Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Налоговый кодекс

alyak

Рекомендовані повідомлення

В обох варіантах за нової системи бюджет буде розірвано в хлам дефіцитом., що я і показав спрощено на прикладі.

То у Вас сильно короткие цепочки, из-за импорта. При внутреннем производстве все куда печальней.

Вот табличка на скорую руку. Тапки приветствуются.

НДСvsНсО.xls

Змінено користувачем AndyAntonov
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

То у Вас сильно короткие цепочки, из-за импорта. При внутреннем производстве все куда печальней. Ща попробую родить табличку для расчётов. Пока обломался о корректный подсчёт НДСа.

 

Хм, поясніть як співвідносяться ланцюг перепродажів , де реально на кожній операції приростає 4% і виробництво, де йде розгалудження при купівлі компонентів і де в цілому вартість продукту зростає на 4% від суми куплених компонентів для виробництва, навіть якщо їх 100?

По своїй сути 4% - це ПДВ з 20% націнки і обнулення податку на прибуток.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По своїй сути 4% - це ПДВ з 20% націнки і обнулення податку на прибуток.

Я там табличку кинул в предыдущее сообщение. Можете поиграться. Короче, при нулевой ставке налога на прибыль налоговая нагрузка в процентах всегда одинакова, при появлении налога на прибыль — имеется некий рост, но он меньше, чем при оборотном налоге. Табличка не совсем корректна: надо пересчитать для равных продажных цен, КМК. Но это её заново рисовать.

 

Добавлено через 5 минут

По своїй сути 4% - це ПДВ з 20% націнки і обнулення податку на прибуток.

Это не так.

ЗЫ Повторю своё предложение давности несколько лет: НДС не отменяем (мы ж, типа, европэйци, ога), но делаем его по типу американского налога с продаж конечнику. Основание для уплаты или неуплаты — предъявление покупателем продавцу свидетельства плательщика НДСа. Точнее, в такой модели это будет «свидетельство неплательщика». Никаких налоговых кредитов, никаких возвратов НДСа. Минус один, правда, только что нашёл: нужна актуальная онлайновая база свидетельств. Правда, она сейчас уже создана и действует. ;)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ваша табличка підтвердила вчорашні мої прикидки.

Нова система вигідна або кінцевику(якщо підприємці не збільшать націнку) або самим підприємцям якщо вважати, що ціну вони не знизять (збільшать націнку) після введення нової системи.

Держава однозначно втратить, хоча по словам Пропеллера саме "родина" є головний вигодоотримувач від нової системи.

Не бачу жодних перспектив введення її , окрім популістичних.

PS За табоичку дякую, самому ліньки було її робити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хм, поясніть як співвідносяться ланцюг перепродажів , де реально на кожній операції приростає 4% і виробництво, де йде розгалудження при купівлі компонентів і де в цілому вартість продукту зростає на 4% від суми куплених компонентів для виробництва, навіть якщо їх 100?

По своїй сути 4% - це ПДВ з 20% націнки і обнулення податку на прибуток.

В общем да, похоже на «НДС с невозвратом», только уже узаконенным невозвратом. Зато меньшим по величине НДС.

нарастание идет не за счет количества компонентов, а за счет цепочки технологических операций и последовательной продажи от одного производителя к другому. Например, кто-то произвел лист металла, продал (4%), из него сделали корпус изделия, продали(еще раз 4%, и на металл в нем тоже), в корпусе собрали блок, продали (еще 4% на металл в нем, на корпус и на работу по сборке), далее интегратор закупил блоки и делает систему (еще по 4% на всю цепочку плюс его собственные), после продает дистрибьютору (еще раз вся цепочка), тот дилерам-инсталляторам (еще раз), а те конечному покупателю (еще раз).

 

А сколько там конкретно позиций комплектующих на любом этапе используется — это все равно, накопления нету.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

хоча по словам Пропеллера саме "родина" є головний вигодоотримувач від нової системи.

