Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

перлит

lim

Рекомендовані повідомлення

перлит быстро высыхает, видел как его тянули сразу в 5 см толщиной. Трещин нет.

Ну значить круті спеціалісти!

 

Я особисто пробував (правда я зовсім не спеціаліст) ну і штукатури в мене пробували (які штукатурили), але вони тоді перший раз перлітом штукатурили, в нас не виходило особливо перший слой тягнути більше 2,5 см. Наступні слої можна вже більше але 5 см....

 

Може і можна, я розказую те що знаю з своєї практики...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мене дуже цікавить перлітова штукатурка,з весни збираюсь штукатурити 600м.кв а можна з вами зустрітись і подивитись на таку роботу.на вашу Тарас
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мене дуже цікавить перлітова штукатурка,з весни збираюсь штукатурити 600м.кв а можна з вами зустрітись і подивитись на таку роботу.на вашу Тарас

Звичайно. Телефони в мому пофілі - дзвоніть домовимся.

 

 

Для засыпки.

Як розумію хотіли використовувати бой піноскла (оскільки він дешевий приблизно в ціну перліту), ну з тиким самим успіхом той бой можна подрібнити ще більше (на пісок) і засипати самим піносклом - тільки тут роботи трохи більше. Але думаю ідея має на життя.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для бетонной стяжки

 

 

Відносно пропорцій - то можна лише цемент і перліт 1 до 4 (на 1 куб перліту 250 кг цементу). При додаванні піску чи гранітного відсіву ви збільшуєте міцність стяжки але зменшуєте теплоізоляційні властивості.

 

 

Для штукатурки

 

 

Рецепт простий:

на куб перліту близько 130 кг цементу і 50 кг вапна, 1 кг мікрофібри (не поліпропіленової) і 100 гр. повітровтягувальної добавки.

 

Пропорции не совсем понятны, вы даете перлит в кубах (100-120 кг/куб), цемент в кг (1700кг/куб). Соотношение как-то не вяжется 1:4 для бетона.Получается для бетона 1 куб перлита (100-120 кг) на 250 кг цемента (1 перлит:2 цемент).

Для штукатурного раствора по вашему рецепту 1 перлит:1 цемент:0,25-0,3 известь.

 

 

Могли бы вы привести все к одни меркам-или по массе или по объему. По объему удобнее так как ведро всегда есть на стройке.

Где брать микрофибру и чем она отличается от полипропиленовой фибры. Задача фибры препятствовать образованию трещин. Какая задача микрофибры?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пропорции не совсем понятны, вы даете перлит в кубах (100-120 кг/куб), цемент в кг (1700кг/куб). Соотношение как-то не вяжется 1:4 для бетона.Получается для бетона 1 куб перлита (100-120 кг) на 250 кг цемента (1 перлит:2 цемент).

Для штукатурного раствора по вашему рецепту 1 перлит:1 цемент:0,25-0,3 известь.

 

 

Могли бы вы привести все к одни меркам-или по массе или по объему. По объему удобнее так как ведро всегда есть на стройке.

Где брать микрофибру и чем она отличается от полипропиленовой фибры. Задача фибры препятствовать образованию трещин. Какая задача микрофибры?

 

 

Ну тут ви трішки не праві. Перліт справді вимірюється в кубах і насипна вага його може бути різною від 65 кг на м куб до 150 кг на метр куб. Тому я і сказав 1 куб тобто тут все ясно по обєму.

 

Ну і 100-120 кг за куб перліту то явно марка перліту м-150 не рекомендую таку на штукатурку. Або м -75 (до 75 кг на метр кубічний, переважно 65 кг) або м-100 (до 100 кг переважно 85 кг.) М-150 переважно для стяжок застосовується.

 

Далі, свіжий цемент має питому вагу 1100-1200 кг / на куб.м., це вже злежаний може доходити до 1700 і то вже дуже злежаний - такого теж не рекомендую.

Відповідно якщо свіжий цемент то на куб має піти десь 10-12 10ти літрових відер цементу. Вапно 50 кг це приблизно десь 3-4 відра.

 

Відносно фібри

Поліпропіленова фібра переважно випускається довжиною в 12 мм. В принципі вона підходить для армування бетонів. Візьмемо гіпотетично що вона теж може підходити для штукатурки. АЛЕ є дуже велике АЛЕ. Як цю фібру рівномірно розподілити по штукатурці. Хто працював з поліпропіленовою фіброю то знає що вона дуже кучкується. Особисто в себе як заливав теплу підлогу давав поліпропіленову фібру в бетон. Так от як потім пришліфовував деякі місця (горбки) алмазним кругом - то видирав цілі клоччя такої фібри. В штукатурці такі клоччя замість зміцнювати - навпаки роблять містки послаблення.

