Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Армування бетонного покриття під вантажівку 25т.

msyrotenko

Рекомендовані повідомлення

.

1 час назад, Propeller сказал:

Товщина плита 200 мм звідки?

.

Звідси, і це сходиться з моїм власним досвідом.

В 12.09.2025 в 10:38, msyrotenko сказал:

Є пару питань:

1. Чи дистатньо буде шару бетону 20 см?

.

В 12.09.2025 в 16:04, lastandr сказал:

1. Буде... даже с запасом, можна робити і 150мм, але під нею треба зробити щебеневу подушку 50-100мм 

.

В 12.09.2025 в 18:20, lastandr сказал:

Так, при товщині плити 200мм можно і 200х200...

.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Propeller сказал:

Чому 200 мм, приймаючи до уваги ваш варіант армування?

Як би робив для себе - зробив би так.

1 час назад, Propeller сказал:

А які вхідні? Я про навантаження. 

Вище ТС вказував на можливість заїзду та паркування вантажівки 25 тон.

Можна  прочитати десь вище.

Змінено користувачем АлександрБ.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Propeller сказал:

Розрахунки - це завжди прив'язка до вхідних даних.

Так, звісно.

 

Але я не робив розрахунки, це не мій фах.

Мої поради виходили із свого бачення та досвіду,

(як, доречі, і всі поради інших учасників теми,) 

та мали на меті допомогти ТС-у зорієнуватися у питанні.

Професійний інженер-конструктор, при бажанні, може сам провести справжні розрахунки,

та виправити або спростувати мої поради.

Головне, щоби то допомогло  ТС-у вирішити питання.

Конструктивна критика доречна і завжди вітається.

 

Допомагайте! 

 

Змінено користувачем АлександрБ.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, АлександрБ. сказал:

Як би робив для себе - зробив би так.

Вище ТС вказував на можливість заїзду та паркування вантажівки 25 тон.

Можна  прочитати десь вище.

Для підвищення строку придатності доріг регламентують навантаження на вісь і за це карають. Для запобігання колійності в т.ч. На скільки я знаю загальна вага авто регламентується тільки при в'їзді на мости.

Тому в мене і виникло питання : разрахунок повинен біти з прив'язкою до спорядженої масси авто чи навантаження на точку опори (вісь). 

Змінено користувачем Propeller
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 минуты назад, АлександрБ. сказал:

Так, звісно.

 

Але я не робив розрахунки, це не мій фах.

Мої поради виходили із свого бачення та досвіду,

(як, доречі, і всі поради інших учасників теми,) 

та мали на меті допомогти ТС-у зорієнуватися у питанні.

Професійний інженер-конструктор, при бажанні, може сам провести справжні розрахунки,

та виправити або спростувати мої поради.

Головне, щоби то допомогло  ТС-у вирішити питання.

Конструктивна критика доречна і завжди вітається.

 

Допомагайте! 

 

З мого боку були тільки пропозиції, що лякають майстрів старої закалки та питання. Критику я в своїх постах не знайшов.

В звязку з тим, що підхід до порад топикстартеру можна назвати емпіричний (з досвіду), то моя пропозиція : модифікувати щебневу підсипку геотекстилем та георешіткою (попередньо поговорити з продавцями, проконсультуватись), а по цій "подготовці" 100 мм бетону з одношаровим армуванням. Є досвід використання вапнякового щебеню фракції 20-70 прямо у глину з подальшим ущільненням асфальтовим катком (90-ті роки). Товщина шару 20-25 см. Площа десь 8000 м кв. під складську зону. Фори періодично, дизельній навантажувач 5т постіно. Так пропрацювали років 5. Коли розбагатіли просто затягнули все асфальтом. І продовжили процесс.      

Змінено користувачем Propeller
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 минут назад, Propeller сказал:

Для підвищення строку придатності доріг регламентують навантаження на вісь і за це карають. Для запобігання колійності в т.ч. На скільки я знаю загальна вага авто регламентується тільки при в'їзді на мости.

Зрозуміло.

У даному випадку, в ТЗ, що мені вдалося з'ясувати та сформувати,

немає згадки ні про дороги (у Вашому контексті), ні про мости.

Фігурувала тільки "грунтова дорога", але так можна назвати будь-яку ділянку грунту, по якій проїхала автівка.

Мова йшла про виготовлення бетонної плити.

Звідки, по яким дорогам і з якими ваговими регламентами туди, на плиту, мають приїздити вантажівки,

- до теми не дотично.

З регламентацією ваги авто не обізнаний,

думаю, що ця інформація легко знаходиться.

Якщо вона дійсно потрібна. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 минуты назад, Propeller сказал:

В звязку з тим, що підхід до порад топикстартеру можна назвати емпіричний (з досвіду), то моя пропозиція ...

Це ж пропозіція нашому шановному ТС-у, вірно ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вважаю це вже неважливо. Форум накидав ТС достатньо, що він міг зорієнтуватись.  

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...