Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Тріщини і відшарування шпаклівки після похолодання

Uyra

Рекомендовані повідомлення

Я ніколи не проводив "стрес - тести" на цілих приміщеннях, так бавився тестуючи матеріали на окремих стендах з гіпсокартону випробовуючи різні види армування, де окрім різкого нагріву (фен, радіатор) перед тим як різко охолодити на (десь на вулиці чи на сквозняку) ще й додатково зволожував його.

Можливо в Вашому стрес-тесті, вартувало б ще наситити вологою стіни... Наприклад застосовуючи садовий оприскувач, зволожити стіни і стяжки. Але робити це вміру... ну і не мінімийкою звичайно))). Бо все рівно потім, сам тест на вологість, ваші стіни вже пройдуть під час грунтування і фарбування.

Судячи по фото то у Вас застосовували шпаклівки - кнауф старт і Кнауф фініш з абрівіатурою - НР

Саме ці шпаклівки після висихання колись були темно-сірого коліру, потім темно-коричневого, а останім часом темно-розові. Після того як ваші майстри, поверх НРфінішу нанесли готову акрилову фініш пасту (ідеально білу) і в кінцевому результаті після шліфовки де місцями акрил-путц затерто до кнауфа, то тому і на вигляд оці страшні розово-білі плями на стінах.

Це зовсім не означає, що стіна не може бути готова під фарбування, проте в Вашому випадку, я дуже сумніваюсь судячи з кваліфікації ваших майстрів.

Переконатись в якості підготовки поверхні, можна застосовуючи - бокове світло і чим темніше в приміщені, тим більш явний - ренген)).

Ще й в Вашому випадку - Тікуріла джокер:o... я не знаю зі своєї практики більш вибагливої і примхливої фарби в роботі... для якої самим основним залогом хорошого результату, являється підготовка поверхні.

При умові що не використовується спеціальна грунтфарба, її якраз заміняє готова акрилова -фінішпаста, яку теж можна називати грунтфарбою (просто густіша і наносится шпателем а не валиком)

Наприклад в мене інколи трапляється що я в окремих місцях (одне два на стелю і розміром не більше як долонь руки) зашліфовую до гіпсової фінішної шпаклівки, але у випадку з джокером це явний дефект, бо валік в цьому місці зробить дещо іншу структуру, яка явно буде виділятись потім.

Одним словом - при підготовці поверхні під джокер, потрібно відношеня до кінцевого результату, ніби уявляючи що поверхня має бути фарбована глянцевою фарбою... хоч джокер і не являється - глянцевою.

 

 

 

Про точну причину відшарування пласту фінішної шпаклівки напевно й баба Ванга не розкаже)) Спробуйте знайти ще якогось маляра по рекомендації, який би на дотик і вже на місці оглянув саме відшарування...

_ якщо після зняття пласту поверхня на дотик дуже гладка і слизька, то можливо засклили поверхню переборщивши з концентрацією грунтовки і з кількістью її нанесення.

В чому я дуже сумніваюсь, оскільки впевнений що ваші профі НРстарт не замивали і не глянцували, а засклити не заглянцовану поверхню старту грунтом, то треба хіба що вже -навмисно).

_ Скоріш за все (неодноразово колись таке спостерігав) після старту і для більш легкого нанесення фінішу, вони шліфували старт грубим зерном шліфшкурки і можливо перед фінішем не обезпилили і не грунтанули поверхню.

Провірте на дотик чи лишаеться на пальцях рук сильний білий наліт.

Спробуйте ще раз докладніше провести допит) у них про сам поетапний/покроковий процес робіт.

Хоча... я добре знаю цей тип людей... тут хіба для старшого дядька -детектор брехні, а для його племінника однозначно що -тортури)))

Третя ймовірна причина, яку я зараз опишу сталось і на моїй практиці:) в кінці - 90х років., коли до нас лише почали привозити з Польщі акрил путц і не було окрім нього жодних інших фінішпаст на ринку.

Тоді я пробуючи її на турецькому їзогіпсі думав, що можливо обійдусь і без фінішного сатену.

Але прошпаклювавши певний шмат стіни і зрозумівши що, це не получиться, то потім знову наніс повер путцу - фінішний сатен.

Все тримались добре, поки не почав грунтувати стіни, і одразу в цьому місці сатен набух і відійшов пластом аж задуже легко.

Тоді по бистрому, мені все вдалось виправити ще до приходу замовника))

 

Саме так, шпаклювали HP Start і Finish. Ще весною, почувши добрі відгуки про Greinplast, привіз їм мішок і пропонував їм попробувати. Сказали, що Greinplast не підходить, бо не перекриє армуючу сітку. Вони не перетягують стіни повністю акрил-путцом, наскільки розумію, вони шліфують фініш і вже путцом підтирають недоліки. Тобто вся стіна в таких темних залисинах від старту і з білими плямами путцу, от як на прикладеному фото з вітальні. Під боковим світлом стіни виглядають непогано, явних западин і горбів немає. Я так розумію, що майстри вирішили полегшити собі життя і не перетягувати все фінішною пастою, а взяти кількістю шарів фарби. Коли я вибирав фарбу, вони рекомендували Тріору, а від Тіккуріли відмовляли. Казали що в 2 шари напевне не зафарбують, мінімум в 3, а то і більше. Особисто я схиляюся до версії, що вони халявно віднеслися до обезпилення перед наступним шаром шпаклівки.

