Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Ще одна схема 3ф...

andr2000

Рекомендовані повідомлення

Так, це ще одна тема про схему електроживлення будинку :)

Для того щоб не засмічувати теми інших авторів вирішив створити нову.

 

Вхідні дані:

1. 24 кВт

2. PEN розділений на опорі ДО лічильника проколюючим зажимом

3. Біля будинку виконане заземлення 4.4 Ом, ввід - мідь 10мм2

4. Введеня в будинок ВБбШв 5х10

 

Поки що розробив (за допомогою тем інших форумчан) схему електроживлення топкової (окремий щит) та ГРЩ.

 

Буду дуже вдячний досвідченним форумчанам за критику та поради

Схема електрична.pdf

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1) Є імовірність, що ПЗВ на вводі в щит топочної може хибно спрацьовувати в нормальному режимі через велике значення струму навантаження. Якщо відсутні конкретні дані по обладнанню, то приймається, що 1 А навантаження дає в нормальному режимі 0,3 мА струму витоку. При цьому струм витоку в нормальному режимі не повинен перевищувати 1/3 диференційного струму ПЗВ (в даному випадку 1/3 від 30 мА це 10 мА). Якщо порахувати, то котел з бойлером дають близько 10,9 мА струму витоку. І це ще не враховані інші приймачі топочної, а також не врахований витік через ізоляцію проводки в нормальному режимі. Я не стверджую, що це ПЗВ буде обовязково хибно спрацьовувати, але така імовірність є. Тому трифазний котел і бойлер в топочній я б або не підключав через ПЗВ взагалі (чинні нормативні документи не вимагають цього, якщо котел і бойлер стаціонарні), або підключив би котел на окреме ПЗВ, окремо від інших приймачів топочної.

 

2) Якщо на схемі є газовий котел, то згідно нормативів повинно бути і обладнання контролю та сигналізації загазованості, яке підключається окремою лінією і має резервне джерело живлення (це Ваша ж безпека). На схемі цього не видно.

 

3) Якщо потужність однофазного генератора становить 5 кВт (як написано на схемі), то при роботі цього генератора із потужністю, близькою до номінальної, ваш автомат на 16 А біля генератора виб'є. Чи так і задумано?

 

4) Дещо стрьомно виглядає відсутність якогось вимикача навантаження на вводі лінії живлення глибинного насосу в щит топочної. Це може призвести до поганих наслідків при неуважності. Наприклад, людина вимкнула ввідний 40-амперний автомат на вводі в щит топочної і думає що там усе знеструмлено і можна лізти в щит. Але ж це не так, бо лінія живлення глибинного насосу залишається під напругою. І ще трохи стрьомно що розетки у щиті на опорі не захищені ПЗВ. Це все-таки зовнішня електроустановка, вулиця.

 

5) Це не критика чи порада, а просто питання (можливо я щось не розумію). Навіщо потрібні три однополюсні автомати на вводі після ввідного триполюсного автомата перед розрядником?

 

6) Просто невеличке застереження. Якщо Ви зібрались підключати через UPS таке обладнання як газовий котел, насоси і холодильник, то звичайний "комп'ютерний" може не підійти для живлення такого навантаження. Треба буде обережно підбирати марку і тип безперебійника.

 

7) Знов-таки, не порада а запитання. Чи немає змоги домовитися з енергопостачальником щоб на вводі встановили автомат не 40 А, а 50 А? Хоч легально, хоч нелегально. Тоді б краще забезпечувалась селективність із розташованими далі автоматами на 40 А. Все-таки у Вас струм 24000/660=36,47 А, майже впритик. І це без урахування косинуса фі (він все-таки трохи менше 1) та без урахування несиметрії між фазами (ідеальну симетрію не забезпечиш, завжди буде перекос хоча б пару процентів). Можливо якось можна домовитись? Було б добре.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дуже дякую за відповідь, слушні зауваження

підключив би котел на окреме ПЗВ

Тоді котел підключу до окремого ВДТ 63/30, все інше, включаючи бойлер,

буде підключене до того ВДТ, що вже є на схемі

 

обладнання контролю та сигналізації загазованості, яке підключається окремою лінією і має резервне джерело живлення (це Ваша ж безпека). На схемі цього не видно.

