундах, разделить нужно на 3600 2788458:3600 = 775 Ватт

 

Добавлено через 18 минут

Позволю себе небольшой совет, по поводу повышения эффективности вашей конструкции: Вы неплохо утеплили "заднюю"стенку коллектора , но на торцах всего 15 мм ОСБ . По теплоизоляции, это даже хуже чем просто 15 мм дерева, не говоря уже о ЭППС. При наличии возможности и желания, можно наклеить полосы ЭППС прямо снаружи всех четырех торцов коллектора . На силикон или жидкие гвозди без растворителя. А поверх пенопласта закрыть можно тем-же фоларом - для защиты от УФ солнца.

Конечно, это не даст повышения эффективности в разы, но процентики добавит, :Dособенно при большой разности наружного /подогретого воздуха.

 

З приводу ефективності - спеціально вчора займався спостереженнями. З 9.40 старт і до 10.00 температура піднялася до 25. Але тільки зайшли перисті хмари відразу впала до 20. Також дуже сильно впливає тінь від дерева - прозора тінь від верби вбила продуктивність на 1,5 години до 15 градусів. Також хто буде наслідувати - немає потреби в такій кількості каналів в колекторі при такій площі - втрачається потік повітря, також напевне кращі результати будуть при застосуванні полікарбонату для остіклення.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...