 

Власне, з ними я ще не розібрався. До нового року старший майстер мав доробити всі поверхні готові під фарбування, принаймні по їхній версії. Цього зроблено не було і приїхав молодший, який взявся до Різдва доробити всі хвости і тут в понеділок вилазять тріщини. Майстра я відправив додому на всі свята.

З понеділка думаю з ними переговорити по ситуації, яка склалася і детально з'ясувати як вони шпаклювали. Єдиний мій козир - непроведений кінцевий розрахунок, хоча, з огляду на розмір браку, вони можуть взагалі не брати трубку.

1831107493_.thumb.jpg.60e71cb87ae91ac97348a8f044ca20e3.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як на мене,зафарбувати таку поверхню відносно нормально,можливо лише за допомогою безповітрянника.Валиком Ви просто "заплачитесь" катати,він буде просто зтягувати фарбу з цих залисин,залишаючи мінімум фарби.Недавно фарбував похожу стелю,вся в протертостях і залисинах,перший шар просто напилив мінімальним соплом і дав підсохнути,а потім вже два шара фарби просто заливав.Це в тому випадку якщо не перешпакльовувати,бо стіни явно не під фарбування.

 

В пофарбованих кімнатах, які були пошпакльовані подібним чином, на деяких поверхнях можна побачити під контровим світлом оці підтирання і залисини, але треба дуже добре приглядатися. Фарбу я брав по нормі виробника на 2 шари з невеликим запасом. То одну кімнату вони закатали в 3 шари і фарби якраз вистачило, а для другої прийшлось докуповувати.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

При умові що не використовується спеціальна грунтфарба, її якраз заміняє готова акрилова -фінішпаста, яку теж можна називати грунтфарбою (просто густіша і наносится шпателем а не валиком)

 

Таке запитання, перетягування всіх поверхонь фінішною пастою входить в етап шпаклювання, чи повинно оплачуватися окремо?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таке запитання, перетягування всіх поверхонь фінішною пастою входить в етап шпаклювання, чи повинно оплачуватися окремо?

Не должно отдельно оплачиваться.Вам должны сделать качественную шпаклёвку под покраску.Цена на неё у каждого разная и не важно сделана она с финиш-пастой или одним лишь сатенгипсом или кнауф финишем.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...перетягування всіх поверхонь фінішною пастою входить в етап шпаклювання, чи повинно оплачуватися окремо?

Каким раствором работают мастера - это их проблема. В 2007-2008 годах, когда у Заказчиков были "шальные" деньги мы некоторым вместо Satengips'а Shetrok'ом стены под обои вытягивали, по их просьбе(чтоб у нас было круче, чем у соседа). Тогда цена была в 4 раза дороже на материале. По работе одинаково, однако работать с Шетроком приятней.

Интересней выглядит ценообразование Ваших мастеров. Штукатурка, при которой нужно выставить маячки, намешать, набросать, стянуть и загладить полтонны-тонну материала, а затем вытянуть маячки и заделать штробы от них стоит 40грн./м2, а шпаклёвка, которой у нас на 60м2 уходит один-два мешка, да и то установкой багетов, и делается двумя мастерами за два дня с перетиркой - стоит 70грн./м2? Для меня ценообразование странноватое...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не должно отдельно оплачиваться.Вам должны сделать качественную шпаклёвку под покраску.Цена на неё у каждого разная и не важно сделана она с финиш-пастой или одним лишь сатенгипсом или кнауф финишем.

 

Там только на докупке краски, ниразу не дешевой, копейка вышла немалая хозяину. А еще и материал покупать для исправления каждого недочета.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Роблю ремонт у 3к квартирі, будинку 4 роки, стеля - моноліт з перепадами до 3см і слідами їржі від арматури.

Стіни практично всі цегляні, тільки 3 з них викладені з газобетону. Цегляні стіни були поштукатурені забудовником, 80% цієї штукатурки прийшлось повністю збити, решту майстри визнали придатною.

 

Майстри за минулий рік відштукатурили всі стіни цементно-піщаною штукатуркою і зашпаклювали - Knauf Start і Knauf Finish, на останок підмазували Acryl-Putz фінішною, готовою у відрах. На стіни давалась склосітка. Стелі гіпсокартонні, на швах знімали фаску, заповнювали фугенфюлером, клеїли сітку на шов і шпаклювали весь г/к аналогічно до стін.

Пофарбувати встигли 2 кімнати (фарба Тіккуріла Джокер). Косяків було багато, деякі перероблялися по 3-4 рази.

 

Восени вилізли декілька волосяних тріщин в коридорі на газоблоку і відшарування шпаклівки на кухні - 2 області приблизно по 40смх100см і 50смх40см, також 2 тріщини на стелі по стиках прикрученого гіпсокартону і тріщини по гіпсокартону, приклеєному до стелі. Відшарування були повністю збиті і перешпакльовані Acryl-Putz, стики перероблені, тріщини на приклеєному г/к перекриті склохолстом приклеєним на шпалерний клей Метилан.

 

Опалення в квартирі виключене, температура в квартирі донедавна була в районі 14 градусів. У зв'язку з похолоданням сьогодні зранку температура у квартирі опустилася до 10 градусів (вище нуля). Один з майстрів прийшов виправляти недоліки сьогодні зранку і виявив купу тріщин на стелі і стінах. На стінах тріщини у всіх кімнатах, в тому числі і пофарбованих, від легеньких волосяних до великих метрових і при простукуванні шпаклівка під ними бухтить. В коридорі взагалі відстав кусок шпаклівки приблизно метр на метр, подивитися на основу не встиг, оскільки майстер не придумав нічого кращого, як її зашпаклювати перед моїм приходом. Було помітно, що він пробував затерти тріщини, але кинув, бо їх було надто багато. Каже, що шпаклівка відставала від шпаклівки шарами.

