seyvalter Опубліковано: 22 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 жовтня 2012 Доброго дня шановні форумчани. Вирішив поділитьсь негативним досвідом співпраці з компанією romstal. Розказую суть. На початку вересня взявся робити опалення в новому будинку, знайшов майстрів, обміряли, порахували. Вони рекомендували за матеріалом звернутись в дану компанію ( у них там знижка 10 %). Звернулись. Приїхали - подивились, порахували, зійшлись в ціні. Вирішили весь матеріал + котел+ батареї брати у них. Загалом вийшло 25 з копіками тисяч які були тутже мною проплачені. Менеджер перерахував гроші, сховав в шухлядку і радісно повідомив -що половини з замовлених позицій (включаючи котел, полотенчік і половину гарнітури) у них на даний час НЕМАЄ. Треба чекати до вівторка доки прийде фура (діло було в середу - тобто "до вівторка" - це мінус тиждень). Робити нема чого - свято повіривши що у вівторок все буде на місці - гружу в машину труби і їду. Строки роботи майстри які мали на завтра починати роботу - звичайно змістили на вівторок (фурнітури ж нема). Втрачаю тиждень часу з відпуски. Приходить ВІВТОРОК - мовчок. Майстри дзвонять на фірму - там йде відмазка що фура стоїть на таможні, буде в четвер. Початок робіт переноситься на четвер. Як можна здогадатись - в четвер нас знову відіслали на вівторок! В суботу хлопці починають роботу беруи необхідну фурнітуру в кредит в іншому магазині - з домовленістю що коли прийде "наша" - просто віддамо і все. В вівторок фура таки приходить - але без котла і полотенчіка - чому - ніхто пояснити неможе, мичать і спихають один на одного. Я починаю розуміти що цей дощ надовго. На третій тиждень - майстри (яким теж строки здачі горять) дзвонять на фірму з"ясовувати стосунки. Після 15 хвилин чистого мата - на фірмі раптом знаходиться мій котел! Їдуть забирати - повертаються злі як чорти, котел є - а всієї фурнітури і полотенчіка - немає. Обіцяють на ВІВТОРОК. В вівторок приходить фурнітура і фільтри, полотенчіка немає. Робота помаленьку йшла, мене плавно посилали з вівторка на вівторок, матеріал брався під чесне слово в інших магазинах і повертався по мірі надходження, а полотенчіка як небуло так і немає. На тому тижні все було завершено - подзвонили на фірму на рахунок першого пуску і попутно нагадали про полотенчік. У відповідь нам сказали що підключення буде лише в понеділок - і сервісант попутно привезе полотенчік який стоїть на складі. Сьогодні понеділок, сервісант приїхав - пустив котел, за перший пуск купляного у них же котла здер 250 гривень (транспортні витрати - при тому що їхати до мене 12 кілометрів). На запитання про полотенчік відповів що вони там щось напутали і його комусь ПРОДАЛИ!!! Новий, для мене, має приїхати у ВІВТОРОК. :o:o Всі їх поставкі розтяглися у часі з 7 вересня і до сьогодняшнього дня, і знаючи їх темпи сумніваюсь що отримаю все до кінця до нового року. Загалом - повний негатив, працюють по принципу "гроші вперед а ми колись привеземо". НЕ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ДО НИХ!!! П.С. Заради справедливості - майстри мої мали у них 10% знижку на товар - чим зекономили мені приблизно 2500 гривень. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
murava Опубліковано: 22 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 22 жовтня 2012 Интересно было бы знать город - это раз. ... .... майстри мої мали у них 10% знижку на товар - чим зекономили мені приблизно 2500 гривень ... А вот и причина столь длительных сроков нашлась... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seyvalter Опубліковано: 23 жовтня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 23 жовтня 2012 Місто Рівне, якщо потрібно можу викласти і точну адресу центру. Не моглиб ви роз"яснити - як звязані знижка і затримка? Срава то в тому що майстрам воно горить не менше ніж мені - доки робота не завершена під ноль - я не розплачуюсь до кінця за роботу, так що мені то впринципі таке - я можу і всю зиму той полотенчік чекати - а у них то гроші висять. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
murava Опубліковано: 23 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 23 жовтня 2012 .... Не моглиб ви роз"яснити - як звязані знижка і затримка? ... Как и всегда - жаждой монтажников заработать всех денег. Причем не особо напрягаясь. Если все так честно и кристально, не проблема забрать денег и пойти покупать товар в другом месте : в другом магазине, заказать напрямую через Львовский ромстал, купить бог знает где. Почему не было так? Денег экономили? Наврядли. Базовая скидка монтажника в этой организации 20% и больше. Дальше продолжать? 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seyvalter Опубліковано: 23 жовтня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 23 жовтня 2012 Якщо базова скідка 20% - то ви хочете сказати що 10% монтажникі намутили собі? Цілком можливо. Та 10% мені скинули - що на 3/4 покрило вартість їхніх послуг по роботі. Я ніколи нелюбив рахувати чужі гроші - вони назвали мені сумму яка мене влаштувала, якщо у цю сумму увійшов і їхній приварок - нічого немаю проти, це їхній хліб. Для мене це особливо неважливо, бо рахували не вони одні - і інші нараховували на штуку баксів білше. Мене в принципі нецікавить розподіл коштів між монтажниками, менеджерами і тд. і т.п. (я власне сам чудово розумію як такі речі працюють) - мене влаштувала кінцева сумма. Крапка. Тому питання не у цьому - а у тому чому компанія з такими оборотами так по свинськи ставиться до клієнтів. Про "забрати гроші" - ви абсолютно праві - це власне і було озвучано манагерам у понеділок - якщо у вівторок ми дзвонимо і вони знову падають на мороз - ми тупо забираємо гроші і беремо полотенчік в любому іншому місці. Може варто було це зробити раніше - та якось невірилось що таку дурницю можна за МІСЯЦЬ непривезти. Все чекав, сподівався. Та я і впринципі неконфліктна людина. До певної межі. А крові я з них напю"ся (власне вже почав), мене по роботі замовники через день питають рекомендацій на ті чи інші матеріали - а люди у мене йдуть потоком - і зробити рекламу я можу добру. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дощ Опубліковано: 23 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 23 жовтня 2012 Та 10% мені скинули - що на 3/4 покрило вартість їхніх послуг по роботі. А 20% вам покрило б 1/2 вартості їх послуг. Я про київський ромстал з рік назад писав Є така сантехнічна контора Ромстал, думаю ви з нею знайомі, так от там широко практикується те що вказала busik: маючи контакт (картку) можна купити товар по оптовій (дилерській) ціні, а чек (для замовника) вам випишуть по роздрібній, яка ну дуже не весела. Я вважаю це звичайним обманом на якихось 15% Щодо "лівих" накладних. Уявіть собі, у ромстала немає "лівих" накладних! Ці документи найспражнісінькі, з печатками, підписами, реєстраційними номерами та ін. атрибутами. Вони видаються виключно для обману тих, для кого вони призначені. Це політика компанії, такий стан речей усіляко стимулюється і заохочується. Порада забудовникам - якщо зайшла мова про ромстал то підіть самі і домовтесь про реальну ціну інакше вас обмануть. Якщо звісно вас це цікавить Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seyvalter Опубліковано: 24 жовтня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 24 жовтня 2012 Порада забудовникам - якщо зайшла мова про ромстал то підіть самі і домовтесь про реальну ціну інакше вас обмануть. Якщо звісно вас це цікавить Гм. власне я і був у них ОСОБИСТО коли брав матеріал.... Та повторюсь - мова не про гроші- навіть якщо вони дурять - всерівно їхні ціні досить прийнятні в порівнянні з іншими. Мова про СРОКИ доставки! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дощ Опубліковано: 24 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 24 жовтня 2012 Бути особисто присутнім і особисто купувати це різні речі. У цієї контори так налагоджена система що ви може бути присутнім у той момент коли вас дурять. Але якщо вас ціни влаштовують то неважливо А по суті, якщо зі строками прострочка то варто було б забрати гроші. Я б вже сушарку не чекав 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
domikoff Опубліковано: 24 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 24 жовтня 2012 Интересно было бы знать город - это раз. ... А вот и причина столь длительных сроков нашлась... Ерунда, не может быть это причиной. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
murava Опубліковано: 24 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 24 жовтня 2012 Ерунда, не может быть это причиной. Вам виднее Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vyacheslav Опубліковано: 24 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 24 жовтня 2012 Мова про СРОКИ доставки! Есть проверенная примета. +- месяц от даты выборов - большой геморрой на таможне. Текущие выборы не являются исключением, увы... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
seyvalter Опубліковано: 24 жовтня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 24 жовтня 2012 Есть проверенная примета. +- месяц от даты выборов - большой геморрой на таможне. Текущие выборы не являются исключением, увы... Так привезли ВСЕ крім полотенчіка - що, його неможна було у ту ж машину закинути? або подзвонити до мене - вибачитись що такого наразі немає і запропонувати інший? Це все просто нікому не потрібно, в котрий раз переконуюсь - неможна нашим людям платити вперед, коли гроші вже проплачені всяка увага до клієнта тупо зникає, а всі його претензії (які ДО проплати сприймались як побажання) - ПІСЛЯ проплати сприймають як лишній геморой. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Имбирное печенье Опубліковано: 24 жовтня 2012 Поділитись Опубліковано: 24 жовтня 2012 а всі його претензії (які ДО проплати сприймались як побажання) - ПІСЛЯ проплати сприймають як лишній геморой "золотые" слова! 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
vale3 Опубліковано: 4 лютого 2013 Поділитись Опубліковано: 4 лютого 2013 Я вообще не понимаю кто покупает что то в Ромстале даже со скидкой 20% там цены выше среднего уровня по рынку. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дощ Опубліковано: 4 лютого 2013 Поділитись Опубліковано: 4 лютого 2013 Основні покупці там прораби, підрядники і "специ" усіх мастей і іже з ними. Кінцеві покупці як такі ромсталу не цікаві, бо вони разові. Йому значно цікавіше "пригодувати" профільних монтажників, і через них робити об’єми. Щодо цін то врахувавши знижку можна отримати пристойну ціну, я там труби брав вийшло непогано. По всьому іншому потрібно орієнтуватись, хоча наявність цілком залежить від конкретного регіонального представника, у Києві зазвичай без проблем Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
naupv Опубліковано: 8 лютого 2013 Поділитись Опубліковано: 8 лютого 2013 там цены выше среднего уровня по рынку. Потому что румынским цыганам нужно много денег, ну очень много. Я когда-то (извините) ох....л от стоимости пучка пакли со скидкой в 30%. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Korni Опубліковано: 8 лютого 2013 Поділитись Опубліковано: 8 лютого 2013 даже со скидкой 20% там цены выше среднего уровня по рынку. Нет, Вы ошибаетесь. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз