Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Генплан. Как оформить землю с 01.01.2013 ?

sergeyslobodyanyuk

Рекомендовані повідомлення

м:)же поставимо ставки, хто із них дойде до фінішу скоріше (шутка юмора)
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо селищна рада всеж таки вирішить розробити детальний план забудови (не на весь населений пункт), визначивши себе замовником "із залученням фінансових джерел організацій, зацікавлених у розробці містобудівної документаціїї"

Хто буде розробляти ДПТ, селищна рада чи зацікавлена особа?

Яка організація розробляє ДПТ ?

З якими службами погоджується ДПТ? (погодження, експертизи, висновки..)

Скільки часу це все займе ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хто буде розробляти ДПТ, селищна рада чи зацікавлена особа?

Заказчик.

Яка організація розробляє ДПТ ?
Любая, имеющая соответствующую лицензию.

часу це все займе ?

Мне известны примеры по Киеву, когда это тянется с 2005 года и до сих пор.

якими службами погоджується ДПТ? (погодження, експертизи, висновки..)

 

Стаття 19. Детальний план території

 

1. Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення

генерального плану населеного пункту та визначає планувальну

організацію і розвиток частини території.

 

Детальний план розробляється з метою визначення планувальної

організації і функціонального призначення, просторової композиції

і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу,

мікрорайону, іншої частини території населеного пункту,

призначених для комплексної забудови чи реконструкції.

{ Частина перша статті 19 в редакції Закону N 5496-VI ( 5496-17 )

від 20.11.2012 }

 

2. Детальний план території за межами населених пунктів

розробляється відповідно до схеми планування території (частини

території) району та/або області з урахуванням державних і

регіональних інтересів.

 

Розроблення детального плану території за межами населених

пунктів та внесення змін до нього здійснюються на підставі

розпорядження відповідної районної державної адміністрації.

{ Частина друга статті 19 в редакції Закону N 5496-VI ( 5496-17 )

від 20.11.2012 }

 

3. На підставі та з урахуванням положень затвердженого

детального плану території може розроблятися проект землеустрою

щодо впорядкування цієї території для містобудівних потреб, який

після його затвердження стає невід’ємною частиною детального плану

території.

{ Частина третя статті 19 в редакції Закону N 5496-VI ( 5496-17 )

від 20.11.2012 }

 

4. Детальний план території визначає:

 

1) принципи планувально-просторової організації забудови;

 

2) червоні лінії та лінії регулювання забудови;

 

3) функціональне призначення, режим та параметри забудови

однієї чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з

будівельними нормами, державними стандартами і правилами;

 

4) містобудівні умови та обмеження (у разі відсутності плану

зонування території) або уточнення містобудівних умов та обмежень

згідно із планом зонування території;

 

5) потребу в підприємствах і закладах обслуговування

населення, місце їх розташування;

 

6) доцільність, обсяги, послідовність реконструкції забудови;

 

7) черговість та обсяги інженерної підготовки території;

 

8) систему інженерних мереж;

 

9) порядок організації транспортного і пішохідного руху;

 

10) порядок комплексного благоустрою та озеленення, потребу у

формуванні екомережі;

{ Пункт 10 частини четвертої статті 19 із змінами, внесеними

згідно із Законом N 5496-VI ( 5496-17 ) від 20.11.2012 }

 

11) межі прибережних захисних смуг і пляжних зон водних

об’єктів (у разі відсутності плану зонування території).

{ Частину четверту статті 19 доповнено пунктом 11 згідно із

Законом N 5496-VI ( 5496-17 ) від 20.11.2012 }

 

5. Детальний план території складається із графічних і

текстових матеріалів.

 

6. Склад, зміст, порядок розроблення та затвердження

детального плану території визначаються центральним органом

виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у

сфері містобудування.

 

7. Загальна доступність матеріалів детального плану території

забезпечується шляхом його розміщення на веб-сайті органу

місцевого самоврядування, у місцевих друкованих засобах масової

інформації, а також у загальнодоступному місці у приміщенні такого

органу, крім частини, що належить до інформації з обмеженим

доступом відповідно до законодавства. Зазначена частина може

включатися до складу детального плану території як окремий розділ.