На стелі тріщини волосяні в кутках і на стиках плит в усіх приміщеннях, крім 1 кімнати (там стеля зашита г/к в 1 рівень).

Майстер каже, що це не брак, а наслідок температурного перепаду і у випадку браку, шпаклівка б уже давно мала потріскати і повідпадати. Треба сказати, що деякі з поверхонь з тріщинами були готові ще влітку, деякі закінчувалися восени, а деякі робилися ще донедавна.

 

Питання давні, хто винен і що робити?

 

Виновны строители. Экономия материала или вообще его отсутствие. У меня в частном доме, по стенке то же пошла паутинка, штукатурили этим декабрем. Уверен что из за перепада температуры. Так как штукатурка не бухтин. Тут наверно есть два выхода - заганять их обратно и тыкать носом и показать что где чего не хватает и какой результат или собирать деньги и переделывать с другими рабочими контролировать все, вплоть поэтапно.

 

Добавлено через 4 минуты

Таке запитання, перетягування всіх поверхонь фінішною пастою входить в етап шпаклювання, чи повинно оплачуватися окремо?

 

У меня все считалось вместе, есть квадратный метр туда входит (грунтовка, поклейка холста, черновая и финишка). Хотя каждый по разному и каждый набивает цену по разному. В интернете встречал бригады где все этапы расписаны по цене. Аж улыбнуло) :lol:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 місяці потому...
тріщини на приклеєному г/к перекриті склохолстом приклеєним на шпалерний клей Метилан
вибачте але після цієї строчки просто не знаю хочеться або плакати, або ржати. Далі навіть не хочу читати цю тему, скажу лиш одне.

ДА ВИ ХОТЬ ПРОЧИТАЙТЕ ДЛЯ ЧОГО КЛЕЮТЬ СТЕКЛОХОЛСТ НА СТІНИ, СТЕЛЮ, АБО Г/К КОНСТРУКЦІЇ. І КОЛИ ЙОГО І НА ШО ЙОГО ПОТРІБНО КЛЕЯТИ. І ШО ТАКЕ ПОЛІВІНІЛАЦЕТАТ. І ЯКУ РОЛЬ ВІН ВИКОНУЄ В КУПІ С СТЕКЛОХОЛСТОМ.

І лише тоді ви зрозумієте що коли під стеклохолстом з’являється тріщина, то розтягується шар полівінілацетату, а не стеклохолст. А стеклохолст служить лише для завдання потрібного шару полівінілацетату і як армующий елемент для цього шару. Вчість матчастину і наймати майстрів з досвідом...

Який нафіх шпалерний клей метилан, це все одно що онкобольному прикладати подорожник на лоба)))

 

До речі я знаю чому тріщать у вас стіни і облітає акрилпуц, не хочу пояснювати бо це довго і не потрібно, але в цьому винуваті майстри. Бачив таке і не раз. Виправити це неможливо. треба просто тупо переробляти вертаючись до поштукатурених стін і монтажу нового гіпсокартона, так буду скоріше, краще і дешевше.

 

В особисті повідомлення не буду відповідати, бо достатьно відповіді тут

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перепрошую за паузу.

 

вибачте але після цієї строчки просто не знаю хочеться або плакати, або ржати. Далі навіть не хочу читати цю тему, скажу лиш одне.

ДА ВИ ХОТЬ ПРОЧИТАЙТЕ ДЛЯ ЧОГО КЛЕЮТЬ СТЕКЛОХОЛСТ НА СТІНИ, СТЕЛЮ, АБО Г/К КОНСТРУКЦІЇ. І КОЛИ ЙОГО І НА ШО ЙОГО ПОТРІБНО КЛЕЯТИ. І ШО ТАКЕ ПОЛІВІНІЛАЦЕТАТ. І ЯКУ РОЛЬ ВІН ВИКОНУЄ В КУПІ С СТЕКЛОХОЛСТОМ.

І лише тоді ви зрозумієте що коли під стеклохолстом з’являється тріщина, то розтягується шар полівінілацетату, а не стеклохолст. А стеклохолст служить лише для завдання потрібного шару полівінілацетату і як армующий елемент для цього шару. Вчість матчастину і наймати майстрів з досвідом...

Який нафіх шпалерний клей метилан, це все одно що онкобольному прикладати подорожник на лоба)))

 

 

Мені здається, що Ви перепутали святе з грішним. В даному випадку я замовник, а не виконавець робіт. Як замовнику мені потрібен результат в обумовлені терміни за визначену суму, а не особливості розтягування клею під склохолстом. Такі речі відносяться до тих спеціальних знань і навичок, якими повинен володіти виконавець робіт.

 

Звичайно, замовнику потрібно базове уявлення в цій сфері, хоча б для того щоб сформулювати свої хотєлки, але вимагати у нього відслідковувати кожен такий нюанс - це нонсенс. Кожен має займатися своєю справою, тому Ваша порада вчити матчасть звучить як мінімум дивно.

 

 

До речі я знаю чому тріщать у вас стіни і облітає акрилпуц, не хочу пояснювати бо це довго і не потрібно, але в цьому винуваті майстри. Бачив таке і не раз. Виправити це неможливо. треба просто тупо переробляти вертаючись до поштукатурених стін і монтажу нового гіпсокартона, так буду скоріше, краще і дешевше.

