Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Рекомендовані повідомлення

Тоесть если я правильно Вас понял расстояния между стропилами в 800 мм для ЦПЧ достаточно (прогиба не будет) или все таки для запаса прочности необходимо уменшить до 600 мм? Ведь ЦПЧ потяжелее будет МЧ. В чертеже материал покрытия не изменен (старый вариант).
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тоесть если я правильно Вас понял расстояния между стропилами в 800 мм для ЦПЧ достаточно (прогиба не будет) или все таки для запаса прочности необходимо уменшить до 600 мм? Ведь ЦПЧ потяжелее будет МЧ. В чертеже материал покрытия не изменен (старый вариант).

 

Запас міцності достатній, але центральну затяжку зробіть 30..50х200мм х2шт. Просто в місцях кліплення затяжки до крокв виникає розтяг, а у випадку подвійної затяжки, цей вузол простіше вирішити на практиці.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Взагалі то є залежність - чим більший проліт між кроквами - тим міцніша і більша кроква. Колега правильно сказав - крокви розставляють по ширині утеплювача - але так щоб він входив тугенько - до прикладу - на утеплювач шириною 1м. між кроквами зазор роблять 0,9м - тоді мати входять туди як корок в пляшку.

Подвійна бантина - не раджу - потім намучитесь ту щілину між двома бантинами на кожній парі ватою затикати...

Прошу вибачення у колеги що втрутився - просто трошки поправив з досвіду.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Прошу вибачення у колеги що втрутився - просто трошки поправив з досвіду.

 

Не проблеми, завжди радий конструктивній дискусії :) Зприводу 0.9м: я даю відствнь між осями крокв а не вчистоті, тому, наприклад на утеплювач 600мм залишається 550мм.

 

Що стосується заповнення щілини між елементами затяжки, так на 4-х будівлях наче ніяких проблем не виникало.. їх же не так багато, і робота по утепленні є набагато складнішою в інших місцях покрівлі, це моя думка.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Що стосується заповнення щілини між елементами затяжки, так на 4-х будівлях наче ніяких проблем не виникало.. їх же не так багато, і робота по утепленні є набагато складнішою в інших місцях покрівлі, це моя думка.

 

Ну якщо затяжка скажімо 4 - 4,5 метри - і крокв в середньому десять пар - виходить що 40-45 метрів утеплювача треба шнурочком (на ширину крокви - щоб запихнути між двома бантинами) нарізати - а якщо утеплювач тонкій і кладеться в два шари - то це вже 80-90 метрів! Робота може і не сама тяжка - але трохи довга, неприємна і марудна, і що головне - її можна уникнути. :beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну якщо затяжка скажімо 4 - 4,5 метри - і крокв в середньому десять пар - виходить що 40-45 метрів утеплювача треба шнурочком (на ширину крокви - щоб запихнути між двома бантинами) нарізати - а якщо утеплювач тонкій і кладеться в два шари - то це вже 80-90 метрів! Робота може і не сама тяжка - але трохи довга, неприємна і марудна, і що головне - її можна уникнути. :beer:

 

Ок. погоджусь, не будем розвивати суперечок, тому що дві думки мають право на існування :beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот ще деяка корисна інфо :)

Tarras, а как Вы думаете, можно ли подобную конструкцию фундамента - утепленной шведской плиты (пост #53) использовать для двухэтажного дома из термоблоков, дом 10*12 , 2 этажа, перекрытия деревянные, крыша-металлочерепица, общий вес дома не более 250 тонн.

Геология сверху внииз: 0.3м-плодородный слой, 0.7-0.9 м пылевидные пески, далее до 3 метров песок, с вкраплениями супеси.Грунтовых вод не обнаружено.

Спасибо.

PS Что за материал стен Блок 14.ЗНФ, сколько весит?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Tarras, а как Вы думаете, можно ли подобную конструкцию фундамента - утепленной шведской плиты (пост #53) использовать для двухэтажного дома из термоблоков, дом 10*12 , 2 этажа, перекрытия деревянные, крыша-металлочерепица, общий вес дома не более 250 тонн.

