Перейти к содержанию
Искать в
  • Ещё...
Поиск контента, содержащего...
Поиск результатов в...

Утеплений чи неутеплений зовнішній вентканал

wow4yk

Рекомендуемые сообщения

В квартирі з лоджії потрібно зробити додатковий вентиляційний канал і завести його на кришу на висоту будинкових.

Загальна зовнішня протяжність (по фасаду) десь 10м, вертикальною ділянкою получитсья тільки кінцевий стояк(1-1.5м), решта - кут нахилу даху. Вентканал буде обслуговувати лоджію+кладову (близько 20м.куб.). Там буде повнорозмірна морозильна камера, час від часу буде сушитись білизна під стелею і також час від часу буде працювати невелика електросушильна шафа (гриби-ягоди-фрукти...). Внутрішній повітропровід буде розділено на три гілки (кладова-решітка, лоджія-вентилятор про всяк випадок, сушка - має вентилятор).

 

Повітря в лоджію буде поступати через НЕ ЩІЛЬНІ розсувні двері з вітальні.

 

З самого початку хотів зовнішню частину вентканалу робити "утепленою нержавійкою", але мене відговрили - порадили поставити конденсатовідвід (прохідний) на виході вентканалу із фасаду і виконати його з нерж труби 130 діаметру.

 

Якісь зауваження - поради ?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Внутрішній повітропровід буде розділено на три гілки (кладова-решітка, лоджія-вентилятор про всяк випадок, сушка - має вентилятор).

на кожній гілці зворотній клапан обовязково.

 

А навіщо вам тягнути аж на покрівлю? просто зовнішню решітку не влаштовує?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

на кожній гілці зворотній клапан обовязково.

 

А навіщо вам тягнути аж на покрівлю? просто зовнішню решітку не влаштовує?

 

Я поставив був (ссылка устарела) на фасаді під кришою, але вона не працює як треба. Поперше при вітрі він(клапан) страшно тарабанить - таке враження що зворотня тяга зявляється. Зимою в люті морози не тарбанив взагалі -таке враження що він наглухо обмерз, коли зимою робились мокрі роботи в квартирі (стяжки шпаклівки). І дослідив одну залежність - якщо відкрити вікно на лоджії то тарабанити починає менше - "зворотня тяга" іде через вікно.

 

Підозрюю що тіршки помилились з нахилом цієї решітки - клапан мабуть щільно не приялгає у "вільному положенні".

 

Але вирішив продовжити вентканал по криші-фасаду на висоту із будинковими вентканалами в квартирі щоб подолати ці проблеми і перестрахуватись.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Я поставив був рушітку-клапан на фасаді під кришою, але вона не працює як треба.

поставте щось краще і більшого розміру.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

поставте щось краще і більшого розміру.

 

Тоже так думав, але зараз отвір попадає над сусідньою кришою і із західного боку, як не прикро, але вітри переважно дують мрямо в отвір. Хочу, щоб канал "працював" і без механічної витяжки. В мому випадку, ІМХО, важко організувати це без виводу повітропроводу повище і так щоб будь-який вітер "витягував" повітря з нього, а не "нагнітав в нього" :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Загальна зовнішня протяжність (по фасаду) десь 10м, вертикальною ділянкою получитсья тільки кінцевий стояк(1-1.5м), решта - кут нахилу даху.

 

Нарисовать это можно? Хотите без вентилятора?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

На фото вказано де зараз клапан і приблизно показано куди і як планується протягнути трубу.

IMG_5074_S1.thumb.jpg.0aadb15374aacbd57fd5e0cf6d7e4666.jpg

 

Якщо взяти повну схему, то щось типу цього

LSCH.jpg.660ef90447810aeadfcd2f7e962d60c6.jpg

Зводити всі три "входи" з виходом буду пізніше.

 

Ну основне питання в мене було про потрібнсть чи непотрібність утеплення зовнішньої труби. Якщо всю зовнішню трубу з неутепленої нержавійки і з прохідним конденсатовідстійником, то можливе вузьке місце, де може утворюватись конденсат до відстійника, це два коліна на виході зі стіни -переживати чи забити ?