дякую, буду шукать інформацію про те що це саме таке і як підключається

 

автомат на 16 А біля генератора виб'є. Чи так і задумано?

виправлю на С25

 

відсутність якогось вимикача навантаження на вводі лінії живлення глибинного насосу в щит топочної

о, дякую, не подумав. поставлю вимикач навантаження на вводі топкової ИЭК ВН-32

3Р 100А

 

стрьомно що розетки у щиті на опорі не захищені ПЗВ

так, це існуюча схема від невідомого праціника РЕС. вони тимчасові,

при монтажу нового щитка на опорі або зніму, або поставлю ВДТ

 

Навіщо потрібні три однополюсні автомати на вводі після ввідного триполюсного автомата

це результат колективної творчості :)

я взяв за основу тему від Dmode www.stroimdom.com.ua/forum/member.php?u=67932www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=164703

так, мабуть немає сенсу відмикати окремі фази, або я не розумію для чого це

 

Треба буде обережно підбирати марку і тип безперебійника

не знав, дякую

 

 

на вводі встановили автомат не 40 А, а 50 А

так і є :) я очикував автомат 40А, але поставили 50А. Але я не можу розраховувати,

що щось не зміниться і мені, знов ж таки, не поставлять "правильний" автомат 40А.

Тим більше на питання до монтажника РЕС чому ставлять 50А відповідь була "бо такий є"

 

урахування несиметрії між фазами

спробував прикинути споживання по фазам... дуже важко,

хоча б взяти для прикладу літо-зима. дуже різна картина

 

питання:

1. на вводі ВДТ на будинок в мене 63А/100mA. Якщо я правильно розумію, то

оці 100мА мають бути більше від суми всіх інших ВДТ+АВДТ в будинку.

тому, чи не думаєте Ви, що потрібно це ВДТ замінити на 63А/300mA?

 

2. чи не треба ВДТ на ввід генератора? це ж кабель під землею з іншого приміщення

 

3. що порадите в якості розрядника? подивився ціни... те що бачив, від 3тис і до 22...

 

4. Перемикач вибору фаз у випадку пропадання однієї з них. Чи доцільно ставити такий перемикач фаз

Думаю зручно коли одна з фаз пропала, у цьому випадку перемикання, наприклад, споживачів Фази 1 на

Фазу 3, виконується легко і просто. Але я теоретик в цьому питанні

ДЯКУЮ!!

Змінено користувачем andr2000
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Виправив схему з врахуванням зауважень, питання в силі

Додав контактор та релейну схему для відімкнення котла у разі відсутності однієї з фаз

на базі ідеї з цієї теми: www.stroimdom.com.ua/forum/sh...2&postcount=21

Схема електрична-1.pdf

Змінено користувачем andr2000
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Додав контактор та релейну схему для відімкнення котла у разі відсутності однієї з фаз

Зачем так сложно? Один 3-х фазный зубр в щит топочной и не надо городить это все схемы, контакторы и т.д.

Столько УЗО наставили.. зачем на котел, насос и т.д. УЗО? УЗО ставим кругом,где оборудование включается в розетку.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зачем так сложно? Один 3-х фазный зубр в щит топочной и не надо городить это все схемы, контакторы и т.д.

www.zubr.ua/files/inst_zubr_3f_ru_web.pdf

Струм 5А... не підходить

 

зачем на котел

18кВт, струм на корпусі... не варто

 

насос

це зовнішня електрика, наскільки я знаю, має бути захищена

УЗО ставим кругом,где оборудование включается в розетку

мені здається не тільки

 

дякую

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Струм 5А... не підходить

Так ЗУБР + Контактор, там же в инструкции написано. (Забыл,это только для 1-ф 40А без контактора тянет)

мені здається не тільки

Да хоть на кажду лампочку по УЗО, вот выдержки из норм куда ставитьwww.kvk-electro.com.ua/fileadmin/kaplina/Doepke/%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%98%D0%BD%D1%84%D0%BE/%D0%A2%D0%B5%D1%85%D0%98%D0%BD%D1%84%D0%BE_%D0%A3%D0%97%D0%9E_%D0%94%D0%91%D0%9D.pdf

 

И главное. Кругом 40А АВ, где то коротнет- погаснет весь дом,долго искать будете место аварии. Замените АВ 40А на выключатели нагрузки, кроме вводного.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так ЗУБР + Контактор

так, тільки що здогадався... Дякую за ідею!