 

В промислових штукатурках використовують переважно меншу фібру 0,6 або ще меншу і розбивають її спеціальними машинами. Самому цього досягти дуже важко.

 

Мікрофібра целюлозна дрібніша (довжина до 1000 мікрон, тобто до 1мм.) виконує функцію ту саму. Не дає утворюватись тріщинам (особливо мікротріщинам, так званій павутинці). Але розходиться по штукатурці вона значно краще. Плюс целюлоза - це дерево, натуральна сировина. Це німецька фібра - і її рекомендують саме до штукатурок і шпаклівок. А ціна її така сама як і в поліпропіленової.

 

За фіброю - звертайтесь в приват, поможу.

 

Тепер по порядку.

 

Оскільки я переважно мав в роботі 100 літрові мішки перліту (0,1 куб) то рецепт такий

1) 1 мішок перліту (100 л)

2) 13 кг. цементу (пів мішка 25-ти кг мішка на око, плюс ще кельня або ківш на Око)

3) 5 кг вапна (добра шуфля)

4) 100 гр фіброволокна (добрі 2 жмені але краще відважити декілька раз вагою щоб не помилятися на майбутне)

5) 10 гр повітровтягувача (ПАВу) приблизно 1 ст. ложка

6) на то все близько від 15 л води. Хоча тут треба просто до потрібної штукатурної консистенції. В мене переважно йшло 20-22л.

 

Все це разом засипається в Бетономішалку і ні в якому разі не Міксером. Вимішується і розчин готовий.

 

Чому не міксером - бо високооборотний міксер на високих обертах ламає пори перліту і розчин рідне і втрачає по теплоізоляційних властивостях.

 

Ще питання пишіть...

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Правильно!

 

 

 

Рецепт простий:

на куб перліту близько 130 кг цементу і 50 кг вапна, 1 кг мікрофібри (не поліпропіленової) і 100 гр. повітровтягувальної добавки.

 

 

Маленький вопрос- марка цемента М400 или М 500?

Известь имеется ввиду гашёная в виде теста?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Маленький вопрос- марка цемента М400 или М 500?

Известь имеется ввиду гашёная в виде теста?

Бажано М500 сильніша штукатурка буде.

Я використовував вапно гашене в вигляді тіста, хоча також можна і гашене вапно в вигляді порошку - тоді його менше можна не 5 кг а 3кг. Хоча в нас були бригади які замість вапна використовували замінник вапна.

 

Також є бригади які робили Вапняно-цеменнтний розчин тобто більше вапна чим цементу, але тут вже можна самому експерементувати.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Taras Lviv, скажите, а есть ли будущее в идеи "теплой" отмостки, есть ли смысл делать это дело при не самом качественном утеплении цоколя?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не согласна с тезисом про трамбовку перлита.

Его необходимо засыпать таким образом, чтобы перлит заполнил пустоты. И в первую очередь крупные пустоты. Но, зачем его утаптывать, как писали выше, при устройстве утепления под стяжку?

Ведь помятый перлит - уже не перлит, а просто песок.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Taras Lviv, скажите, а есть ли будущее в идеи "теплой" отмостки, есть ли смысл делать это дело при не самом качественном утеплении цоколя?

 

Тепла відмостка це ви хочете утеплити землю біля будинку від промерзання?

 

Чи просто утеплити зовнішню наземну частину цоколя?

 

Відносно цоколів, то в нас брали перліт на Санаційні штукатурки. Такими штукатурками обробляли підвал у старій частині Львова. Завтра якраз маю зустріч з тією особою спитаю рецепт - може якраз скажуть. :-)

 

 

 

Не согласна с тезисом про трамбовку перлита.

Его необходимо засыпать таким образом, чтобы перлит заполнил пустоты. И в первую очередь крупные пустоты. Но, зачем его утаптывать, как писали выше, при устройстве утепления под стяжку?

Ведь помятый перлит - уже не перлит, а просто песок.

 

Щодо засипки в стіновий прошарок, чи мансарду - тоді так, там трамбовка непотрібна, хоча перліт приблизно на потязі року сам дасть усадку до 10%. Перевірено практикою.

