older1948 Опубліковано: 2 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2016 Спасибо. Теперь от теории перейдём к практике. Вот снимок моей дымовой трубы. Как видите, на всей высоте, т.е. один метр, она бурая. Возвращусь к вашим рекомендациям снимать конвективное тепло с примерно 600 мм начального участка. Вы писали, что выше дымовой поток уже становится ламинарным и теплосъем нецелесообразен из-за того, что внутренний слой потока горячее, чем внешний, касающийся трубы. Может у меня топка такая, что труба раскаляется на бОльшую длину? Может быть, в моём случае есть смысл изготовить кастрюлю для шамотного песка высотой на всю трубу, но уменьшив диаметр кастрюли из расчёта примлемой массы песка? Таким образом удастся увеличить площадь контакта трубы с аккумулирующей массой, а за счёт зауженного диаметра кастрюли уменьшить потери при передаче тепла от трубы песку. Песку я могу насыпать около 150-200 кг, это из-за несущей способности перекрытия. И поэтому кастрюлю поставить хочу на подставку, которая исключит опирание на топку. Скажите ваше мнение, пожалуйста. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sheridan Опубліковано: 2 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2016 Спасибо. Теперь от теории перейдём к практике. Вот снимок моей дымовой трубы. Как видите, на всей высоте, т.е. один метр, она бурая. Возвращусь к вашим рекомендациям снимать конвективное тепло с примерно 600 мм начального участка. Ту ідею, яку Ви переслідуєте, реалізовано ось тут. Не думаю, що хтось тут щось рахував, але це точно краще, ніж нічого! Те, що у Вас труба побуріла на таку висоту, говорить про перепал топки. Скільки дров Ви закладаєте за один раз? Як часто робите підкидання? Які дрова та якого поколу використовуєте? Может у меня топка такая, что труба раскаляется на бОльшую длину? Скоріш за все, Ви перевантажуєте топку. Як варіант, надто велика тяга димоходу. Может быть, в моём случае есть смысл изготовить кастрюлю для шамотного песка высотой на всю трубу, но уменьшив диаметр кастрюли из расчёта примлемой массы песка? Таким образом удастся увеличить площадь контакта трубы с аккумулирующей массой, а за счёт зауженного диаметра кастрюли уменьшить потери при передаче тепла от трубы песку. Якщо заміните внутрішню трубу на aisi321 1.5-2мм, або чорну 3-4мм, то загалом заперечень не бачу, але особисто я не вважаю доцільними такі дії на даному етапі конструкції каміна. Це все треба добре обміркувати: відсутні готові проектні опори, напівзавершений проект, конструкція матиме низьку стабільність, складна у монтажі та обслуговуванні. Я за крафт, але не пришийте кобилі хвіст. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
older1948 Опубліковано: 2 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2016 Спасибо Вам, Sheridan, за науку. Я буду думать над вашими словами, особенно про кобылу) Топлю я исключительно березовыми дровами, сыроваты, но совсем сухих нет, Одна закладка 3-4 полена, средний вес около полутора-двух кило. Топлю весь день, с утра до вечера, а что делать? На ночь включаем конвекторы, Но электричество дорогое, а пенсия маленькая. Поэтому и хочу продлить отдачу тепла. Тяга у меня большая, вы правы. Ведь дымоход вертикальный, хотя и невысокий, от колосника до оголовка 5 метров. Перед сендвичем на дымоходе есть шибер, но я не понимаю, как им пользоваться (простите, но никто не объяснил до сих пор), закрываю только на ночь, после протопки. У топки есть задвижка снизу, основная, и сверху, чистое стекло. Обычно, на разогретой топке, хватает верхней, нижнюю закрываю. Что ещё можно сделать, чем уменьшить перегрев трубы, я не знаю. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sheridan Опубліковано: 2 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 2 грудня 2016 Одна закладка 3-4 полена, средний вес около полутора-двух кило. Тобто 6кг середня закладка. Пам'ятайте, що дрова навіть за ефективного горіння згоряють десь на 70% за першу годину. Намагайтесь не накопичувати жар у великій кількості, оскільки візуально може здаватись, що все згасло, але у топці й далі пекло і нове підкидання перегріває топку. Загалом закладка припустима, але тільки для повільного горіння: Тяга у меня большая, вы правы. Ведь дымоход вертикальный, хотя и невысокий, от колосника до оголовка 5 метров. Перед сендвичем на дымоходе есть шибер, но я не понимаю, как им пользоваться (простите, но никто не объяснил до сих пор), закрываю только на ночь, после протопки. Так і треба, все гаразд. Можете стримувати надлишкову тягу під час горіння, але не більше цього. Обычно, на разогретой топке, хватает верхней, нижнюю закрываю. Спробуйте навпаки: розпалювати з нижньою та верхньою відкритими, а палити на нижній закритій, а верхній відкритій. Технологічно так мало б бути вірно. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
older1948 Опубліковано: 3 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 3 грудня 2016 Так я вроде так и написал: разжигаю, всё открыто, а когда рагорится, нижнюю закрываю, а верхней хватает для горения. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
older1948 Опубліковано: 6 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 6 грудня 2016 После знакомства с основами "гипокауста", по вашей посылке, Sheridan, понял, что у меня никакого гипокауста не получится, так как облицовка, в которой сейчас смонтирована моя топка, негерметична (по фронтальной стороне топки, вокруг стекла, зазор 2-3 мм, по инструкции для сборки облицовки). Поэтому конвекционный короб, который я планирую возвести над облицовкой, наверное не сможет прогреваться так эффективно, как в классическом гипокаусте. Вопрос: стоит ли тогда тратиться на шамотные плиты, или ограничиться аккумулирующей насадкой на трубу, а короб сделать из изолятора, минерита например? Добавлено через 9 минут И ещё один вопрос: как мне увеличить время сгорания закладки дров, т.е.продолжительность топки с одной закладки. Все манипуляции с воздухом приводят, при попытках уменьшить подачу, к тлению, а не оптимальному горению. Т.е. мне удается установить режим горения, как у вас на видео, но при этом закладка сгорает за полтора часа, значит за 12 часов, которые топится камин каждый день, мне приходится делать 7-8 закладок. Не много ли для 9-ти киловатной топки? Добавлено через 1 час 36 минут А может такое быть изза того, что дрова сырые, не высушены? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sheridan Опубліковано: 6 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 6 грудня 2016 Так я вроде так и написал: разжигаю, всё открыто, а когда рагорится, нижнюю закрываю, а верхней хватает для горения. Так, прошу вибачення, не вірно прочитав. Вопрос: стоит ли тогда тратиться на шамотные плиты, или ограничиться аккумулирующей насадкой на трубу, а короб сделать из изолятора, минерита например? На скільки мені відомо, мінерит не допускається до використання, як ізолятор в конвективних коробах камінів: температура максимального нагрівання 400С, тоді як для камінної ізоляції можна використовувати лишень матеріали з температурою застосування понад 700С. На Вашому етапі проекту гіпокауст вже не доцільний, тим не менше, Вам слід використовувати тільки належні матеріали: шамот, кераміка, жаростійкий бетон, Сілка, суперізол, та інші, що відповідають необхідному класу безпеки. Не много ли для 9-ти киловатной топки? Так, багато, але якщо Ви вивели горіння, як на відео, то це є допустимий режим для доцільної ефективності. Ви можете й надалі зменшувати подачу повітря, але це тільки вестиме до зменшення ефективності приладу, збільшенню коксуванню топки, погіршення стану шамоту в топці та димоходу. У Вас конвективний камін, а це означає як ряд переваг, так і недоліків: одним з яскравих недоліків є низька інерційність приладу, тому дрова, що згоріли, швидко віддають тепло, але після прогоряння камін швидко холоне. А может такое быть изза того, что дрова сырые, не высушены? Я не помічав скорочення тривалості горіння від більшої сирості дров. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
older1948 Опубліковано: 7 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 7 грудня 2016 Тогда я принимаю решение строить конвективный кожух из шамотного кирпича на ребро. Это самый бюджетный вариант. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sheridan Опубліковано: 7 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 7 грудня 2016 Тогда я принимаю решение строить конвективный кожух из шамотного кирпича на ребро. Это самый бюджетный вариант. Для таких цілей існує наш ША-6, товщиною 40мм. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bampo Опубліковано: 9 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 9 грудня 2016 older1948, ИМХО, изготовьте насадной водяной ТО, со сбросом тепла в существующую систему отопления. Проще, гибче в регулировке, меньше сушит воздух. Но для начала-утеплите дом! 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
older1948 Опубліковано: 12 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 12 грудня 2016 older1948, ИМХО, изготовьте насадной водяной ТО, со сбросом тепла в существующую систему отопления! Если б она была, эта "существующая система", так не было и беды Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bampo Опубліковано: 13 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 13 грудня 2016 К сожалению, Вы сами придёте к радиаторной системе отопления(как минимум). У меня родичи в Челябинске хлопали в ладоши, запустив воздушную систему отопления в своем 2-х этажном доме. Через пару сезонов тихо демонтировали и развели радиаторы , но денежки.... У меня есть и разводка теплого воздуха от топки, но она используется по "остаточному" принципу. Посмотрите мою тему www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=109106, как практик, чем смогу-помогу. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
