Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Потрібна порада щодо інтеграції інвертора MultiPlus II у наявний електрощит

Chvalov

Рекомендовані повідомлення

Привіт усім, планую встановити у квартиру інвертор (Victron MultiPlus II) але щоб не монтувати окремий щит хотів-би розширити існуючий з використанням трипозиційний перемикача чи АВР для можливості відключати якщо шум буде заважати спати, тощо...

Наразі мій щит виглядає так:
image.thumb.png.5371c3c0186c39bb49a35b6a62490515.png

У поточній конфігурації нейтральна шина спільна — вона виходить з дифавтомата і далі йде на окрему шину.

 

Для підключення інвертора я прикинув два варіанти підключення, але оскільки я не електрик хотів би почути вашу думку щодо коректності схем.

Перший варіант:
На верхню DIN-рейку після дифавтомата та реле додати окремий автомат для вмикання/вимикання живлення самого інвертора та АВР/трипозиційний перемикач, який дозволить працювати в режимах:

  • bypass/лише інвертор
  • від міської мережі

image.thumb.png.4b5e1a4e257f33580dcb17bab340ecd6.png  

Але в даній схемі бачу один недолік - при роботі від інвертора, дифавтомат та реле напруги не будуть задіяні.

Другий варіант:
Аби дифавтомат та реле були задіяні я переніс автомат живлення самого інвертора та АВР на початок, виходячи з того що Victron має вбудований захист на вході (правда не певен що спасе якщо щось прилетить по нейтралі)

image.thumb.png.ee1ec30455a94bdd27635eb3cfaa4df1.png

Схема підключення виходить наступною:

image.thumb.png.3010b06ece936e851394bb0df72b89c5.png

Питання: Яка з даних схем є найбільш притаманною до використання ?

І ще підкажіть чи можуть бути хибні спрацювання дифавтомата/реле напруги у момент перемикання між міською мережею та інвертором?

Буду вдячний за будь-які поради та зауваження!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Говно АВР гею приберіть з схеми, вона мало чого надійністю не сильно відрізняється, так вона там в схемі просто зайвий елемент. Поставте автомат для захисту інвертора, і щось типу SFT140 для перемикання, і буде Вам щастя.

Змінено користувачем Energon
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Варіативно схема наче виглядає так

1. Ввідний автомат чи вимикач навантаження, для оперативного вимкнення щита.

2. Реле напруги

3. Обвязка інвертора

4 ПЗВ, одне чи декілька

5. Захисні автомати

 

Змінено користувачем Energon
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

11 годин тому, Energon сказав:

Говно АВР гею приберіть з схеми, вона мало чого надійністю не сильно відрізняється, так вона там в схемі просто зайвий елемент. Поставте автомат для захисту інвертора, і щось типу SFT140 для перемикання, і буде Вам щастя.

Здається що усі АВР в подібному корпусі є проблемні, тому як варіант використати перемикач Hager SFT240 (щоб нейтраль теж перемикати між міською та інвертора)

Щодо автомат для захисту інвертора, це ви кажете за DC автомат ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...