 

Але давайте розберемо по порядку. Якщо я по засипаному перліту заливав стяжку теплої підлоги 8 см по площі 30 м відповідно я дав 2,4 м куб. бетону. 1 куб бетону важить 2,4 т, отже я дав 5,76 тонн на той перліт. Як ви думаєте чи усяде перліт під такою вагою? А ще потім клалась плитка, я по тій підлозі бігаю, мої діти бігають як слоники, а їх в мене 4-ро. Думаю перліт з часом ще б не так усів.

 

Тепер щодо твердження що з утрамбовкою він перетвориться на пісок.

 

Для цієї цілі я використовував перліт м-100 рядовий насипною вагою 90-95 кг на м. куб. Я засипав 10 см перліту і після трамбовки товщина перліту стала 8 см., тобто відбулася усадка на 20%. Враховуючи це Вага утрамбованого перліту стала 120 кг на м. куб. Пісок має насипну вагу від 1200 до 2400 кг в залежності від виду піску. Отже моєму перліту до піску ой як далеко.

 

Ради експерименту можу надіслати 5 літрів перліту в насипному стані, і ви попробуєте утрамбувати його в 3-х літрову банку. Якщо вам це вдасться з мене коньяк. Я в свою Опель Зафіра хоч як не крути 2 куба запихаю і ні мішка більше, Хоча вже пробував разів з 20. Ну хіба ще мішок на панель положу :))) Практика велике діло. Я вже практикую з перлітом не перший рік.

 

Тепер про те для чого я утрамбовував перліт. Після утрамбовки я міг спокійно ходити по такому шару перліту і не провалюватись. Максимум це лишалися сліди на 1-2 мм. Я ж по тому слою перліту потім бігав і крутив труби теплої підлоги, потім заливав бетон в мене ж крил немає. І я був впевнений що під плівкою в мене точно 8 см перліту, а не яма якась чи горб (що б послабило стяжку).

 

Отакі от пироги. Будуть питання - пишіть, відповім.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Щодо засипки в стіновий прошарок, чи мансарду - тоді так, там трамбовка непотрібна, хоча перліт приблизно на потязі року сам дасть усадку до 10%. Перевірено практикою.

 

 

Возможно у нас были разные фракции.

Я перлит в стене тоже не трамбовал (если говорить именно о трамбовке), но штыковал и "размешивал" арматуриной.

Первичная усадка после такой процедуры составляет порядка 30-40%.

Если этого не сделать с мелкой фракцией, то через пару лет он сам сядет на эту величину.

 

Бытует еще мнение (и практика использования), что если засыпать перлит постепенно и послойно, по мере возведения стен, то он дает основную первичную усадку почти сразу. :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Возможно у нас были разные фракции.

Я перлит в стене тоже не трамбовал (если говорить именно о трамбовке), но штыковал и "размешивал" арматуриной.

Первичная усадка после такой процедуры составляет порядка 30-40%.

Если этого не сделать с мелкой фракцией, то через пару лет он сам сядет на эту величину.

 

 

 

Подтверждаю. У меня засыпали в стену сначала 1,5 м не трамбуя, потом выгнали стены до 4 м и досыпали остальное. Взял длинную палку 3,5м и решил проштиковать перлит. Палка была около 4 см в диаметре, так что я не только штыковал, но и трамбовал. Перлит садился так как будто его там вообще небыло. После штыкования я досыпал еще 40 мешков (примерно 12 мешков на куб). До этого было засыпано примерно 300 мешков. Думаю, что если бы штыковал и трамбовал послойно через 1 м, то ушло бы все 100 мешков.

Так что совет всем- делайте послойно. Хорошо, что у меня есть 50 см стены запаса сверху, если сядет, то в зоне чердака. Именно по этому я и делал чердак выше.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хорошо, что у меня есть 50 см стены запаса сверху, если сядет, то в зоне чердака. Именно по этому я и делал чердак выше.

 

Аналогично, коллега :)

У меня вообще 80 см стены в чердачной зоне. Правда я еще и гильзы для подсыпки закладывал.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Возможно у нас были разные фракции.

Я перлит в стене тоже не трамбовал (если говорить именно о трамбовке), но штыковал и "размешивал" арматуриной.

Первичная усадка после такой процедуры составляет порядка 30-40%.

Если этого не сделать с мелкой фракцией, то через пару лет он сам сядет на эту величину.

 

Бытует еще мнение (и практика использования), что если засыпать перлит постепенно и послойно, по мере возведения стен, то он дает основную первичную усадку почти сразу.

Думаю фракції в нас були однакові або подібні.