 

 

Розкажіть, мені цікава Ваша точка зору. І думаю не тільки мені.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мені здається, що Ви перепутали святе з грішним. В даному випадку я замовник, а не виконавець робіт. Як замовнику мені потрібен результат в обумовлені терміни за визначену суму, а не особливості розтягування клею під склохолстом. Такі речі відносяться до тих спеціальних знань і навичок, якими повинен володіти виконавець робіт.
Вибачте якщо вас чимісь образив в своїй відповіді. Але в вашого ТП мені стало зрозуміло найманням майстрів, забезпечення опалення в квартирі і закупівлею матеріалів займалися ви. Якщо замовник бачить що ремонтні роботи проводяться з порушенням, так як відшаровується шпаклівка і тріщать стіни ще з осені, то замість того щоб вигнати майстрів і найняти професіоналів, він дозволяє майстрам і надалі ПІДМАЗУВАТИ стіни Акрил-Пуцом (між іншим це ваші слова), але економлячи відмовляється включати опалення в квартирі. Все інше. я про шпалерний клей і знання технологій, то це не варто уваги. Коли наймаються нормальні майстри. а не вуйки с навколишніх сіл, то таких проблем не виникає в замовника, або вони мінімальні.

Ви особисто бачили косяки і дозволяли їх переробляти по три-чотори рази. тобто дозволяли знову і знову підмазувати гімняним Акрил-Пуцом недоліки і це ваші слова. Тому скажу як є....Акрил-Путц це непогана шпаклівка, якщо ним працює професіонал, який вмілою рукою наносить її на чисту, прогрунтованну і суху поверхну нормальним шаром в два рази, потім дає ій висохнути і перетирає, потім обережно грунтує грунт-краскою і красить. Нажаль ця шпаклівка не допускає криворукість, переробляння і підшпаклювання на підгрунтованні або шліфовані місця. Якщо так робити. то є можливість тріщин і відшаруваня слоів Акрил-Путца. Тому нажаль ВИ маєте на своєму обьекті. що маєте....

Я впевнений що відповів на вашу цікавість.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вибачте якщо вас чимісь образив в своїй відповіді. Але в вашого ТП мені стало зрозуміло найманням майстрів, забезпечення опалення в квартирі і закупівлею матеріалів займалися ви. Якщо замовник бачить що ремонтні роботи проводяться з порушенням, так як відшаровується шпаклівка і тріщать стіни ще з осені, то замість того щоб вигнати майстрів і найняти професіоналів, він дозволяє майстрам і надалі ПІДМАЗУВАТИ стіни Акрил-Пуцом (між іншим це ваші слова), але економлячи відмовляється включати опалення в квартирі. Все інше. я про шпалерний клей і знання технологій, то це не варто уваги. Коли наймаються нормальні майстри. а не вуйки с навколишніх сіл, то таких проблем не виникає в замовника, або вони мінімальні.

Ви особисто бачили косяки і дозволяли їх переробляти по три-чотори рази. тобто дозволяли знову і знову підмазувати гімняним Акрил-Пуцом недоліки і це ваші слова. Тому скажу як є....Акрил-Путц це непогана шпаклівка, якщо ним працює професіонал, який вмілою рукою наносить її на чисту, прогрунтованну і суху поверхну нормальним шаром в два рази, потім дає ій висохнути і перетирає, потім обережно грунтує грунт-краскою і красить. Нажаль ця шпаклівка не допускає криворукість, переробляння і підшпаклювання на підгрунтованні або шліфовані місця. Якщо так робити. то є можливість тріщин і відшаруваня слоів Акрил-Путца. Тому нажаль ВИ маєте на своєму обьекті. що маєте....

Я впевнений що відповів на вашу цікавість.

 

 

Я бачу, що у Вас склалось невірне враження про хід нашого ремонту.

 

Про косяки. Коли я писав про косяки, які перероблялися по кілька разів, я не мав на увазі саме проблеми з шпаклівкою. Кілька косяків по шпаклівці, які повилазили восени описані детально в першому пості, на той час не виглядали загрозливо і перероблялися один раз, тим більше що для кожного випадку майстри знаходили правдоподібне пояснення. Я мав на увазі об'єкт в комплексі, так як майстри починали ремонт практично з нуля. Приклад багаторазової переробки: укладка плитки, скол на куті - перекладка, кутик не сходиться, знову перекладка, фугують, результат такий собі, обіцяють поправити. Коли переробляли, помилилися фугою і взяли ту що для балкону. Знову обіцяють переробити. Переробляють. В результаті підлога всіх кольорів веселки.

Інший приклад: гідроізоляція парапетів на відкритих балконах - перероблялася 3 рази точно.

До речі по шпакліці, питання не в тому, що потріскав саме акрил путц, власне тріскав фінішний кнауф разом з путцом. І відшарування з бухтінням проявилися між стартовим і фінішним кнауфом, що видно на фотографіях.

 

Ви думаєте це був такий-от економ-варіант ремонту і прижимистий замовник? Ога, якби ж то. Один приклад, в даній темі я вже згадував як одного разу, начитавшись і наслухавшись рекомендацій, привозив майстрам шпаклівку Грінпласт 1 мішок, вартістю в 2.5 рази більшою ніж кнауф, з проханням попробувати і можливо, надалі її і використовувати. Вони попробували і відмовилися під приводом того, що через неї буде видно сітку.

І майстрів я вибирав не по найдешевшій ціні, а по рекомендації. Їхні розцінки я вже приводив в цій темі. Процитую:

 

Брав майстрів по рекомендації знайомої, питання знайти чим подешевше не стояло.