вот выдержки из норм куда ставить

вивчаю

 

Добавлено через 4 минуты

И главное. Кругом 40А АВ, где то коротнет- погаснет весь дом,долго искать будете место аварии. Замените АВ 40А на выключатели нагрузки, кроме вводного.

Ви маєте на увазі ввід в щит топкової (замінити на 32А) та живлення поверхів+ (теж на 32А). Тоді залишається тільки один АВ 40А на вході в будинок, правильно?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ви маєте на увазі ввід в щит топкової (замінити на 32А) та живлення поверхів+ (теж на 32А)

Понижение на один номинал эффекта не даст, одновременно отключатся. Два автомата на 40А замените на выключатели нагрузки. Здесь табличку селективности приводил www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=64422&page=501 сообщение 10005.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Здесь табличку селективности приводил www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=64422&page=501 сообщение 10005.

Как понять что означает данная таблица? Вверху АВ32А, внизу АВ16А, сходятся на токе 130А - что это значит? Также не понял что значит зеленая буква Т...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

поки що переробив схему відключення котла на базі Зубр 3F + контактор

 

питання з автоматами і заміною на вимикачі відкрите... не зовсім розумію як це буде працювати: відключити можливо вручну, але функція відключення автоматично в цьому випадку не буде реалізована?

Схема електрична-2.pdf

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Как понять что означает данная таблица? Вверху АВ32А, внизу АВ16А, сходятся на токе 130А - что это значит? Также не понял что значит зеленая буква Т...

Это карта селективности автоматов SE из каталога. Там их несколько штук для разных автоматов. Пользоваться так же как табличкой умножения - в горизонтальной строке вышестоящий АВ, в вертикальной - нижестоящий, перекрестная ячейка значение селективности. Т - полная селективность, 130А ток предельной селективности, выше которого АВ отключаться одновременно.

відключити можливо вручну,

верно

автоматично в цьому випадку не буде реалізована?

Будет. Отключать аварийные режимы будут автоматы в линии.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. на вводі ВДТ на будинок в мене 63А/100mA. Якщо я правильно розумію, то оці 100мА мають бути більше від суми всіх інших ВДТ+АВДТ в будинку. тому, чи не думаєте Ви, що потрібно це ВДТ замінити на 63А/300mA?
Умова перевірки селективності між ПЗВ звучить дещо інакше, ніж Ви сформулювали

У разі послідовного встановлення ПЗВ повинні виконуватись вимоги селективності. При дво- і багатоступеневих схемах у ПЗВ, який розміщений ближче до джерела живлення, номінальний диференціальний струм відключення і максимальний час відключення повинні не менше ніж в 3 рази перевищувати номінальний диференціальний струм відключення і максимальний час відключення ПЗВ, який розміщений ближче до споживача.
Тобто достатньо щоб диф. струми відрізнялись не менше ніж у три рази, а кількість ПЗВ ролі не грає, тому підсумовувати нічого не потрібно. В даному випадку наведена умова виконується, тому можна залишити і 100 мА на вводі, селективність дотримується.

 

2. чи не треба ВДТ на ввід генератора? це ж кабель під землею з іншого приміщення
Згідно нормативних документів - не треба. Скоріше - навпаки

Забороняється встановлення ПЗВ для електроприймачів, відключення яких може призвести до ситуацій, небезпечних для споживачів
Тобто якщо при живленні критичної групи електроприймачів (назвемо їх так, хоча визначення не 100% нормативне) від генератора спрацює ПЗВ біля генератора, ваші "критичні" електроприймачі знеструмить. Залишиться тільки живлення від UPS ненадовго.

 

3. що порадите в якості розрядника? подивився ціни... те що бачив, від 3тис і до 22...
Я б міг порадити, але боюсь щоб не звинуватили у рекламі чи щось на зразок того. Я ставлю тільки розрядники виробництва ЕТІ, але нікому не навязую цю марку, є і багато інших. Доречі на форумі є форумчанин з ніком happym, він професійно займиається саме розрядниками, можете написати йому в лічку.

