Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Замена масла

bulaniy.sv

Рекомендовані повідомлення

2 часа назад, Vikingua сказал:

мочалку нужно специально мочить маслом, чтоб она лучше работала - читайте иснтрукцию
и вот если вам делали сервис правильно - её мочили специально

но естественно если таки бросает карбюратор и лужа под генератором, это другой случай и есть проблема

Мочалка изначально смочена. Но там явно больше масла, чем было после смачивания.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

когда снял воздухофильтр то видно было след стекающего масла из сапуна из клапанного механизма

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 рік потому...

Яка цікава тема... Дивно, що ніхто з бабайкерів мотоциклістів не відповів. В нас маслосрач це топ, на одному щаблі з цепосрачем та срачем цеп-кардан.

В малопотужних бензогемораторах все набагато простіше. Двигуни - дрєвнє скам'яніле дєрьмо маморта родом з 70х, клони/копії/варіації хондовського GN/GX і ямаховського MZ. Нижній розпрєдвал, штанги-штовхачі. Ніяких космічних технологій, проста та дієва конструкція, а головне - запас міцності з часів "чесного заліза та розрахунків на кульманах", який навіть китайцям (при дотриманні оригінальних розмірів) не вдалося угробити. Ще і "ньюанс" - робота на ±стабільних оборотах 1500-1600rmp в звичайних моделях та тисяч до 4 в інверторних з регулюванням обертів. Не умови, а казка. Для порівняння - на мотоциклах аналогічні двигуни крутяться від 1400 до поросячого визгу 7000-8000rpm, і це штатний режим роботи. При розробці цих двигунів в широкому доступі була тільки мінералка. Тому навіть сучасна напівсинька для них - це напій богів.

Щодо самого мастила - будь-яке оригінальне автомобільне згідно рекомендації виробника буде за щастя. Зазвичай це 10w30 або 10w40. Те, що тут "воздушка" а не "водянка" теж значної ролі не відіграє, загальний температурний режим не набагато вищий(130-140°С замість 90-110). Різниця між автомобільним та якимось спеціальним "для садової техніки" чи якоїсь іншої дічі тільки в наклейці. При справному двигуні нічого не жере та не вигорає. В кого є гроші на мотюль - "у багатих свої причуди", хоча оригінальна мотюлька дуже якісна олійка. Більше 30ткм на воздушці-чекушці - двигун в середині ідеально чистий, особистий досвід. Мотоциклетне масло трохи специфічне - в більшості випадків в нас зчеплення знаходиться в картері двигуна і бовтається в мастилі (мокре зчеплення). Тому антифрикційні присадки протипоказані (бо буде буксувати зчеплення), і таке масло має окрему специфікацію - JASO MA/MA2. Хоча багато автомобільних масел без цього маркування також підходять мотоциклам. Від себе можу рекомендувати shell hx7 (на ньому двигун всередині теж чистий)

Промивка... Гірше від неї не буде, при справному двигуну і заміні по регламенту - краще теж не передбачається. Щодо "переходу мінералка-напівсинька-синька"... Навіть якшо користуєтеся найкращою найситнетичнішою синтетикою, внезапно - промивочне мастило - чистєйша мінєралка SAE10!!! І немає ніяких конфліктів, ніяких страшилок що "щось там звернеться, заб'є всі канали і двиг пійма клина"

Ресурс - 100 годин це ±3ткм, якраз рекомендований інтервал для мотів-мікролітражок без повнопроточного масляного фільтра тонкої очистки. В генераторах його теж нема, а двигуни працюють в набагато простіших умовах.

Тому купуємо будь-яке оригінальне мастило (бажано у офіціалів), рекомендоване виробником, міняємо згідно регламенту, та не переймаємося. Головне, шоб не пальонка.

  • Лайк 6
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 годин тому, Пауk сказав:

Тому купуємо будь-яке оригінальне мастило (бажано у офіціалів), рекомендоване виробником, міняємо згідно регламенту, та не переймаємося. Головне, шоб не пальонка.

Це ніби як прості істини але наші люди шукають пригод.

В свій Hyundai HHY3050FE лию повну синтетику Castrol Magnatec Stop-Start 5W-30 A3/B4

В інструкції написано: 5W-30,10W-30

Генератор експлуатується тільки на магістральному газі.image.thumb.png.d33902129f503e9446d7051af25057bb.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

52 хвилини тому, dimich99 сказав:

Це ніби як прості істини але наші люди шукають пригод.

Натрапити на підробку дуже легко. Brain/ITbox - дуже крупна контора, але останній раз shell прийшов контрафактний. Я частенько беру заздалегідь в Розетці (в самій розетці, не у сторонніх продаванів), моніторю знижки - жодного разу не було питань. Petro-Canada теж купляв постійно у офіціалів, ще і з безкоштовною доставкою та частенько із знижками, як синьку так і напівсиньку (в них є недороге 15W40 з специфікацією МА/МА2)

Якось так.

Змінено користувачем Пауk
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

36 хвилин тому, Пауk сказав:

Натрапити на підробку дуже легко

не в підробці справа.

Люди свідомо лиють в ,наприклад, змащення ланцюга бензопили - відпрацьоване мастило, саме дешеве базарне масло в мотокоси, пили і ... генератори.

"а шо там такого, це ж не ферарі. зато на 2 з половиною копійки дешевше"

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 годин тому, Пауk сказав:

Дивно, що ніхто з бабайкерів мотоциклістів не відповів.

Ви неуважно читали :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, dimich99 сказал:

змащення ланцюга бензопили - відпрацьоване мастило

То уже перегибы, но и Motul 0w30 там тоже не нужен.

Я обычно беру рекомендованное, украинского производства, оно не дорогое.

Змінено користувачем DimaF
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

29 хвилин тому, DimaF сказав:

То уже перегибы, но и Motul 0w30 там тоже не нужен.

Я обычно беру рекомендованное, украинского производства, оно не дорогое.

в змащенні ланцюга потрібно використовувати масло для змащування ланцюга. Нічого особливого. Я колись купив 5 літрів штільовского SynthPlus років 10 тому, досі ще 1 літр є. А для суміші купую їхні мензурки 100 мл HP Ultra повна синтетика.

А мотюль лийте в генератор, чому б ні...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
В 05.05.2024 в 00:28, Пауk сказал:

Ще і "ньюанс" - робота на ±стабільних оборотах 1500-1600rmp в звичайних моделях та тисяч до 4 в інверторних з регулюванням обертів. Не умови, а казка. Для порівняння - на мотоциклах аналогічні двигуни крутяться від 1400 до поросячого визгу 7000-8000rpm, і це штатний режим роботи.

А нічого, що у малопотужних чотиритактних моторах синхронних генераторів оберти 3000rpm? Та ще й стабілізовані в досить пристойних межах заради підтримки нормальної частоти? Це у великих дизельних рівно 1500. Причому теж стабілізовані жорстко. Давати поради легко, а от матчастину вивчити іноді не завадить.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...