sergpelux Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 Вы не тому, чему надо уделяете особое, первостепенное внимание. Попробую по быстрому, по приоритетам: 1. Толщина 2. Температурный режим заливки и сроки выдержки 3. Состав 4. Добавки 1. По толщине ~8см, от утеплителя, даже нет смысла обсуждать, пример выше в моем посту. 2. Температурный режим уже обсудили ( и про 100500 одеял и норковую шубу), решение за Вами. 3. Состав: гранотсев, песок, цемент (3:2:1,5) . Ближе к тяжелым бетонам, особо подходит для теплых полов, почитаете на досуге, покурив гюгль 4. Пластификатор-обязательно. Но Вы должны понимать, что это такое. На самом деле, никакой специальной добавки для ТП не существует, (если конечно не читать все что написано на заборах) главная задача пластификатора это повышение текучести и удобоукладываемости смеси. Для сокращения водоцементного соотношения, а также для самоуплотнения бетонных и растворных смесей. Причем любых, а не только стяжек ТП. (Более подробно остановился на пластификаторе потому, что не надо акцентировать внимание только на надписи "для ТП") 5. Фибра - по желанию. Армирует? Укрепляет и усиливает? ))) Да. Но... Далеко не панацея для получения высококачественной стяжки теплого пола. У меня на последнем месте. Решать Вам Основное условие использование всех добавок (пластификатор, фибра) строго пользоваться рекомендациями производителя, иначе получите обратный эффект. Сетка на трубе. Обязательно. Я рекомендую 50х50х3, кроме армирующего свойства, получите еще дополнительно более равномерное распределение тепла в стяжке. Например у меня труба уложена с шагом 20см, "зебра" отсутствует. PS Забыл! По срокам выдержки не уточнил. Дабы лишний раз не советовать "от себя" или показывать страницы из учебника (учебника!!!) и тем не менее ставящиеся под сомнения некоторыми "специалистами" форума, выложу выдержку из рекомендации по подготовке поверхности непосредственно самого производителя плиточного клея, в частности и для теплого пола. Ключевые слова: цемент, стяжка, 28 дней))). Пригодится и на потом, что надо непосредственно сделать перед укладкой плитки на пол. Все остальное (советы и рекомендации мЕтров) от лукавого (невежества, безграмотности, погони за сиюминутной выгодой)! Дайте ответ! вот ложим мы сетку на трубу, понятно, арматура должна быть с защитным слоем снизу, и так она работает номинально. А вот как уложить трубу зигзагами на пол, на котором не лежит сетка. Пратика какая? Покупать маты с разметкой, это же +$. Или перфом изрешетить пол, и закрепить скобами трубу, а сверху сетку? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Витэк Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 А вот как уложить трубу зигзагами на пол, на котором не лежит сетка. Думаю, что все же оптимально укладывать трубу на сетку, а затем все это подрывать в слой. В смысле оптимально в нашей стране в наше время. Кто не считает деньги тому можно и специальный пенопласт для укладки труб купить...... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
romalex4 Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 "зверху армуваня, знизу, з фіброю чи без", мені здається цім факторам дуже багато уваги приділяєтья, поясніть чого боятися? що вона розсиплеться, чи лопне, відколеться, що з нею може статися? Зварну сітку ложать на ЄППС під труби тільки заради зручності монтажу труби і частково для армування, щоб "не відкололося, не лопло" - потрібно якісно приготувати основу під чистову стяжку - це і трамбування грунту, щебеню, піску, зробіть армовану чорнову стяжку. У стяжки ТП основна задача - передати тепло, ось на це, гадаю і потрібно звертати увагу - щебень 5-10 мм+пісок, відсів+пісок, бажано все промите+ цемент+пластифікатор для ТП, при використані цементу - "не переусердствовать" - 1:3:5. Після заливки бажано вкрити плівкою і залишити хоча б на тиждень, потім зняти и витримати 28 днів без активного повітреобміну - все, стяжка готова для укладання керамічної чи іншої плитки. Якось так. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Витэк Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 "зверху армуваня, знизу, з фіброю чи без", мені здається цім факторам дуже багато уваги приділяєтья, Не дуже багато. Здебільшого їм приділяється занадто мало уваги. поясніть чого боятися? Якщо цемент і співвідношення правильні боятися можна тільки розтріскування. що вона розсиплеться, чи лопне, відколеться, що з нею може статися? Якщо цемент поганий то буде дуже слабкою що не дасть задовільної адгезії з фінішним покриттям. Якщо цемент якісний, то велика ймовірність розтріскування. Може воно й не дуже критично, але все ж таки коли стяжка без тріщин, то спиться спокійніше. Без армування сіткою може й роз'їхатись. Зварну сітку ложать на ЄППС під труби тільки заради зручності монтажу труби і частково для армування, Якщо підірвати сітку з трубою в шар стяжки, то армування буде задовільним. І теплопередача з труб буде більшою. щоб "не відкололося, не лопло" - потрібно якісно приготувати основу під чистову стяжку - це і трамбування грунту, щебеню, піску, зробіть армовану чорнову стяжку. Навіть якщо зробити так, то це не гарантує не розтріскування верхньої стяжки. Причини розтріскування в більшості залежать від верхньої стяжки, хоча і приведені вами причини ігнорувати не потрібно. У стяжки ТП основна задача - передати тепло, ось на це, гадаю і потрібно звертати увагу Так, але навіть ті стяжки які зроблені з гіршими тепло провідними властивостями гріють, і ніхто з тих кого знаю, відчутної різниці не помітив. щебень 5-10 мм+пісок, відсів+пісок, бажано все промите+ цемент+пластифікатор для ТП, при використані цементу - "не переусердствовать" - 1:3:5. Так це рецепт майже по максимуму. Якщо ще й води хоча б перший нижній шар по менше і хоч трошки притрамбовувати, то точно не трісне. Після заливки бажано вкрити плівкою і залишити хоча б на тиждень, потім зняти и витримати 28 днів без активного повітреобміну Краще, значно краще тирса. Дехто просочує на другий день верхній шар грунтовкою або спеціальну хімію у Пропеллера. Плівка з усього цього на останньому місті. Але вона корисна для подальшої роботи, тому я частіше вибираю плівку. все, стяжка готова для укладання керамічної чи іншої плитки. Якось так. Так...... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Профессионал Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 (змінено) Дайте ответ! вот ложим мы сетку на трубу, понятно, арматура должна быть с защитным слоем снизу, и так она работает номинально. А вот как уложить трубу зигзагами на пол, на котором не лежит сетка. Пратика какая? Покупать маты с разметкой, это же +$. Или перфом изрешетить пол, и закрепить скобами трубу, а сверху сетку? Дам ответ! Какая защита (слой) снизу у арматуры плиты перекрытия??? Такая же точно и у сетки на трубе. О каком перфораторе (зачем?) идет речь??? Трубу можете уложить как Вам вздумается, хоть зигзагами, хоть улиткой, хоть косичкой.... И все это делается с помощью гарпунов. Перед укладкой обычно делают разметку для трубы, одному достаточно нескольких минут и маркера, новичкам я обычно советую специальную пленку с разметкой, удовольствие далеко не самое дорогое, но намного удобней. Вот гарпун на пленке с разметкой, вдавливается в ЭППС элементарно, легким движением пальца руки))): Вопросы, как по мне, взяты с популярного нынче натяжного потолка "Звездное небо"... Змінено 26 листопада 2015 користувачем Профессионал Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Профессионал Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 Так-так-тааак... Смотрю на температуру за окном и думаю, а можно ли\ стоит ли продолжать свою эпопею с теплым полом, который думал залить на прошлых выходных но не успел... Пока размотал-закрепил демпферную ленту, пока уложил-подрезал пенопласт по черновой стяжке, пока наклеил пленку с разметкой для труб ТП для чайников, пока накрутил "улитку" из труб ТП, пока подрезал-связал сварную сетку поверх труб, пока выставил на ляпухах маяки по уровню... так выходные и закончились, так - не честно Осталось делов-то на час: запустить бетономешалку и намешать раствора, но уже небыло ни сил ни времени... Песок, цемент, пластификатор для ТП Sika 3M, фибра Sika, все лежит и ждет в гараже, а за окном начался минимальный минус. Колеги, подскажите еще раз, я уже не успел, теперь все, ждать до весны??? Или лить и не париться, на следующий день укрыть все пленкой и одеялом :D или можно-нужно добавить еще какой-то химии противоморозной, кроме пластификатора для ТП? Напомню, помещение санузла маленькое, порядка 3-х квадратов, отапливаемое по выходным. 2 стены наружные + стандартное окно, уже выполнена черновая стяжка (пирог: засыпка овражным песком с глиной, ЭППС, плотная пленка, сварная сетка, ЦПС со щебнем и пластификатором антиморозным отлита 15 ноября). А где же пока подсоединил к коллектору, пока поставил под давление, пока включил и проверил все ли работает - греет и нигде не течет. И только уже после этого думать, заливать или нет, будут морозы или нет... Добавлено через 7 минут Дехто просочує на другий день верхній шар грунтовкою або спеціальну хімію у Пропеллера. Главный меседж поста. Сразу вспомнил про ворона и глаз. Эх, коммерсанты ))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Витэк Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 Главный меседж поста. Сразу вспомнил про ворона и глаз. Эх, коммерсанты ))) Это было к чему сказано? Я не торгую строительной химией, и в работе не часто использую. Привел как информацию к размышлению, а вы что такое увидели, чего нет? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
romalex4 Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 Якщо цемент і співвідношення правильні боятися можна тільки розтріскування. якщо співвідношення вірні і забезпечено вологість та дуже повільна сушка то ніякого розтріскування. Якщо цемент поганий то буде дуже слабкою що не дасть задовільної адгезії з фінішним покриттям. Якщо цемент якісний, то велика ймовірність розтріскування. Може воно й не дуже критично, але все ж таки коли стяжка без тріщин, то спиться спокійніше. Без армування сіткою може й роз'їхатись. для своїх робіт використовую цемент, який є, не вибираю по "якості". Наприклад у літню пору при укладанні бетону в опалубку армопояса, приблизно марки 150-200, просто "застеплерив" ПЕ плівкою зверху та залишив на неділю - все, ніякого розтріскування, навіть "паутинки". Причини розтріскування в більшості залежать від верхньої стяжки основні дві причини розтріскування поверхні стяжки - надмірна кількість цементу на дуже швидка "сушка" Так, але навіть ті стяжки які зроблені з гіршими тепло провідними властивостями гріють, і ніхто з тих кого знаю, відчутної різниці не помітив. згоден на всі сто, особливо коли рукою пробують ламінат і аналізують роботу ТП. Тут хоч ковролін постели - ніякої різниці, ну трохи меньше тепловіддача поверхні, але "газку" прибавив і все нормально - різниці не відчувається. Якщо ще й води хоча б перший нижній шар по менше і хоч трошки притрамбовувати ось для цього і використовується пластифікатор для ТП Краще, значно краще тирса. можливо, не використовував, але в такому випадку її потрібно поливати періодично, з приводу просочування нічого сказати не можу, не використовував. Вот гарпун на пленке с разметкой, вдавливается в ЭППС элементарно, легким движением пальца руки))): зручна штука - гарпуни, але труби зшитого поліетилену не тримають, нажаль А где же пока подсоединил к коллектору, пока поставил под давление, пока включил и проверил все ли работает - греет и нигде не течет. добавлю - в залежності від використаних труб і підготовка до заливки різна, з трубами зшитого поліетилену мороки більше Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Профессионал Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 Это было к чему сказано? Я не торгую строительной химией, и в работе не часто использую. Привел как информацию к размышлению, а вы что такое увидели, чего нет? Вот поэтому и было странно от Вас, даже в качестве примера, это услышать. К сожалению, очень часто нарушая и попирая все канонические правила строительства, прикрываются химией, не без выгоды для себя, в ущерб застройщику. Там стоит улыбочка, если что. На всякий случай, извеняйте, если обидел. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Витэк Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 якщо співвідношення вірні і забезпечено вологість та дуже повільне нагрівання то ніякого розтріскування Думаю що водно цементне співвідношення також важливе для відсутності тріщин, і як наслідок правильного водно цементного співвідношення трамбування суміші. Наприклад у літню пору при укладанні бетону в опалубку армопояса Думаю, що армопояс і стяжка трошки по різному поділяють внутрішню напругу, і в армопоясі ризик тріщин менший. основні дві причини розтріскування поверхні стяжки - надмірна кількість цементу на дуже швидка "сушка" По моєму досвіду, тріщить в більш слабких містах. Там де були маяки, на переходах від однієї заливки до іншої. Стяжка із за її великої площі все одно буде сідати, і якщо міцності буде не достатньо стягнуться і не тріснути, то в самому слабому місці трісне. Щебінь майже повністю нівелює ці напруги, але все ж таки вони є. Якщо ще й води хоча б перший нижній шар по менше і хоч трошки притрамбовувати ось для цього і використовується пластифікатор для ТП Так я пишу за трамбівку з пластифікатором.... Теорія приблизно така. Втрамбований мокрий пісок має нульову усадку, якщо в цей же пісок добавити цементу, то також усадка буде нульовою. В інших варіантах вона все таки є. Але її може нівелювати щебінь. Тому нижній шар стяжки зроблений за полусухим методом і утрамбований уже не трісне, а якщо там щебінь то тим більше не трісне. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
romalex4 Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 ми дуже довго варимо одне і теж, у стяжках, навіть під ТП немає ніяких секретів, і якоїсь особливої міцності чи страху розтріскування немає потреби. Приклад: штукатурна суміш цемент-пісок 1:6 (для пластичності добавляємо миючі), хто на таку штукатурку клеїв настіну плитку і вона в нього не тримала? Те саме і з стяжкою для підлоги. Єдине, можливо це режив прогріву системи ТП, ось тут і можуть виникнути тріщини, тим більше, що розміри наших приміщень невеликі, боятися температурного розширення не варто. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
VasAnd Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 А где же пока подсоединил к коллектору, пока поставил под давление, пока включил и проверил все ли работает - греет и нигде не течет. А нет пока коллектора... И скоро не будет. Знаю, что не по правилам и т.д. и т.п., но пока просто делаю задел на будущее. В связи с этим вопрос, если контур ТП всего один (длинна трубы аж 23 метра, соединений нигде никаких нет. Труба уложена улиткой, 2 конца (подача-обратка) закрепил у стены хомутами, чтоб не болтались) насколько критично его прессовать? Да и чем? Воздухом? Из приспособ есть только автомобильный насос с манометром. Воду в этом году уже запускать не буду - бессмысленно. Но санузел подготовить максимально к запуску есть большое желание: наступит весна - можно будет положить плитку на пол и наконец-то установить горшок. а дальше уже можно будет потихоньку играться с доведением до ума электропроводки, шпаклевкой стен и т.д. И уж потом, когда дойдут руки до монтажа системы отопления, останется лишь подключить ТП, ведь это пока не основной дом для пролживания, а всего лишь дача Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
romalex4 Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 Труба уложена улиткой, 2 конца (подача-обратка) закрепил у стены хомутами, чтоб не болтались) насколько критично его прессовать? для початку - що за труба?, по-друге, на яку температур води в подачі розраховуєте? Да и чем? Воздухом? Из приспособ есть только автомобильный насос с манометром. саму по-собі трубу немає сенсу опресовувати - вона має бути ціла. а ось податив неє водогіний тиск, хоча б на добу, не завадить. У нас , наприклад, є місьцями тск біля 3,5 атмосфер, достатньо Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
VasAnd Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 зручна штука - гарпуни, але труби зшитого поліетилену не тримають, нажаль добавлю - в залежності від використаних труб і підготовка до заливки різна, з трубами зшитого поліетилену мороки більше Так, гарпуни мєгазручна штука, але дозвольте не погодитись: гарпуни - тримають. Аж бігом. У самих напружених місцях ставив по 2, інколи доводилось по 3, щоб було саме так я як я хочу, а не труба. На минулих вихідних саме гарпунами прикріпив накрученого "равлика" до ЕППС. Ніяких питань. Заокруглення поворотів труби були від 10 до 15 см. До речі робив вперше в житті і трубою саме зі сшитого поліетилену. Не знаю, може з іншими трубами легше\простіше, але сказати, щоб я страшенно сильно мучився із влаштуванням петель - так ні. Потрохи-потрохи і все зробилося, і зігнулося так як треба. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
romalex4 Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 Потрохи-потрохи і все зробилося, і зігнулося так як треба. так, праця все переможе, мені не хватило терпіння Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
VasAnd Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 для початку - що за труба?, по-друге, на яку температур води в подачі розраховуєте? труба ізраїльська Голан аквапекс зі сшитого поліетилену. Температуру думаю давати не більше 40 град., ну 50 - це потолок. саму по-собі трубу немає сенсу опресовувати - вона має бути ціла. а ось податив неє водогіний тиск, хоча б на добу, не завадить. Так чим я в неї воду під тиском зажену, а чим потім вижену? Вода зараз у колодязі Та і не хочу туди пхати воду на зиму, бо вона там замерзне. Добавлено через 1 минуту так, праця все переможе, мені не хватило терпіння :D згоден. Головне - не намагатися зігнути трубу одразу, а потрохи надавати їй потрібне заокруглення. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
romalex4 Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 труба ізраїльська Голан аквапекс зі сшитого поліетилену зверніть увагу на те, що ці труби опресовуються інакше ніж МП, сам процес виконується в декілька етапів. Краще мати технологічну карту виробника на використання. Вода зараз у колодязі Та і не хочу туди пхати воду на зиму, бо вона там замерзне. запитання знімаю, виходячи з неможливості підключення котла на прогрів системи. У наших краях ще можливо все зробити, і мережу ТП підключити до колектора, і поставити на опресовку, та і залити бетон в опалюваному будинку ще дастся - у нас наразі -5-8 С. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Профессионал Опубліковано: 26 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 26 листопада 2015 В связи с этим вопрос, если контур ТП всего один (длинна трубы аж 23 метра, соединений нигде никаких нет. Труба уложена улиткой, 2 конца (подача-обратка) закрепил у стены хомутами, чтоб не болтались) насколько критично его прессовать? Раз так стоит вопрос, то скажу честно, ни хрена ей не будет, не заморачивайтесь с опресовкой, вот только вопрос с морозами остается открытым, но тут уже в небесную канцелярию... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
fed-vitalii Опубліковано: 28 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 28 листопада 2015 Сейчас на втором этаже занимаюсь полами , в качестве подложки использую пенопласт 35, набил сетку и затяжками трубу креплю (я аматор) 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Витэк Опубліковано: 28 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 28 листопада 2015 набил сетку Я бы не прибивал. Лучше при заливке подорвать сетку несколько в слой. Зачем добру пропадать??? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
fed-vitalii Опубліковано: 28 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 28 листопада 2015 Эта сетка для крепления трубы и если ее не зафиксировать то и трубы не накрутить , труба будет разъезжаться , для армировки стяжки сверху будет еще ряд сетки . Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Витэк Опубліковано: 28 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 28 листопада 2015 труба будет разъезжаться Ох, ни фига себе у вас трубы..... Никогда не видел, чтобы трубы гнули сетку.... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
fed-vitalii Опубліковано: 28 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 28 листопада 2015 Ох, ни фига себе у вас трубы..... Прикинь , как мне повезло 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
sergpelux Опубліковано: 30 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 30 листопада 2015 Прикинь , как мне повезло Не на самом деле это самый реальный вариант. Также делал, скобы не будут держать PE-X трубу. (это отечественная кажысь?) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
StNick Опубліковано: 30 листопада 2015 Поділитись Опубліковано: 30 листопада 2015 Не на самом деле это самый реальный вариант. Также делал, скобы не будут держать PE-X трубу. (это отечественная кажысь?) Если Вы про гарпун скобы. То я крепил Rautherm S в ЭППС с эпицентра (не самый дорогой). Гарпун скобы отечественные от Санпол, на удивление держат отлично! На поворотах забивал их покучнее и норм. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз