Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Рекомендовані повідомлення

Є один командний пункт з пультом і є система сигналізації на об'єктах (в декого якісь елементи цієї системи вже є і вони отримують повідомлення на свій мобільний). Охоронці і обходять об'єкти, і отримують повідомлення про тривогу на якомусь конкретному об'єкті. Така схема не привя'зує охорону до якоїсь частини і справедлива по відношенню до тих, кому зараз немає, що охороняти. Я сумніваюся, що на 6 частині, де найбільше є об'єктів охорони, всі члени кооперативу погодяться платити щомісяця, бо не всі почали там щось робити. Якщо на полі з'являється новий бажаючий охороняти свою ділянку, він вносить в фонд охорони і частку за попередні спільні витрати на її організацію, і за плату за поточний місяць.

Сергій взяв на себе зобов'язання описати детальний алгоритм системи охорони і привести орієнтовні ціни на її організацію і обслуговування.

Дякуємо, Сергій, за ініціативу і чекаємо від Вас інформацію.

 

Організація пультової охорони коштує 300 грн/міс для одного обєкта. В основному це для будинків які розташовані на територіях із вулицями та номерами будинків де є підїзди і де проживають люди. У нас - поле площею біля 200 га,( точної цифри у мене немає). Заробітна плата охоронця складає 150-400 грн/доба. Охорона території організацією коштує 400-600 грн/доба, що складає 18 000 грн/місяць (ціна взята із сайту без уточнення наших умов: важливо, щоб був пункт охорони та автомобіль для обїзду території та обєктів). Для 100 ділянок це коштуватиме від 180 грн/місяць. Якщо розташувати пункт охорони посередині поля, то за 2-3 хв можна буде підїхати до обєкту. Сигналізація має повідомлювати на телефон власника та на пункт охорони. Також сигнал має спрацьовувати (світловий та звуковий -сирена) на самому обєкті до якого потрібно приїхати охороні. Справа у тім, що хоч кожен може організувати таку охорону і сам, але встигнути приїхати на обєкт із різних місць проживання не кожен зможе, а для злодія необхідно 5-10 хв. Та й застосовувати силу проти зловмисників згідно нашого законодавства (маєш право, але після того як тебе вдарять сокирою чи ломом по голові) і часто обертається криміналом для власника за перевищення меж необхідної оборони. Тому потрібен не просто "пяний сторож", а ліцензована охоронна фірма. Більш докладну інформацію виставлю пізніше і вже запросив у двох охоронних фірмах.

 

Якщо є якісь інші пропозиції по поводу охорони ділянок, будь-ласка пропонуйте!

Змінено користувачем Sergeybsv
очепятка :)
  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

....треба розуміти для чого він нам потрібен....

 

Дякую, Ігор!

Вечером опишу своє бачення сайту і його функції.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Організація хорошої ДОРОГИ надзвичайно ДОРОГЕ задоволення, це навіть не сотні тисяч, а мільйони, тому за рахунок кооперативу це вирішувати досить складно, тим більше навіть організувавшии тимчасові дороги їх потрібно буде потім руйнувати для забезпечення нормальної основи при побудові капітальних доріг. Тому є пропозиція дізнатися про вартість бульдозеру для тимчасового вирівнювання дороги, та можливості організації засипання щебню лише під колісну базу автобілля (економія у 5-8 разів) для зменшення запилення автомобіля влітку в суху погоду та уникнення утворення болота у дощову.
  • Лайк 6
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Організація хорошої ДОРОГИ надзвичайно ДОРОГЕ задоволення, це навіть не сотні тисяч, а мільйони, тому за рахунок кооперативу це вирішувати досить складно, тим більше навіть організувавшии тимчасові дороги їх потрібно буде потім руйнувати для забезпечення нормальної основи при побудові капітальних доріг. Тому є пропозиція дізнатися про вартість бульдозеру для тимчасового вирівнювання дороги, та можливості організації засипання щебню лише під колісну базу автобілля (економія у 5-8 разів) для зменшення запилення автомобіля влітку в суху погоду та уникнення утворення болота у дощову.

 

Я видел дорогу из строй мусора, вполне себе дорога, потом можно пересыпать более мелкой фракцией. Строй мусора там полно раскидано, плюс можно принимать битый кирпич.

Так что как по мне главным сдерживающим фактором остается организация охраны. Есть охрана - можно ставить временные строения хоть сейчас, нет охраны, что там не делаю все разломают.