По моим тоже. Табличка условная, и считается что вся наценка — прибыль. Это на самом деле далеко не так. Что статистически подтверждается суммами поступлений в бюджет. Замена НДС на НсО ставит в заведомо проигрышное положение тех, кто не может замкнуть на себя всю цепочку. Вертикально-интегрированные монополии получают существенное налоговое послабление, эдакий внутренний оффшор. Причём послабление тем бОльшее, чем более замкнут производственный и сбытовой цикл. В пределе налоговая нагрузка может быть равна… 0%.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мысль об инвесторе для продаж была Ваша.

Озвучена она была ранее. Пару месяцев назад.

В контексте : "Эх, найти бы ........"

Я только вспомнил Ваше "Эх...."

 

или это был не я

или я не то имел в виду

ну сами посудите - не имея продукта на руках

о чем бы мне беспокоиться в плане продаж?

впрочем, в преддверии его появления —

«приглашаю дистрибьюторов, имеющих дилерскую сеть.

подробности в личку.»(с) (ну как же без рекламки-то? раз уже повод есть)

 

что не отменяет в целом Вашей правоты —

как производитель, я считаю правильно организованные продажи

значительно более важным моментом для успеха, чем производство.

(конечно, это не отменяет необходимости производить качественный товар,

и его качества могут очень сильно помочь ему продаваться ,

но вот без организации продаж — все его качества до вагины, не пойдет и все)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Держава однозначно втратить, хоча по словам Пропеллера саме "родина" є головний вигодоотримувач від нової системи.

Не бачу жодних перспектив введення її , окрім популістичних.

 

Речь идет о системном изменении.

Макроэкономическом.

Суть в том, что в экономике страны остается больше оборотных средств. А это приводит к её разогреву.

Вы тут упоминали бизнес. Скажите, если у Вас появились в Вашем бизнесе "лишние" деньги, что Вы будете с ними делать?

Если говорить обо мне, то я не могу накапливать. У мне инстинктивно хочется вложить, чтобы поиметь (в лучшем смысле этого слова) больше.

Из-за нехватки оборотных у меня стоЯт и курят в сторонке пару , на мой взгляд, перспективных проекта.

Дальше, население становится богаче. Увеличивается внутреннее потребление и снижается идиотская зависимость от экспорта и "мировых тенденций". Для информации, в Штатах 80% налогов поступает от денежно-товарных операций внутри страны.

Богатый покупатель более требовательный к товарам, что он покупает. Это должно привести к повышению качества продукции, продаваемой в стране. Начиная с того, что мы едим.

 

Да. На первом этапе (2..5 лет) поступления в бюджет упадут. Но для этого есть недорогая макроэкономическая "помощь" извне, внутренние резервы : снижение % гос.предприятий, 70% из которых на сегодня убыточны, перевод большей части или всех админуслуг в СЕТЬ, рынок земли, ......so on.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Суть в том, что в экономике страны остается больше оборотных средств. А это приводит к её разогреву.

Для этого не надо «…до основанья а затем…»© Достаточно упростить администрирование НДС. В итоге он останется у бизнеса. Реально, НДС и касса — два самых больших головняка. Третий — НДФЛ и ЕСВ, со всеми этими хитро закрученными коэффициентами.

Для конечника мало что изменится.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

. Замена НДС на НсО ставит в заведомо проигрышное положение тех, кто не может замкнуть на себя всю цепочку. Вертикально-интегрированные монополии получают существенное налоговое послабление, эдакий внутренний оффшор. Причём послабление тем бОльшее, чем более замкнут производственный и сбытовой цикл. В пределе налоговая нагрузка может быть равна… 0%.

Не згоден, при нинішній системі ВІК можуть ганяти товар по вертикалі без націнок і фіксувати збитки , за системи 4% , навіть без націнки автоматично в бюджет піде 4% від кожної операції. . Тут вже треба рахувати більш детально кому вигідніша нова система.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это пока ВИК побита на сотню отдельных контор. Никто не мешает замкнуть всё на одну. Просто сейчас выгодно дробить, при НсО будет выгодно объединить.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

.

 

Да. На первом этапе (2..5 лет) поступления в бюджет упадут. Но для этого есть недорогая макроэкономическая "помощь" извне, внутренние резервы : снижение % гос.предприятий, 70% из которых на сегодня убыточны, перевод большей части или всех админуслуг в СЕТЬ, рынок земли, ......so on.

На першому етапі.....а хто дасть кошти країні, у якої дефіцит бюджету величезний? МВФ слідкує за цим показником найпристальніше, бо це фінансова стабільність і можливість країни розраховуватись по своїм боргам., не дає МВФ , ніхто більше не дає. Пропозиція 4 % загоняє бюджет у величезний дефіцит на невизначений терміе. До того ж МВФ не фінансує дефіцити бюджету, хіба що в короткостроковвій перспективі, якщо там геть катастрофа

От і виходить, що ви садите дружину на 5 років на хліб і воду щоб можливо потім купити їй лексус.

PS Якби у нас на нинішньому етапі був профіцит бюджету і величезні резерви, сприятлива конюнктура на світових ринках, можна було б ввязатись в цю авантюру, але при нинішній ситуації, це може закінчитись фінансовою смертю вже за 1-2 роки.

 

PPS Запропонуйте своїм працівникам не платити їм рік-два зарплату з перспективою отримувати потім в 3 рази більше якщо ви розкрутитесь і ви зрозумієте як сприймає ці ініціативи простий люд, а не бізнес.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это Ваши предположения. Так?

 

Давайте "смоделируем".

 

Тут всегда интересно иметь дело с числами.

Возможно они Вас немного удивят.

 

Берем безналичные платежи с применение платежных карт.

В 2017 году было сделано переводов на сумму 2 125 000 000 000 грн.

4% от этой величины составляет 85 000 000 000 грн.

Это 40% от сумм, прошедших через платежные карты.

Остальные 60% - это снятие налички.

А снятие налички в банке - это налог 10% (как говорит сука Деревянко)

Значит с 3 187 500 000 000 возьмут 10% или 318 750 000 000 грн.

 

Суммируем 318 750 + 85 000 = 403 750 000 000 грн налогов.

Это только трансакции через платежные карты.

 

Расходная часть бюджета в 17-году = 790 400 000 000 грн

 

Может я ошибся в числах. Тогда поправьте.

finance.liga.net/personal/novosti/dolya-beznalichnyh-raschetov-v-ukraine-vyrosla-do-2-trln-grn

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 2017 году было сделано переводов на сумму 2 125 000 000 000 грн.

Не переводов, а всех платежей. Переводов — только четверть суммы. 60% — официально зафиксированные расчёты налом.

При 10% за снятие — все быстро сбегут в чёрный нал, не будет смысла получать ту же ЗП на карту. Кстати, 4% за каждую транзакцию — это же и между свои картами/счетами тоже, правда? И при совершении платежей через банк — дважды: когда отнёс деньги в банк, и когда банк их зачислил получателю. Ой, прелесть какая…

Вы всё ещё хотите налог с оборота?

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

85 000 000 000 грн.

Это 40% от сумм, прошедших через платежные карты.

Остальные 60% - это снятие налички.[

Звідки дані скільки пройшо через карти?

А снятие налички в банке - это налог 10% (как говорит сука Деревянко)

 

 

Значит с 3 187 500 000 000 возьмут 10% или 318 750 000 000 грн.

Типу це і є податок на ЗП? А ЄСВ забули? А якщо народ не буде знімати готівку? А про те, що бюджет пенсійного не входить в загальний бюджет і суми там адські долатково до бюджету?

 

А як бути зі зняттям депозиту? Теж -10%? А зараз суми з депозитів в 90% падають на карти і займають велику долб в обертах по картам.

 

Надто багато якщо.....

