Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Армування бетонного покриття під вантажівку 25т.

msyrotenko

Рекомендовані повідомлення

.

1 час назад, Propeller сказал:

Товщина плита 200 мм звідки?

.

Звідси, і це сходиться з моїм власним досвідом.

В 12.09.2025 в 10:38, msyrotenko сказал:

Є пару питань:

1. Чи дистатньо буде шару бетону 20 см?

.

В 12.09.2025 в 16:04, lastandr сказал:

1. Буде... даже с запасом, можна робити і 150мм, але під нею треба зробити щебеневу подушку 50-100мм 

.

В 12.09.2025 в 18:20, lastandr сказал:

Так, при товщині плити 200мм можно і 200х200...

.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Propeller сказал:

Чому 200 мм, приймаючи до уваги ваш варіант армування?

Як би робив для себе - зробив би так.

1 час назад, Propeller сказал:

А які вхідні? Я про навантаження. 

Вище ТС вказував на можливість заїзду та паркування вантажівки 25 тон.

Можна  прочитати десь вище.

Змінено користувачем АлександрБ.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Propeller сказал:

Розрахунки - це завжди прив'язка до вхідних даних.

Так, звісно.

 

Але я не робив розрахунки, це не мій фах.

Мої поради виходили із свого бачення та досвіду,

(як, доречі, і всі поради інших учасників теми,) 

та мали на меті допомогти ТС-у зорієнуватися у питанні.

Професійний інженер-конструктор, при бажанні, може сам провести справжні розрахунки,

та виправити або спростувати мої поради.

Головне, щоби то допомогло  ТС-у вирішити питання.

Конструктивна критика доречна і завжди вітається.

 

Допомагайте! 

 

Змінено користувачем АлександрБ.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, АлександрБ. сказал:

Як би робив для себе - зробив би так.

Вище ТС вказував на можливість заїзду та паркування вантажівки 25 тон.

Можна  прочитати десь вище.

Для підвищення строку придатності доріг регламентують навантаження на вісь і за це карають. Для запобігання колійності в т.ч. На скільки я знаю загальна вага авто регламентується тільки при в'їзді на мости.

Тому в мене і виникло питання : разрахунок повинен біти з прив'язкою до спорядженої масси авто чи навантаження на точку опори (вісь). 

Змінено користувачем Propeller
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 минуты назад, АлександрБ. сказал:

Так, звісно.

 

Але я не робив розрахунки, це не мій фах.

Мої поради виходили із свого бачення та досвіду,

(як, доречі, і всі поради інших учасників теми,) 

та мали на меті допомогти ТС-у зорієнуватися у питанні.

Професійний інженер-конструктор, при бажанні, може сам провести справжні розрахунки,

та виправити або спростувати мої поради.

Головне, щоби то допомогло  ТС-у вирішити питання.

Конструктивна критика доречна і завжди вітається.

 

Допомагайте! 

 

З мого боку були тільки пропозиції, що лякають майстрів старої закалки та питання. Критику я в своїх постах не знайшов.

В звязку з тим, що підхід до порад топикстартеру можна назвати емпіричний (з досвіду), то моя пропозиція : модифікувати щебневу підсипку геотекстилем та георешіткою (попередньо поговорити з продавцями, проконсультуватись), а по цій "подготовці" 100 мм бетону з одношаровим армуванням. Є досвід використання вапнякового щебеню фракції 20-70 прямо у глину з подальшим ущільненням асфальтовим катком (90-ті роки). Товщина шару 20-25 см. Площа десь 8000 м кв. під складську зону. Фори періодично, дизельній навантажувач 5т постіно. Так пропрацювали років 5. Коли розбагатіли просто затягнули все асфальтом. І продовжили процесс.      

Змінено користувачем Propeller
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

35 минут назад, Propeller сказал:

Для підвищення строку придатності доріг регламентують навантаження на вісь і за це карають. Для запобігання колійності в т.ч. На скільки я знаю загальна вага авто регламентується тільки при в'їзді на мости.

Зрозуміло.

У даному випадку, в ТЗ, що мені вдалося з'ясувати та сформувати,

немає згадки ні про дороги (у Вашому контексті), ні про мости.