 

Сайт сделать абсолютно не проблема, вопрос в наполнении.

 

Из плюсов сайта вижу более читаемое название которое легче давать людям или писать на объявлениях.

 

Вопрос с охраной, ценами и прочим поднялся второй раз. Я до этого уже разговаривал с начальником охранной фирмы и данные сюда писал. Те кто только присоединяются к форуму с самого начала вряд ли читают все.

 

По сайту нужно проработать разделы.

Например:

Информация по ДПТ, Охрана поля, события на поле, Карта поля, документы, Контакты инициативной группы, Информация по кооперативу и тд.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Організація хорошої ДОРОГИ надзвичайно ДОРОГЕ задоволення, це навіть не сотні тисяч, а мільйони, тому за рахунок кооперативу це вирішувати досить складно, тим більше навіть організувавшии тимчасові дороги їх потрібно буде потім руйнувати для забезпечення нормальної основи при побудові капітальних доріг. Тому є пропозиція дізнатися про вартість бульдозеру для тимчасового вирівнювання дороги, та можливості організації засипання щебню лише під колісну базу автобілля (економія у 5-8 разів) для зменшення запилення автомобіля влітку в суху погоду та уникнення утворення болота у дощову.

 

Тут головне питання, якої дороги? Я так розумію, що там є декілька доріг з різних сторін, якими можна заїхати, але всі їх засипати буде теж дуже дорогу, потрібно вибрати якийсь 1 заїзд, самий зручних для всіх, і декілька доріг до різних участків поля.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый вечер. В первую очередь хотел поблагодарить ребят, которые собрали собственников участков вместе в актовом зале. Вместе мы сила! www.stroimdom.com.ua/forum/images/smilies/flag1.gif

Прошу активистов перед следующим собранием зарание давать информацию по вопросам которые будут обсуждаться, чтобы мы пришли подготовленными и могли продуктивно что-то решать.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Є ще одна пропозиція по дорогам, якщо ми вирішимо наймати охорону і висипати дорогу, пропоную охорону посадити на в'ъзді на дорогу і поставити шлагбаум, для того щоб вантажні автомобілі по ній не їздили і не розбивали її, а їздили не засипаними дорогами, тому що коли на полі почнуться активно будуватися, вантажівки з будматеріалами з доріг будуть робити месиво:)
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Організація хорошої ДОРОГИ надзвичайно ДОРОГЕ задоволення, це навіть не сотні тисяч, а мільйони, тому за рахунок кооперативу це вирішувати досить складно, тим більше навіть організувавшии тимчасові дороги їх потрібно буде потім руйнувати для забезпечення нормальної основи при побудові капітальних доріг. Тому є пропозиція дізнатися про вартість бульдозеру для тимчасового вирівнювання дороги, та можливості організації засипання щебню лише під колісну базу автобілля (економія у 5-8 разів) для зменшення запилення автомобіля влітку в суху погоду та уникнення утворення болота у дощову.

 

Чтобы отсыпать дорогу нужно знать где сыпать. По детальному плану который утверждается дорога будет проходить по участкам.%5Bimg%5Dhttps%3A//www.stroimdom.com.ua/forum/picture.php?albumid=7065&pictureid=81716[/img]

 

Добавлено через 20 минут

Є ще одна пропозиція по дорогам, якщо ми вирішимо наймати охорону і висипати дорогу, пропоную охорону посадити на в'ъзді на дорогу і поставити шлагбаум, для того щоб вантажні автомобілі по ній не їздили і не розбивали її, а їздили не засипаними дорогами, тому що коли на полі почнуться активно будуватися, вантажівки з будматеріалами з доріг будуть робити месиво:)

 

Я не юрист, но думаю что вам запретят ставить шлакбаум на улицах и дорогах села Софиевская Борщаговка. И даже если создастся кооператив собственников земли, дороги между участками (засыпанные щебнем или заасфальтированные за счет кооператива) будут в собственности села и шлакбаум поставить вам никто не даст.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня!

На рахунок створення сайту я можу домовитися з знайомим зробити нам простий сайт з форумом і розмістити його на власному хостингу безкоштовно, але треба розуміти для чого він нам потрібен, скільки активних власників ділянок його будуть відвідувати. Тому що дивлячись по цій темі, таких власників досить мало і для 10-20 власників робити окремий сайт не має сенсу, нам вистачить і цього форуму, а зважаючи на те що цей форум досить популярний, через тему на ньому ми зможемо знайти більше бажаючих купити ділянку на нашому полі і взяти участь у його розвитку.

 

...

Из плюсов сайта вижу более читаемое название которое легче давать людям или писать на объявлениях.

По сайту нужно проработать разделы.

Например:

Информация по ДПТ, Охрана поля, события на поле, Карта поля, документы, Контакты инициативной группы, Информация по кооперативу и тд.

 

Ось приклад сайту - мінімуму: vodnik2.com.ua/.

Бажано, щоб в нас був форум (окремі теми для всіх, окремі - тільки для членів) і можливість проводити голосування (тільки члени). Якщо не дуже складно - інтерактивна карта, на якій відмічаються умовними кольорами ділянки члени кооперативу без боргів, з боргами; ділянки контакти власників яких є у нас, але вони ще не в кооперативі. При наведенні на ділянку - висвічується (по типу кадастрової карти) інформ. про власника і ділянку (доступно тільки членам). Також інформація про ділянки і власників буде представлена в табличній формі по частинах і секторах (доступно тільки членам). При вступі в кооператив, кожен член буде отримувати нік з кад. номером ділянки (наприклад, Павло-007:5174) та початковий пароль, який можна змінити на сайті. Було б добре зробити можливість автоматичного розсилання новин на e-mail всіх членів.

 

До мене подзвонив Євген, який ініціював створення сайту на зібранні. Він обдумає все це і взнає ціни. А Ви, Ігор, будь ласка, взнайте чим і на яких умовах може допомогти нам Ваш знайомий.

 

А на цьому форумі будемо періодично виставляти новини і відповідати на питання зацікавлених.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дізнавався стосовно бульдозера для планування доріг коштує від 250-500 грн/година. До 2500 грн/зміна. Але для цього потрібно чітко визначити межі доріг (оскільки багато наявних грунтових доріг проходять через ділянки людей) та їх протяжність, узгодити із власниками ділянок тут на форумі та думаю можна повідомити сільраду, якщо це центральні проїзди для уникнення можливих непорозумінь особливо із завезенням будівельного сміття (як тут пропонувалося: все таки сміття хоч і будівельне - це є сміття і скидати його поряд з ділянками людей називаючи це дорогами, буде не зовсім доречно, мяко кажучи).

Стосовно охорони мені надали загальну комерційну пропозицію одна із фірм, але їм потрібно чіткі умови та оглянути територію оскільки від цього формується ціна. Запитував також охоронника біля одного із охоронних постів у селі про можливість охорони ділянок у полі, але виявилося у них на балансі лише три будинки і це приватна охорона. Охоронник розповів, що із крадіжками серйозна проблема, де на ділянках з активною забудовою навіть у присутності на обєктах будівельників постійно крадуть інструмент та матеріал вночі коли ті сплять.

Ком.пропозиц_я Шериф_загальна.doc

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Чтобы отсыпать дорогу нужно знать где сыпать. По детальному плану который утверждается дорога будет проходить по участкам.%5Bimg%5Dhttps%3A//www.stroimdom.com.ua/forum/picture.php?albumid=7065&pictureid=81716[/img]

 

Добавлено через 20 минут

Як це дорога проходитиме по ділянках? І який ДПТ затверджується? (Ще не було громадських слухань, немає ДПТ, як можуть вже затверджувати те чого немає?) Згідно якого це детального плану?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як для статуту, так і для створення сайту, треба визначитись з назвою кооперативу. Зараз є два варіанта:

Предлагаю назвать наше "поле", т.е. наш коттеджный городок - Софийка. )))

І робочий варіант назви в статуті, який робила Анастасія для 6 частини, коли мали розробляти ДПТ тільки на їх частину - Софіївська грушка.

Пропонуйте свої варіанти.

Попробуємо проголосувати в цій темі як "спасибо" за повідомлення.

 

Добавлено через 5 минут

Як це дорога проходитиме по ділянках? І який ДПТ затверджується? (Ще не будо громадських слухань немає ДПТ, як можуть вже затверджувати те чого немає?) Згідно якого це детального плану?

 

Мається на увазі, що деякі дороги на Генплані проходять по ділянках на кадастровій карті (порівняйте нижні сектори частини 6 на цих двох схемах). Можуть розробити ДПТ не враховуючи інтереси власників цих ділянок. Якщо в нас вийде організуватися, то наші представники будуть піднімати ці питання і в сільраді, і в інституті-проектувальнику.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як це дорога проходитиме по ділянках? І який ДПТ затверджується? (Ще не було громадських слухань, немає ДПТ, як можуть вже затверджувати те чого немає?) Згідно якого це детального плану?