Деревянко пішов по стопам Балашова, вкидуючи утопічні ідеї для мрійників, вибачте, але так я це бачу. Тому що саме утопічними ідеями легше всього завойовувати електорат.

 

PS Ну це ж така прєлєсть)))

Зняв з карти 1 лям, заплатив 100тисяч, купив валюту, сховав. Потім продав валюту , купив щось за 800 тис , заплатив ще 4%. 200 тис відніс на картку, щоб потім знову заплатити 20 тис.

У Деревянка в попі не злипнеться?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Не переводов, а всех платежей. Переводов — только четверть суммы. 2. 60% — официально зафиксированные расчёты налом.

3.При 10% за снятие — все быстро сбегут в чёрный нал, не будет смысла получать ту же ЗП на карту. 4. Кстати, 4% за каждую транзакцию — это же и между свои картами/счетами тоже, правда? И при совершении платежей через банк — дважды: когда отнёс деньги в банк, и когда банк их зачислил получателю. Ой, прелесть какая…

5. Вы всё ещё хотите налог с оборота?

 

1. Скажите. Чем безналичный перевод денег отличается от безналичного платежа? Если лень отвечать, то дайте просто ссылку.

2. Там речь идет только о рынке платежных карт. Насколько я знаю с помощью карты можно сделать только 2 движения: 1. Расплатиться безналично, 2. Снять наличные. Вот эти 60% и было снятие наличных с карты.

3. В этом случае государство двигает население к мысли "а зачем наличные?". И к этому идет весь мир. Я уже лет 7 живу в безналичном мире.

4. Оптимизируйте свои платежи.

5. Я хочу только одного : чтобы государство позволило мне иметь больше денег в обороте.

 

Добавлено через 11 минут

Звідки дані скільки пройшо через карти?

Повторяю.

finance.liga.net/personal/novosti/dolya-beznalichnyh-raschetov-v-ukraine-vyrosla-do-2-trln-grn

 

 

Типу це і є податок на ЗП? А ЄСВ забули? А якщо народ не буде знімати готівку?

 

Это налог на "обналичивание" средств с банковского счета.

Безналичные платежи приветствуются.

Повторяю. Это мы говорим только о карточной части экономики.

Думаю, это не самая большая её часть.

 

Мне было бы интересно почитать альтернативу предложениям Деревянко с числами.

А не просто критику (критика - это всегда сладкое занятие).

Есть предложения от Пети, Кролика, Юли, Олежки,Толика и других?

Может у Вас, Сергей, есть вариант?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Скажите. Чем безналичный перевод денег отличается от безналичного платежа? Если лень отвечать, то дайте просто ссылку.

С точки зрения НБУ — разница огромна. Карты — не безнал в нормальном понимании, есличё. Это другая форма нала. Рассматривать надо именно так.

Насколько я знаю с помощью карты можно сделать только 2 движения: 1. Расплатиться безналично, 2. Снять наличные.

1. Раплатиться картой.

2. Совершить перевод на другую карту. Напоминаю, с точки зрения НБУ — это другая операция. Карта может быть и своя, кстати.

3. Получить в банкомате нал.

4. Получать кредит, гасить его и т.п., банковские операции, как с любым налом.

3. В этом случае государство двигает население к мысли "а зачем наличные?". И к этому идет весь мир. Я уже лет 7 живу в безналичном мире.

Я — нет. Дело не в моей какой-то особой параноидальности, а просто во многих местах оплатить картой невозможно в принципе. Например, в городском и пригородном транспорте (в т.ч. ЖД), на почте и т.п.

4. Оптимизируйте свои платежи.

Если Вы приносите нал в банк, например, заплатить коммуналку, фактически совершается две операции передачи денег — от плательщика к банку, от банка получателю платежа. При НсО путём весьма несложной манипуляции можно натянуть на это двукратное взимание этого налога. Более того, при сильно большом желании это можно натянуть на абсолютно любой безнальный платёж, причём там может быть как 2, так и больше операции (например, у плательщика и получателя разные банки). А уж какой простор при оплате бесконтактной картой в транспорте… Например, у нас: владелец пополняшек — одна контора «Рога и копыта», получатель платежа — вторая, и только затем она перечисляет бабло собственно перевозчику.