Мої ціни для історії, домовлялися в березні 2015:

Стіни

- штукатурка 40грн/квм,

- грунтовка 5 грн/квм,

- шпаклівка 70 грн/квм (старт і фініш),

- армування сіткою 5 грн/квм,

- фарбування 25-28 грн/квм,

- монтаж кутиків 12 грн/пог метр,

Стеля

- штукатурка - 55 грн/квм,

- шпаклювання по штукат - 85 грн/квм (старт+фініш),

- шпаклювання г/к 70 грн/квм ,

- монтаж простого г/к 70 грн/квм,

- монтаж двохрівневого г/к 70 грн/квм площі + 70 грн/погонний метр переходів,

- вивід карнизу - 20 грн/метр погонний.

Всі поверхні шириною менше метра, відкоси і балки, рахувалися по метрам погонним за цінами квадратного. Всі додаткові роботи оплачувалися окремо.

Метр квадратний простої стіни від голої цегли до готової малярки виходить в районі 150 грн.

 

Ну цены не низкие, для того периода плюс-минус киевские. Кстати, исходя из сметы можно узнать сколько же раз грунтовались стены. И еще не совсем понятна логика шпаклевки стартом по штукатурке, и на каком этапе монтировалась армирующая сетка.

 

 

Ага і про опалення. Як не парадоксально, на опаленні не було жодної потреби економити, тому що ще в сезон 2014/2015 було оплачено по старій ціні більше тисячі кубометрів газу. Тоді як на лічильнику був 0. Котел був запущений в експлуатацію в листопаді. І, навпаки, стояло питання включення опалення і спожиття якоїсь певної кількості газу, просто, щоб на лічильнику був не 0, а хоча б 100-200 спожитих кубометрів на випадок перевірки.

Опалення під час самих робіт не включалось по двох причинах:

 

- 2 радіатори з 4 вбудовані в підлогу, стоять тоді запаковані. При включеному опаленні їх треба розпаковувати, а при таких роботах, вся пилюка збирається в них на теплообміннику і під ним. Потім його вичистити нереально.

 

- квартира сама по собі дуже тепла. При нулі надворі, всередині мінімум 15-16. В ту ніч, коли потріскали стіни, температура надворі опускалася до -20 по пам'яті. Вранці в квартирі було +10. На форумі є плиточник Василь, який минулого тижня закінчив в мене всі плиточні роботи, він не дасть збрехати.

 

І в принципі, добре що опалення було виключене і все це повилазило. А якби ці тріщини вилізли наступної зими, коли дружина, наприклад, відкрила б вікно на провітрювання і пішла гуляти з дітьми. Що тоді?

 

Причини, чому майстрів не звільнили раніше, я вже теж писав. Єдине що хочу додати, що після крайніх 19 років, прожитих на орендованих квартирах, повірте, дуже хотілося вселитися в свою.

Була мрія переїхати в свою домівку до нового року, навіть закриваючи очі на недоробки і хвости, тим більш, що явні проблеми почалися під кінець, тобто коли вже стіни і стеля пішли під фарбування, почалася кладка плитки і тд. У Львові зараз будівельний бум, знайти кращих майстрів на завтра проблемно, особливо для людини без досвіду ремонтів.

 

Як найняти нормальних майстрів, де їх знайти? З січня до середини лютого я шукав серед місцевих. Ніхто ніколи не чув ні про про кнауф курт, ні про уніфлот. Стики г/к заробляють фугеном з сіткою як і в мене. На крайній випадок можуть дати склохолст.

"Завжди так робили, ще ніхто не жалівся" - їхній стандартний аргумент. На питання чому так сталося - море версій, одна від другої фантастичніша.

Так що так, маємо те що маємо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ніхто ніколи не чув ні про про кнауф курт, ні про уніфлот.

В місті Лева ніхто не чув про таке...ну то добре може ви й праві що на вокзалі серед вуйків ніхто й не чув про це диво. Чулю до уваги не беремо))

Про опалення краще промовчу і між іншим ви не перші які буть себе в груди доказуючи що в квартирі було тепло і температура була бла-бла градусів, і ви не розумієти що холод в квартиру поступає через стіну або стелю і її теплопровідність. Надалі не бажаю з вами спорити і щось доказувати. Просто бажаю доробити ремонт і щасливо жити в новій домівці.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В місті Лева ніхто не чув про таке...ну то добре може ви й праві що на вокзалі серед вуйків ніхто й не чув про це диво. Чулю до уваги не беремо))

Про опалення краще промовчу і між іншим ви не перші які буть себе в груди доказуючи що в квартирі було тепло і температура була бла-бла градусів, і ви не розумієти що холод в квартиру поступає через стіну або стелю і її теплопровідність. Надалі не бажаю з вами спорити і щось доказувати. Просто бажаю доробити ремонт і щасливо жити в новій домівці.

 

Дійсно, інколи краще промовчати. Дякую за хороші побажання, і Вам всього доброго.

 

P.S. "Вуйки з вокзалу", "вуйки з сіл" теж люди.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

P.S. "Вуйки з вокзалу", "вуйки з сіл" теж люди.

Люди-це не профессiя.

 

Добавлено через 12 минут

to shatelok-Вы бы,действительно,нормально людям объясняли,давали толковые советы,а то уже не первый Ваш пост и не в первой теме сводиться к тому,что"бля,какие все вокруг лохи,один я классный чувак,знаю как делать,рассказал бы,да времени нет,"(примерно так)и вытягивают из Вас советы клещами.:D

Впрочем,тут уже давно все темы разжованы,людям просто облом пользоваться Поиском.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

бля,какие все вокруг лохи,один я классный чувак,знаю как делать,рассказал бы,да времени нет,"(примерно так)и вытягивают из Вас советы клещами
ни разу никого так не обзывал, прошу надать утвердительные доказательства...

просто мне очень тяжело давать советы из-за спины своего кума, гуру этого сайта, поэтому иногда считаю лучшем промолчать. :D:D:D

Насчет этого ТП, я дал сразу совет что лучше все переделать возвращаясь к поштукатуренным стенам и монтажу нового гипсокартона, ТАК БУДЕТ ДЕШЕВЛЕ, БЫСТРЕЕ и ЛУЧШЕ, ну если человеку интересно чтоб ему еще годик ходили майстры и ПОДМАЗЫВАЛИ, то это его право. Он мне предлагал приехать и доделать, но думаю мой подход к полной переделке ему б не понравился. Разжевывать чужие косяки или будет держаться стеклохолст приклееный на обойный клей Метилан не вижу смысла, стараюсь давать обширные советы только как делать правильно изначально. Моя попытка дать профессиональный и научный совет что стеклохолст клеиться на специальный клей с ПВА(с поливинилацетатом) была воспринята на штыки. Знаю по своему опыту эта латка вылезет боком еще...

 

 

P.S. "Вуйки з вокзалу", "вуйки з сіл" теж люди
але краще ім займатись сільским господарством
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ни разу никого так не обзывал, прошу надать утвердительные доказательства...

просто мне очень тяжело давать советы из-за спины своего кума, гуру этого сайта, поэтому иногда считаю лучшем промолчать. :D:D:D

Насчет этого ТП, я дал сразу совет что лучше все переделать возвращаясь к поштукатуренным стенам и монтажу нового гипсокартона, ТАК БУДЕТ ДЕШЕВЛЕ, БЫСТРЕЕ и ЛУЧШЕ, ну если человеку интересно чтоб ему еще годик ходили майстры и ПОДМАЗЫВАЛИ, то это его право. Он мне предлагал приехать и доделать, но думаю мой подход к полной переделке ему б не понравился. Разжевывать чужие косяки или будет держаться стеклохолст приклееный на обойный клей Метилан не вижу смысла, стараюсь давать обширные советы только как делать правильно изначально. Моя попытка дать профессиональный и научный совет что стеклохолст клеиться на специальный клей с ПВА(с поливинилацетатом) была воспринята на штыки. Знаю по своему опыту эта латка вылезет боком еще...

 

 

але краще ім займатись сільским господарством

Так Ваш кум мастерок по малярке мало отвечает,он в основном по стяжкам/штукатуркам.Так что побольше делитесь своим опытом.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Насчет этого ТП, я дал сразу совет что лучше все переделать возвращаясь к поштукатуренным стенам и монтажу нового гипсокартона, ТАК БУДЕТ ДЕШЕВЛЕ, БЫСТРЕЕ и ЛУЧШЕ, ну если человеку интересно чтоб ему еще годик ходили майстры и ПОДМАЗЫВАЛИ, то это его право.

 

Непонятно, с чего вдруг такой вывод. Если Вам слово "подмазывали" режет глаз в первом посте, замените его, пожайлуста, на "наносили". Я его использовал, чтобы подчеркнуть, что финишная паста наносилась не сплошным слоем, а местами.

 

Он мне предлагал приехать и доделать, но думаю мой подход к полной переделке ему б не понравился.

 

Да, и предложение работы было сделано в форме - сделать ремонт с покраской включительно, а не доделывать и подмазывать после других. Разницу чувствуете?

Что конкретно делать - сбивать шпаклевку, разшивать трещины или сносить полностью стены и начинать сначала - это уже на усмотрение мастера, который должен предложить решение, за которое он может нести ответственность.

 

Вообще, у меня сложилось впечатление, что Вы немного передергиваете. Поэтому к Вам большая просьба - пожайлуста, не ищите черную кошку в темной комнате ночью. Я недаром привел максимально детально всю информацию о существующем положении дел, чтобы сразу было видно что есть сейчас, как так случилось и с чем придется работать.

Кстати, свой отказ от работы Вы обосновали немного по-другому, можете опубликовать Ваш ответ с переписки, если хотите.

 

Моя попытка дать профессиональный и научный совет что стеклохолст клеиться на специальный клей с ПВА(с поливинилацетатом) была воспринята на штыки.

 

Позвольте мне привести Ваш "профессиональный и научный совет", данный, кстати, в ответ на простое предложение работы:

 

вибачте але після цієї строчки просто не знаю хочеться або плакати, або ржати. Далі навіть не хочу читати цю тему, скажу лиш одне.

ДА ВИ ХОТЬ ПРОЧИТАЙТЕ ДЛЯ ЧОГО КЛЕЮТЬ СТЕКЛОХОЛСТ НА СТІНИ, СТЕЛЮ, АБО Г/К КОНСТРУКЦІЇ. І КОЛИ ЙОГО І НА ШО ЙОГО ПОТРІБНО КЛЕЯТИ. І ШО ТАКЕ ПОЛІВІНІЛАЦЕТАТ. І ЯКУ РОЛЬ ВІН ВИКОНУЄ В КУПІ С СТЕКЛОХОЛСТОМ.

І лише тоді ви зрозумієте що коли під стеклохолстом з’являється тріщина, то розтягується шар полівінілацетату, а не стеклохолст. А стеклохолст служить лише для завдання потрібного шару полівінілацетату і як армующий елемент для цього шару. Вчість матчастину і наймати майстрів з досвідом...

