sallly Опубліковано: 16 червня 2015 Поділитись Опубліковано: 16 червня 2015 Ага, такий, тільки на дві кнопки. Взяв і собі такі. Треба ще конденсатор купити для роботи із світлодіодами. Теж можу сказати, що дуже приємний як на дотик, так і по якості виконання. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Halvis Опубліковано: 22 червня 2015 Поділитись Опубліковано: 22 червня 2015 Магістраль виконана сталевою трубою 150 мм, щоб коригувати потоки, вона поступово звужується до 100 мм, перед кожним анемостатом розширюється до 125, щоб компенсувати шум. Як організували розширення перед анемостатом? Використовували трійник 100х100х125 ? Надалі плануємо об'єднати камін, вентиляцію та систему опалення. Для каміна вже закупили водонагрівач, звідти труби йтимуть на повітряний теплообмінник до вентиляції і на водяний теплообмінник до системи опалення і водопостачання. Крім того тепле повітря, що збиратиметься над каміном плануємо підмішувати до повітря, що входить у будинок перед рекуператором, адже на рекуператор небажано подавати повітря з температурою нижче -10. Як пишуть на просторах інтернету I570 досить потужна топка і її потужності може бути забагато для нашого будинку, отже плануємо скидати надлишок через водяний контур на систему опалення і економити газ, і підігрів вхідного повітря в морози зовсім непогана штука. Цього року газу у нас скоріше за все не буде, тому першу зиму спробуємо пережити з каміном без водяного контура. Також думаю над тим, щоб об'єднати камін і систему вентиляції. Хочу вихід гарячого повітря з каміну завести в канали приточної вентиляції, так як це у Вас планувалося. Доречі, чи вдалося так реалізувати? Повітря для горіння каміну буде братися з приточної вентиляції? Чи окремо із зовні? Якщо з приміщення, то вра***те цей об'єм по притоку! А так закладні не дістають до найближчого вимикача чи розетки, а на кухні і у вітальні їх катастрофічно мало. Доведеться додатково вести по перекриттю чи в стяжці. На мою думку, краще вести кабель по стіні, а не в стяжці. Тим більше, що стіна з газоблоку і її легко штробити. Тільки бажано всюди на одному рівні від пілоги. Паралельно чоловік захопився створенням системи "розумного будинку", тепер нетерплячо чекаємо на посилки з Китаю з платами, контролерами, датчиками ітд. Цікаво... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
masyahy Опубліковано: 22 червня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 22 червня 2015 Як організували розширення перед анемостатом? Використовували трійник 100х100х125 ? Можна і трійник, дивлячись як мережа побудована. Принцип - розширення зі 100 до 125 трійником/відводом/перехідником і потім вже вертикальна труба 125. Тільки от виходить, що без гофри не обійдемося, бо неможливо трубою вгадати точний рівень стелі, то будемо гофрою вже коригувати. Також думаю над тим, щоб об'єднати камін і систему вентиляції. Хочу вихід гарячого повітря з каміну завести в канали приточної вентиляції, так як це у Вас планувалося. Доречі, чи вдалося так реалізувати? Труба у нас запланована з простору над каміном до труби вхідного повітря, якраз між фільтром і рекуператором. Поки що є тільки трійник , решту поки не приєднали, буде ще заслонка, щоб можна було перекрити. Система каміну буде частково дороблятися восени, а водонагрівач і теплообмінники заплановані вже на наступний рік. Повітря для горіння каміну буде братися з приточної вентиляції? Чи окремо із зовні? Якщо з приміщення, то вра***те цей об'єм по притоку! У нас закладена труба каналізаційна 110 мм. Цього наче навіть багато. На мою думку, краще вести кабель по стіні, а не в стяжці. Тим більше, що стіна з газоблоку і її легко штробити. Тільки бажано всюди на одному рівні від пілоги. Ми на даний момент майже закінчили з проводкою, стіни штробити дуже приємно. Вивели нівеліром спільний рівень розеток для всього будинку і на цьому рівні вели горизонтальну штробу, всі інші ділянки вертикальні - або від горизонтальної штроби до споживача або від перекриття до споживача. В стяжці у нас буде лише 3 кабеля, там по-іншому ніяк. Один 4х4 до індукційної плити в ПВХ трубі, вирішили таким чином зекономити кабель, бо напряму від щитка крізь стіну близько 2,5 метрів, а якщо перестрибнути перекриттям, то виходить метрів 7. І заклідемо 2 кабелі під стіл-острів на кухні для розеток і вимикача. Взагалі для мене електропроводка, мабуть, найрозумозатратніша частина всього будівництва. Я рахувала кабель, чоловік дав команду робити окремі лінії від кожного вимикача, від кожної люстри або групи ламп, що вмикаються разом, щоб потім комутувати це все, як забажається. Я нарахувала, замовила, а в процесі монтажу він від цього задуму відмовився, в основному тому, що в кімнати вже було заведено по одному 3х2,5 та 3х1,5, от їх і використовували. Тільки у кухні-вітальні у нас виросла страшна Медуза-Горгона. Пробили дирку діаметром десь сантиметрів 7 в армопоясі і протягли туди купу всього, викладу пізніше ілюстрації. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Наталья_прораб Опубліковано: 23 червня 2015 Поділитись Опубліковано: 23 червня 2015 Підготовка до заливки перемичок над вікнами: Підкажіть, будь ласка, чому ви не використовували готові U-блоки для перемичок та армопояса. Спасибі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
masyahy Опубліковано: 26 червня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 26 червня 2015 Підкажіть, будь ласка, чому ви не використовували готові U-блоки для перемичок та армопояса. Спасибі. У них є, безумовно, перевага - зручність використання. Але вони виготовляються лише плотністю д500, а у нас стіни д300, отже 10 см ЕППС виграли у газобетона по теплозбережних властивостях. Єдине, що ми не врахували, - треба було ЕППС робити вищим, щоб перекрити шов між армопоясом та мауерлатом. Зараз доведеться позайматися йогою, щоб утеплити це місце. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Наталья_прораб Опубліковано: 26 червня 2015 Поділитись Опубліковано: 26 червня 2015 У них є, безумовно, перевага - зручність використання. Але вони виготовляються лише плотністю д500, а у нас стіни д300, отже 10 см ЕППС виграли у газобетона по теплозбережних властивостях. Єдине, що ми не врахували, - треба було ЕППС робити вищим, щоб перекрити шов між армопоясом та мауерлатом. Зараз доведеться позайматися йогою, щоб утеплити це місце. Спасибі, не знала цього, ми теж будемо будувати з газоблоку д300, зараз продумуємо конструкцію армопояса, дуже вдячна вам за інформацію). Підкажіть, будь ласка, фасадним дюбелем ви кріпили ЕППС після зняття опалубки, чи оці сині штучки на фото і є фасадний дюбель зафіксований до заливки. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
masyahy Опубліковано: 28 червня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 28 червня 2015 Спасибі, не знала цього, ми теж будемо будувати з газоблоку д300, зараз продумуємо конструкцію армопояса, дуже вдячна вам за інформацію). Підкажіть, будь ласка, фасадним дюбелем ви кріпили ЕППС після зняття опалубки, чи оці сині штучки на фото і є фасадний дюбель зафіксований до заливки. Фасадний дюбель забивали в ЕППС до заливки, але, мабуть, естетичніше під нього спочатку свердлити отвори. А сині штучки - то шпильки, що тримали опалубку, ми на них одягали термоусадочну трубку, щоб потім можна було вийняти з бетону. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 28 червня 2015 Поділитись Опубліковано: 28 червня 2015 Фасадний дюбель забивали в ЕППС до заливки, але, мабуть, естетичніше під нього спочатку свердлити отвори. А сині штучки - то шпильки, що тримали опалубку, ми на них одягали термоусадочну трубку, щоб потім можна було вийняти з бетону. Якось відривав нижній ЕППС від армопоясу, який в мене суміщений з віконними перемичками другого поверху. Та зрозумів що будь-яке додаткове кріплення є вже надлишкове, оскільки тримався він досить добре без будь-яких кріплень, і не був якось спеціально підготовлений. На стінки вертикального ЕППС було нанесено часті подряпини на всій площині полотном пилки для дерева. Впевнений що він тримається ще краще. Фасадний дюбель це вже 200% перестраховка. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
masyahy Опубліковано: 28 червня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 28 червня 2015 Якось відривав нижній ЕППС від армопоясу, який в мене суміщений з віконними перемичками другого поверху. Та зрозумів що будь-яке додаткове кріплення є вже надлишкове, оскільки тримався він досить добре без будь-яких кріплень, і не був якось спеціально підготовлений. На стінки вертикального ЕППС було нанесено часті подряпини на всій площині полотном пилки для дерева. Впевнений що він тримається ще краще. Фасадний дюбель це вже 200% перестраховка. Згодна, відривати не пробували, але в парі місць не могли викрутити шпильки, що кріпили опалубку, довелося вирізати ЕППС, відрізати шпильку і вклеювати новий шмат ЕППС, сидить мертво, а під штукатурку зрізали всі парасольки з дюбелів, вони створювали зайві виступи. Добавлено через 21 минуту Dmode, щоб не смітити у вас в темі з цим пилососом, ви на трубах фаску робили? У нас таке враження, що труба трохи товща за "папу" на фітингах, заходить повністю в фітинг з прикладанням серйозних зусиль, залишається щілина, яка нас тривожить. Не у всіх же місцях є можливість з'єднувати це все силою, плюс хочеться зібрати, а потім розібрати, щоб склеїти. Якось не йде у нас монтаж пилососа. В котрий раз жалкую, що не продумали нормально і він у нас не вліз у фундамент. Зараз проблема зі штробами, які можна робити лише в торці стіни або в перестінку. В несучих стінах не дозволяє армування. Довелося все перепланувати так, щоб обійтися однією штробою, решту будемо ховати у суміжних гіпсокартонних конструкціях. До речі, штробу робили циркулярною пилою, кому треба, диск по дереву ріже газобетон, як масло. А для різання труб знайшли ніж, який я колись купила помилково і він не підійшов для поліпропілену. Такий з одного боку ролики, які можна рухати під трубу різного діаметру, а з іншого боку дисковий ніж, затискаєш трубу між ножем і роликами, крутиш трубу і отримуєш рівний відріз, головне трубу не перетиснути, бо тоді вона стискається і виходить фігня. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dmode Опубліковано: 29 червня 2015 Поділитись Опубліковано: 29 червня 2015 Добавлено через 21 минуту Dmode, щоб не смітити у вас в темі з цим пилососом, ви на трубах фаску робили? Робив невелику фаску з середини та з зовні. Вона робилась при усуненні напливів після різу болгаркою. У нас таке враження, що труба трохи товща за "папу" на фітингах, заходить повністю в фітинг з прикладанням серйозних зусиль, залишається щілина, яка нас тривожить. Не у всіх же місцях є можливість з'єднувати це все силою, плюс хочеться зібрати, а потім розібрати, щоб склеїти. Не зрозумів що за щілина у Вас утворюється і де саме? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
masyahy Опубліковано: 29 червня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 29 червня 2015 Робив невелику фаску з середини та з зовні. Вона робилась при усуненні напливів після різу болгаркою. Не зрозумів що за щілина у Вас утворюється і де саме? Труба повністю не входить у раструб фітинга, між краєм труби і основною частиною фітинга всередині залишається щілина пару міліметрів, як на мене, якась соломинка може застрягти і збирати на себе сміття. Але проблема вирішилася несподівано, у нас три упаковки труб, з них одна явно дефективна, труби товщі, на щастя ми їх вже використали, решта труб нормальні, так що краще перевіряти при купівлі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Halvis Опубліковано: 1 липня 2015 Поділитись Опубліковано: 1 липня 2015 Робив невелику фаску з середини та з зовні. Вона робилась при усуненні напливів після різу болгаркою. Також різав труби болгаркою і знімав невеличку фаску ножем. Видно у Вас справді попалися браковані труби, мої заходили в розтруби легко, можна було кілька разів скласти/розкласти, а потім приклеїти. Коли клеїв, то зауважив, що краще наносити клей на трубу, і не на розтруб. Так клей не "вилізав" всередині розтруба і не утворював зайвих витікань. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
masyahy Опубліковано: 1 липня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 1 липня 2015 Також різав труби болгаркою і знімав невеличку фаску ножем. Видно у Вас справді попалися браковані труби, мої заходили в розтруби легко, можна було кілька разів скласти/розкласти, а потім приклеїти. Коли клеїв, то зауважив, що краще наносити клей на трубу, і не на розтруб. Так клей не "вилізав" всередині розтруба і не утворював зайвих витікань. Ми різали таким ножем Виходить дуже рівний розріз, майже нічого зачищати. З нормальними трубами справа пішла швидко. Майже закінчили з усіма приготуваннями до внутрішніх робіт, воду в санузлах розводитимем після штукатурки. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Наталья_прораб Опубліковано: 4 липня 2015 Поділитись Опубліковано: 4 липня 2015 Підкажіть, будь ласка, у вас випадково не зберігся вузол примикання потолочних балкок до мауерлату. Я так розумію, що мауерлат у вас по всьому периметру зовнішніх стін крім стіни з фронтоном, а як при цьому опираються на стіни балки перекриття. Спасибі. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
masyahy Опубліковано: 5 липня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 5 липня 2015 Підкажіть, будь ласка, у вас випадково не зберігся вузол примикання потолочних балкок до мауерлату. Я так розумію, що мауерлат у вас по всьому периметру зовнішніх стін крім стіни з фронтоном, а як при цьому опираються на стіни балки перекриття. Спасибі. Мауерлат лежить по зовнішньому краю армопояса, тому залишається ще місце для спирання балок. Армопояс - ззовні 10 см ЕППС + 275 мм бетону, мауерлат 150 мм лежить по зовнішньому краю бетона, залишається 125 мм для балок. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
masyahy Опубліковано: 25 липня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 25 липня 2015 Закінчили електропроводку. Якби схему продумували ще до початку будівництва, то заклали б у фундамент більше кабелів, щоб з'єднувати вимикачі та лампочки на щитку і робити гнучку і розумну систему. В протилежному випадку можна не закладати їх взагалі, а провести все по перекриттю. Крім того треба залишати запас кабелю такої довжини, щоб він дістав до найближчого вимикача чи розетки, щоб уникнути розподільчих коробок. В результаті в приміщеннях, де немає складних схем освітлення, ми використали закладені у фундамент 3х1,5 на лампочки та вимикачі та 3х2,5 на розетки. Був ще час, тому в деяких місцях докинули ще додаткові проводи на освітлення. З середини процесу я вже не встигала фіксувати всі деталі на 3Д схемі будинку у Скетчапі (як я завжди роблю), двоє дітей на будівництві на двох дорослих трохи забагато для того, щоб зробити все як слід. Основний принцип прокладання всіх кабелів був - суцільна глобалізація, якомога менше індивідуальних підходів. Тобто ми обрали стандартну висоту для горизонтальних штроб (на ній же робили майже всі розетки), стандартну висоту для вимикачів та стандартну відстань від дверного пройому до вимикача. Всі розетки, вимикачі та світильники пронумерували прям на стіні згідно схеми, прописали відстані і пофотографували. Не знаю чи дійсно зможемо згадати навіть за фото, де і для чого треба прорізати отвори, коли стеля зашиється гіпсокартоном, бо, наприклад, у вітальні вийшла Медуза-Горгона: Проклали UTP до мережевих розеток і датчиків, вийшов симпатичний букет у котельній: А тут сходяться майже всі електричні шляхи будинку, плануємо зробити фальш-стінку з гіпсокартону і поставити вбудований щиток. В цьому букеті видно трубу пилососа, вирішили не штробити сусідню перегородку, вона всього 150 мм, а так як щиток ховатиметься в гіпсокартон, то туди і розетку пилососа вставимо. От тільки неясно, як правильно закріпити розетку