 

Виконавчий орган сільської, селищної, міської ради,

відповідна районна державна адміністрація забезпечують

оприлюднення детального плану території протягом 10 днів з дня

його затвердження. { Абзац другий частини сьомої статті 19 із

змінами, внесеними згідно із Законом N 5496-VI ( 5496-17 ) від

20.11.2012 }

 

8. Детальний план території у межах населеного пункту

розглядається і затверджується виконавчим органом сільської,

селищної, міської ради протягом 30 днів з дня його подання, а за

відсутності затвердженого в установленому цим Законом порядку

плану зонування території - відповідною сільською, селищною,

міською радою. { Абзац перший частини восьмої статті 19 із

змінами, внесеними згідно із Законом N 5496-VI ( 5496-17 ) від

20.11.2012 }

 

Детальний план території за межами населеного пункту

розглядається і затверджується відповідною районною державною

адміністрацією протягом 30 днів з дня його подання. { Частину

восьму статті 19 доповнено абзацом другим згідно із Законом

N 5496-VI ( 5496-17 ) від 20.11.2012 }

 

9. Детальний план території не підлягає експертизі.

 

10. Внесення змін до детального плану території допускається

за умови їх відповідності генеральному плану населеного пункту та

плану зонування території.

 

zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3038-17

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

визначаються центральним органом

виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у

сфері містобудування.

Про який орган іде мова?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6. Склад, зміст, порядок розроблення та затвердження

детального плану території визначаються центральним органом

виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у

сфері містобудування.

НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 16.11.2011 N 290 "Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації"

 

IV. Розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні

 

4.1. Рішення про розроблення генерального плану, плану зонування території, детального плану території, яка розташована в межах населеного пункту, а також внесення змін до цієї містобудівної документації приймає відповідна сільська, селищна, міська рада.

 

4.2. Рішення про розроблення детального плану території, яка розташована за межами населеного пункту, або внесення змін до нього приймає відповідна районна рада, а в разі відсутності адміністративного району - відповідно Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласна рада, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації.

 

4.3. Замовником розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні або внесення змін до неї є:

 

при розробленні генерального плану населеного пункту, плану зонування території, а також детального плану території, яка розташована в межах населеного пункту, - виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації;

 

при розробленні детального плану території, яка розташована за межами населеного пункту, - районна державна адміністрація, а в разі відсутності адміністративного району - відповідно Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласна, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації.

 

4.4. Замовник розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні та внесення змін до неї визначає джерела фінансування розроблення містобудівної документації та організовує її розроблення.

 

4.5. Генеральний план населеного пункту та план зонування території розробляється суб'єктами господарювання, які мають ліцензію на розроблення генеральних планів населених пунктів.

 

4.6. Детальний план території розробляється суб'єктами господарювання, які мають ліцензію на розроблення детальних планів території.

 

4.7. План зонування території розробляється для всієї території населеного пункту або для її частини (кварталу, мікрорайону, іншого планувального утворення), першочергово - для історичних ареалів; інвестиційно привабливих територій; сформованих сельбищних територій існуючої забудови, де передбачаються окремі локальні перетворення, можлива реконструкція або розміщення окремих будівель і споруд. Послідовність розроблення та площі територій населеного пункту, для яких розробляються плани зонування, визначає відповідний спеціально уповноважений орган з питань містобудування та архітектури згідно з генеральним планом населеного пункту.

 

4.8. Детальний план території розробляється для територій житлових районів, мікрорайонів, кварталів нової забудови, комплексної реконструкції кварталів, мікрорайонів застарілого житлового фонду, територій виробничої, рекреаційної та іншої забудови. Послідовність розроблення та площі територій, для яких розробляються детальні плани, визначає відповідний спеціально уповноважений орган з питань містобудування та архітектури відповідно до генерального плану населеного пункту, а якщо територія розташована за межами населеного пункту, відповідно до схеми планування території району (в разі відсутності адміністративного району - відповідно до схеми планування території Автономної Республіки Крим, області).

 

4.9. Крім функцій, визначених у пункті 1.4 розділу I цього Порядку, замовник розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні:

 

звертається до Кабінету Міністрів України щодо визначення державних інтересів для їх урахування під час розроблення або внесення змін до генеральних планів для міст Києва та Севастополя, до обласних державних адміністрацій, Ради міністрів Автономної Республіки Крим - щодо визначення державних інтересів для їх урахування під час розроблення або внесення змін до генеральних планів для міст обласного, республіканського Автономної Республіки Крим значення;

 

забезпечує проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проекті містобудівної документації на місцевому рівні в порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 N 555 "Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні".

 

4.10. Крім функцій, передбачених у пункті 1.5 розділу I цього Порядку, розробник містобудівної документації на місцевому рівні:

 

бере участь у розгляді пропозицій громадськості до проекту генерального плану, плану зонування території, детального плану території в процесі проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів;

 

доопрацьовує в разі необхідності проект містобудівної документації за результатами розгляду на архітектурно-містобудівній раді та громадських слухань щодо врахування громадських інтересів.

 

4.11. Генеральні плани населених пунктів, плани зонування території та зміни до них затверджуються відповідними сільськими, селищними, міськими радами.

 

4.12. Детальний план території, яка розташована в межах населеного пункту, затверджується виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, а за відсутності затвердженого в установленому порядку плану зонування території - відповідною сільською, селищною, міською радою.

 

Детальний план території, розташованої за межами населеного пункту, затверджується районною державною адміністрацією, а в разі відсутності адміністративного району - відповідно Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями.

 

4.13. Експертизі містобудівної документації на місцевому рівні підлягають генеральні плани міст.

 

zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z1468-11

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...
Сільські ради за рекомендацією районної архітектури пролонгують термін дії старих генпланів (в кого є) на сесіях сільських ради та надають рішення на розробку проектів відведення щодо впорядкування існуючих землеволодінь(якось так).
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

та надають рішення на розробку проектів відведення щодо впорядкування існуючих землеволодінь(якось так).

якщо можна детальніше, якщо є приклади виложіть пліз...якими законами передбачено такий вид землевпорядної документаціїї?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Закони ті самі:

Постанова КМУ "Про затвердження порядку ведення Державного земельного кадастру"

Закон "Про Державний земельний кадастр"

закон України "Про землеустрій" стаття 50

Земельний кодекс України.

Зразок рішення виложу дещо згодом

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У меня ситуация немного другая. Решение на изготовление проекта землеотвода сельрада выдала в 2012 году. В октябре того же года была готова тех. документация. Оставались согласования проекта. Но не успела. В декабре комиссия по согласованию уже не работала. С января 2013 получила согласование архитектуры, затем оценка земли, кадастровый, регистрация в базе, вытяг с кадастрового, файл (не знаю в каком формате - но открывается). Вчера окончательно забрала с земагенства с готовым согласованием (один раз отказывали - делали исправления). Все! Нужно только погодження проекта землеотвода сельрадой и регистрация права собственности. НО! В сельраде не знают КАК делается погодження. Просили подождать неделю. Боятся прокуратуры и пр. Почитала сама Законы - процедура нигде не расписана. Либо они должны решением сельрады, либо просто за подписью как архитектура и земагенство? Все выходила сама - в земагенстве долго не принимали документы от фирм. При этом пару раз обращалась на горячую линию - немного помогло. Пришла, сдала документы с описью и заявлением, предупредила, что буду в срок, оговоренный законом. В земагенстве уже в срок укладываются. Но все равно никто не знает как и что делать - якобы нет инструкций. И очень много нестыковок в законах. По срокам пока 6 мес.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вам залишилося лише затвердити проект відведення рішенням сесії сільської ради!Хвилюватися на рахунок відповіді не варто, оскільки по суті, вони праві.Процедура нова,а тому бояться зробити щось не так, тому і чекають!
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вчера в НДПИ "Мистобудувування" сфотографировала проект генплана села Крюковщина, кому интересно, посмотрите:

 

519883da60dc.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У меня ситуация немного другая. Решение на изготовление проекта землеотвода сельрада выдала в 2012 году. В октябре того же года была готова тех. документация. Оставались согласования проекта. Но не успела. В декабре комиссия по согласованию уже не работала. С января 2013 получила согласование архитектуры, затем оценка земли, кадастровый, регистрация в базе, вытяг с кадастрового, файл (не знаю в каком формате - но открывается). Вчера окончательно забрала с земагенства с готовым согласованием (один раз отказывали - делали исправления). Все! Нужно только погодження проекта землеотвода сельрадой и регистрация права собственности. НО! В сельраде не знают КАК делается погодження. Просили подождать неделю. Боятся прокуратуры и пр. Почитала сама Законы - процедура нигде не расписана. Либо они должны решением сельрады, либо просто за подписью как архитектура и земагенство? Все выходила сама - в земагенстве долго не принимали документы от фирм. При этом пару раз обращалась на горячую линию - немного помогло. Пришла, сдала документы с описью и заявлением, предупредила, что буду в срок, оговоренный законом. В земагенстве уже в срок укладываются. Но все равно никто не знает как и что делать - якобы нет инструкций. И очень много нестыковок в законах. По срокам пока 6 мес.

 

Стаття 186-1. Повноваження органів виконавчої влади в частині

погодження проектів землеустрою щодо відведення

земельних ділянок

 

1. Проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх

категорій та форм власності підлягає обов'язковому погодженню з

територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що

здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин.

 

2. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у

межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного

пункту, на якій розташовано об'єкт будівництва або планується

розташування такого об'єкта, подається також на погодження до

органу містобудування та архітектури.

 

Стаття 118. Порядок безоплатної приватизації земельних

ділянок громадянами

8. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки

погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

9. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого

самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи

комунальної власності у власність відповідно до повноважень,

визначених статтею 122 цього Кодексу, у двотижневий строк з дня

отримання погодженого проекту землеустрою щодо відведення

земельної ділянки (а в разі необхідності здійснення обов'язкової

державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом

- після отримання позитивного висновку такої експертизи

( 974-2006-п )) приймає рішення про затвердження проекту

землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у

власність.

{ Частина дев'ята статті 118 в редакції Законів N 1626-IV

( 1626-15 ) від 18.03.2004, N 1702-VI ( 1702-17 ) від 05.11.2009;

із змінами, внесеними згідно із Законами N 3123-VI ( 3123-17 ) від

03.03.2011, N 5245-VI ( 5245-17 ) від 06.09.2012 }

 

10. Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого

самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або

залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду.

{ Частина десята статті 118 в редакції Закону N 1702-VI

( 1702-17 ) від 05.11.2009 }

 

11. У разі відмови органу виконавчої влади чи органу

місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність

або залишення заяви без розгляду питання вирішується в судовому

порядку.

 

КАКИЕ ИНСТРУКЦИИ ЖДАТЬ ЕЩЕ НУЖНО ??!! а вот принимать решение будет незаконно (они ж могут об этом и написать в ответе что мол подождите чуть чуть т.к. ДПТ денег нет и депутаты должны отменить действие ч.3ст.24 ЗУ О регулировании граддеятельности, и отмены обязательной регистрации земли за громадой, но не придумыват лишнее.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вчера в НДПИ "Мистобудувування" сфотографировала проект генплана села Крюковщина, кому интересно, посмотрите:

Спасібо,Надежда! :roll:А як виглядає "детальний план забудови"про який власне всі заморочуються?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спасібо,Надежда! :roll:А як виглядає "детальний план забудови"про який власне всі заморочуються?

 

Детальный план - это разбивка массива на участки, дороги и прорисованные на участках домики - это я простым языком объяснила :)

 

13782344526c.jpg

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а пЛАН ЗОНИРОВАНИЯ ?

 

У меня по селу Осыково Макаровского р-на 15 схем Генплана висят в клубе села Осыково, зонирование там тоже есть :) Но завтра буду в институте, сфоткаю зонирование любого населенного пункта.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У меня по селу Осыково Макаровского р-на 15 схем Генплана висят в клубе села Осыково, зонирование там тоже есть :) Но завтра буду в институте, сфоткаю зонирование любого населенного пункта.

 

спасибо ! А синие линие похожие на линии улиц с закруглениями ? Это брак с выкладки фотографии ?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Но завтра буду в институте, сфоткаю зонирование любого населенного пункта.

А можно попросить с.Велика Старица Бориспольского района

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А можно попросить с.Велика Старица Бориспольского района

 

Я имела ввиду любого, которое окажется на видном месте в институте.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Відділ Держземагентства дав такі пропозиції щодо виконання робіт із землеустрою у 2013р.

picture.php?albumid=4827&pictureid=54183

picture.php?albumid=4827&pictureid=54184

picture.php?albumid=4827&pictureid=54185

picture.php?albumid=4827&pictureid=54186

picture.php?albumid=4827&pictureid=54187

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Земельна спілка України підтримала законопроект 1208-1

 

Категория: (ссылка устарела) Создано 16.04.2013 19:19 Комітет Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин рекомендував парламенту прийняти за основу проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо спрощення процедури відведення земельних ділянок)» (р.№ 1208-1), внесений народним депутатом України Д.С.Омельяновичем.

Зазначений законопроект є альтернативним законопроекту р.№ 1208, внесеному н.д. А.П.Денисенком.

Обидва законопроекти направлені на вирішення одного завдання – виправлення помилок, допущених внаслідок прийняття Закону України від 16.10.2012 № 5462‑VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо діяльності Міністерства аграрної політики та продовольства України, Міністерства соціальної політики України, інших центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через відповідних міністрів». Прийняття останнього спричинило суттєві колізії у земельному законодавстві і фактично заблокувало процедуру погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок. Так, передбачена Законом № 5462-VI нова редакція статті 186-1 Земельного кодексу України передбачала вимоги до складу комісій з питань погодження документації із землеустрою, в той час коли законодавчі норми щодо необхідності формування таких комісій вже скасовані Законом України від 02.10.2012 № 5395‑VI.

У результаті склалась абсурдна ситуація, коли визначити абсолютно правомірну процедуру погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, практично неможливо. З однієї сторони, можливості утворення вказаних комісій стаття 186-1 Земельного кодексу України не передбачає. З іншої сторони, ця ж стаття вимагає погодження проектів із органами, представники яких входять до складу неіснуючих комісій.

Обидва подані законопроекти пропонують усунути вказані неузгодженості і ще раз закріпити у Земельному кодексі України правило, за яким проектна документація погоджується кожним органом самостійно.

Доцільно окреслити основні відмінності між зазначеними законопроектами.

Обома законопроектами із тексту статті 186-1 Земельного кодексу України пропонують виключити норми щодо існування комісій з питань погодження документації із землеустрою. Проте розробниками основного законопроекту не взято до уваги той факт, що норма щодо діяльності цих комісій присутня також і у статті 151 Кодексу.

У законопроекті р.№ 1208-1 такі норми передбачені.

Другим положенням, який відрізняє альтернативний законопроект від основного законопроекту, є положення, за яким державна реєстрація земельної ділянки, погодження проектів відведення, здійснюється виключно за місцем розташування земельних ділянок, тобто на районному рівні. Це – також положення, які були помилково виключені із Земельного кодексу України та Закону України «Про Державний земельний кадастр» внаслідок прийняття Закону від 16.10.2012 № 5462‑VI. Асоціація «Земельна спілка України» відзначає виняткову важливість вказаних норм, адже людина для оформлення прав на земельну ділянку, не має їздити до обласного центру або до Києва, все має вирішуватись на місці. І це правило має бути встановлено саме законом, щоб усунути можливість на підзаконному рівні доручити надання зазначених адміністративних послуг або обласним структурам, або безпосередньо центральним органам виконавчої влади у м. Києві.

Крім того, альтернативний законопроект передбачає інші положення, направлені на оптимізацію процедури погодження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

Так, змінами до статті 186-1 Земельного кодексу України пропонується заборонити органам, які погоджують проекти, вимагати від замовників документації проведення будь-яких додаткових робіт. Такі вимоги часто трапляються на практиці, і для того, щоб отримати формально безкоштовний висновок про погодження проекту відведення, необхідно витратити чималу суму коштів на проведення не передбачених законом вишукувань, обстежень, експертиз (в тому числі тих, які проводяться «кишеньковими» фірмами).

Законопроект також передбачає внесення змін до Водного і Лісового кодексів, Закону України «Про місцеві державні адміністрації», які узгоджують норми цих законодавчих актів із новою редакцією статті 186-1 Земельного кодексу України.

Враховуючи це, Асоціація «Земельна спілка України» підтримує позицію Комітету Верховної Ради України з питань аграрної політики та земельних відносин щодо схвалення законопроекту р.№ 1208-1, і вважає, що його швидке прийняття є надзвичайно актуальним для нормального функціонування земельних відносин у державі.

 

Земельна спілка України

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я в "сказки" не вірю. Такої жопи з "спрощенями" не було ще не при одній владі. Землю оформити- треба поїхати в область, викинути кучу бабла (офіціально і на взятки), полизати жопу кожному чиновкиві, років зо два побігати по всіх інстанціях, получити документ на землю і провести його державну реєстрацію, а потім ще реєстрацію реєстраціїї (маю на увазі реєстрацію речових прав). Що за "спрощення". Чим було погано коли в 2000-х місцева рада приймала рішення про приватизацію, місцеві ДЗК (які працювали при земресурсах) міряли, печатали госакти. На заповненому ДА підписався голова, поставив печать, зареєстував в книгу реєстраціїї. Чим було складно. Навіщо було "спрощувати", щоб набити кишені родичів баблом...:evil:

Нафіга було придумувати формальні процедури подання "повідомлень" і "декларацій", коли раніше той самий "паспорт застройщика" видавав той же архітектор района, люди будівались (хто власними силами,хто наймав шабашників), построїли... пішли в БТІ ті обміряли стройку намалювали техдокументаціюю, ТК понесли в місцеву раду де виконком(який засідає щомісячно) приймав рішення про визнання права власності на будівлю. БТІ його реєструвала... Нафіга було "спрощувати", коли все вирішувалось на містах.

Я особисто вже майже рік займаюсь перепискою з ДАБК, для отримання формальних бумажок "повідомлення" і "деклараціїї", що таке офомити документ на землю також знаю. На***віщо такі ПАКРАЩЕННЯ:evil: "Країна для людей..." про яких "людей" іде мова?:shock:

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...