 

По загальній схемі коменти також приймаються.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Хотите без вентилятора?

Вентилятора на загальний витяжний канал на разі не планував. Хочеться обійтись по можливості природньою тягою. Якщо не буде працювати так як треба, то тоді поставлю.

Буде вентилятор "на витяжці" з лоджії - включатись буде по потребі. І невеличкий вентилятор є в сушці при певному режимі.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Ну основне питання в мене було про потрібнсть чи непотрібність утеплення зовнішньої труби.

 

Наружную трубу утеплять нужно по любому, но как-бы Вы ее не утеплили, конденсат в ней будет - это раз, :D два - при такой конструкции на естественную тягу можно не рассчитывать. Как вариант ставить вентилятор (грибок) на вернем конце трубы, тогда вентилятор будет один и не нужны обратные клапаны на других отводах. Ну и три, пока не совсем догнал зачем городить такую конструкцию, если на лоджии можно просто открыть окно когда сохнет бельё или сушатся ягоды.

Я в квартире, тож сушил белье на лоджии, открытое окно в данном случае лучшая вентиляция, которая к тому же не жужжит и не ламаецца. :D :beer:

Или у Вас на лоджию выбит балконный блок?

А что у Вас за лоджия такая 4 метра высота/ширина?

Изменено пользователем SON
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А что у Вас за лоджия такая 4 метра высота/ширина?

Висота!!! Білизна буде висіти під сетлею, щоб не псувати пейзаж Ж-). А в кладовці всі 5... так получилось.

В квартирі 2.7.

Як би була стандартна висота, я б мабуть нічого не городив.

Изменено пользователем wow4yk
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Висота!!! Білизна буде висіти під сетлею, щоб не псувати пейзаж Ж-).

 

Как его туды вешать на 4 метра? :D

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Как его туды вешать на 4 метра? :D

 

Стандартні шнурки довелось замінити 6-ти і 8-ми метровими... :)

 

Добавлено через 3 минуты

Или у Вас на лоджию выбит балконный блок?

Майже... скажем так , буде замінений розсувкою.

 

Добавлено через 3 минуты

Наружную трубу утеплять нужно по любому, но как-бы Вы ее не утеплили, конденсат в ней будет - это раз, два - при такой конструкции на естественную тягу можно не рассчитывать.

Наскільки розумію ,якщо утеплити то кондесату в трубі буде менше утворюватись, з неутепленою - більше. Якщо поставити відвід-конденсату, то постає питання - "зачем платить больше" за утеплену трубу. Ціна труби зростає мініму в два рази.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

 

Наскільки розумію ,якщо утеплити то кондесату в трубі буде менше утворюватись, з неутепленою - більше.

 

Все пральна. В неутепленной трубе зимой конденсат замерзнет.

Вообще трубу утепляют чтоб избавиться от конденсата, и чтоб была тяга, в случае если будет механическая вентиляция, то со вторым проще.

 

Якщо поставити відвід-конденсату, то постає питання - "зачем платить больше" за утеплену трубу. Ціна труби зростає мініму в два рази.

 

Утеплить обычную серую канализационную трубу самому - не такие большие затраты, сэндвич ессно выйдет дороже.

У Вас уже ж есть из лоджии "дырка" на улицу, вставьте в нее вентилятор Ф125-150 мм. в толще стены поставьте 2 обратных клапана (круглых), зачем морочиться с трубой,коденсатосборником и утеплением. 2 клапана не обмерзнут, шоб не хлопали от ветра утяжелите заслонки кусочком пластилина, в кладовку переточное отверстие, фсё. :D :beer:

  • Лайк 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

вставьте в нее вентилятор Ф125-150 мм. в толще стены поставьте 2 обратных клапана (круглых), зачем морочиться с трубой,коденсатосборником и утеплением.

ну вот о чем говорилось))) можно ОК поставить "бабочки" вентсовские пластик, а вентилятор купите с ОК и все)))

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

За пораду з двома клапанами від промерзання дякую, правда там стіна всього в пів цегли.

По задумці кладовка має бути найхолоднішою зоною в квартирі і буде "двоповерхова". На "першому" поверсі - морозильна камера. Тому повноцінну переточку через кладову робити не хочеться. Повітря з сушки випускати прямо в лоджію якось тоже не кошерно - якщо білизна з ароматом фруктів може сподобатись, то з ароматом таранки наврядчи... :)

Получаєтсья три канали, які треба звести в один і вивести.

Всетаки спробую реалізувати задумку. По можливості будем зменшувати похилу ділянку. Природньої супертяги не потрібно. Можливо тяги додатуть дві заплановані в квартирі приточки. Зворотні клапани на окермі канали мабуть буду додавати при потребі після експерементів. Якщо не запрацює, то додамо канальний вентилятор на загальний канал.

 

П.С. десь прочитав фокус з круглими "гравітаційними" зворотніми клапанами - щоб зменшити їх опірність прямому протоку, то можна їх прокрутити.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

На "першому" поверсі - морозильна камера.

 

Шо Вы носитесь с этой морозильной камерой, :D не трэба для нее вентиляция, она воздух не портит, разве шо трохи подогревает. :D

 

 

Повітря з сушки випускати прямо в лоджію якось тоже не кошерно - якщо білизна з ароматом фруктів може сподобатись,

 

Сделайте для нее отдельный выброс, или объедините. Затея с трубой по крыше убьет время и деньги. :beer:

  • Лайк 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

если на лоджии можно просто открыть окно когда сохнет бельё или сушатся ягоды.

Я в квартире, тож сушил белье на лоджии, открытое окно в данном случае лучшая вентиляция, которая к тому же не жужжит и не ламаецца.

 

З довсіду сушіння білизни на заскленній лоджії в теперешній квартирі з відкритим вікном (канал планується в новій квартирі) - в дощову погоду може сохнути декілька діб; зимою вікна не дуже відкриєш і вікна покриваютсья інієм від вологи;

 

Оскільки в новій лоджії (квартирі) відкривні вікна-двері будуть набагато нижче рівня стелі, то тому і вирішив зробит витяжку.

 

Добавлено через 14 минут

Сделайте для нее отдельный выброс, или объедините. Затея с трубой по крыше убьет время и деньги.

 

Окремий викид для сушки вигладає заморочливим. Щоб зимою не промерзало терба зворотні клапани ставити, а вентилятор в сушці слабенький (здається розрахований на 30м.куб. на год.). Можна його викинути і замінити на витяжним потужнішим. До того ж робити ще одну диру в зовнішній стіні - і знову переживати щоб конденсат не стікав по стіні. - Загалом виглядає дублювання з планованим загальним каналом. Канал на природній тязі виглядає краще для сушки.

 

Якщо обєднувати, і йти по пропонованому шляху механчної витяжки, то значить канальний вентилятор.

Варіант "загального" витяжного вентилятора ,в будьякому випадку, треба або вручну або автоматично "синхронізувати" в роботі з вентилятором витяжки з лоджії і з вентилятором сушки.

 

Тому і задаюсь ціллю всетаки отримати природню тягу загального каналу. Невже вона така недосяжна в мому випадку? :)

 

Добавлено через 27 минут

Підкажіть краще по нюансах планованої труби.

 

Планується наразі діметер 130мм. Може краще всетаки 100мм?

 

Чи є якась залежніть між діаметром труби і конденсатоутворенням?

 

Мені чомусь здається що, якщо труба більшого діаметру, то шивдкість повітря в ній буде менша і відповідно кондесату буде випадати в ній більше, якщо немає механічної витяжки, і приточка також природня...

 

Натикався також на інформацію про необхідну висоту димоходу в залежності від його віддалі від конька криші, напр

В мому випадку можна покращувати геометрію вентканалу зменшенням похилої ділянки, а збільшення вертикальної ділянки буде додавати тяги також. Так виглядає що на ваіддалі 3м від конька, димоход не має бути вищим останнього, а якщо зробити вищим то тяга збільшиться ?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Підкажіть краще по нюансах планованої труби.

 

Перепад высот хотя бы метра три, не любит наклонные и особенно горизонтальные участки, и самое главное - она должна быть "ТЕПЛОЙ".

 

Чи є якась залежніть між діаметром труби і конденсатоутворенням?

 

:D Ну разве что одно и тоже кол-во конденсата будет "размазано" по большей внутренней площади.

 

 

Мені чомусь здається що, якщо труба більшого діаметру, то шивдкість повітря в ній буде менша і відповідно кондесату буде випадати в ній більше, якщо немає механічної витяжки, і приточка також природня...

 

Если не вдаваться в дебри, то скорость воздуха при ЕВ +/- одинаковая, меняется кол-во, м3.

 

а якщо зробити вищим то тяга збільшиться ?

Да, тока и утеплять ее придется больше. :beer:

  • Лайк 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

З самого початку хотів всю трубу зробити утепленою і без кондесатозбірника, сендвічем з оцинковки чи нержавійки. Але, після розмови з димоходчиками, які мабуть будуть прокладати цю трубу - схилили мене до неутепленої турби з конденсатозбірником, по ціні дешевше вийде.

Вот і поліз тому на форум "за правдою"... :)

 

Насікільки зрозумів кондестозбірники не утеплені, чи бувають і утеплені ?

А яка ймовірність того, що конденсатозібрник зимою покриється в середині льодом так, що не буде виконувати своїх функцій - збирати і відводити конденсат в дренажний отвір-партубок ? Чи хтось стикався з таким явищем ?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А яка ймовірність того, що конденсатозібрник зимою покриється в середині льодом

 

А по другому и не будет, разве шо зимой будет выше ноля.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А по другому и не будет, разве шо зимой будет выше ноля.

 

А якщо "організувати" кондесатозібрник в "теплій зоні" - під кришою в кладові ? Лоджія за призначенням "зимовий сад", можна конденсат використати для поливу :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А якщо "організувати" кондесатозібрник в "теплій зоні" - під кришою в кладові ? Лоджія за призначенням "зимовий сад", можна конденсат використати для поливу

 

Але тут виникають нові запитання, з якого матеріалу робити цей конденсатозбірник в середині - з пластику чи металу, з точки зору можливого утворення всяких там грибків від волгості ? Думаю, ідеальнйи варіант , це такий щоб "обслуговувався".

 

Перше що приходить в голову це зшаманити самому з трійника vents.ua/cat/275/ перевернутого відгалуженням в низ.

 

Може хтось підкаже готові ?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А якщо "організувати" кондесатозібрник в "теплій зоні" - під кришою в кладові ? Лоджія за призначенням "зимовий сад", можна конденсат використати для поливу :)

 

У Вас прям какое-то непреодолимое желание искать приключений на свою .опу. :D Без обид. :beer:

Не проще ли сделать так, чтоб конденсата вообще не было, чем маяться как его собирать и шо с ним делать дальше :beer:

  • Лайк 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А яка ймовірність того, що конденсатозібрник зимою покриється в середині льодом так, що не буде виконувати своїх функцій - збирати і відводити конденсат в дренажний отвір-партубок ? Чи хтось стикався з таким явищем ?

 

можете дати посилання в інтернеті на конденсатозбірники які плануєте встановити?

 

наскільки я розумію проблему, то немає сенсу утеплювати конденсатозбірник, він напевно ж буде в теплому приміщені, а не зовні, а утеплювати потрібно саму трубу, що знаходиться ззовні чи в холодному приміщенні, бо саме в цій частині труби буде утворюватися конденсат, а стікати він буде по трубі вниз до конденсатозбірника, а з нього напевно в каналізацію.

Замерзати в трубі конденсат не повинен, просто чим холодніше, то тим більше конденсату утворюеться і стікає вниз.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
×
×
  • Создать...