 

4. Перемикач вибору фаз у випадку пропадання однієї з них. Чи доцільно ставити такий перемикач фаз

Думаю зручно коли одна з фаз пропала, у цьому випадку перемикання, наприклад, споживачів Фази 1 на

Фазу 3, виконується легко і просто. Але я теоретик в цьому питанні

Яке місце встановлення перемикача фаз Ви маєте на увазі? На вводі чи після перекидного рубильника, чи перед УПС?
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Думав в мене складна схема вийшла :). Дивлюсь на Вашу і розумію що в мене вона проста :)

 

Для чого на котел окремий зубр якщо вище на кожній з фаз теж по зубру встановлено?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

удет. Отключать аварийные режимы будут автоматы в линии.

тоді, наприклад, ввідний автомат першого поверху має бути 25А (тому що вхідний 40А). при цьому я вже не зможу одночасно живити на цьому поверсі (здається приклад реальний) холодильник (500Вт), мікрохвильовку (2квт), пилосос (2кВт), кондиціонер (800Вт), телевізор (100Вт), компьютер (400Вт)+всяке різне - все вірно?

 

якщо не ставити автомат 25А на поверсі (бо окремі групи вже мають свої автомати), тоді, якщо буде КЗ, виключиться автомат групи в якій КЗ

Але якщо я просто перевантажу споживання першого поверху (без КЗ, струми до номіналів автоматів), то або кабель на перший поверх згорить (бо він не розрахований на 40А, а скажімо, на 32А), або спрацює автомат 40А - як повезе

 

я десь помиляюсь? :)

 

Добавлено через 10 минут

Для чого на котел окремий зубр якщо вище на кожній з фаз теж по зубру встановлено

Наприклад, Зубр на вході відключить фазу, що призводить до того, що котел живиться тільки двома фазами. Інших сигналів він не дає, тому я побудував схему на реле, яка аналізує наявність ВСІХ фаз одночасно після РН (тобто всі в нормі) і тільки в цьому випадку вмикає контактор на котлі. Всі фази є, перекосу немає, котел в безпеці - профіт.

Але в цьому випадку потрібно з ГШЗ тягнути окремий провід 220В для керування контактором в топкову. Цей провід потрібно мати можливість знеструмлювати в щитку - див. пост 2. Тому, щоби не тягнути 220В кабель з релейної схеми ГШЗ

та підвищити безпеку при роботі з щитом топкової, використовується зубр 3F.

Він комутує струми до 5А в навантаженні, тому напряму його використати не можна (у котла до 30А). Таким чином Зубр використовується як "вольтметр" і своїми контактами керує контактором котла.

Десь так :)

 

Добавлено через 5 минут

вот выдержки из норм куда ставить

ну, так тоді взагалі без ВДТ (сарказм)

ми ж не на виробництві :)

 

Добавлено через 7 минут

Яке місце встановлення перемикача фаз Ви маєте на увазі? На вводі чи після перекидного рубильника, чи перед УПС?

наприклад, на відгалужені на поверхи. пропала перша фаза, тоді я перший поверх можу тимчасово перключити на третю

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Наприклад, Зубр на вході відключить фазу, що призводить до того, що котел живиться тільки двома фазами. Інших сигналів він не дає, тому я побудував схему на реле, яка аналізує наявність ВСІХ фаз одночасно після РН (тобто всі в нормі) і тільки в цьому випадку вмикає контактор на котлі. Всі фази є, перекосу немає, котел в безпеці - профіт.

Ваш електрокотел не може працювати без однієї з фаз? Принаймі в мого протерма плата керування живиться від однієї з фаз. Інші фази потрапляють тільки на тени. Не буде фази, що живить плату, відключиться весь котел. Не буде якоїсь з інших фаз - не буде напруги на тенах, які живляться від цієї фази. В Вашому ж випадку при відключенні будь-якої з фаз відключиться весь котел.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Понижение на один номинал эффекта не даст, одновременно отключатся. Два автомата на 40А замените на выключатели нагрузки.

ще цікавий випадок. АВ котла. він має бути 32А, а на вводі має бути 40А.

тобто якщо проблема з котлом, то вимикає світло всього будинку.

спробуй здогадайся що це саме котел, якщо першим спрацює ввідний автомат 40А, а 32А залишиться включеним...

 

Добавлено через 1 минуту

Ваш електрокотел не може працювати без однієї з фаз?

в мене ще немає котла, коробка :)

stzm.ru/vopros_otvet_kotli_protherm_skat.html

 

"Электрокотел Протерм Скат на 12 кВт часто отключается, но ошибку не пишет. Котел 3-фазный, замеряли напряжение: на двух фазах по 6, а на третьей – ноль. Может это влиять?

 

Ответ:

 

В данном случае явно проблемы с электрикой. Если две фазы есть, а третьей нет, то надо скорее это явление устранять, так как может сгореть плата. Возможные причины: в пакетнике отошел провод, в автомате плохие клеммы или дело в пускателе."

 

цікаво, це через те що котел не вміє, чи тому що підтримка боїться аби його не спалили?

 

Добавлено через 4 минуты

Інші фази потрапляють тільки на тени. Не буде фази, що живить плату, відключиться весь котел.

тоді питання Вам: у Вас передбачена деяка магія для зменшення потужності котла. Зубр 63, якщо я правильно розумію, Вам ніякої додаткової інформації не дасть?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Котел 3-фазный, замеряли напряжение: на двух фазах по 6, а на третьей – ноль. Может это влиять?

Шо вони міряли не відомо. 6 чого?

 

Я б на місці сервісантів написав би те саме. В любому випадку зникнення фази є аварійною ситуацією, яку треба виправити.

IMХО платі загрожує перенапруга по фазі від якої вона живиться. Від цього захищає Зубр на цій фазі.

 

тоді питання Вам: у Вас передбачена деяка магія для зменшення потужності котла. Зубр 63, якщо я правильно розумію, Вам ніякої додаткової інформації не дасть?

Зменьшення потужності передбачена через реле струму, яке при перевищенні заданного рівня потужності, розмикає контакт розгрузки котла, і котел зменьшує потужність.

 

На даний час цей контакт на котлі замикаю через релє контроллера, коли контроллер засікає працюючий бойлер, і не використовую релє напруги (тимчасова схема).

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

IMХО платі загрожує перенапруга по фазі від якої вона живиться. Від цього захищає Зубр на цій фазі.

ок, тоді взагалі викину контактор

 

Зменьшення потужності передбачена через реле струму

Ваша правда, був неуважний. собі мабуть реле струму і сигнал виводити не буду

 

через релє контроллера, коли контроллер засікає працюючий бойлер

зрозумів

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

якщо не секрет який саме? і як засікає? (свого часу займався мікроконтролерами чи це не про них?)
Контроллер локсон. Ось тема про їх автоматику www.stroimdom.com.ua/forum/archive/index.php/t-186798.html

 

На лінії живлення бойлера стоять лічильники на кожній з фаз. Лічильники з імпульсним виходом, по яким контроллєр визначає споживання та потужність. Як тільки засікає споживання - розмикає контакт розгрузки котла, і котел знижує потужність.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Столько УЗО наставили.. зачем на котел, насос и т.д. УЗО? УЗО ставим кругом,где оборудование включается в розетку.

ПУЕ 2014 20.11.2014

 

це розетки на вулиці:

 

1.7.164. Штепсельні розетки з робочим струмом до 32 А, до яких можливе

приєднання переносних електроприймачів, які перебувають в приміщеннях з під*

вищеною небезпекою або особливо небезпечних, у тому числі на місцевості просто

неба, мають бути захищеними ПЗВ з номінальним диференційним струмом, не

більшим за ЗО мА. Допускається застосовувати переносні електроприймачі, облад*

нані ПЗВ-вилками.

 

розетки у ванній кімнаті (я так розумію топкова теж підпадає):

 

2.6.6. Не допускається установка штепсельних розеток у ванних кімнатах,

душових, у мийних приміщеннях лазень, у приміщеннях з нагрівниками для саун

(далі за текстом - у саунах), а також у приміщеннях пралень, за винятком ванних

кімнат квартир і номерів готелів.

У ванних кімнатах квартир і номерів готелів допускається встановлення

штепсельних розеток у зоні з згідно з додатком 2, приєднаних до мережі через

роздільні трансформатори або мережі, захищеної пристроєм захисного вимкнення

(надалі - ПЗВ), який реагує на диференційний струм з номінальним струмом, що

не перевищує ЗО мА.

 

освітлення:

2.8.12. Допускається приєднання до одного ПЗВ декількох групових ліній

через окремі автоматичні вимикачі (запобіжники).

Установлення ПЗВ у лініях, які живлять стаціонарно встановлене обладнання і світильники, а також у загальних мережах освітлення, не обов’язкове.

 

на витяги з ДБН Ви давали посилання, ДНАОП не маю:

6.1.51. Під час виконання схем живлення світильників і штепсельних розеток

треба керуватися вимогами з установлення ПЗВ, викладеними в ДНАОП 0.00-1.32-01

«Правилабудови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок» та

ДБН В.2.5-27-2006 «Захисні заходи електробезпеки в електроустановках будинків

і споруд».

 

гм, виходить, як Ви й казали, на освітлення ВДТ не потрібні, крім(?) освітлення на вулиці? так само як і на котли, бойлери та інше стаціонарне обладнання.

для цього достатньо мати групове ПЗВ, як скажімо на вході топкової в моїй схемі

 

Добавлено через 1 час 53 минуты

з іншого боку: www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=2518480&postcount=3

тобто ВДТ до 10мА забезпечить можливість відірвати руку від установки на протязі 2 сек. зараз не можу знайти, але на форумі не раз були таблиці з ефектами дії струму на людину

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

гм, виходить, як Ви й казали, на освітлення ВДТ не потрібні, крім(?) освітлення на вулиці? так само як і на котли, бойлери та інше стаціонарне обладнання.

для цього достатньо мати групове ПЗВ, як скажімо на вході топкової в моїй схемі

Все верно. Замечание касалось УЗО,которые расположены каскадно (друг за другом).В топочной одно УЗО на 63, а после него 25А - лучше или убрать УЗО на 25А или поставить 25А на группу бойлер и теплые полы, а на 63 убрать.

Разрядник неверно подключен, через него ток не проходит, включается в параллель до ввода, к отдельному АВ. Вырезка из каталога для первого ознакомления с разрядниками:

catalog_.pdf

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Nickdecker,

вопросик таков, вот почитываю, тоже надумываю схему поключения. ну меня больше интересует прокладка и защита в крыше мансарды. Видно что вы в курсе много чего. такой вот вопрос, а есть ли какието датчики температуры что-ли, которые вложил бы во внутрь (пусть и железных) коробов, и типа при превышении температуры какой-то -вырубало бы что-то, ну например пусть пускатель поставить. Когда-то видел в бойлерах применяются(лись) ртутные термодатчики, они там на статическую температуру, например 60 или 70 гр..Как вам такой вариант? меня лично беспокоит, чтоб без меня кто- то может нагрузить абы какую розетку и тд..Тепловое релле помоему здесь не совсем то что надо..Есть какие то системы ( за сносные деньги) которые могут конролировать температуру кабелей?? я понимаю что можно намудрить что то из системы умный дом, - но надо что-то попроще, как по мне -датчик ртутный и на пускатель или что-то в этом роде...вопрос пожаробезопасности в принципе.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

такой вот вопрос, а есть ли какието датчики температуры что-ли, которые вложил бы во внутрь (пусть и железных) коробов, и типа при превышении температуры какой-то -вырубало бы что-то, ну например пусть пускатель поставить. Когда-то видел в бойлерах применяются(лись) ртутные термодатчики, они там на статическую температуру, например 60 или 70 гр..Как вам такой вариант? меня лично беспокоит, чтоб без меня кто- то может нагрузить абы какую розетку и тд..

Сделать можно, но сначала разобраться зачем.

Если кабель в коробе, сечение,тип кабелей и их автоматов выбраны верно, поправочные коэф. на совместную прокладку учтены, запас по заполнению короба не менее 40% - то датчики не нужны, тепловой расцепитель отключит линию при перегрузе.

Если есть желание заморочиться з датчиком, то подключить его к контакторам нет проблем, а вот с типом такого датчика не подскажу, не интересовался никогда.Проблема в том, что отключать( и долго искать) придется все линии, при перегрузе в одной и не факт, что одна линия нагреет короб до 60-70). Не очень идея на счет датчиков.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Замечание касалось УЗО,которые расположены каскадно (друг за другом).В топочной одно УЗО на 63, а после него 25А - лучше или убрать УЗО на 25А или поставить 25А на группу бойлер и теплые полы, а на 63 убрать.

обробляю інформацію...

 

Разрядник неверно подключен

переробив

 

прокоментуйте будь-ласка питання про автомати www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=3794460&postcount=15

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...