 

Я с вами согласен,что без утвержденного ДПТ о каких дорогах идет речь?

Изображение ДПТ я взял у PavloOl из форума.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я не юрист, но думаю что вам запретят ставить шлакбаум на улицах и дорогах села Софиевская Борщаговка. И даже если создастся кооператив собственников земли, дороги между участками (засыпанные щебнем или заасфальтированные за счет кооператива) будут в собственности села и шлакбаум поставить вам никто не даст.

 

Ну это конечно нада выяснить будет, есть еще вариант поставить не шлагбаум, а типа турник, ограничивающий въезд мание с высотой более 2 метров, но это все нада решать после того как будет готов детальный план территории, что бы точно понимать где какой ширины дороги будут проходить.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Є ще одна пропозиція по дорогам, якщо ми вирішимо наймати охорону і висипати дорогу, пропоную охорону посадити на в'ъзді на дорогу і поставити шлагбаум, для того щоб вантажні автомобілі по ній не їздили і не розбивали її, а їздили не засипаними дорогами, тому що коли на полі почнуться активно будуватися, вантажівки з будматеріалами з доріг будуть робити месиво:)

 

Всім доброго ранку і гарного дня!!!

 

Ігор, на даному етапі, підсипка доріг якраз в першу чергу потрібна, щоб вантажівки могли проїжджати, бо вони буксують, грузнуть, відмовляються заїжджати на поле. Чужі вантажівки не їдуть на наше поле, заїжджають тільки для потреб наших ділянок. А вже у другу чергу - для комфортнішого проїзду легкових машин. Якщо у нас буде просипаний щебінь, то вантажівки навпаки будуть його ущільнювати і робити дорогу більш стійкішою.

 

Я теж за те, щоб визначити загальні дороги і підсипати їх силами всіх частин. А внутрішні дороги вже силами окремих частин чи власників групи ділянок.

 

Пропоную, якщо робити тимчасові дороги, то підсипати щебенем. Так як в смітті можуть бути цвяхи, арматура, скло. Сміття може складатися із елементів різної жорсткості - цегляний бій, цілі цеглини, великі фрагменти кладки, які будуть ущільнюватися по-різному. Після сміття в майбутньому важче буде добитися однорідної основи нової дороги.

 

Добавлено через 3 минуты

Я с вами согласен,что без утвержденного ДПТ о каких дорогах идет речь?

Изображение ДПТ я взял у PavloOl из форума.

 

VIT1955, ДПТ еще не разрабатывался. Вы, наверное, взяли фрагмент Генерально плана - это разные документы.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Всім доброго ранку і гарного дня!!!

 

Ігор, на даному етапі, підсипка доріг якраз в першу чергу потрібна, щоб вантажівки могли проїжджати, бо вони буксують, грузнуть, відмовляються заїжджати на поле. Чужі вантажівки не їдуть на наше поле, заїжджають тільки для потреб наших ділянок. А вже у другу чергу - для комфортнішого проїзду легкових машин. Якщо у нас буде просипаний щебінь, то вантажівки навпаки будуть його ущільнювати і робити дорогу більш стійкішою.

 

Я теж за те, щоб визначити загальні дороги і підсипати їх силами всіх частин. А внутрішні дороги вже силами окремих частин чи власників групи ділянок.

 

Пропоную, якщо робити тимчасові дороги, то підсипати щебенем. Так як в смітті можуть бути цвяхи, арматура, скло. Сміття може складатися із елементів різної жорсткості - цегляний бій, цілі цеглини, великі фрагменти кладки, які будуть ущільнюватися по-різному. Після сміття в майбутньому важче буде добитися однорідної основи нової дороги.

 

Під вантажівки треба буде багато підсипати, бажано декілька шарів з різних фракцій, але для основних доріг це навіть добре.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ось приклад сайту - мінімуму: vodnik2.com.ua/.

Бажано, щоб в нас був форум (окремі теми для всіх, окремі - тільки для членів) і можливість проводити голосування (тільки члени). Якщо не дуже складно - інтерактивна карта, на якій відмічаються умовними кольорами ділянки члени кооперативу без боргів, з боргами; ділянки контакти власників яких є у нас, але вони ще не в кооперативі. При наведенні на ділянку - висвічується (по типу кадастрової карти) інформ. про власника і ділянку (доступно тільки членам). Також інформація про ділянки і власників буде представлена в табличній формі по частинах і секторах (доступно тільки членам). При вступі в кооператив, кожен член буде отримувати нік з кад. номером ділянки (наприклад, Павло-007:5174) та початковий пароль, який можна змінити на сайті. Було б добре зробити можливість автоматичного розсилання новин на e-mail всіх членів.

