Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Активність

Ця стрічка оновлюється автоматично

  1. Остання година
  2. база дресірування любімої обізяни : канчук та пряник , при чому пряник твердий і їм теж б'ють
  3. "...На вказали тип опалювального пристрою, газ-котел чи дрова, чи електро." B менe газ. Дякую за пораду
  4. Підкажіть будь ласка: Купив я місяць тому інвертор Дею 6кВт і аккумулятор GSL 48v 100AH 4.8kwh lifepo4 (ZN-P48100ESA1) - трішки поспішив, і купив аккум 15S, їх я так розумію меншість на ринку. Тепер думаю, що найближчим часом було б непогано збільшити ємність, але біда в тому що такого акумулятора майже ніде немає. Потрібно терміново шукати такий самий акум від GSL доки він хоч в когось ще завалявся, чи підійдуть і від інших виробників, той же Pylontech Us5000 який теж 15S. Як аккумулятори різних виробників будуть разом працювати по кан шині, чи співпадають їхні протоколи і тд?
  5. Це тут до чого? Це ж про Яна Гуса, релігійного реформатора, протестанта. І тут же ще така справа - " Гус виступав за національну мову в літургії, прозорість Церкви, а головне — право кожного читати Святе Письмо." Нічого не нагадує? ...на той час у Карловому університеті існували значні суперечності між чеським земляцтвом, яке об'єднувало студентів та професорів Чехії, Моравії, Угорщини та Семиграддя, й студентами інших національностей, переважно німцями. Національні суперечності посилювались релігійним протистоянням. Чеські професори на чолі з Яном Гусом були прихильниками ідей Джона Вікліфа й виступали за реформацію церкви. Закордонні професори, переважно німці, виступали проти неї. У 1393 році голосами німців учення Вікліфа визначено єретичним та заборонено в університеті. Ця ухвала значно загострила суперечності між чеською та німецькою громадами й з часом призвела до відкритого протистояння за вплив на управління університетом. У 1408 році, незадовго до скликання Пізанського собору, до університету за підтримкою звернувся король Чехії Вацлав IV, який сподівався, що собор допоможе йому повернути титул римського короля. Він сподівався, що підтримка авторитетного навчального закладу збільшить його шанси. І, щоб домогтися симпатії керівництва університету, король видав Кутногірський декрет, за яким чехам при керуванні університетом належало три голоси, а іншим народам (саксонцям, баварцям, полякам) — один. Після видання Кутногірського декрету влада в університеті перейшла до чехів, а німецькі студенти та викладачі залишили навчальний заклад і заснували Лейпцизький університет." Німці тоді якісь не скрєпні були.
  6. На вказали тип опалювального пристрою, газ-котел чи дрова, чи електро. Ще варіант - повільний ШІМ, термостат з плаваючою точкою увімкнення. Наприклад, подача=константа, вмикаємо опалення в 23-00 при зниженні температури нижче 20С, в 00-00 - нижче 19,9С, в 01-00 - нижче 19,8С, і т.д.. В 7-00 вимикаємо якщо температура вища 20С. Далі - аналогічний цикл на 8 годин, + ще один. Якщо це електроопалення, нічний цикл зробити з вищими точками на один градус. Тоді вночі буде краще натоплювати, вдень - менше.
  7. головний піхвосмок форуму не може заробити навіть на попоїсти если баба знает себе цену, то я знаю ее профессию. Хочешь проблем - заведи себе бабу
  8. ну выехали с Украины рабы...ну и что - нарожаем сами сколько нужно!!!
  9. Сьогодні
  10. Ну об этом неоднократно писали, обсуждали в ветке про электрички. Просто нужно понимать, что электричка имеет как плюсы, так и минусы. Используй плюсы и уходи от минусов и будет счастье. У меня за прошлый месяц электричка проехала 1800 км (обычный месячный пробег +/-) и мне это обошлось менее 300 гривен. Авто ни разу за 4,5 года не видело публичных зарядок. Заряжается ночью в гараже по 0,4 от тарифа. Оплачивается в начале следующего месяца с общим потреблением электроэнергии. Тогда как дизельная проехала 700 и заплатил 2500. Вначале заправил, а потом поехал. За год электричка на обслуживание потребовала 600 гривен, тогда как дизель чуть больше 3000. Чисто на обслуживание. Ремонты в расчет не беру. Страховка примерно одинаковая. То есть при годовом пробеге 20 тысяч содержание электрички требует около 4 тысяч гривен, тогда как дизель обойдется в 70 тысяч. Купив электричку за 250 тысяч гривен она уже давно самортизирована, в плюсе. А вот если только публичные зарядки, то дизель выгодней.