 

Я теж під час засипки мансарди "штикував" дошкою (більше щоб не пошкодити геотекстиль) ну і мені потрібно було "штикувати" бо мансардна частина скісна, перліт так просто не сипеться. А от по горизонтальній поверхні штикувати не потрібно було, то просто засипав. І саме по горизонтальній поверхні визначив що усадка відбулася десь на 10 відсотків (20 см дошка, засипав відповідно 20 см і через рік десь від 1-го до 2-х см стало менше.) Можливо в вертикальній площині відбувається більша усадка через те що тисне маса перліту зверху. Але 30-40 відсотків це нереально думаю тут більше зіграв оптичний обман. Про нього нижче.

 

Подтверждаю. У меня засыпали в стену сначала 1,5 м не трамбуя, потом выгнали стены до 4 м и досыпали остальное. Взял длинную палку 3,5м и решил проштиковать перлит. Палка была около 4 см в диаметре, так что я не только штыковал, но и трамбовал. Перлит садился так как будто его там вообще небыло. После штыкования я досыпал еще 40 мешков (примерно 12 мешков на куб). До этого было засыпано примерно 300 мешков. Думаю, что если бы штыковал и трамбовал послойно через 1 м, то ушло бы все 100 мешков.

Так что совет всем- делайте послойно. Хорошо, что у меня есть 50 см стены запаса сверху, если сядет, то в зоне чердака. Именно по этому я и делал чердак выше.

 

Отут і відбувається оптичний обман. Коли ви засипаєте зразу всю площину - то де не де утворюються повітряні кишені. Їх ніби і не видно але вони є. І після так званої "штиковки" ви ті кишені руйнуєте і повітря виходить.

 

Ваші цифри майже підтверджують дані від 300 мішків 10 відсотків це 30 мішків. Ви досипали 40 це трохи більше ніж 10 відсотків. Але тут потрібно врахувати ці повітряні кишені.

 

 

Аналогично, коллега

У меня вообще 80 см стены в чердачной зоне. Правда я еще и гильзы для подсыпки закладывал.

 

Дуже правильно зробили відносно гільз. ваш варіант з гільзами мені дуже сподобався. Тепер всім рекомендую такий метод при засипці стін. Може ви патент оформите :-)))

 

Висновок. В стіні трамбувати не потрібно але "штикувати" арматурою (щоб випустити зайве повітря) - обов'язково.

 

І щоб менше було цих повітряних кишень засипати почергово через кожних пів метра. Або зробити гільзи і досипати собі потрішки в майбутньому.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

перліт так просто не сипеться.

 

Что вы имеете ввиду?....

Да у меня он просто "лился", не то что сыпался:D

Может у вас был увлажненный перлит?

 

Добавлено через 3 минуты

Але 30-40 відсотків це нереально думаю тут більше зіграв оптичний обман.

 

Абсолютно реально. Там возможно другие процессы участвуют. Электризация сухого перлитового песка в полость, например :)

Я засыпал на высоту 2х метров. После штыкования, усаживался на 8-10 рядов кладки. Ну может 40 это и слишком, но 30% точно было. :)

 

Добавлено через 3 минуты

По поводу воздушных карманов - возможно.

Но в моем случае - маловероятно :)

Ибо я его сыпал не залпом, а струей, хоть и толстой. Просто делал в мешке надрыв на углу, порядка 10см, и высыпал. Хотя это было больше похоже на выливание :)

Воздушные мешки там образоваться просто не могли.

А вот электризация - вполне реально.

 

Добавлено через 2 минуты

Може ви патент оформите :-)))

 

Я не думаю что это уж такое великое ноу-хау :) Уверен, что не один я применил гильзы. Этот вариант напросился сам собой при новом строительстве. Вот что делать людям, которые доутепляют уже построенные дома - вот тут задачка :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Что вы имеете ввиду?....

Да у меня он просто "лился", не то что сыпался

Может у вас был увлажненный перлит?

Так в моєму випадку був справді вологий перліт, а по-друге це був рядовий перліт в якому була присутня фракція 0-0,16мм це фракція як мука і вона не дуже дає такому перліту литися.

 

 

Абсолютно реально. Там возможно другие процессы участвуют. Электризация сухого перлитового песка в полость, например

Я засыпал на высоту 2х метров. После штыкования, усаживался на 8-10 рядов кладки. Ну может 40 это и слишком, но 30% точно было.

У вас напевне була м-75-ка дрібна з Білої церкви :-)))

 

Знаємо таку марку теж з нею працюємо тільки на штукатурки. Вона справді може давати більшу усадку. Але до 30% це трошки багато. Можливо справді відбувалася електризація частинок перліту і вони трималися на відстані одна від одної. але після "штикування" відбувалося природне влягання.