5. Я хочу только одного : чтобы государство позволило мне иметь больше денег в обороте.

При НсО у Вас их больше не станет. Вариант, когда может, я приводил выше, в #11822.

 

Добавлено через 5 минут

Повторяю.

Гм, дейссно, «немножко текст по-дебильному написан»©, сразу не ясно.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

С точки зрения НБУ — разница огромна. Карты — не безнал в нормальном понимании, есличё. Это другая форма нала. Рассматривать надо именно так.

 

Извините, но принять Ваше утверждение на веру не могу.

Немного об общепринятом понятии НАЛИЧНЫЕ ДЕНЬГИ.

 

Из Вики :

Нали́чные де́ньги — валюта одной из стран в каком-либо физическом представлении (примером физических представлений могут быть купюры и монеты) у конкретного физического или юридического лица; служат для платежей за покупаемые товары и услуги.

 

Наличные деньги неудобны тем, что ими нельзя заплатить удалённо (например, в Интернете), для этого нужно использовать электронные деньги или безналичную оплату, но очень удобны, когда нужно оплатить что-либо конфиденциально.

 

То есть, наличные деньги - это те деньги, которые не лежат в каком-либо банке.

 

2. Где-то можно почитать почему виртуальные монеты и купюры на счету гражданина НБУ считает реально осязаемыми?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Извините, но принять Ваше утверждение на веру не могу.

Не принимайте. Изучайте, как по кассовым операциям, фискальному и бухучёту проводят оплаты картами. Вы удивитесь, но именно как нал.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1.

Может у Вас, Сергей, есть вариант?

 

Так, я маю варіант. .

1. Оподаткування усіх надходжень по приватним карткам і рахункам з лівим призначенням (не від власника)по ставці ПДФО+ВЗ. Поповнити картку має право лише власник, всі інші через податок. Банк-податковий агент і контролер як по податкам з % по депозитам.

2. Дозвіл на використання в якості касового апарату всього, що може надсилати дані до податкової(в цьому напрямку вже є рухи)

3. Видача чеків для 2 групи і вище без варіантів .

4. .Карати за відсутність чеку не підприємця, а покупця при виході з точки продажу.(ця система в Австрії введена з 2016 якщо не помиляюсь). Буде стимул вимагати чеки у підприємців.

Без чека вважається, що ніякої передачі коштів не відбулось і ні товар ні послуга не купувались, договір не має сили, гарантії немає. Немає чеку-немає нічого., чек фіскальний.

5. ЄСВ має платити робітник, а не підприємство, підприємство просто податковий агент, як по ПДФО. Робітник отримує 100% ЗП, податок 33% (саме такий реальний податок з ЗП зараз) , інше на руки..

6. Реальний контроль за безготівковою оплатою вище 50 тисяч, а не як зараз.

7. 0 декларація як точка відліку для всіх без винятку, амністія капіталів і гарантія відсутності для них кримінального переслідування.

8. Введення контролю за доходами і витратами. Хочеш витратити більше? ПДФО+ВЗ і будь-ласка.

9. Ліквідація податку на прибуток і введення податку на виведений капітал.

10. Дозвіл на розрахунок в іноземній валюті за будь-що. Курс в чеку по НБУ на дату оплати.

 

Тотальний контроль і виявлення неплатників податків,..

Жорстоке покарання (можна фінансове, а не кримінальне), щоб і думки не було не заплатити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поповнити картку має право лише власник, всі інші через податок.

Не согласен. Пересылка бабла между родственниками не должна облагаться. До второго колена так точно. Сопоставить с помощью ИНН — не просто, а очень просто.

А дальше у Вас только «держать и не пущать». Чтоб Вы понимали, правила кассового учёта и кассовой дисциплины у нас одни из наиболее жестоких в Европе. Нещадно карается любой чих. Что тоже не добавляет желания работать по-белому, если можно спетлять и не работать. Т.е., помимо усиления ответственности за работу в чёрную необходимо упростить работу в белую. Я смотрю, это здесь мало кого беспокоит. Не работали с кассой?

5. ЄСВ має платити робітник

Здесь согласен. Давно пора прекратить нынешний популизм. И ещё по ЕСВ уточнение: любые получатели пенсионных выплат не на общих основаниях — в свой, отдельный Пенсионный фонд. Хотят силовикам, гос. служащим и судьям платить по отдельным правилам — пусть создают для них отдельные пенсионные фонды с отдельными правилами финансирования. Так будет честно по отношению к рядовым плательщикам. Заодно и стомиллиардный дефицит ПФ ликвидируется.

7. 0 декларація як точка відліку для всіх без винятку, амністія капіталів і гарантія відсутності для них кримінального переслідування.

Т.е, за всё честно наворованное на должности и записанное на родственников — понять и простить?

8. Введення контролю за доходами і витратами.

«Так это ж Клондайк!» © Если сейчас фискалы торбят только бизнес, то с введением этой фичи они получат право торбить вообще кого угодно. Где отсветственность фискалов за незаконный наезд? Её и сейчас нет, а в Вашем варианте вообще налоговый фашизм будет: можно будет прийти в дом и замордовать кого угодно. Повод нарисовать несложно.

9. Ліквідація податку на прибуток і введення податку на виведений капітал.

Вас услышали. Проект уже в зРаде. Я, правда, не понял, это касается только ИИ или вообще всех. Если первое — опять разделение людей по сортам.

10. Дозвіл на розрахунок в іноземній валюті за будь-що. Курс в чеку по НБУ на дату оплати.

Вроде подвижки в этом направлении (либерализации валютного контроля) есть, но до такой степени вряд ли пойдут. Это потеря власти на движением капиталов в стране. Ни одна властная панда на такое не согласится.

 

ЗЫ В Вашем прожекте нет ни слова об акцизах и НДСе. Что с ними?

 

Добавлено через 23 минуты

податок 33% (саме такий реальний податок з ЗП зараз)

37%, вообще-то сейчас.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Л

Н

 

37%, вообще-то сейчас.

33, можу довести, точніше 34

Я рахував від зворотного, а не так як бухгалтери , тобто скільки потрібно оплатити податків, щоб зберегти зарплату працівника в чорну на тому ж рівні в білу.

34% від фонду на оплату праці, виділеного підприємцем працівнику

 

ФОП для мінімалки 3700*1.22= 4514 грн

На руки 3700*0.805=

2980 грн

2980/4514= 0.66.

66% від ФОП реальний податок 34%. До речі менший ніж у переважній більшості країн Європи, де він близько 40-50%

Добавлено через 1 час 54 минуты

в Вашем варианте вообще налоговый фашизм будет: можно будет прийти в дом и замордовать кого угодно. с.

 

Так в цьому і суть. Щоб неплатити податки було страшно.

А то у нас реально 99% країни десь недоплачує і ніхто нікого не чіпає, всіх все влаштовує.

Прості недоплачують тисячі, а непрості мільйони.

 

Добавлено через 6 минут

Н.

 

Т.е, за всё честно наворованное на должности и записанное на родственников — понять и простить?

 

Саме так, в іншому випадку ці кошти ніколи не потраплять в економіку, а будут лежати по офшорам і матрацам і ніхто їх не витягне батогом.

 

Але після амністії жорстоко карати в межах контролю за доходами витратами.

 

Ви забуваєте, що лівих коштів не лише у прокурорів і суддів є, а і у звичайних людей.

І якщо перші знайдуть способи легалізації, то другі так і будуть сидіти на тих матрацах.

 

Добавлено через 6 минут

ЗЫ В Вашем прожекте нет ни слова об акцизах и НДСе. Что с ними?

 

.

 

Акцизи на алкоголь і цигарки побільше, легалізація азартних ігор, легалізація проституції з відповідними офіційними платежами в бюджет, а не в кишені силовикам.

Акцизи на авто модернізувати.

По НДС.. .мені важко щось сказати, не дуже знайомий з його адмініструванням, але чув від знайомих ,що працюють на експорт, , що останні зміни пішли в плюс, повернення НДС відбувається майже день у день автоматично і важче скрутки мутити.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я рахував від зворотного, а не так як бухгалтери

Я считал ЕСВ (22%), после него НДФЛ+ВС (19,5%). Как оно по-белому на общей. Допустим, возьмём условную тысячу гривен ФОТ до налогов: 1000*0,78*0,805=627,90. 372,10грн. съели налоги. 37% и есть.

ФОП для мінімалки 3700*1.22

Вот здесь у вас ошибка. База для расчёта неправильная. Отсюда и 34% вместо реальных 37%.

Так в цьому і суть. Щоб неплатити податки було страшно.

Нет. У Вас получается, можно прийти и мордовать любого, платишь или нет — не имеет значения. Потом, когда мордовать надоест, отстанут. Ну, подумаешь, ошибочка вышла, ничего найти не удалось. Я это уже с нашей доблестной обыкновенной ещё милицией проходил. Сыт по горло.

По НДС.. .мені важко щось сказати

Я тут выше предлагал вариант модернизации. После чего даже возмещать будет нечего… Суть НДСа, то, для чего изобрели на самом деле — заморозить часть денег бизнеса и затормозить таким образом рост экономики. Нашей балансирующей на грани издыхания экономике проблемы вызванные ростом не грозят ещё очень долго. При этом администрирование — одно из самых жёстких в мире. Наполнение бюджета — очень приятный бонус, от которого все подсевшие на эту иглу, не могут отказаться.

Акцизи на алкоголь і цигарки побільше

И так в основном пьют не водку, а самогон, и сигареты подпольные.

легалізація азартних ігор

Сложно сказать. Много связанных проблем.

легалізація проституції

Здесь согласен. Но с уголовкой за сутенёрство. Впрочем, этот вопрос выходит за рамки темы.

 

Добавлено через 1 минуту

До речі менший ніж у переважній більшості країн Європи, де він близько 40-50%

У нас до 2015 тоже было 47%.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я считал ЕСВ (22%), после него НДФЛ+ВС (19,5%). Как оно по-белому на общей. Допустим, возьмём условную тысячу гривен ФОТ до налогов: 1000*0,78*0,805=627,90. 372,10грн. съели налоги. 37% и есть.

 

Вот здесь у вас ошибка. База для расчёта неправильная. Отсюда и 34% вместо реальных 37%.

 

7%.

 

Ви рахуєте як моя дружина-бухгалтер, а я рахую як бізнесмен, тобто свої гроші і витрати.

Щоб мені виплатити працівнику мінімалку на руки 2980, я маю зі своєї кишені виділити реально 4514.

 

Якби узагальнений податок платив працівник, то я б просто від цих 4514 перевів 34% і виплатив 2980 на руки. Сума для держави не змінилась би у порівнянні з нинішньою , просто у відсотках було б 16 % ПДФО і 18% ЄСВ, але з більших сум.

721 грн і 814 грн, як і зараз з мінімалки.

Всі отримали б своє. По вашому розрахунку ви збільшили відрахування державі у порівнянні з нинішніми, бо збільшили базу, але відсотки залишили нинішніми 22 і 19.5.

 

База для нарахування ЄСВ зараз це і є 3700, вона ж база для відрахування ПДФО і ВЗ.тільки ЄСВ нараховується на базу , а ПДФО відраховується з бази

Ще ваша помилка в тому, що для бізнесу ФОТ для мінімалки не 3700, а саме 4514., я і пропоную від цієї сумі плясати , але зберегти паритет між державою і працівником по сумам на нинішньому рівні

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...