Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Romstal - повний зрив сроків поставок.

seyvalter

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня шановні форумчани. Вирішив поділитьсь негативним досвідом співпраці з компанією romstal.

 

Розказую суть. На початку вересня взявся робити опалення в новому будинку, знайшов майстрів, обміряли, порахували. Вони рекомендували за матеріалом звернутись в дану компанію ( у них там знижка 10 %). Звернулись. Приїхали - подивились, порахували, зійшлись в ціні. Вирішили весь матеріал + котел+ батареї брати у них. Загалом вийшло 25 з копіками тисяч які були тутже мною проплачені. Менеджер перерахував гроші, сховав в шухлядку і радісно повідомив -що половини з замовлених позицій (включаючи котел, полотенчік і половину гарнітури) у них на даний час НЕМАЄ. Треба чекати до вівторка доки прийде фура (діло було в середу - тобто "до вівторка" - це мінус тиждень). Робити нема чого - свято повіривши що у вівторок все буде на місці - гружу в машину труби і їду. Строки роботи майстри які мали на завтра починати роботу - звичайно змістили на вівторок (фурнітури ж нема). Втрачаю тиждень часу з відпуски.

Приходить ВІВТОРОК - мовчок. Майстри дзвонять на фірму - там йде відмазка що фура стоїть на таможні, буде в четвер. Початок робіт переноситься на четвер. Як можна здогадатись - в четвер нас знову відіслали на вівторок! В суботу хлопці починають роботу беруи необхідну фурнітуру в кредит в іншому магазині - з домовленістю що коли прийде "наша" - просто віддамо і все.

В вівторок фура таки приходить - але без котла і полотенчіка - чому - ніхто пояснити неможе, мичать і спихають один на одного. Я починаю розуміти що цей дощ надовго.

На третій тиждень - майстри (яким теж строки здачі горять) дзвонять на фірму з"ясовувати стосунки. Після 15 хвилин чистого мата - на фірмі раптом знаходиться мій котел! Їдуть забирати - повертаються злі як чорти, котел є - а всієї фурнітури і полотенчіка - немає. Обіцяють на ВІВТОРОК. В вівторок приходить фурнітура і фільтри, полотенчіка немає.

Робота помаленьку йшла, мене плавно посилали з вівторка на вівторок, матеріал брався під чесне слово в інших магазинах і повертався по мірі надходження, а полотенчіка як небуло так і немає.

На тому тижні все було завершено - подзвонили на фірму на рахунок першого пуску і попутно нагадали про полотенчік. У відповідь нам сказали що підключення буде лише в понеділок - і сервісант попутно привезе полотенчік який стоїть на складі.

Сьогодні понеділок, сервісант приїхав - пустив котел, за перший пуск купляного у них же котла здер 250 гривень (транспортні витрати - при тому що їхати до мене 12 кілометрів). На запитання про полотенчік відповів що вони там щось напутали і його комусь ПРОДАЛИ!!! Новий, для мене, має приїхати у ВІВТОРОК. :o:o:o

Всі їх поставкі розтяглися у часі з 7 вересня і до сьогодняшнього дня, і знаючи їх темпи сумніваюсь що отримаю все до кінця до нового року. Загалом - повний негатив, працюють по принципу "гроші вперед а ми колись привеземо". НЕ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ДО НИХ!!!

 

П.С. Заради справедливості - майстри мої мали у них 10% знижку на товар - чим зекономили мені приблизно 2500 гривень.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Интересно было бы знать город - это раз. ...

 

.... майстри мої мали у них 10% знижку на товар - чим зекономили мені приблизно 2500 гривень ...

 

А вот и причина столь длительных сроков нашлась... :)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Місто Рівне, якщо потрібно можу викласти і точну адресу центру.

Не моглиб ви роз"яснити - як звязані знижка і затримка? Срава то в тому що майстрам воно горить не менше ніж мені - доки робота не завершена під ноль - я не розплачуюсь до кінця за роботу, так що мені то впринципі таке - я можу і всю зиму той полотенчік чекати - а у них то гроші висять.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

....

Не моглиб ви роз"яснити - як звязані знижка і затримка? ...

 

Как и всегда - жаждой монтажников заработать всех денег. Причем не особо напрягаясь.

 

Если все так честно и кристально, не проблема забрать денег и пойти покупать товар в другом месте : в другом магазине, заказать напрямую через Львовский ромстал, купить бог знает где.

 

Почему не было так? Денег экономили? Наврядли.

Базовая скидка монтажника в этой организации 20% и больше. Дальше продолжать? :)

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо базова скідка 20% - то ви хочете сказати що 10% монтажникі намутили собі? Цілком можливо. Та 10% мені скинули - що на 3/4 покрило вартість їхніх послуг по роботі. Я ніколи нелюбив рахувати чужі гроші - вони назвали мені сумму яка мене влаштувала, якщо у цю сумму увійшов і їхній приварок - нічого немаю проти, це їхній хліб. Для мене це особливо неважливо, бо рахували не вони одні - і інші нараховували на штуку баксів білше. Мене в принципі нецікавить розподіл коштів між монтажниками, менеджерами і тд. і т.п. (я власне сам чудово розумію як такі речі працюють) - мене влаштувала кінцева сумма. Крапка.

Тому питання не у цьому - а у тому чому компанія з такими оборотами так по свинськи ставиться до клієнтів.

Про "забрати гроші" - ви абсолютно праві - це власне і було озвучано манагерам у понеділок - якщо у вівторок ми дзвонимо і вони знову падають на мороз - ми тупо забираємо гроші і беремо полотенчік в любому іншому місці.

Може варто було це зробити раніше - та якось невірилось що таку дурницю можна за МІСЯЦЬ непривезти. Все чекав, сподівався. Та я і впринципі неконфліктна людина. До певної межі.

А крові я з них напю"ся (власне вже почав), мене по роботі замовники через день питають рекомендацій на ті чи інші матеріали - а люди у мене йдуть потоком - і зробити рекламу я можу добру.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Та 10% мені скинули - що на 3/4 покрило вартість їхніх послуг по роботі.

А 20% вам покрило б 1/2 вартості їх послуг.

 

Я про київський ромстал з рік назад писав

Є така сантехнічна контора Ромстал, думаю ви з нею знайомі, так от там широко практикується те що вказала busik: маючи контакт (картку) можна купити товар по оптовій (дилерській) ціні, а чек (для замовника) вам випишуть по роздрібній, яка ну дуже не весела. Я вважаю це звичайним обманом на якихось 15%

 

Щодо "лівих" накладних. Уявіть собі, у ромстала немає "лівих" накладних! Ці документи найспражнісінькі, з печатками, підписами, реєстраційними номерами та ін. атрибутами. Вони видаються виключно для обману тих, для кого вони призначені. Це політика компанії, такий стан речей усіляко стимулюється і заохочується.

 

Порада забудовникам - якщо зайшла мова про ромстал то підіть самі і домовтесь про реальну ціну інакше вас обмануть. Якщо звісно вас це цікавить

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Порада забудовникам - якщо зайшла мова про ромстал то підіть самі і домовтесь про реальну ціну інакше вас обмануть. Якщо звісно вас це цікавить

 

Гм. власне я і був у них ОСОБИСТО коли брав матеріал....

Та повторюсь - мова не про гроші- навіть якщо вони дурять - всерівно їхні ціні досить прийнятні в порівнянні з іншими. Мова про СРОКИ доставки!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Бути особисто присутнім і особисто купувати це різні речі. У цієї контори так налагоджена система що ви може бути присутнім у той момент коли вас дурять. Але якщо вас ціни влаштовують то неважливо

 

А по суті, якщо зі строками прострочка то варто було б забрати гроші. Я б вже сушарку не чекав

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Интересно было бы знать город - это раз. ...

 

А вот и причина столь длительных сроков нашлась... :)

 

Ерунда, не может быть это причиной.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мова про СРОКИ доставки!

Есть проверенная примета. +- месяц от даты выборов - большой геморрой на таможне. Текущие выборы не являются исключением, увы...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Есть проверенная примета. +- месяц от даты выборов - большой геморрой на таможне. Текущие выборы не являются исключением, увы...

 

Так привезли ВСЕ крім полотенчіка - що, його неможна було у ту ж машину закинути? або подзвонити до мене - вибачитись що такого наразі немає і запропонувати інший? Це все просто нікому не потрібно, в котрий раз переконуюсь - неможна нашим людям платити вперед, коли гроші вже проплачені всяка увага до клієнта тупо зникає, а всі його претензії (які ДО проплати сприймались як побажання) - ПІСЛЯ проплати сприймають як лишній геморой.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а всі його претензії (які ДО проплати сприймались як побажання) - ПІСЛЯ проплати сприймають як лишній геморой

"золотые" слова!

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 місяці потому...
Я вообще не понимаю кто покупает что то в Ромстале даже со скидкой 20% там цены выше среднего уровня по рынку.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Основні покупці там прораби, підрядники і "специ" усіх мастей і іже з ними. Кінцеві покупці як такі ромсталу не цікаві, бо вони разові. Йому значно цікавіше "пригодувати" профільних монтажників, і через них робити об’єми.

Щодо цін то врахувавши знижку можна отримати пристойну ціну, я там труби брав вийшло непогано. По всьому іншому потрібно орієнтуватись, хоча наявність цілком залежить від конкретного регіонального представника, у Києві зазвичай без проблем

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

там цены выше среднего уровня по рынку.

 

Потому что румынским цыганам нужно много денег, ну очень много.

Я когда-то (извините) ох....л от стоимости пучка пакли со скидкой в 30%.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...