  11. Звичайно ні. Мова ж про екстремальні ситуації. Тоді вже не до нічного тарифу. В Дніпрі до речі є швидка зарядка для електричек, яка працює завжди. Так 18-20грн/кВтг для побуту так собі варіант, але з генератором навряд дешевше вийде.
  12. Та це зрозуміло. Залишаєтьтся тільки потім зарядити оті 60-100кВтГ автівки + АКБ в будинку від мережі за пару годин між блекаутами, вірно ? І, бажано, за нічним тарифом.
  13. Якщо є гектар землі, то так. А якщо ніде ті панелі розмістити в достатній кількості з розрахунку на несприятливий період (вересень-квітень)? Та й розрахунки продавців щодо виробітку за рік то переважно реклама. Уклав у 2023 контракт, якщо за рік не вийде генерація в загальному обсягу наданого розрахунку в додатку, гроші повертаються. Якщо вийде, то я доплачую ще зверху. Як і очікувалось, генерація вийшла десь у 70% від обіцяної з клятвами щодо досвіду "системного та постійного постачальника". Залишився без дорогої іграшки, але з грошами. Якомусь лоху впарили, не сумніваюсь.
  14. Сферичний довбойоб у вакуумі. 🤦‍♂️
  15. Это не для паковки. К примеру: потек радиаторный кран, резинки задубели, а поменять нет возможности. Мазнул, затянул и не течет. Вода, спирт, незамерзайка и.т.д. не смывает смазку.
  16. Та можна і кудись в Нову Зеландію можна було б, але туди складно попасти. Та і по грошам здається там недешево. Що там з етикою, я не в курсі. Ну чи в Аргентині. Нормальних варіантів насправді не так і багато. В Канаду - холодно, в США - підозрюю, що там скоро срака буде. В Австралію - я манав усіх тих змій і скорпіонів. Тож фактично є кілька країн в Європі, кілька в Південній Америці, Нова Зеландія та й все. Нерозвинені країни не розглядаю, там хіба відпочивать цікаво.
  17. Телефон заблокированный. Покрутил в руках , понажимал и вернул. Там особо не к чему было придраться, просто так случилось что я был один и в радиусе 50 метров ни души.
  18. "Запалили у сусіда Нову добру хату Злі сусіди; нагрілися Й полягали спати, І забули сірий попіл По вітру розвіять. Лежить попіл на розпутті, А в попелі тліє Іскра огню великого. Тліє, не вгасає, Жде підпалу, як той месник, Часу дожидає, Злого часу. Тліла іскра, Тліла, дожидала На розпутті широкому, Та й гаснути стала. Отак німота запалила Велику хату. І сім’ю, Сім’ю слав’ян роз’єдинила І тихо, тихо упустила Усобищ лютую змію. Полилися ріки крові, Пожар загасили. А німчики пожарище Й сирóт розділили. Виростали у кайданах Слав’янськії діти, І забули у неволі, Що вони на світі!.."
  19. А в чому перевагі у порівнянні з анаеробом? Ціна не менша. Термін дії засоба менший.
  20. Статистика річ вперта. Суттєво менше половини американських власників електричок купляють другу машину електричну після першої, більшість вибирає або гібрид або звичайну, бензинову. У нас інша річ. Розумники намагаються заряджатись за пільговими тарифами для домогосподарств, бо інакше все це не має великого сенсу, адже вартість швидких зарядок в результаті не так вже й економить кошти, особливо з врахуванням що треба їх тримати у кількох додатках щоб забезпечити своєчасне підключення. Та й заправка бензину це кілька хвилин, і можеш їхати далі хоч через пів країни, а зарядку електровозу треба чекати і чекати, та й їздити на далекі відстані незручно і теж довго. Інша справа для сервісів сути міських, як то транспорт розвозки або технологічний міський. Тут виграш конкретний, якщо є достатньо світла, зрозуміло. Бо не треба возитись з талонами, заправками, крадіжками палива, тощо. Красти немає чого, зарядка під час нічного простою, треба лише облаштувати станції. Ми у себе питання вирішили, як я писав раніше. Встановили автомати з врахуванням обмежень, вводи облаштували за вимогами обленерго, і питання щодо відключень по перевантаженню закрили. В сусідніх СТ такі ж як у Вас любителі жерти електрику на опалення та ще хтозна на що довели мережі до жалюгідного стану. Світло вмикається, але вихідний спільний автомат через кілька хвилин вимикається, і знову танці з бубнами із самого початку.
  21. на той момент ніж був ще у нього скоріше "Аллаху Акбар"! скажіть зручно? не хвилюйтеся, вас скоро на облік автоматично поставлять
  22. А яким чином це обходять розрядники, які безумовно значно більш примітивні пристрої в порівнянні з інвертором від деє?
  1. Завантажити більше активності
×
×
  • Створити...