 

Ну і повітряні кишені не такі вже і великі можуть бути по 2-3 см. Для прикладу як це виглядає пропоную мішок з перлітом в якому є трохи повітря потрясти трішки, потрамбувати, а тоді перевернути догори ногами. І побачите як ця кишеня потрошки буде рухатись з низу догори. М-75 дрібний якраз для цього дуже хороший приклад.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

У вас напевне була м-75-ка дрібна з Білої церкви :-)))

 

.

 

Ну да, именно там и именно она :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Аналогично, коллега :)

У меня вообще 80 см стены в чердачной зоне. Правда я еще и гильзы для подсыпки закладывал.

 

 

Благодаря вашей ветке, я там как раз гильзы увидел и тоже применил :).

При проектировании думал про усадку, а ваше решение очень практичное. Кроме того это и выход для излишней влаги из перлита, так сказать продухи.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Благодаря вашей ветке, я там как раз гильзы увидел и тоже применил :).

При проектировании думал про усадку, а ваше решение очень практичное. Кроме того это и выход для излишней влаги из перлита, так сказать продухи.

 

Эх... надо было патентовать...:cry:

;):D

 

ПС Правда, как продухи я их не планировал. Но может и будет от них эффект. :) Продуваться перлит все равно не будет. Но одно верно - туман над перлитом стоять не должен :)

 

ППС. Сейчас вы натолкнули меня на еще одну маленькую идейку. Что если весною/летом заглушить все гильзы за исключением 2х диаметрально противоположных, и продувать с помощью компрессора высушенным воздухом пространство над перлитной засыпкой? Слабеньким потоком, чтобы перлит не "взлетал". Таким образом можно организовать интенсивную сушку перлита, если он вдруг наберет влаги. Через стены влага из перлита все равно выйдет, но это будет долгий процесс. А так 2-3 дня и перлит будет гораздо суше. Правда, при высоте моей засыпки (8 метров) это может быть не очень эффективно для нижних слоев.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А так 2-3 дня и перлит будет гораздо суше. Правда, при высоте моей засыпки (8 метров) это может быть не очень эффективно для нижних слоев.

 

 

Возможно достаточно будет вместо компрессора организовать "вентилирование" за счет перепадов высоты входящего и выходящего отверстия. На одно отверстие одеть трубу высотой 2-2,5 м и тем самим обеспечить естественную циркуляцию, еще лучше если завести ее в вытяжной канал трубы вентиляции дома-вытянуть все наружу здания

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Возможно достаточно будет вместо компрессора организовать "вентилирование" за счет перепадов высоты входящего и выходящего отверстия. На одно отверстие одеть трубу высотой 2-2,5 м и тем самим обеспечить естественную циркуляцию, еще лучше если завести ее в вытяжной канал трубы вентиляции дома-вытянуть все наружу здания

 

Как вариант. :) У меня как раз и фальш-дымари вентиляционные как зар напротив двух из гильз проходят.

Но поступающий воздух лучше наверное все же сушить, для бОльшего эфекта.

Бум думать.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Отакі от пироги. Будуть питання - пишіть, відповім.

Мене цікавить як себе поведе перлітова штукатурка у ванній кімнаті під плиткою.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Скажите пожалуйста, а кто-нибудь (кроме ТС) применял перлитовые фасадные панели для дома? Вроде бы удобно - и утепление и фасад, и можно с дизайном немного поиграться... Только вот информации о их использовании мало.

Просто исходные данные такие : несущая стена в два кирпича, а фундамента под "широкую" и тем более тяжелую отделку нет. А просто сайдинг не хочется...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мене цікавить як себе поведе перлітова штукатурка у ванній кімнаті під плиткою.

Під плиткою вона буде почуватися так само як і звичайна штукатурка. А у вас є якісь застереження?

 

Єдина рекомендація це збільшити кількість цементу і можливо з частковим додаванням звичайного піску. Щоб сама штукатурка була міцнішою. Але така штукатурка відповідно буде втрачати по теплопровідності.

 

 

Скажите пожалуйста, а кто-нибудь (кроме ТС) применял перлитовые фасадные панели для дома? Вроде бы удобно - и утепление и фасад, и можно с дизайном немного поиграться... Только вот информации о их использовании мало.

Просто исходные данные такие : несущая стена в два кирпича, а фундамента под "широкую" и тем более тяжелую отделку нет. А просто сайдинг не хочется...

 

Я особисто про них читав, але не стикався. Ідея хороша тільки багато кому не по кишені, дорогуваті вони.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...