Геология сверху внииз: 0.3м-плодородный слой, 0.7-0.9 м пылевидные пески, далее до 3 метров песок, с вкраплениями супеси.Грунтовых вод не обнаружено.

Спасибо.

PS Что за материал стен Блок 14.ЗНФ, сколько весит?

 

Можна, але обовязковий розрахунок на несучу здатність і за деформаціями. По простому кажучи, тільки розрахунок покаже, чи потрібен щебінь для влаштування штучної основи, який діаметр арматури, з яким кроком і в яких місцях необхідне підсилення, яка марка бетону.. і.т.д. Я б Вам радив звичайну плиту,

 

А блок це напевне Ви цей мали на увазі: trivita.net.ua/index.php?productID=463

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можна, але обовязковий розрахунок на несучу здатність і за деформаціями. По простому кажучи, тільки розрахунок покаже, чи потрібен щебінь для влаштування штучної основи, який діаметр арматури, з яким кроком і в яких місцях необхідне підсилення, яка марка бетону.. і.т.д. Я б Вам радив звичайну плиту,

 

А блок це напевне Ви цей мали на увазі: trivita.net.ua/index.php?productID=463

Большое спасибо за ответ и рекомендацию.

В посте 53 стена дома сделана из такого блока 14.3НФ, хотел понять что это и сколько весит.

 

Добавлено через 7 минут

Можна, але обовязковий розрахунок на несучу здатність і за деформаціями. По простому кажучи, тільки розрахунок покаже, чи потрібен щебінь для влаштування штучної основи, який діаметр арматури, з яким кроком і в яких місцях необхідне підсилення, яка марка бетону.. і.т.д. Я б Вам радив звичайну плиту,

 

А блок це напевне Ви цей мали на увазі: trivita.net.ua/index.php?productID=463

Я посмотрел, предложенный Вами вариант обычной плиты и увидел армирование только в поверхностной стяжке 0.1 м. Это как-то необычно. Может расскажете в двух словах почему так? Спасибо.

Извините, внимательно рассмотрел рисунок и увидел модернизированный вариант.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

на утеплювач шириною 1м. між кроквами зазор роблять 0,9м

В зазор 0,9м не влізе утеплювач 1м. Максимум 5см на матові в 1м, краще 3-4см - первірив на собі

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый день. Прокопали траншею глубиной 125см. Такой вопрос. Грунт в сечении получился такой: чернозем 40см, глина 15см и остальные 70см песок. Вопрос: может ли являться этот песок подложкой под фундамент и надо ли его разравнивать в уровень?

И еще вопрос по арматуре: Изначально планировал укладку арматуры таким образом. 2 прута диаметром 12 с верху и снизу. плюс вертикальные поперечки через 0,5м. То есть в виде с боку получается прямоугольник. А вот тесть предложил 1 арматуру сверху и 2 с низу. То есть в сечении треугольник. Но я такого еще не встречал по форуму. Возможен ли такой вариант. Заранее спасибо за ответ.

 

Добавлено через 1 минуту

Дом планируется из пеноблоков, фундамент ленточный 1.3 м глубина, 0.4м ширина и и цоколь 40см высота. Дом 1 этажный с мансардой. Перекрытия балки.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый день. Прокопали траншею глубиной 125см. Такой вопрос. Грунт в сечении получился такой: чернозем 40см, глина 15см и остальные 70см песок. Вопрос: может ли являться этот песок подложкой под фундамент и надо ли его разравнивать в уровень?

И еще вопрос по арматуре: Изначально планировал укладку арматуры таким образом. 2 прута диаметром 12 с верху и снизу. плюс вертикальные поперечки через 0,5м. То есть в виде с боку получается прямоугольник. А вот тесть предложил 1 арматуру сверху и 2 с низу. То есть в сечении треугольник. Но я такого еще не встречал по форуму. Возможен ли такой вариант. Заранее спасибо за ответ.

 

Добавлено через 1 минуту

Дом планируется из пеноблоков, фундамент ленточный 1.3 м глубина, 0.4м ширина и и цоколь 40см высота. Дом 1 этажный с мансардой. Перекрытия балки.

 

Добрий день. Пісок основою служити може, але потрібна підготовка з бетону В7,5 товщиною 60-100мм, можна також із щебеню або гравію

 

По поводу армування я описував тут яка арматура і яку роль грає у фундаменті. Щоб конкретніше Вам відповісти, мені потрібно зробити розрахунок, а для цього Вам потрібно виконати геологію.

 

Добавлено через 2 минуты

Скажите, при армировке лестницы, когда вяжется сетка, есть разница - сначала поперечная арматура вниз (короткая сторона), потом на нее продольная (длинная сторона) или наоборот? Это принципиально?

 

Краще клати спочатку робочі стержні, але впринципі немає великої різниці

Вариант армирования железобетонных лестниц

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тарас добрый день.

Помогите в таком вопросе - как правильно крепить деревянные балки перекрытия 100*200 мм к стенам.

www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=1541201&postcount=240

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тарас добрый день.

Помогите в таком вопросе - как правильно крепить деревянные балки перекрытия 100*200 мм к стенам.

www.stroimdom.com.ua/forum/showpost.php?p=1541201&postcount=240

 

відповів тут www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=50986&page=13

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня!

Планую будувати "битовочку" для будівництва. Електроенергії на ділянці не маю.

Під дерев"яний каркас планую покласти блокі ФБС, в якості стовпчатого фундаменту.

Не підкажете як з"єднати блок ФБС з обв"язкою з кругляка.

Дякую.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Люди добрые... подскажите что делать с фундаментом "вот я тему создал" туда никто не ходит:(

И поругайте всё, что неправильно и нехорошо... и как было б делать правильно... :confused:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый день, Тарас!

Подскажите пожалуйста, какую балку мне применить над гажажным проемом, если на него будут опираться плиты перекрытия? Склоняюсь к 2 швеллерам 18, сваренным двутавром. Притолоку гаража высокую не хочется делать (рассчитываю 30см), поэтому лить балку самостоятельно скорее всего не получится,или я ошибаюсь. Дом- термодом.

Извините, эскизы получились перевернутыми.

Змінено користувачем =Олег=
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Здравствуйте,Tarras! Помогите,пожалуйста, разобраться в такой проблеме: в доме , который я предполагаю строить, одна из угловых комнат первого этажа (размер 3*4) является застекленной неотапливаемой верандой. В этой комнате две наружные стены стеклянные две внутренние -из термоблока. Над верандой на 2 этаже-таких же размеров жилая комната, но в этой комнате стены из термоблока находятся над стеклянными стенами веранды. Вопрос: достаточно ли монолитной перемычки высотой в один термоблок и шириной в 15 см для удержания стенок комнаты 2 этажа, или надо сделать перемычку в 2 термоблока высотой?

Посоветовался с профессиональными строителями-они советуют

над стеклянными стенами класть двутавровую металлическую балку (или швеллер).

Видимо надо также ставить двутавровую балку как и угловую колонну.

Но я в затруднении-как все эти конструкции соединять между собой.

Спасибо, с уважением fest.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня всім! Прошу вибачення в тих, кому не відповів!!! Хворів простудою, важко було думати :) Відповім обовязково до цієї п'ятниці!
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый день, Тарас!

Подскажите пожалуйста, какую балку мне применить над гажажным проемом, если на него будут опираться плиты перекрытия? Склоняюсь к 2 швеллерам 18, сваренным двутавром. Притолоку гаража высокую не хочется делать (рассчитываю 30см), поэтому лить балку самостоятельно скорее всего не получится,или я ошибаюсь. Дом- термодом.

Извините, эскизы получились перевернутыми.

 

Добрий день, Олег! Мені погано видно розмір прольону, але можете використати принцип армування як на фото.. ширину балки можете зменьшити під ширину термоблока, а арматуру залишіть як на креслення.

 

Також можете 30-ий двутавр застосувати...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спрашивала в теме о погребе, но рекомендовали пойти сюда.

Уважаемые конструкторы, очень нужна Ваша консультация!

Хотим построить погреб и сарай над ним, размер 5 на 4 метра, и погреба и сарая. Погреб собрались сделать из блоков ФБС 24-3-6 и ФБС 12-3-6 (300 мм толщиной), в три ряда, потом армирующий пояс и перекрыть плитами. Весь погреб будет ниже глубины промерзания грунта.

Но нам сказали, что погреб такого размера (5х4) и высотой в 2-2,2 м из блоков толщиной 300 мм строить нельзя, надо блоки более толстые, иначе стены погреба может выдавить внутрь. Но я не могу понять - откуда может взяться такое большое боковое давление грунта, если вся эта конструкция будет ниже глубины промерзания?! У родственников в деревне вообще погреб - просто яма в земле, обшитая досками, сверху гора земли и лет 50 уже стоит, ничего никуда не выдавливается! А тут - блоки, и выдавит?!

Хотя мне сейчас важна не теория, а практика.

Так можно из этих блоков строить погреб по описанной технологии, или нет?! Мне эти блоки предлагают очень дешево, срочно решать надо, брать их или нет.

Выручайте!!!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

пане конструкторе, маю до вас питання.

 

проектується дах одноповерхового будинку розміром +\-15х10. холодний, можна такий, що не потребує обслуговування. дах простий двоскатний, стропильна система наслонна (чи наслінна? не знаю як правильно) з центральною стійкою та підкосами, на стінах мауерлат, та це не суть важливо. важливо, шо вздовж довгої стіни будинку немає середньої несучої стіни, тому спирання центральної стійки стропильної системи заплановане на центральні залізні балки, що стоять між стінами та/чи опорними колонами. самий довгий проліт -- 5 метрів. ось цю саму балку хотілося б розрахувати. спирається вона на дві несучі стіни. варіанти виконання в порядку зменьшення бажаності: два кутки, або два швелери на ребрі (найжорсткіше положення), або один-два двотаври. питання конструктору: які саме розміри кутків/швелерів/двотаврів слід використати для забезпечення міцності та допустимого прогину та яким способом їх закріплювати. дах легкий, металочерепиця, стропила дошка сосна 5х15. площа даху +\-150 м. кв., кут +\-25 градусів. додатково центральна балка повинна нести дерев'яні балки перекриття 10х15см, але, думаю, що у порівнянні із сніговим/вітровим навантаженням (+\-30т) це ніщо. географічно київ.

дякую:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Здравствуйте. Подскажите пожалуйста несущая ли стена в квартире? Родители купили квартиру и делают ремонт. Квартира находится на первом этаже пятиэтажного дома. В техпаспорте тип дома не указан. Искала в инете информацию по типу дома, но с такой планировкой не нашла. Планируем разбить стену между двумя смежными детскими и сделать гостиную. Стена по моему бетон 12 см. По описаниям в инете вроде как больше 14 см несущие, но как то все равно стремно. Все таки первый этаж. Еще в другой стене планируем сделать проем 90*200 для входа в гостиную. Пятиэтажка вроде как 70 годов постройки.

 

Мне кажется, что плиты 6м и лежать на крайних стенах, там где окна и там где входная дверь.

 

Заранее спасибо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спрашивала в теме о погребе, но рекомендовали пойти сюда.

Уважаемые конструкторы, очень нужна Ваша консультация!

Хотим построить погреб и сарай над ним, размер 5 на 4 метра, и погреба и сарая. Погреб собрались сделать из блоков ФБС 24-3-6 и ФБС 12-3-6 (300 мм толщиной), в три ряда, потом армирующий пояс и перекрыть плитами. Весь погреб будет ниже глубины промерзания грунта.

Но нам сказали, что погреб такого размера (5х4) и высотой в 2-2,2 м из блоков толщиной 300 мм строить нельзя, надо блоки более толстые, иначе стены погреба может выдавить внутрь. Но я не могу понять - откуда может взяться такое большое боковое давление грунта, если вся эта конструкция будет ниже глубины промерзания?! У родственников в деревне вообще погреб - просто яма в земле, обшитая досками, сверху гора земли и лет 50 уже стоит, ничего никуда не выдавливается! А тут - блоки, и выдавит?!

Хотя мне сейчас важна не теория, а практика.

Так можно из этих блоков строить погреб по описанной технологии, или нет?! Мне эти блоки предлагают очень дешево, срочно решать надо, брать их или нет.

Выручайте!!!

 

Добрий день! Тиск грунту звичайно буде, і не від промерзання а тому що кожен грунт має свій кут тертя. Але у Вас висота підвалу невелика, хоч і стіна 5м... тому можете сміло купувати блоки і перевяжіть їх кладочною сіткою по швах, і все буде ок.

 

Добавлено через 3 минуты

пане конструкторе, маю до вас питання.

 

проектується дах одноповерхового будинку розміром +\-15х10. холодний, можна такий, що не потребує обслуговування. дах простий двоскатний, стропильна система наслонна (чи наслінна? не знаю як правильно) з центральною стійкою та підкосами, на стінах мауерлат, та це не суть важливо. важливо, шо вздовж довгої стіни будинку немає середньої несучої стіни, тому спирання центральної стійки стропильної системи заплановане на центральні залізні балки, що стоять між стінами та/чи опорними колонами. самий довгий проліт -- 5 метрів. ось цю саму балку хотілося б розрахувати. спирається вона на дві несучі стіни. варіанти виконання в порядку зменьшення бажаності: два кутки, або два швелери на ребрі (найжорсткіше положення), або один-два двотаври. питання конструктору: які саме розміри кутків/швелерів/двотаврів слід використати для забезпечення міцності та допустимого прогину та яким способом їх закріплювати. дах легкий, металочерепиця, стропила дошка сосна 5х15. площа даху +\-150 м. кв., кут +\-25 градусів. додатково центральна балка повинна нести дерев'яні балки перекриття 10х15см, але, думаю, що у порівнянні із сніговим/вітровим навантаженням (+\-30т) це ніщо. географічно київ.

дякую:beer:

 

Добрий день! Щоб я міг Вам точніше сказати, мені потрібне фото схеми від руки. Тому що на словах я можу не правильно Вас зрозуміти.

 

Добавлено через 8 минут

Здравствуйте. Подскажите пожалуйста несущая ли стена в квартире? Родители купили квартиру и делают ремонт. Квартира находится на первом этаже пятиэтажного дома. В техпаспорте тип дома не указан. Искала в инете информацию по типу дома, но с такой планировкой не нашла. Планируем разбить стену между двумя смежными детскими и сделать гостиную. Стена по моему бетон 12 см. По описаниям в инете вроде как больше 14 см несущие, но как то все равно стремно. Все таки первый этаж. Еще в другой стене планируем сделать проем 90*200 для входа в гостиную. Пятиэтажка вроде как 70 годов постройки.

 

Мне кажется, что плиты 6м и лежать на крайних стенах, там где окна и там где входная дверь.

 

Заранее спасибо.

 

Добрий день!

Якщо стіна з бетону, то скоріш за все несуча. В любому випадку це потрібно дивитись вживу, зробити свого роду обстеження і при необхідності, а краще в любому випадку, зробити проект конструкції підсилення в місці видаленої стіни.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

Добрий день!

Якщо стіна з бетону, то скоріш за все несуча. В любому випадку це потрібно дивитись вживу, зробити свого роду обстеження і при необхідності, а краще в любому випадку, зробити проект конструкції підсилення в місці видаленої стіни.

 

Спасибо. Я так понимаю, что нужно заказывать техобследование здания и проект. Только потом что то разрушать.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...