Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Посоветуйте мотокультиватор

Truv

Рекомендовані повідомлення

щось мені здається що не зняли. ось його брат-близнюк Forester M400A)))

 

Оце дякую! Тут, похоже, й редуктор розбірний. У мене, правда, двигун набагато потужніший. Але вже є з чого доукомплектувати, в разі чого. Якби мати КД на нього, ну хоча б розміри корпусу та й відстань між шкивами двигуна й редуктора!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так, похоже Forester M400A дійсно близнюк. Ніде в інеті не знайшов нормальної фотографії в різних ракурсах. Лишається сподіватися, що корпус (шасі) у подібних культиваторів уніфікований. До речі, з власного досвіду, за ці гроші (2200 грн) це чудовий культиватор, який дозволить спокійно обробити присадібну ділянку соток в 30, а може і більше, звичайно, якщо це не буде монокультура й не буде посадка всіх рослин відбуватися одночасно. То не тільки йому, але й Вам буде важко. Розбирається він дуже легко - чотири болти на ручках і чотири на двигуні (від'єднання від платформи). Складання не вимагає якихось складнощів, юстування - поставив в гнізда й закрутив. Тому, хто хоче його возити, проблем нема. Поміститься в будь-який багажник. Єдина вимога - при транспортуванні двигун повинен знаходитися не на боку - олива почне витікати й бензин (якщо забули його виробити до кінця). Ну і обережно з важелями, пружинками на двигуні - не погнути, не поламати, не розтягнути. На мій погляд - він зручніший, ніж Pubert ECO 55 HC2 й подібні до нього. Звичайно, орати ним не будете! Та й це не така легка справа, як здається. А все решта спокійно можна зробити (за ці гроші!). Я особисто вважаю, що мій вже їх давно відпрацював. І якщо прийдеться його відновлювати, до дякуючі robotun куплю Forester M400A та скомплектую. Що стосується потужної теїніки, то в залежності, хто яку задачу собі ставить.Якщо весь час живеш в селі (чи на дачі, або щось подібне) - то так. Можна й візочок зробити і щось перевозити.... Але якщо мусиш займатися цим наскоками і треба швидко зробити й вернутися на постійне місце проживання кілометрів за 100 (ну як я, тестю й тещі вже по 90 років і то все на мені), тоді важкий варіант не дуже й потрібний. За оранку трактором в селі можна завжди з кимось домовитись. Ну а культивація, обробіток - це вже Ваше. І тут бажано мати більш легкий, верткий варіант. Його цілком достатньо. Звичайно, що прийдеться його трохи модернізувати, пристосувати до Ваших умов! Але ж нам не звикати! Імхо.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Forester M400A ....На мій погляд - він зручніший, ніж Pubert ECO 55 HC2 й подібні до нього. Звичайно, орати ним не будете! ...

Тут вже кому як. на pubert'i є задній хід. Особливо він потрібен, якщо працюватимуть люди похилого віку чи жінки - бо кожного рази витягати культиватор з землі, коли він зариється, не в кожного здоровя вистачить. А так зробив кілька обертів фрез назад і той вже сам виїхав.

Крім того, саме цим пубертом можна і на цілинні землі виходити. Бо у форестера редуктор може довго не витримати, якщо його важкими грунтами навантажувати.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

До речі. Що стосується модернізації. На крилах фартуха були штатні отвори. Так от. Спочатку для викопування картоплі я на них закріпив два бруски кілограмів по 6-8. Однакові. То при копанні картоплі у мене грунтозацепи не пробуксовували. Копав підгортачем. Виходило краще, ніж "Дельфіном". Вся картопля практично нагорі. Перевіряв втрати. Після збирання картоплі, яку видно неозброєним оком, рився в землі грабельками, вилами. Практично нічого нема. Принаймні дуже малий процент, як і після будь-якого знаряддя, навіть лопати. На фото видно болти для кріплення баласту і мій кінь припнутий ланцем в стайні після праведної праці. Ну а що зробиш! Батькам по 90. Та хтось зайде та й уведе! А мені шкода. Дуже я його полюбив! Розумію, що і то від чесних людей, але спокійніше.

P8210183.thumb.jpg.c9d1f945ed5427e3fab6b49871efdd69.jpg

P1010247.thumb.jpg.0180c7066f75b66ac85ce4b8609c9865.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тут вже кому як. на pubert'i є задній хід. Особливо він потрібен, якщо працюватимуть люди похилого віку чи жінки

Людей похилого віку і жінок (особливо блондинок) до техніки підпускати не можна!:)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тут вже кому як. на pubert'i є задній хід. Особливо він потрібен, якщо працюватимуть люди похилого віку

Задній хід то є, але ремінний привід не дуже хвалять, та й ціна 6 370,00 разом із вагою у 55кг. ставлять цей культиватор у інший сегмент.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Задній хід то є, але ремінний привід не дуже хвалять, та й ціна 6 370,00 разом із вагою у 55кг. ставлять цей культиватор у інший сегмент.

Хто не дуже хвалить? Не вводьте в оману! Ремінь - один із бюджетних варіантів передачі.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спасибі друже за дійсно якісний репортаж з місця подій. Теж думаю придбати такий, але після твого посту все нема сумніву, що буду брати схожий. Залишилося одне питання: я дивлюся на твої фотки, в тебе маркування двигуна 1Р64, а на сайтах пишуть що це 135см3, а я дивлюся на сайті Ліфану: (ссылка устарела)

це 118см3. Де правда, не можу зрозуміти?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хто не дуже хвалить? Не вводьте в оману! Ремінь - один із бюджетних варіантів передачі.

Ремінь рветься, Ви в курсі? І погано, коли це тарпляється зненацька, тому у кого стоїть ремінь треба потурбуватися заздалегідь щоб був у запасі. Але в одному Ви беззаперечно праві, ремінь - це дійсно бюджетний варіант.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ремінь рветься, Ви в курсі? І погано, коли це тарпляється зненацька, тому у кого стоїть ремінь треба потурбуватися заздалегідь щоб був у запасі. Але в одному Ви беззаперечно праві, ремінь - це дійсно бюджетний варіант.

В курсі, але мотоблок експлуатую 3 сезони, а ремінь як новий. І ще по цінах: такий ремінь до 50 грн коштує. В продажі їх хватає як вітчизняних, так і імпортних. Про те, що заміна ремня дешевше ніж ремонт черв"ячного редуктора - диспутувати не будемо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

"Сейчас самыми надёжными считаются мотоблоки итальянской фирмы «Механика Бенасси». Стоят они недёшево, но надежная, полностью зубчатая трансмиссия (без ремней и цепей), высокое качество металла и профессиональные двигатели позволяют работать на них с утра и до вечера." sad-ogorod.com.ua/cultivator/useful/a12/

спорить конечно не будем.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Про те, що заміна ремня дешевше ніж ремонт черв"ячного редуктора - диспутувати не будемо.

Вы меня не совсем правильно поняли просто. Ремень - как привод, действительно бюджетный вариант передачи крутящего момента от двигателя к редуктору (или коробке передач). Далее в культиваторе или мотоблоке идёт сам редуктор (червяк, цепь, шестерни (с дифференциалом и без)).

Простому человеку тут без пол-литры сразу не разобраться. Червяк в бюджетных культиваторах неразборной (наш мужик всё разобрать сможет конечно) и в запчастях не поставляется. Потому тут преимущество имеее конечно цепной или шестерёнчатый редуктор. А привод от самого двигателя к редуктору конечно можно и ремнём как бюджетный вариант, типа такого: in-green.com.ua/product_info.php?products_id=2946

Червяк конечно, хоть даже и качественный, имеет всё же существенные недостатки: если напороться на мощную корягу, можно поймать клин в редукторе-поломку червяка или выгр.зубья шестерни, ну и заглох двигатель-неси на себе, нет свободного хода.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вы меня не совсем правильно поняли просто. Ремень - как привод, действительно бюджетный вариант передачи крутящего момента от двигателя к редуктору (или коробке передач). Далее в культиваторе или мотоблоке идёт сам редуктор (червяк, цепь, шестерни (с дифференциалом и без)).

Простому человеку тут без пол-литры сразу не разобраться. Червяк в бюджетных культиваторах неразборной (наш мужик всё разобрать сможет конечно) и в запчастях не поставляется. Потому тут преимущество имеее конечно цепной или шестерёнчатый редуктор. А привод от самого двигателя к редуктору конечно можно и ремнём как бюджетный вариант, типа такого: in-green.com.ua/product_info.php?products_id=2946

Червяк конечно, хоть даже и качественный, имеет всё же существенные недостатки: если напороться на мощную корягу, можно поймать клин в редукторе-поломку червяка или выгр.зубья шестерни, ну и заглох двигатель-неси на себе, нет свободного хода.

Согласен с Вами. А теперь еще пару вопросов: Вы дрова на циркулярке однофазной пилили? Если Да, то вспомните, сколько этому ремню нужно подыметь, чтобы рассыпался? А на Жигулях -Москвичах сколько ремни ходят? Я привел примеры использования клиновидных ремней, аналоги которых используются в мотоблоках.

Это как коментарий Вашей реплике о том, что ремни рвутся. Не спорю, рвутся, но очень редко, а ремонт такой поломки - пустяшное дело.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

ребята можна вернуться к мотоблокам:)

какой мотоблок считается рабочей лошадкой, надежной лошадкой!

например этот -

 

www.klondayk.com.ua/ru/products/details/6403/index.html

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ребята...

какой мотоблок считается рабочей лошадкой, надежной лошадкой!

У меня этот: (ссылка устарела)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У меня такой и доволен www.klondayk.com.ua/data/products/middle/img06733.jpg

 

сестре такой подогнал только не 380-й, а 330-й без реверса с Бригсом.

счастливы. только у них редиска-конструктор транспортировочное колесо сзади приделал. как лошадь позади воза. очень неудобно перевозить, центр тяжести спереди и руки выворачивает.

и родычи еще уголки на грунтозацепы понаваривали (на фото)

mtd-t330_2.jpg

кстати МТД 380 с Бригсом сейчас 6290 без навески стоит что не есть гут.

получается выгоднее efco с бригсом брать 6555грн и с навеской в подарунок.

mz2080.jpg

и колесо транспортировочное спереди, перевозить удобно, центр тяжести по середине, как строительная тачка 1-колесная

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я свой брал в Эпицентре за 5600 со всем навесным.Целину за милю душу фрезами-только подточить надо.А там где копалось-просто прогулка.По транспортировке-окручиваю руль и все.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а у меня этот :)

action_efco.jpg

 

Это хороший выбор?

он Сделанный в Италии?

И двигатель у него хонда, япония?

Спасибо!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мотокультиватор Benassi Итальяно-2 BL-350Н

 

прегляделся такой, предложите стоимость!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ребята, что никто не продает такой:unknown: хоть подскажите где тогда его лучше купить!

Спасибо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ребята, что никто не продает такой:unknown: хоть подскажите где тогда его лучше купить!

Спасибо.

ну... как Вам сказать. Я не видел чтобы эта техника ввозилась официально (при том, что я этот рынок анализирую глубоко). Представительства соответственно тоже нет. Получается берете на свой страх и риск. Потому и не советуем.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...