usanin_n Опубліковано: 14 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 14 грудня 2016 У меня родичи в Челябинске хлопали в ладоши, запустив воздушную систему отопления в своем 2-х этажном доме. Через пару сезонов тихо демонтировали и развели радиаторы Челябинск, это же не наш климатический пояс. Даже у нас камин это не основной источник тепла Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bampo Опубліковано: 14 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 14 грудня 2016 пардон, не раскрыл тему. У них была сделана полноценная воздушка по типу америки-канады с воздуховодами, вентиляторами, генератором тепла и пр. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
usanin_n Опубліковано: 14 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 14 грудня 2016 пардон, не раскрыл тему. У них была сделана полноценная воздушка по типу америки-канады с воздуховодами, вентиляторами, генератором тепла и пр. Согласен, но все равно континетальный климат Сибири, это не климат Америки. Помните как Печкин говорил: "У нас зимой национальная деревенская одежна какая? Валенки, штаны ватные, тулуп и шапка — на меху. У нас зимой в кедах даже студенты не ходют." Так что на Урале, печь хорошая для отопления подойдет, а не камин воздушный Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bampo Опубліковано: 14 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 14 грудня 2016 (змінено) Как-бы, не отопишь такой дом камином или печью, комфортно... Змінено 14 грудня 2016 користувачем bampo Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
usanin_n Опубліковано: 15 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 15 грудня 2016 Как-бы, не отопишь такой дом камином или печью, комфортно... Но и камином также.. Здравый смысл это подсказывает Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sheridan Опубліковано: 15 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 15 грудня 2016 Как-бы, не отопишь такой дом камином или печью, комфортно... Но и камином также.. Здравый смысл это подсказывает Сучасні каміни з водяним конутром - високоефективні джерела тепла, здатні добре накопичувати його та розподіляти. Так от, камін з водяним контуром ефективно вирішує саме це питання. Піч вирішує питання зручності, а конвективний - простоти та швидкості нагріву. Це все мусолилось і мусолитись буде, і чим менше учасники знають предмет - тим більшою розгоряється баталія. Кожен камін, чи піч, мають свою задачу, а кожен об'єкт потребує свого вирішення. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bampo Опубліковано: 15 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 15 грудня 2016 Уважаемые Sheridan, usanin_n, Вы представляете два типа генераторов тепла, каждый из которых по своему хорош, при условии грамотного встраивания в адаптированный именно для каждого из них проект. Думаю, usanin_n не будет спорить, что камин с водным ТО более универсальное решение, которое можно использовать там, где печь просто не поставишь. Но, как по мне, ни то, ни другое не в состоянии обеспечить комфортного отопления(не в плане постоянства поддержания температуры). Для меня, это просто страховка, на случай блэк-аута, плюс возможность посидеть вечером перед горящим очагом. Желания быть кочегаром у меня не наблюдается, хотя при моей реализации СО, я спокойно могу отключить эл.котел и все 210 квадратов, будут иметь нормальную температуру отапливаясь только камином. В общем, топим электрокотлом, тепловым насосом, газ-котлом, а подтапливаем-печью, камином, твердотопливным. Всё, имхо в холивар не ввяжусь. Удачи в бизнесе. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
normal Опубліковано: 15 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 15 грудня 2016 А если основное отопление только теплый пол, то при отключении света (насоса) на две недели, камин с водным ТО тоже придется выключать? Или есть топки позволяющие беспроблемно отключить ТО? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
bampo Опубліковано: 15 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 15 грудня 2016 Все зависит от реализации СО. У меня при отключении света, да и просто при небольшой закладке, насос ТО не включается. Система работает в гравитационном режиме, теплоноситель из ТО уходит в радиаторы мансарды, плюс теплый воздух по двум каналам уходит в спальню 2-го эт. и в спортзал. Помещение над залом, где стоит камин, и так теплое(радиатор перекрыт термоголовкой), в спальне 2-го эт., так-же при достижении установленной температуры, термоголовка(с трехходовым вентилем) сбрасывает теплоноситель в обратку, то-же и в ванной 2-го эт., батареи спортзала греются хуже всего(в режиме гравитации, самая длинная ветка), но их и стоит две шт. под каждым мансардным окном. А так, у меня весь первый этаж в ТП, его насос включается автоматом при повышении температуры в коллекторе выше уставки, причем не важно, что ее повысило-камин или электро-котел. Запитать насос при желании и наличии наличности, можно и на две недели. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sheridan Опубліковано: 15 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 15 грудня 2016 Вы представляете два типа генераторов тепла Це твердження не вірне. Я не є прихильником одного рішення, читайте уважніше. В общем, топим электрокотлом, тепловым насосом, газ-котлом, а подтапливаем-печью, камином, твердотопливным. Ви вірно мислите. Така практика поширена на заході і є пріоритетом тепла в залежності від способу його генерування та вартості: - сонячна енергія (панелі, колектори, теплові насоси) Найбільшим пріоритетом для засвоєння є енергія сонця, адже ця енергія майже дармова, але і не постійна. - енергія деревини (дрова, пелети, брикети) Наступною йде енергія деревини, адже вона дещо дорожча, але потребує уваги людини, тобто не завжди є настрій закинути дрова, але система має зорієнтуватись і відреагувати адекватно. - викопна енергія (газ, мазут, ел. енергія) Ця енергія найбільше шкодить навколишньому середовищу і є зазвичай дорогою. Її пріоритет є низьким і цю енергію слід використовувати за вичерпання усіх попередніх. - дорога енергія (ел. енергія) Найзручніший, але й найдорожчий спосіб генерування тепла, який використовується, коли усі попередні вичерпались. Тобто відносно користувача так і виглядає: є бажання - кинув дрова. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
usanin_n Опубліковано: 15 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 15 грудня 2016 Уважаемые Sheridan, usanin_n, Вы представляете два типа генераторов тепла, каждый из которых по своему хорош, при условии грамотного встраивания в адаптированный именно для каждого из них проект. Думаю, usanin_n не будет спорить, что камин с водным ТО более универсальное решение, которое можно использовать там, где печь просто не поставишь. Но, как по мне, ни то, ни другое не в состоянии обеспечить комфортного отопления(не в плане постоянства поддержания температуры). Для меня, это просто страховка, на случай блэк-аута, плюс возможность посидеть вечером перед горящим очагом. Желания быть кочегаром у меня не наблюдается, хотя при моей реализации СО, я спокойно могу отключить эл.котел и все 210 квадратов, будут иметь нормальную температуру отапливаясь только камином. В общем, топим электрокотлом, тепловым насосом, газ-котлом, а подтапливаем-печью, камином, твердотопливным. Всё, имхо в холивар не ввяжусь. Удачи в бизнесе. Абсолютно согласен. И всегда говорю, что камин любой (будь то воздушный или водянной) это только дополнительное отопление, а не основное. В противном случае заказчик строя иллюзии неизбежно будет разочарован. Добавлено через 1 минуту Сучасні каміни з водяним конутром - високоефективні джерела тепла, здатні добре накопичувати його та розподіляти. Так от, камін з водяним контуром ефективно вирішує саме це питання. Піч вирішує питання зручності, а конвективний - простоти та швидкості нагріву. Це все мусолилось і мусолитись буде, і чим менше учасники знають предмет - тим більшою розгоряється баталія. Кожен камін, чи піч, мають свою задачу, а кожен об'єкт потребує свого вирішення. Sheridan, в данном случае речь шла о воздушном отоплении Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Sheridan Опубліковано: 15 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 15 грудня 2016 Sheridan, в данном случае речь шла о воздушном отоплении В даному випадку bampo проштовхував нездатність повітряного опалення опалити будинок: К сожалению, Вы сами придёте к радиаторной системе отопления(как минимум). У меня родичи в Челябинске хлопали в ладоши, запустив воздушную систему отопления в своем 2-х этажном доме. Через пару сезонов тихо демонтировали и развели радиаторы , но денежки... Ви сказали, що потрібен не повітряний камін, а піч, ніби це змінить ситуацію: Так что на Урале, печь хорошая для отопления подойдет, а не камин воздушный а далі почергове міряння: Как-бы, не отопишь такой дом камином или печью, комфортно... Но и камином также.. Здравый смысл это подсказывает Я чудово розумію про що йде мова і знаю предмет. В даному випадку я захищаю позицію зваженого підходу, коли не існує єдиного рішення. Подібне бачення вже стало поширеним у Європі, коли межі печей, камінів, водяного чи конвективного опалення змились. Якщо пояснити предметно, то у додатку є приклад: таку систему було нещодавно змонтовано. Вона водяна і конвективна одночасно. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
usanin_n Опубліковано: 16 грудня 2016 Поділитись Опубліковано: 16 грудня 2016 Якщо пояснити предметно, то у додатку є приклад: таку систему було нещодавно змонтовано. Вона водяна і конвективна одночасно. Sheridan, у нас разговор ни о чем. Хоть водянная, хоть воздушка, хоть совмещеная - ОСНОВНЫМ источником тепла камин не будет. В противном случае человек быстро развеет иллюзии. Либо не дотянет температуру в доме, либо станет кочегаром в гостинной. Чудес не бывает в жизни, мы же это понимаем с вами Я также за разумный подход, а не за бездумное впаривание товаров и услуг (это я не в отношении вас, ни в коеей мере). Информация должна преподносится четко и прозрачно, и выбор клиента должен быть РАЗУМНЫМ 3 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз