Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Росіяни принесли нам війну

Скромный прораб

Рекомендовані повідомлення

23 минуты назад, vadimv сказал:

По-перше, це тупо маркетингові цифри, не з реальної експлуатації (особливо взимку).

По-друге, за цими цифрами стоять інші - цифри ціни такого недомобіля - порядка сотні тисяч і більше.

По-третє, цей запас неможливо поповнити без розетки - залити з каністри за адекватний час.

Реально, дурниці це все. Середній пробіг автомобіля за рік в США 10-15 тисяч км. 

Це заправитись раз на місяць чи пару тижнів. А якщо електро, то просто вдома втикнути і розетку і раз на рік можливо дозарядити на офіційних зарядках

Люди без всяких проблем таксують на електричках 

Змінено користувачем karbo
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, DmiVady сказал:

Жадібність веде до бідності а дурість до буцигарні.

Кроилово всегда ведет к попадалову...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, MaxS сказав:

І багато ви знаєте некомерційних авто, які щодня більше 200 -300-500 км викатують?

Дійсно, шось треба з цим робити - мабуть заборонити ДВЗ ) Це повністю вирішить проблему їх наявності ))

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

21 хвилину тому, karbo сказав:

Для цивілізації це абсолютно нормальна машина з багатьма перевагами. Мінімум сервісу, розетка вдома. 

По-перше, відсутність свободи пересування і вибору технологій - це не цивілізація, а концтабір.

По-друге, "мінімум сервісу" - це нахабна брехня міф. Про це навіть самі сервісмени кажуть.

По-третє, "розетка вдома" - це прям знущання над українцями, які по кілька днів сидять без світла.

13 хвилин тому, karbo сказав:

Реально, дурниці це все.

Дурниці - це заганяти кудись заборонами.

Змінено користувачем vadimv
  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, vadimv сказав:

Дійсно, шось треба з цим робити - мабуть заборонити ДВЗ ) Це повністю вирішить проблему їх наявності ))

Проблеми тільки у вас.  І ДВЗ потрібні, і електрички непогано для тих кому дозволяють умови. Як єдиний автомобіль в сім'ї з мурашнику без власної розетки - таке собі. Як один з двох-трьох-чотирьох авто в передмісті  - основний перевізник.

Змінено користувачем MaxS
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, vadimv сказал:

Дійсно, шось треба з цим робити - мабуть заборонити ДВЗ ) Це повністю вирішить проблему їх наявності ))

Походу ти забув як воняло місто вихлопними газами. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, vadimv сказал:

По-перше, відсутність свободи пересування і вибору технологій - це не цивілізація, а концтабір.

По-друге, "мінімум сервісу" - це нахабна брехня міф. Про це навіть самі сервісмени кажуть.

Починається. Давай ще про свободу потрахатись з козою на площі чи перспати з дитиною 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Уявляю собі дорогу з чотирма смугами в одну сторону та машини без каталізаторів. А для чого каталізатор? Свобода понад усе)))

Змінено користувачем karbo
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 хвилини тому, MaxS сказав:

Проблеми тільки у вас. ... Як єдиний автомобіль в сім'ї з мурашнику без власної розетки - таке собі.

  Самі собі ж суперечите )

3 хвилини тому, MaxS сказав:

 І ДВЗ потрібні

Це вже навіть до Єврокомісії дійшло )

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

34 хвилини тому, MaxS сказав:

Реально підозріла суддя. На Hyundai Accent. 

18 грудня 2025 року близько 15:50 жінка за кермом автомобіля Hyundai Accent збила двох дівчаток на нерегульованому пішохідному переході.

У прокуратурі зазначили, що вона не зменшила швидкість і не надала пішоходам перевагу в русі.

Внаслідок аварії дві дівчини 13 і 14 років зазнали тяжких тілесних ушкоджень і були доставлені до лікарні, де наразі перебувають у реанімації.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 хвилин тому, karbo сказав:

Походу ти забув як воняло місто вихлопними газами. 

Походу ти забув, який рік надворі - сучасні ДВЗ (в які напхали каталізаторів і фільтрів) давно вже не воняють.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, vadimv сказал:

Це вже навіть до Єврокомісії дійшло )

Цікаво буде, коли китайці безнадійно вирвуться вперед з технологіями потґ електричках а заходу прийдеться це все доганяти 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 хвилин тому, karbo сказав:

Починається. Давай ще про свободу потрахатись з козою на площі чи перспати з дитиною 

То для тебе свобода пересування - це "потрахатись з козою на площі чи перспати з дитиною"?

То я тоді повторю запитання - якого біса ти поперся до США, а не до кацапії? 

10 хвилин тому, karbo сказав:

Уявляю собі дорогу з чотирма смугами в одну сторону та машини без каталізаторів. А для чого каталізатор? Свобода понад усе)))

Скажи, класно було в совку - одна машина на район і та у першого секретаря.

3 хвилини тому, karbo сказав:

Цікаво буде, коли китайці безнадійно вирвуться вперед з технологіями потґ електричках а заходу прийдеться це все доганяти 

Маючи шось близко 90% видобутку і переробки рідкоземельних металів, їм не потрібно навіть кудись там вириватися )

Далекоглядні західні політики давно розчистили їм шлях своїми заборонами ))

Змінено користувачем vadimv
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, vadimv сказал:

Походу ти забув, який рік надворі - сучасні ДВЗ (в які напхали каталізаторів і фільтрів) давно вже не воняють.

Саме через примус і не воняють, ти втратив логіку цього розвитку. Дальший хід електро чисте. Революція в батареях лише справа часу 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, vadimv сказал:

То для тебе свобода пересування - це "потрахатись з козою на площі чи перспати з дитиною"?

То я тоді повторю запитання - якого біса ти поперся до США, а не до кацапії?

Точно не за цим 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо не розвивати свої, то світ заполонять китайські електрички, бо нафта не вічна і лише дорожчає 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, vadimv сказал:

По-третє, "розетка вдома" - це прям знущання над українцями, які по кілька днів сидять без світла.

А может стоит определиться что разные авто нужны под разные задачи? Привезти перегной, песок, щнбень - самосвал. Кирпич - манипулятор. Отвезти коллектив за грибами - автобус... Так и электричка это просто городской автомобиль, требующий минимум вложения и обслуживания. У меня дома, в Украине, два. Дизельный пассат и электрический мицубиси ай миев. Так вот пробег среднемесячный на электричке примерно 1800 км за менее чем 300 гривен. Пассат ездит не более 500-700 за 3-4 тысячи. Естественно зарядка в гараже по ночному тарифу зимой по 1,06 грн/кВт*ч, а летом по 1,7. Если заряжать на общественны, то смысл теряется. Дизель дешевле.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 хвилин тому, vadimv сказав:

  Самі собі ж суперечите

Ви розумієте тільки логіку де 0 або 1? Наче ж своєю начитанністю тут весь час хизуєтеся. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, karbo сказав:

Саме через примус і не воняють, ти втратив логіку цього розвитку.

Ніт, цей примус зайшов надто далеко, коли він вже означає знищення галузі, а не розвиток.

4 години тому, karbo сказав:

Дальший хід електро чисте.

"Чисте електро" - це нахабна брехня міф, ніяке воно не "чисте".  Воно знищує екологію цілих країн, автомобільну галузь і європейську економіку, надурняка віддаючи перевагу китайцям.

4 години тому, karbo сказав:

Революція в батареях лише справа часу 

Ця "справа часу" тягнеться вже понад 150 років ) І все ніяк не настане. Прям як комунізм ))

4 години тому, karbo сказав:

Якщо не розвивати свої, то світ заполонять китайські електрички

 Тобі не спадало на думку, що за 90% копалин у Китаю цього мабуть якось буде дуже складно уникнути? )

4 години тому, karbo сказав:

нафта не вічна і лише дорожчає 

Такі самі балачки велися 100 років тому, друга світова була в тому числі війною за нафту на фоні істерії з її закінчення.

Змінено користувачем vadimv
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

От зараз Китай придумає батареї наполовину дешевші і все 

Двз жіночий статевий орган присниться 

  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, vadimv сказал:

Ніт, цей примус зайшов надто далеко, коли він вже означає знищення отраслі, а не розвиток.

Продовжили життя кацапії )))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, vadimv сказал:

Чисте електро" - це нахабна брехня міф, ніяке воно не "чисте".  Воно знищує екологію цілих країн, автомобільну отрасль і європейську економіку, надурняка віддаючи перевагу китайцям.

Екологічна небезпека лише в момент виробництва акумуляторів і це завжди можна локалізувати.

А ось нічого не робити це якраз віддати все китайцям. Бо прорив відбувся вже і лише декілька процентів розмежовує повний перехід на електрички. Всякі там електро скутери повністю витіснили мопеди 

Змінено користувачем karbo
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, vadimv сказал:

"Чисте електро" - це нахабна брехня міф, ніяке воно не "чисте".  Воно знищує екологію цілих країн, автомобільну отрасль і європейську економіку, надурняка віддаючи перевагу китайцям.

И тут не правы. На даче, где 360 дней солнце под навесом из панелей стоит электрический смарт. Там просто больше и не надо. Днем идет зарядка авто и работа кондиционеров. Из сети берется только в дождь. 

Ну а относительно экономики автомобилестроения, так когда то авто делали только в Германии, а остальное - мусор. Потом Германия и Америка... Потом японцы, дальше корейцы. Сейчас пришло время китайского автопрома...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, Invest-finans сказав:

А может стоит определиться что разные авто нужны под разные задачи? Привезти перегной, песок, щнбень - самосвал. Кирпич - манипулятор. Отвезти коллектив за грибами - автобус... Так и электричка это просто городской автомобиль

Так и Еврокомиссия решила (ранее), что оставит вам только городской автомобиль, а все остальное вам запретят )

И ни в чем себе не отказывайте ))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, karbo сказал:

Екологічна небезпека лише в момент виробництва акумуляторів і це завжди можна локалізувати.

И УТИЛИЗАЦИИ. И для этого готовят Украину, как токсичную свалку в Европе.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...