Який нафіх шпалерний клей метилан, це все одно що онкобольному прикладати подорожник на лоба)))

 

Еще раз, если стеклохолст приклеен на клей метилан - это просто констатация факта, и не более. Я не знаю правильно это или нет, не призываю так делать или так не делать. Это то что есть на сегодняшний день. Если это не будет держаться - значит надо переделать.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чулю до уваги не беремо))

Та якраз краще візьмемо...:D

Якраз для сьогоднішнього прикладу... бо ж люди завжди роблять помилки і на помилках вчатся (особисто я - вже по декілька разів і часто на одних і тих же помилках):(

Якраз в оцю тему - і моя сьогоднішня помилка.

Почну з передісторії.

Обєкт який був поштукатурений ще літом і простояв всю зиму без опалення, вже планувався для фінального оздоблення після потепління весною, тому що опалення вже запускати ніхто і не збирався.

По ходу виявились, що на обєкті потрібно буде провести деякі додаткові роботи повязані з підмурівкою і ЦПштукатуркою ( зменшення пройомів дверей і заробляння штроб після сантехніків, перепланування і т.д.)

Людина яку я відправив для цих робіт, справилась з роботою досить швидко і в учорашній телефонній розмові запропонувала мені, що може ще й поклеїти весь перфокутник на відкоси по вже давно висохшій Цпш....

Вчора я зауважив йому, що зараз ще дещо прохолодно для проведення робіт з гіпсовою шпаклівкою... Бо на вулиці температура +5 - +8 а вночі часто -1...

Переконав він мене тим, що на обєкті є в наявності електрична дуйка і це всього навсього тільки монтаж самих перфокутників і т.д.

Після мого приїзду я побачив те... ну що внизу на фото..:(

Як виявилось після мого приїзду, то дуйка не працює... двері цілий день навстіж, тому що власник їх переварював/переробляв ( вони тимчасові металеві)

Якщо на вулиці і було + 4 то таке враження, що на обєкті стіни які ззакамулювали весь холод за зиму, то температура була мабуть навіть ще нижчою, чим на вулиці

Шпаклівка - сатенгіпс... Особисто я ніколи собі не дозволяв ( та й не виходило ефективно працювати з нею) при температурі нижче +10.

Хоча й в інструкції щодо неї, вказано що працювати можна не нижче температури + 5 градусів

З собою термометра я не мав... а з собою мав тільки фотоапарат, оскільки активна діяльність в форумі мене навчила возити його при собі.;)

Як наслідок шпаклівка сатенгіпс при температурі приблизно десь +4 максимум ... і ще на не повністью висохша після нанесення (приблизно за годину часу), але вже покрилася типу - рибною лускою (в перекл. з рос. - рибна чешуя)

Сам перфокутник поклеяний добре і рівно, через що знову ж таки вперті сумніви щодо демонтажу...

Тобто - знову хочется стати на одні і ті ж граблі, щоб потім повумнічати на хфорумі:)

IMG_4973.thumb.JPG.8713abd3074737841bd8a659a408c335.JPG

Змінено користувачем Чуля
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так між іншим...

Заїхав на обєкт тільки тому, що чувак (мальчиш - кибальчиш) уже по телефону мені розказував, що ві може вже з понеділка перетягувати стінм всплошну... він за один робочий день, він поклеїв - 106 м/погоних перфокутника:Search:)

На жаль доведется тепер зняти з нього оцей "плащ бетмена" і притримати його в себе до потепління:D

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так між іншим...

Заїхав на обєкт тільки тому, що чувак (мальчиш - кибальчиш) уже по телефону мені розказував, що ві може вже з понеділка перетягувати стінм всплошну... він за один робочий день, він поклеїв - 106 м/погоних перфокутника:Search:)

На жаль доведется тепер зняти з нього оцей "плащ бетмена" і притримати його в себе до потепління:D

Чёт для меня какие-то нестыковки.А поверхности вообще грунтовались?Имхо,грунтоваться они не могли,раз Вы не планировали сейчас заниматься шпаклёвкой.Или он за день поклеил 106пог.м угла+сначала прогрунтовал для него полосами поверхность?Может такая чешуя на толстом слое могла появиться не от холода,а от пыльной поверхности?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

:beer:

Так між іншим...

Заїхав на обєкт тільки тому, що чувак (мальчиш - кибальчиш) уже по телефону мені розказував, що ві може вже з понеділка перетягувати стінм всплошну... він за один робочий день, він поклеїв - 106 м/погоних перфокутника:Search:)

На жаль доведется тепер зняти з нього оцей "плащ бетмена" і притримати його в себе до потепління:D

Мені здається що твій чувак просто добавив води в шпаклівку яка вже почала схвачуватись

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та якраз краще візьмемо...
я б на твому місці так би не кіпішував, такі тріщини можливо допустимі...

В мене такі інколи теж появляються і це не страшно, бо коли встановлюю перфокутики, то замішую сатенгіпс рідше, а якщо кутик виставляється по лазеру то інколи приходиться його виставляти і шар сатенгіпсу буває великий. Під час висихання появляються усадочні тріщини біля кутика, а дальше вони не появляються і на твоєму фоті їх не бачу. Отже це не страшно... і слідуючий шар сатенгіпсу їх скриє і все буде нормально. Треба провірити чи висохла шпаклівка має належну твердість і не відшаровується.

Але проводити шпаклювання при температурі менш як 15 градусів не бажано, бо шпаклівка не буде твердіти....і це призведе до її відшарування або не набрання необхідної твердості. Хоча деякі виробники і вказують мінімальну робочу температуру 10 градусів, але слід зауважити що треба розуміти що температуру яку показує термометр в кімнаті, це лише температура повітря в кімнаті. При цьому стіни можуть мати іншу температуру зазвичай нижчу бо вони передають холод з вулиці і якщо в приміщенні +10, то стіна може мати градусів +5..6, а волога в шпаклівці випаровуючись ще їх охолоджують більше. А затвердіння гіпсової шпаклівки (гіпса) це хімічна реакція приєднання води і утворення двухводного сульфату калію, а для даної хімічної реакції оптимальна температура +40...60 градусів, а ніяк не +5 чи +10 що ми маємо на стіні. тому таке нехтування технологічними процесами призводить до косяків і проблем.

Також ґрунтувати стіни при такій температурі теж не бажано, навіть по технології, бо виробники вказують діапазон використання ґрунтовки +5..30 градусів, але краще це все роботи за температури +15. Та ще я так зрозумів він в той же день почав вставити кутики не давши просохнути стінам після ґрунтування, бо виробник хоч і вказує що час висихання грунтівки 2..3 години, але він теж вказує і інших параметр, як час початку експлуатації поґрунтованої поверхні, а це як правило 24 години. Тобто виробник сам вказує що послідуючі маніпуляції з поґрунтованою поверхнею проводити лише через 24 години...

Надіюсь тепер я надав більш обґрунтовану відповідь для зацікавлених осіб

Змінено користувачем shpatelok
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стіни не грунтувались, тому що ЦПШ з надмірною кількістю цементу і при проведені рукою чи шпателем абсолютно не осипаються піщинки... тай жодних пильних робіт за зиму після штукатурки не було.

Хоча й планувалось прогрунтувати.. потім вже перед основним шпаклюванням для - на всякий случай + пункт в смєті;).

Повторного замішування шпаклівки не було, людина з певним вже досвідом і колись вже працював зі мною... а зараз знов повернувся з маскфи...

Я неодноразово наносив сатенгіпс по перфокутнику, де в переході від кута до площини, лягає дещо товщий шар шпаклівки. Але завжди працював при оптимальній температурі і з схожою проблемою стикнувся вперше.

Як попередньо вже описував, велика маса цегляних стін за зимовий період закамулувала в собі холод і ще не швидко прогріються хоч і температура повітря в самому приміщенні підніметься... так само стіни з масивного матеріалу акумулюють і довго тримають в собі тепло.

Взагалі находячись в цьому будинку, почуваєшся як в холодильнику.. і хочется якомога скоріше на вулицю, щоб зігрітися:)

Це ще будова при Австро-угорській імперії, де товщина стін -80см і вимуровані з добротної повнотілої цегли (у нас таких багато).

Цілу зиму обьект простояв з деревяними тимчасовими дверима, де були 1-2см щілини між дошками.

Я на 500% впевнений що причина в температурі стін а не повітря (погджуюсь з Шпательком:beer:) і можливо, що якщо б, при таких холодних стінах і при шпатлюванні стін суцільно тонким шаром (на здир ) ніяка чешуя не появилася би одразу... але зовсім не факт, що не було би якихось проблем в майбутньому (як у автора теми).

На мішку в описі на даному сатенгіпсі вказано, що роботи можна проводити при температурі не менше +5.

Я дуже хотів дати майстру проявити себе і можливо в майбутньому працювати з ним разом, оскільки вже більше року працюю сам без напарника і дещо важкувато (як і в фізичному плані так і морально):o

Але вирішив роботи на даному обєкті припинити, до реального потепління

Краще вже перебздіти, чим недобздіти:)

Стіни і відкоси на даному обєкті штукатурив мЄсний клон - "мастерок" ( з такою ідеальною якістю рівня стін, я зустрівся вперше, якщо не брати надмірну пропорцію цементу і це через наполягання замовника... до речі суто вапняна штукатурка значно тепліша чим цементна) і перфокутник клеївся швидко і на ура, просто контролюючи зазори правилом і без жодних провірок на рівень.

На жаль ще не вдалось в повній мірі проявити себе мЄсному клону "Шпательку" (до речі вони тут теж куми між собою, як і наші форумні оригінали;)) Але все ще попереду:-x

В такій співпраці з справжніми електровіниками, я зможу частіше в робочий час ниряти на форум і видавати гори текстуЖ-)

Правда коли строчу оці великі тексти, то завжди пригадую слова свого батька -

Корова яка багато мичить, молока дає мало
Отаке:oops:
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стіни не грунтувались, тому що ЦПШ з надмірною кількістю цементу і при проведені рукою чи шпателем абсолютно не осипаються піщинки... тай жодних пильних робіт за зиму після штукатурки не було.

Хоча й планувалось прогрунтувати.. потім вже перед основним шпаклюванням для - на всякий случай + пункт в смєті;).

:

Не жалей грунтовки,не жалей пунктов в смете!(малярская мудрость).:D

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Друже Чуля!Температура там ни при чём,просто стена была очень сухой и шпаклёвка в более толстом слое отдала в стену воду быстрее,чем набрала прочность.Происходит это буквально на глазах в первые пол часа-час после нанесения,причём физика процесса абсолютно одинакова как для гипсовых,так и для цементных материалов.Предотвратить это и помогает грунтовка.Даже более-Малярмэн не даст соврать,писал ранее-вполне достаточно стену просто увлажнить водой.

 

Лично для кума Шпателька-моей широкой спиной невозможно да и не нужно перекрывать весь спектр отделочных работ,ну и ты вполне самодостаточный мастер,так что не парься и будь попроще.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...