Фігурувала тільки "грунтова дорога", але так можна назвати будь-яку ділянку грунту, по якій проїхала автівка.

Мова йшла про виготовлення бетонної плити.

Звідки, по яким дорогам і з якими ваговими регламентами туди, на плиту, мають приїздити вантажівки,

- до теми не дотично.

З регламентацією ваги авто не обізнаний,

думаю, що ця інформація легко знаходиться.

Якщо вона дійсно потрібна. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

32 минуты назад, Propeller сказал:

В звязку з тим, що підхід до порад топикстартеру можна назвати емпіричний (з досвіду), то моя пропозиція ...

Це ж пропозіція нашому шановному ТС-у, вірно ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вважаю це вже неважливо. Форум накидав ТС достатньо, що він міг зорієнтуватись.  

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 17.09.2025 в 13:28, АлександрБ. сказал:

Плита у Вашому випадку буде мати різнонаправлені навантаження :

 

- коли транспорт знаходиться у центральній частині,

він намагаєьтся прогнути плиту під собою.

Плита працює, як плита(балка) перекриття і тут потрібне нижне армування.

 

- коли транспорт знаходиться на краю плити, особливо коли він заїжджає на плиту,

або здає задом до краю плити, він намагається прогнути край плити вниз.

Ту вже плита працює як консоль, потрібне верхнє армування.

Але верхне армування необхідне тільки по краях плити (включно із зоною заїзду).

У центрі воно марне і не потрібне.  


Тут ви помиляєтесь в деяких своїх припущеннях.

Плита по грунту працює зовсім не так,   як плита(балка) перекриття.
 Перша спирается на основу (грунт, щебень і т.п.), друга ж спирается двома або чотирма сторонами.

І тим більше  плита по грунту ніколи не працює як консоль 

   Знизу на цю плиту діють сили супротиву основи, які частково і компенсують нагрузки і не дають плиті прогинатися .Ну і бетон с арматурой приймають на себе основну частку нагрузки.

Так, в плиті по-любому виникають  моменти, я про це вже писав цей темі і прикладав малюн6ок ЄПЮРИ МОМЕНТІВ.

Покажу його ще раз:

 

image.png.4c8bec11cbf2d4c06dfac11b2dd24d60.png

І про арматурну сітку я теж писав:
при товщині плити 150-200мм сполна вистачить одній сітки (150х150 - 200х200) с 12-й арматури.

А для "сумлевающихся" скажу таке: асфальтові  дороги і площадки зовсім без арматури, а по їм їздять машинки вагою набагато більше 25т ... 

Змінено користувачем lastandr
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 17.09.2025 в 14:08, АлександрБ. сказал:

Щодо щебневої підсипки/подушки ...

Призначення щебневої підсипки :

- функція розподілення навантаження від фундаментів та передача його на більшу площу грунту.

У даному випадку сама плита вже є ефективним, монолітним  розподілювачем навантаження,

з дуже великою площею опирання на грунт.

 

В 17.09.2025 в 13:28, АлександрБ. сказал:

Коли хлопи приймають бетон та розтягують його по плиті, вони ходять своїми жахливими, грубезними черевиками по тендітній, вже зв'язаній арматурі.

Пластикові тримачі, на яких стоіть уся арматурна сітка, при цьому вгрузають у грунт.

Порушується відстань 40 мм, це погано.

Тому під тримачі тре обов'язково підкладати  квадратики 100х100 мм з звичайного руберойду.

І тут ви трошки помиляєтесь...

Основна функция щебеневої подушки - це зробити основу більш-меньш недеформованою.

Колись (в прошлому віці) для цього робили так звану бетонну підготовку с бетону марки 100...

Вона була присутня у всіх проектах того часу, бо цього вимагали СНІПи. 

Це непогане рішення, але воно вимагає додаткових коштів і часу, через шо зараз ії практично ніхто не робить.

І по фіксаторам (тримачам) арматури: на втрамбованной щебневой подушке ніяких квадратики 100х100 мм з звичайного руберойду не потрібно(а таких фіксаторів на цю плиту треба 3.5-4тис.шт....

https://www.youtube.com/watch?v=fm-OnNlYlto

Змінено користувачем lastandr
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...