Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Моя стройка - zx50 в Ворзеле с заморочками

standov

Рекомендовані повідомлення

1 час назад, yur43 сказал:

останній раз фарбував дерево алкідною емаллю, наче Зебра, колорував, сподобалося

я розглядав цей варіант, але я так розумію вона вонюча? бо воно в мене хоч і в бойлерній але воно мабуть буде чутно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Власна математика електрички.

За 31 день (насправді ніч) ліф скушав від розетки 195квт*г виключно по нічному тарифу 1.32грн = 260грн в грошах.

За цей час ліф проїхав 1100км.

Споживання 3.6л бегемота в такому самому форматі *по компьютеру* близько 18 літрів = 200 літрів бензину, в поточних цінах це 10800грн в грошах.

тобто за місяць, без жодних додаткових економій, вартість проїзду того самого маршруту, на двох конкретних машинах - 260грн проти 10800грн. тобто фактично за 3 роки експлуатації, *в нашому режимі*, електричка повністю себе окупає

ПС. поки є великий ризик блекаутів - залишатися без бензинової альтернативи дуже стрьомно, але сьогодні перший раз за місяць їздив не від електрики

  • Лайк 14
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 часа назад, standov сказал:

тобто за місяць, без жодних додаткових економій, вартість проїзду того самого маршруту, на двох конкретних машинах - 260грн проти 10800грн. тобто фактично за 3 роки експлуатації, *в нашому режимі*, електричка повністю себе окупає

Вже їзджу на 3й електричці, і всі ліф :) Був 2015р і два 2018р. Тут економія основна, якщо заряджаєшся дома, і їздиш по місту. Я свій останій купив рік назад за 16700дол на повній комплектації. Якщо порахувати що зараз ціна 14тис. То на 2х літровому дизелі можна було проїхати приблизно так само 25тис. км. А якщо взяти теслу м3 то ціна за 4роки просіла на 20тис дол :) то... Але це ще нюанс війни, і перенасичення ринку. Доречі будьте обережні із чадемо, особливо інфініті на 2х машинах спалив блок VCM Ремонт не дорогий 100дол, але застрягаєш на повільній зарядці на довго.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 минут назад, kvintich сказал:

Вже їзджу на 3й електричці, і всі ліф :) Був 2015р і два 2018р. Тут економія основна, якщо заряджаєшся дома, і їздиш по місту. Я свій останій купив рік назад за 16700дол на повній комплектації. Якщо порахувати що зараз ціна 14тис. То на 2х літровому дизелі можна було проїхати приблизно так само 25тис. км. А якщо взяти теслу м3 то ціна за 4роки просіла на 20тис дол :) то... Але це ще нюанс війни, і перенасичення ринку. Доречі будьте обережні із чадемо, особливо інфініті на 2х машинах спалив блок VCM Ремонт не дорогий 100дол, але застрягаєш на повільній зарядці на довго.

Ймовірність що я буду заряджатися десь не вдома дуже невелика (не враховуючи - спробувати що воно і як). Ця машина суто машина дружини - школа, садочок, гуртки, по селищу подружки і тп, ну я беру там на ринок за шурупами поїхати чи в розетку за віскарєм, потолок на добу до 100км.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, kvintich сказал:

Вже їзджу на 3й електричці, і всі ліф :) Був 2015р і два 2018р. Тут економія основна, якщо заряджаєшся дома, і їздиш по місту. Я свій останій купив рік назад за 16700дол на повній комплектації. Якщо порахувати що зараз ціна 14тис. То на 2х літровому дизелі можна було проїхати приблизно так само 25тис. км. А якщо взяти теслу м3 то ціна за 4роки просіла на 20тис дол :) то... Але це ще нюанс війни, і перенасичення ринку. Доречі будьте обережні із чадемо, особливо інфініті на 2х машинах спалив блок VCM Ремонт не дорогий 100дол, але застрягаєш на повільній зарядці на довго.

Математика трохи не коректна, бо ви окрім окупності отримуєте ще і другу машину. Тобто питання що в екстремумі, м єму варіанті, можна купити ліфа а потім його кожні два-три роки міняти на новий без жодних доплат,якщо різницю в паливі складати в шкарпетку. З дволітровим дизелем так не вийде, бо економія буде раза в два меньше а на пробігу 100к він замортизує значно більше ніж пару тисяч. Ну і плюс мені особисто значно приємніше економити тут і зараз в рахунок майбутніх трат ) але то вже власні таракани.

Ну а тесли - то таке, ніколи не розумів хайпу і авколо тесли ) 

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 минут назад, standov сказал:

Математика трохи не коректна, бо ви окрім окупності отримуєте ще і другу машину. Тобто питання що в екстремумі, м єму варіанті, можна купити ліфа а потім його кожні два-три роки міняти на новий без жодних доплат,якщо різницю в паливі складати в шкарпетку.

У кожного своя математика, і так 2,0 дизель був проданий, так як не використовувався зовсім, війна у цьому допомогла :( , І треба мабудь рівняти із машиною рівня ліфа, а не із 3,6л :) І розхід там буде не 18, а 7-8л. Я просто порівнюю у виликому відрізку часу. Ліф 2015р був куплений у 2021р за 15тис у ньому була замінена батарея на 40Кват і машина вийшла 17тис загалом із врахуванням продажу старої. За два роки він наїздив 60тис якщо порівнювати із 2,0 дизелем то економія склала 7тис дол. Враховуючи ремні роліки і мастило у 2,0 ліф їздив безкоштовно :) І був проданий у 2023р за 14тис дол. Тобто економія у мому випадку склала 4тисячі дол. Але дизельне подешевшало лише на 1тис дол. :) тому економія є, але щоб окупити авто треба дуже багато їздити. Але то таке, приємного користування.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 минут назад, kvintich сказал:

І треба мабудь рівняти із машиною рівня ліфа, а не із 3,6л

я-ж писав що я порівнюю свою машину зі своєю ) тобто це суто моя історія, якби в мене був дволітровий "синій" дизель то мабуть і історія була інша, і без електричок. В моєму випадку ситуація проста, мені потрібна велика машина (7-ми) бо ми любимо подорожувати (любили), до того як старша пішла в школу і почалися гуртки і друга школа мистецтв і пласт і ото всьо то витрати були до 5к і воно мене влаштовувало, 3.6літра можна і врум-врум і нормальні 4-5к в місяць і нема обмежень по дистанції і іхати можна без втоми скільки треба і я не розглядав радикальних варіантів. Як мала пошла в школу то все кардинально змінилося. Стало питання що мені це не подобається (не то щоб це суттєво впливало на бюджет але просто не подобається віддавати гроші за 12 холодних стартів на добу) і почалися варіанти. кредит на новий умовно кадьяк чи 5008 мені не дали, виник план що оскільки дальніх поїздок зараз не світить -купити електричку чисто під задачу (мінус 1 людина, нема речей, нема потреби їхати в комфорті 10 годин і тд), а згодом, після перемоги, думать про другу машину 7-ми місну вже бензову під дальні дистанції. якось так.
тобто по факту я прийшов до того що *мені*,  в форматі *не війни*, найзручніший варіант мати *нову* з салона чисто-бензову велику дуру з пофіг яким розходом (по вартість палива в подорожах вона взагалі не в топ-витратах, навіть по европейським цінам) але з гарантією що я не стану десь на трасі з двома дітьми, і ще не факт що в Україні. Користуватися нею епізодично. І додатково мати бушну електричку з запасом гарантовані 150км для повсякденного використання. така собі він-він комбінація, але то явно не зараз.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21.04.2024 в 19:43, standov сказав:

Ну, "реальний сектор економіки"(с)

мене якось старий колега зустрів в епіку я купував циркулярку далі цитата "Правильно дерево, воно заспокоює а від електроніки одні нерви"

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

49 минут назад, vladimir_vro сказал:

мене якось старий колега зустрів в епіку я купував циркулярку далі цитата "Правильно дерево, воно заспокоює а від електроніки одні нерви"

в мене за тиждень так пухне голова від постійної роботи нею що на вихідних з циркуляркою, торцовкою та іншим приладдям і просто релаксую. це мабуть природна потреба розбавляти роботу головою та руками

  • Лайк 4
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...