 

 

 

До мене подзвонив Євген, який ініціював створення сайту на зібранні. Він обдумає все це і взнає ціни. А Ви, Ігор, будь ласка, взнайте чим і на яких умовах може допомогти нам Ваш знайомий.

 

А на цьому форумі будемо періодично виставляти новини і відповідати на питання зацікавлених.

 

 

У меня есть люди которые делают сайты, это все не проблема, но стоимость или даже бесплатность зависит от функционала.

 

По названию мне все равно как называется, желательно чтобы отражало суть, для легкого поиска в интернете.

 

Закинул вопрос о стоимости аналогичного сайта как у водника.

Змінено користувачем Dimitriusss
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну это конечно нада выяснить будет, есть еще вариант поставить не шлагбаум, а типа турник, ограничивающий въезд мание с высотой более 2 метров, но это все нада решать после того как будет готов детальный план территории, что бы точно понимать где какой ширины дороги будут проходить.

 

Для турника нужен замок. Ключ где-то нужно хранить. Транзит грузовиков наверное ограничить можно, если они не найдут как объехать турник. По закону любой владелец земли(около 1000 владельцев) имеет право на беспрепятственный подъезд к своему участку, будь то на лошади, грузовику, или комбайне.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для турника нужен замок. Ключ где-то нужно хранить. Транзит грузовиков наверное ограничить можно, если они не найдут как объехать турник. По закону любой владелец земли(около 1000 владельцев) имеет право на беспрепятственный подъезд к своему участку, будь то на лошади, грузовику, или комбайне.

 

Ну так не кто ограничивать же не станет, есть несколько заездов, просто ограничить одни заезды для легковых машин, другие для грузовых, я просто знаю что грузовики делают с грунтовыми дорогами, что бы потом для владельцев заезд и выезд на участок не превратился в квест с лабиринтом:)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щодо назви потрібно обговорювати та пропонувати побільше варіантів. Цікава назва була поля за Петрівським - "Місто Сад". Правда кооператив вже переіменували на "Перший парковий" (це напевно робиться щоб уникнути якихось податків чи перевірок). Останім часом чув декілька подібних прийомів при ліквідації кооперативів і створенні інших на їх базі.

У полі багато перепелів і поки що поле достатньо чисте (крім сміття білля посадки). Можна типу "Чисте поле"; "Софіївські Перепели", "Софіївський парк", "Софіївський сад"; "Софіївські дачі".

Мені подобається більше останній варіант, приставка "Софіївські..." думаю доцільна, а далі потрібно фантазувати.

 

Пропонутйе свої варінти!

Потім можна буде виставити на голосування кращі пропозиції.

 

Добавлено через 5 минут

Інформація, щодо 2 м від кожної ділянки для пожарних норм доріг та ділянок для суспільних потреб яка була нам озвучена у сільраді. Хоч це і можливо теоретично, але на практиці це достатньо складно і максимум на що можуть піти, це обмежити забудову на 2 м від меж ділянок. Практично там достатньо широкі дороги у проекті і необхідності їх розширювати не має. Порівняйте хоча б центральну дорогу вул. Пушкіна. Соф. Борщагівка, де в деяких місцях навіть немає нормальних тротуарів і ніхто не ріже їм ділянки, а забудови виходять на дорогу.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щодо назви потрібно обговорювати та пропонувати побільше варіантів. Цікава назва була поля за Петрівським - "Місто Сад". Правда кооператив вже переіменували на "Перший парковий" (це напевно робиться щоб уникнути якихось податків чи перевірок). Останім часом чув декілька подібних прийомів при ліквідації кооперативів і створенні інших на їх базі.

У полі багато перепелів і поки що поле достатньо чисте (крім сміття білля посадки). Можна типу "Чисте поле"; "Софіївські Перепели", "Софіївський парк", "Софіївський сад"; "Софіївські дачі".

Мені подобається більше останній варіант, приставка "Софіївські..." думаю доцільна, а далі потрібно фантазувати.

 

Пропонутйе свої варінти!