в гіпсокартоні, чи не буде вона вібрувати і шуміти при використанні? Натупили трохи з вентиляцією, а саме з входом повітря з вулиці. От сама сказала на якій висоті його робити, дивилася, як довбуть стіну, вішають решітку. А потім: "Оппа, а чого у нас так низько вхід? А як нам тут стелю робити, коли труба на рівні перемички над вікном? І воно взагалі виглядає як хз що." Отакоє: Тому на сімейній нараді було вирішено, що тупості треба виправляти, поки не зробили внутрянку, тобто бити вище ще одну дірку. Чоловік в принципі і так збирався винести на вулицю повітряний фільтр і помістити його в декоративний короб, на тому і зупинилися. На сьогодні внутрішні роботи йдуть повним ходом, а ми ламаємо собі голову над вибором плитки, шпалер і закуповуємо вимикачі та розетки. Зупинилися на Livolo, дуже смачна ціна виходить у китайців. От тільки немає у них розеток для ванної кімнати стандарту ІР55 чи ІР44. Доведеться приміряти щось інше в ліволовську рамку. Крім того поки що засумнівалися в доречності радіовимикачів, купили один радіо-модуль і виявилося, що він може за командою лище змінювати стан вимикача, але не може сказати, що це за стан, тобто вимкнути все світло в домі не вийде з такою системою. Але чоловік наполегливо вичитує, як можна перепрограмувати звичайні та прохідні вимикачі, щоб керувати ними з щитка. Зараз бригада штукатурить стіни, гіпсова штукатурка MP75 по маяках, маяки мінімальні 6 мм, начебто стіни поки радують, мінімальний шар штукатурки 8 мм, в одному кутку наче дійшло десь до 15 мм, решта не більше 10. За два тижні 260 м.кв. Потім піде стяжка (а все через неприв'язані труби теплої підлоги в 2 місцях), гіпсокартон на стелю, плитка на підлогу і шпалери на стіни. З останніми двома пунктами трохи ще думаємо. Я за плитку по всьому будинку, чоловік каже, що в спальнях воно не те, але альтернативних варіантів, крім ламінату, який я чомусь не люблю, немає. Кльово було б пробку, але тоді немає сенсу в теплій підлозі. З шпалерами взагалі рішення було несподіване для мене. Спочатку ми збиралися зробити штукатурку-шпаклівку і так залишити, а потім самостійно потроху додумувати і фарбувати чи декоративно штукатурити. А потім прийшла думка довести стіни до повної готовності, щоб два рази не встановлювати-знімати вимикачі та розетки, світильники, не совати меблі. Думка здалася раціональною. Тим більше, що ступінь втомленності і бажання подумати про що-небудь інше, крім будівництва, зростають, і коли ще руки дійдуть до фарбування. А жити в будинку хочеться вже зараз і бажано з великим задоволенням. Далі пішла проста арифметика, яка показала, що шпалери нам обійдуться мінімум в два рази дешевше, ніж склохолст і фарбування. Склохолст, як на мене необхідний, бо газобетон все-таки трохи тріщить, коли усихає. Отже обираємо шпалери. Тепер залишилося лише піти і вибрати :D Прошу оцінити попередній вибір, можливо, хтось має досвід користування. Плитка: Кухня (лише фартух) та ванна - Tubadzin Majolica Підлога у вітальні та спальнях - Zeus Ceramica щось з деревоподібних колекцій, от тільки не можу зрозуміти, чому колекція цього року більш, ніж в 2 рази дорожча за попередні. Підлога у коридорі та нежилих приміщеннях Zeus Ceramica Cemento та Cotto Classico З шпалерами поки що все набагато туманніше, бо ще не дивилася на них наживо. Думаю, що в дитячі поклеїмо паперові (інших немає з дитячими мотивами), а коли уб'ються, то, може, вже і діти підростуть і їм захочеться інших малюнків чи можна буде пофарбувати. А решта, мабуть, флізелін з вінілом. Може, хто підкаже перевіреного виробника без космічних цін і з реальними екологічними сертифікатами на вінілове покриття? Наступний момент - двері. Мені знову ж хочеться щось пофарбувати власноруч ;), тому поки що думаємо про клеєний масив сосни під фарбування. Знову ж поки що неясно, де їх краще придбати. І меблі потрібні. Дуже подобаються дивани (ссылка устарела) плану. І стільці Ingolf від IKEA. І найпродуманіша на даний момент частина інтер'єру - кухня. Я її почала малювати ще на етапі проектування будинку. Ось поки що остаточний варіант: Планую замовити порізку ДСП та фурнітуру і зібрати кухню самим. От тільки ще не впевнена, чи достатньо собі довіряю розрахунок. 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