Потім можна буде виставити на голосування кращі пропозиції.

 

Добавлено через 5 минут

Інформація, щодо 2 м від кожної ділянки для пожарних норм доріг та ділянок для суспільних потреб яка була нам озвучена у сільраді. Хоч це і можливо теоретично, але на практиці це достатньо складно і максимум на що можуть піти, це обмежити забудову на 2 м від меж ділянок. Практично там достатньо широкі дороги у проекті і необхідності їх розширювати не має. Порівняйте хоча б центральну дорогу вул. Пушкіна. Соф. Борщагівка, де в деяких місцях навіть немає нормальних тротуарів і ніхто не ріже їм ділянки, а забудови виходять на дорогу.

 

 

В селе софиевская борщаговка с дорогами вообще все печально, при въезде в село в домах еще и попереносили заборы почти не оставив прохода для пешеходов, а нам участки резать...

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Всім доброго ранку і гарного дня!!!

 

Ігор, на даному етапі, підсипка доріг якраз в першу чергу потрібна, щоб вантажівки могли проїжджати, бо вони буксують, грузнуть, відмовляються заїжджати на поле. Чужі вантажівки не їдуть на наше поле, заїжджають тільки для потреб наших ділянок. А вже у другу чергу - для комфортнішого проїзду легкових машин. Якщо у нас буде просипаний щебінь, то вантажівки навпаки будуть його ущільнювати і робити дорогу більш стійкішою.

 

Я теж за те, щоб визначити загальні дороги і підсипати їх силами всіх частин. А внутрішні дороги вже силами окремих частин чи власників групи ділянок.

 

Пропоную, якщо робити тимчасові дороги, то підсипати щебенем. Так як в смітті можуть бути цвяхи, арматура, скло. Сміття може складатися із елементів різної жорсткості - цегляний бій, цілі цеглини, великі фрагменти кладки, які будуть ущільнюватися по-різному. Після сміття в майбутньому важче буде добитися однорідної основи нової дороги.

 

Добавлено через 3 минуты

 

 

VIT1955, ДПТ еще не разрабатывался. Вы, наверное, взяли фрагмент Генерально плана - это разные документы.

 

Добрій день. PavloOl, picture.php?albumid=7065&pictureid=81718

 

Карта с земельного кадастра загружена сегодня. Зеленое пятно это куча земли, а желтое пятно это груша. Белые линии между участками это проезды, синие прямоугольники это частная собственность. Если дорога пройдет по частной собственности, то владелец земли сможет подать на вас в суд и заставить убрать все до последней щебенки.

Мы должны понять, что имеем право розпоряжаться только своей собственностью, И прежде чем вложить деньги в дороги нужно получить письменное разрешение у владельцев участков, по которым пройдет дорога, и согласовать с сельсоветом, в собственности которого находятся проезды между участками. По этому без утвержденного ДПТ тратить деньги бессмысленно.

 

Добавлено через 3 минуты

Щодо назви потрібно обговорювати та пропонувати побільше варіантів. Цікава назва була поля за Петрівським - "Місто Сад". Правда кооператив вже переіменували на "Перший парковий" (це напевно робиться щоб уникнути якихось податків чи перевірок). Останім часом чув декілька подібних прийомів при ліквідації кооперативів і створенні інших на їх базі.

У полі багато перепелів і поки що поле достатньо чисте (крім сміття білля посадки). Можна типу "Чисте поле"; "Софіївські Перепели", "Софіївський парк", "Софіївський сад"; "Софіївські дачі".

Мені подобається більше останній варіант, приставка "Софіївські..." думаю доцільна, а далі потрібно фантазувати.

 

Пропонутйе свої варінти!

Потім можна буде виставити на голосування кращі пропозиції.

 

Добавлено через 5 минут

Інформація, щодо 2 м від кожної ділянки для пожарних норм доріг та ділянок для суспільних потреб яка була нам озвучена у сільраді. Хоч це і можливо теоретично, але на практиці це достатньо складно і максимум на що можуть піти, це обмежити забудову на 2 м від меж ділянок. Практично там достатньо широкі дороги у проекті і необхідності їх розширювати не має. Порівняйте хоча б центральну дорогу вул. Пушкіна. Соф. Борщагівка, де в деяких місцях навіть немає нормальних тротуарів і ніхто не ріже їм ділянки, а забудови виходять на дорогу.

 

Я согласен с вами на счет ограничения строительства на 2 метра. Если это возможно, и не будут урезать участки, то не придется переделывать свидетельство (это дополнительные расходы для людей), нас поддержат на слушаньях ДПТ многие из тех, кто был недоволен. Нужно считаться со всеми владельцами участков. Вместе мы сила!

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

...

Мені подобається більше останній варіант, приставка "Софіївські..." думаю доцільна, а далі потрібно фантазувати....

Сергій, запропонуйте, будь ласка, від себе одну назву на голосування.

 

...Інформація, щодо 2 м від кожної ділянки для пожарних норм доріг та ділянок...

Щодо 16м доріг, я теж думаю з нормальної логіки - багато, і не хотів би, щоб в мене щось забирали. Але поміряйте на кадастровій карті наші дороги і дороги на новій сусідній частині села, де будуються. В нас 12м, на сусідній - 16м. Ось і виходить по 2м в кожну сторону.

 

Добрій день. PavloOl, ...Если дорога пройдет по частной собственности, то владелец земли сможет подать на вас в суд и заставить убрать все до последней щебенки.

Мы должны понять, что имеем право розпоряжаться только своей собственностью, И прежде чем вложить деньги в дороги нужно получить письменное разрешение у владельцев участков, по которым пройдет дорога, и согласовать с сельсоветом, в собственности которого находятся проезды между участками. По этому без утвержденного ДПТ тратить деньги бессмысленно...

Здравствуйте, VIT1955. Если делать временные дороги, то делать в тех местах, где нет участков ни на кадастровой карте, ни на генплане. Если необходимо согласовывать с сельсоветом, значит нужно согласовывать.

 

...Если это возможно, и не будут урезать участки, то не придется переделывать свидетельство...

Если менять целевое назначение с ОСГ на строительство, все равно придется менять документ о праве собственности.

 

...Вместе мы сила!
ЭТО ДА!!!
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Перед следующим собранием я бы хотел затронуть тему создания обслуживающего кооператива.

Что такое кооператив?- Это добровольное объединение граждан, которые совместно, за свои деньги будут содержать кооператив, и создавать себе блага.

Цель создания кооператива? Она будет прописана в уставе кооператива и должна перед собранием обсуждаться на форуме по каждому пункту.

Детальный план- это основа и разовая акция (мое личное мнение - я полностью «за» но для этого кооператив не нужен)

Перевод земли под строительство - разовая акция (мое личное мнение - для этого кооператив не нужен) я могу дать контакты тех ребят, которые меняют назначение земли, но после утверждения ДПТ.

Подключение электроэнергии - это самое важное и самое дорогое. После разработки ДПТ нужно уточниться в сельсовете, что планируется по свету, будет ли тянуться к многоэтажкам линия. Параллельно узнать в РЕС о том, что планируется возле нашей территории. И возможно, по желанию всех, заказать тех.условия чтобы узнать цену подключения. Нужно ли проводить электричество?- мое личное мнение - однозначно, по возможности, да. Нужен ли кооператив для подключения электричества? мое личное мнение - не знаю, наверное, нет. Но если многие думают, что кооператив будет продавать подключение к трансформатору вновь вступившим членам кооператива, то нужно понимать одну вещь. Предположим кооператив заказал тех. условия на подключение электричества 10 членам кооператива по 5 киловат каждому (общая 50 киловатт), Если кооператив продаст новому члену кооператива подключение на 5 киловатт, то ему нужно уменьшать допустимую нагрузку на каждого подключенного, не то, трансформатор будет работать с повышенной нагрузкой. А так как трансформатор будет стоять на балансе кооператива то, и ремонтировать будет кооператив. Из этого следует, что если продавать подключение к трансформатору новым членам кооператива, то нужно наперед оплатить дополнительную мощность трансформатора. Мое личное мнение если и создавать кооператив то только перед самым подключением электричества, чтобы полгода не оплачивать содержание кооператива. Еще очень важное замечание: если вы как член кооператива оплатите за подключение электричества несколько тысяч$ и потом по какой то причине (нету денег, несогласие или другой) вы будете не согласны платить тысячи гривен, а может и $, за дороги, охрану, и так далее, решением собрания кооператива вас могут исключить из членов кооператива и автоматически отключить от трансформатора кооператива.

Представление наших интересов в органах государственной власти- по мере надобности(мое личное мнение- я против, для этого кооператив не нужен).Чтобы обратиться к власти нужно использовать проверенный метод- пишем петицию, составленную юристом, ставим подписи и, несколько человек, или мы ВСЕ(1050 владельцев участков),а если нужно и с телевиденьем идем к органам власти. Вместе мы сила!

Отсыпка дороги гравием или строительным мусором - по мере надобности (мое личное мнение - я «за», но для этого кооператив не нужен) Собрались заинтересованные лица, вместе, в том числе через форум, обсудили какие дороги отсыпать, вместе выбрали подрядчиков, сбросились, кто, сколько сможет деньгами, и отсыпали дороги. Но только после утверждения ДПТ.

Охрана участков - для охраны участков нужны дороги, особенно в дождь и зимой, и нужна электроэнергия. Дальше нужно найти охранную фирму за 300-500 гривен в месяц за участок. Чем больше людей подключится, тем меньше придется платить.

Асфальтирование дорог, водопровод, канализация, газ, уличное освещение, и так далее - это многомиллионные инвестиции (мое личное мнение - я против кооператива). Я считаю, что это задачи Сельсовета. Мы в год платим по несколько тысяч налогов, зачем их платить еще раз в кооперативе.

Місцеві податки

• Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

• Єдиний податок для юридичних осіб

• Єдиний податок для суб'єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб

• Транспортний податок

• Єдиний податок для юридичних осіб - сільськогосподарських товаровиробників (IV група)

• Плата за землю (у складі податку на майно)

 

В конце концов, сельсовет будет платить за разработку ДПТ. Он нам уже сэкономил только на разработке ДПТ 20гектаров =100тыс, 200гектаров= около миллиона наших гривен. Сельсовет будет только "за", если мы сами, за все будем платить. Он не будет спешить выделять средства.

Я хочу уточнить, что это личное мое мнение. Возможно это из-за недостатка информации, или ее отсутствия у меня такое недоверие к кооперативу. Это из сайта vodnik2.com.ua/nashi-borgi/zatverdzheno-sistemu-zaxodiv-na-borzhnikiv дал PavloOl.

Затверджено систему заходів на боржників

Витяг з рішення Правління кооперативу, Протокол №01/15 від 15.01.2015 року.

Затвердити систему заходів на боржників у випадку:

1) несплати внесків протягом двох місяців – направлення SMS повідомлення на мобільний телефон члена кооперативу:

2) несплати внесків протягом трьох місяців – відключення гаражного боксу боржника від електромережі, повторне підключення до електромережі оплатне (один мінімальний розмір щомісячного членського внеску, який є чинним на момент підключення) система штрафів прийнята рішенням Правління від 28.08.14 р. під № 06/14, затверджена загальними зборами від 27.11.2014 року:

3) несплати внесків протягом чотирьох місяців – блокування безоплатного в’їзду на територію кооперативу, транспортним засобам боржників:

4) несплати внесків протягом п’яти місяців – встановлення біля гаражного боксу боржника перешкоди (фундаментного бетонного блоку):

5) несплати внесків протягом шести місяців – виключення із складу членів кооперативу відповідним рішенням Правління.

Правління кооперативу.

Я прошу активистов, чтобы дали мне и другим владельцам участков, которые хотят вступить в кооператив, но сомневаются, расширенную информацию по многим вопросам кооператива.

Устав, устав, устав???

Цель создания кооператива? Желательно по всем пунктам, что я затронул. Можно добавить свои.

У меня вопрос? Если владелец участка сейчас не собирается строить, и ему не нужно электричество, но он готов помочь небольшими деньгами на отсыпку дороги, ждут ли его в кооперативе? На каких условиях.

Что будет, если член кооператива не сможет оплатить те «большие задачи, « которые вы захотите выполнить (я не имею в виду содержание кооператива 100-200гривен)?

Цена создания кооператива? Его прогнозируемое содержание (аренда офиса, зарплаты председателя, бухгалтера, коммунальные расходы, налоги, и другое)

Первоочередные задачи кооператива?

Как кооператив будет относится к владельцам которые не хотят вступать в кооператив, а хотят заниматься сельским хозяйством или хотят продать свой участок(таких людей 90% поля)или с помощью кооператива, за деньги, подключить электричество или получить другую услугу.

Жду ответов. Спасибо за терпение. Надеюсь на понимание. Вместе мы сила!

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ніхто не забере те, що належить Вам. (це Ваша приватна власність). Ви купили земельну ділянку, винесли її в натуру (на місцевості), отримали межі ділянки, все що в межах - приватна власність. По цій розбивці, яка є на даний час і буде робитися ДПТ.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...