masyahy Опубліковано: 10 грудня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 10 грудня 2015 Не пройшло й півроку, продовжу фотоілюстрації до нашого будівництва. Після електропроводки ми самі трохи відсторонюємося від процесу, все перекладаємо на підрядників. Їздимо лише з цікавості і для обговорення ключових моментів. Спершу з'являється перша поштукатурена стіна з вітальні через весь коридор, загалом більше 12 метрів: А тут жіноча половина сім'ї оцінює якість робіт в гардеробі Загалом, виявилося, що стіни більш-менш рівні, в парі місць не було прямого кута, але не катастрофічно. Маємо маячну гіпсову штукатурку в основному близько 8 мм. Через те, що недоприв'язали труби теплої підлоги під час заливки фундаменту, довелося робити стяжку, у вітальні спливло 2 труби. Якби не це, то можна було б трохи підрівняти, великих перепадів по плиті не було. Оцінили вартість матеріалів і погодилися підняти всю підлогу на 3-4 см, щоб сховати труби. Першою з'являється стяжка у тій самій вітальні Маяки: Коридор: Спальня: Будинок стає з кожним кроком все затишнішим і світлішим. З'являється стеля: Люк на горище: 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
masyahy Опубліковано: 10 грудня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 10 грудня 2015 Нарешті відкопали забір повітря для каміну: Почали зашивати топку: Гарний рожевий гіпсокартон в поєднанні з зеленим: А з пошпакльованою стелею ще більше хочеться нарешті переїхати: Опалення на даний момент іде лише від каміну. То на час, коли в домі нікого немає і камін загасає, на підвіконнях з'являються чудові прикраси в дусі українського села: Згадую, як у бабусі ставили другі віконні рами на зиму, між рамами викладали вату і прикрашали її відразу до Нового Року всілякими блискітками та іграшками. 5 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Mlyki Опубліковано: 10 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 10 грудня 2015 Скільки грошей вже витрачено на будинок? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
masyahy Опубліковано: 10 грудня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 10 грудня 2015 Скільки грошей вже витрачено на будинок? Зараз не скажу. Суми до початку внутрішніх робіт є тут в темі. Цей сезон ми ще не закрили, то ще не рахували. Обов'язково викладу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 10 грудня 2015 Поділитись Опубліковано: 10 грудня 2015 Маяки: Я ведь правильно разглядел, что маяки под стяжку на гипсовых ляпухах и сами металлические маяки впоследствии не вытащили? Если да, то напрасно... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
masyahy Опубліковано: 11 грудня 2015 Автор Поділитись Опубліковано: 11 грудня 2015 Я ведь правильно разглядел, что маяки под стяжку на гипсовых ляпухах и сами металлические маяки впоследствии не вытащили? Если да, то напрасно... Ляпухи не гіпсові. Вони "побілені" гіпсом. Може, щоб швидше сохли, точно не знаю. А от не повиймали це да(( Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sheva-egor Опубліковано: 12 лютого 2016 Поділитись Опубліковано: 12 лютого 2016 І найпродуманіша на даний момент частина інтер'єру - кухня. Я її почала малювати ще на етапі проектування будинку. Ось поки що остаточний варіант: Планую замовити порізку ДСП та фурнітуру і зібрати кухню самим. От тільки ще не впевнена, чи достатньо собі довіряю розрахунок. Слідкую за вашою темою. Довго вагався, але все таки вирішив написати. Займаюся виготовленням меблів під замовлення. Якщо потрібні будуть поради, то звертайся. Надумаєте ставити фурнітуру БЛЮМ, то вних на сайті є програма для розрахунку шафчиків і розмірів для прикручування фурнітури. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз