Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Балкон із пустотілих плит?

stas-88

Рекомендовані повідомлення

При будівництві будинку був запроектований балкон на всю стіну довжиною 8 м і шириною 1.5м, майстри вирішили зробити його шляхом випуску плити 6.2 м ззовні. випадково зустрів в інтернеті відео що так робити не можна! коробка будику готова, та накрита, що можна зробити щоб закріпити плити? внизу ставити підпори не хочеться так як планується велика тераса, і колони будуть не в тему!?:flag1:
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я б почав з рукоприкладства до архітектора... Хто проект робив? Хто погоджував? чи то робочих ініціатива?

Плани вам міняти прийдеться... А зараз вам до конструктора. Хай рахує, що можна і як зробити. Варіантів не багато.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тем что плиты должны защемлятся по краям.Тут и видео не нужно,это-аксиома.Правда такие варианты как у Вас встречаются иногда,поэтому не спешите ломать,а таки ищите конструктора,он сделает расчёты и вынесет вердикт.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Погана ситуація. Ще питання які плити. Так круглопустотки призначені для роботи опираючись по краях. Тому головна арматура в них тільки знизу. Зверху якщо є, то монтажна щоб не потріскались при перевозці та монтажі. Екструдовані плити взагалі можуть не мати верхньої арматури. А в консолях потрібна якраз верхня. До того ж пустоти наскрізь сильно холодять перекриття. Я таких балконів пару бачив і завжди відносився до цього дуже скептично. І виліт був у них бодай метр. А тут 1,5м…

 

Коротше кажучи, якщо поки що не зламались, то можна було б теоретично лишити якщо нічого на них не накладати і натовпом не збиратись. Узагалі нічого не накладати. Навіть стяжки. І огорожу найлегшу. І ходити на балкон по одному на плиту.

А інакше підсилювати. Тут є багато варіантів. Наприклад зробити колони по кутах і передню огорожу зробити фермою, або надіти сталеву балку довжиною 8м а саме 30-й швеллер (це по розрахунку). Можна розбивати шви між плитами та заганяти туди дуже не маленьку за перерізом арматуру (1Ø20-22 вверху і щось типу 1Ø10 внизу плюс поперечну арматуру густо) і заводити це діло глибоченько у хату (вважайте на ту саму ширину) а спереду об'єднувати монолітом трошки розбивши передок плит. Можна розбивати шви та заганяти таври — десь половинки 30-36 двотавра (сказано без розрахунку), або 27 двотаври (добре натягати на плиту), та затягувати їх трохи в хату але тоді містки холоду сильні. І та далі. Я б так просто не лишав.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

можно ссылочку на видео? чем обосновывается ?

 

 

Добавлено через 10 минут

Погана ситуація. Ще питання які плити. Так круглопустотки призначені для роботи опираючись по краях. Тому головна арматура в них тільки знизу. Зверху якщо є, то монтажна щоб не потріскались при перевозці та монтажі. Екструдовані плити взагалі можуть не мати верхньої арматури. А в консолях потрібна якраз верхня. До того ж пустоти наскрізь сильно холодять перекриття. Я таких балконів пару бачив і завжди відносився до цього дуже скептично. І виліт був у них бодай метр. А тут 1,5м…

 

Коротше кажучи, якщо поки що не зламались, то можна було б теоретично лишити якщо нічого на них не накладати і натовпом не збиратись. Узагалі нічого не накладати. Навіть стяжки. І огорожу найлегшу. І ходити на балкон по одному на плиту.

А інакше підсилювати. Тут є багато варіантів. Наприклад зробити колони по кутах і передню огорожу зробити фермою, або надіти сталеву балку довжиною 8м а саме 30-й швеллер (це по розрахунку). Можна розбивати шви між плитами та заганяти туди дуже не маленьку за перерізом арматуру (1Ø20-22 вверху і щось типу 1Ø10 внизу плюс поперечну арматуру густо) і заводити це діло глибоченько у хату (вважайте на ту саму ширину) а спереду об'єднувати монолітом трошки розбивши передок плит. Можна розбивати шви та заганяти таври — десь половинки 30-36 двотавра (сказано без розрахунку), або 27 двотаври (добре натягати на плиту), та затягувати їх трохи в хату але тоді містки холоду сильні. І та далі. Я б так просто не лишав.

 

а якщо кинути уголок 100 по нижньому та по верхньому краю (або цілий швелер) їх зєднати між собою та до них приварити кілька арматуру 12-14 по всій довжині плити та зверху по всій плиті заляти 5 см стажку (зробити ніби плита має арматуру і знизу і зверху) буде якийсь ефект чи навпаки тільки дам більшу нагрузку на плиту

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пустотная серийная плина не расчита на работу консолью, нет верхней арматуры, это вам писали выше, тем более вылет 1,5 м что есть печалька. Один из вариантов усиления это опора на свес или же заполнение пустот бетоном с установкой металических каркасов. Но самое печально в таком решении балкона это огромный мостик холода.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а якщо кинути уголок 100 по нижньому та по верхньому краю (або цілий швелер) їх зєднати між собою та до них приварити кілька арматуру 12-14 по всій довжині плити та зверху по всій плиті заляти 5 см стажку (зробити ніби плита має арматуру і знизу і зверху) буде якийсь ефект чи навпаки тільки дам більшу нагрузку на плиту

Так важко досягти цілісної роботи підсилення. Та й головне, що вам потрібно зрозуміти: найбільше верхньої арматури треба біля самої стіни. А її ще треба ж заанкерити. Тобто фактично потрібно засвердлюватись наскрізь через стінку над самісінькими панелями і кріпитись зсередини. А це, м'яко кажучи, не дуже просто.

Варіант розбивати деякі пустоти зверху вздовж як написали вище теж має право на існування. Десь 1 через 2 можна робити. Але з тими ж умовами: слід пробитись попід стіною наскрізь і трохи ще стіну розбити щоб можна було нормально заповнити бетоном пустоту. Скільки розбивати у хаті залежить від розрахункового діаметру арматури і відповідно від довжини анкерування.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тут и к конструктору ходить не надо, использовать такой "балкон" нельзя ни в коем случае! И путей решения тоже не много:

-самый верный способ подпорки, если не хочется ставить много, то подпираем через весь край швеллером/двутавром, края которого соответственно опираем на колоны. Таким образом колоны будут семетрично углам здания и не мешать и портить фасад.

- Временные подпорки для использования выпусков плит как не съемной опалубки, а сверху заливать монолит с правильным армированием в растянутой зоне (не забыть связать эти две плиты штырями). Потом подпорки убираются и юзается полноценный балкон без подпорок. (плита естественно должна быть защемлена в стене)

- еще один вариант консольные подпорки с передачей момента на стену, только нужно эстетически помучатся обыграть, но это если высота позволяет не цеплятся за них потом головой!

Да, можно еще не монолит сверху а металлический каркас, потом обшить...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тут и к конструктору ходить не надо, использовать такой "балкон" нельзя ни в коем случае! И путей решения тоже не много:

-самый верный способ подпорки, если не хочется ставить много, то подпираем через весь край швеллером/двутавром, края которого соответственно опираем на колоны. Таким образом колоны будут семетрично углам здания и не мешать и портить фасад.

- Временные подпорки для использования выпусков плит как не съемной опалубки, а сверху заливать монолит с правильным армированием в растянутой зоне (не забыть связать эти две плиты штырями). Потом подпорки убираются и юзается полноценный балкон без подпорок. (плита естественно должна быть защемлена в стене)

- еще один вариант консольные подпорки с передачей момента на стену, только нужно эстетически помучатся обыграть, но это если высота позволяет не цеплятся за них потом головой!

Да, можно еще не монолит сверху а металлический каркас, потом обшить...

 

Случай с колонами и подпорками тоже рискованный, так как фактически эти колоны должны нести весь вес перекрытия, стену на плите, ну и сам балкон. Под плитй возле плиты должен быть зазор - иначе плита оказывается защемленной посредине пролета - тоже огромная проблема. Вобщем это нереально. Тоесть сейчас это защемленная плита, что категорически запрещено для плит ПК. Правильное решение будет обрезать плиту в глубине стены, чтобы обеспечить ей нормальный режим работы (тоесть правильную глубину опирания). Как ...

 

На основании диванной экспертизы, на истинность совсем не претендую.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот не понимаю, Почему люди упорно не хотят заказывать проекты на свои дома. Хотя бы со всей архитектурой и конструктивом. Неужели 150 грн.м2(не реклама проектированием не занимаюсь) такие большие деньги чтоб на этом экономить? А потом у одного балка не выдерживает, у другого балконы у третьего фундамент трещит. Куда девается экономия на проэкте после исправления таких промахов?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вот не понимаю, Почему люди упорно не хотят заказывать проекты на свои дома.

Наверное потому, что люди выкидываю свои кровные бабулесы а им проектируют такие балконы :D тем более за 150грн:rolleyes:

 

Добавлено через 2 минуты

Случай с колонами и подпорками тоже рискованный, так как фактически эти колоны должны нести весь вес перекрытия, стену на плите, ну и сам балкон. Под плитй возле плиты должен быть зазор - иначе плита оказывается защемленной посредине пролета - тоже огромная проблема. Вобщем это нереально. Тоесть сейчас это защемленная плита, что категорически запрещено для плит ПК. Правильное решение будет обрезать плиту в глубине стены, чтобы обеспечить ей нормальный режим работы (тоесть правильную глубину опирания). Как ...

 

На основании диванной экспертизы, на истинность совсем не претендую.

 

Ни чего не понял что ты написал:), но проблем с колонами не будет.

З.ы. что бы плита считалась защемленной это надо постараться ;)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Наверное потому, что люди выкидываю свои кровные бабулесы а им проектируют такие балконы :D тем более за 150грн:rolleyes:

 

Добавлено через 2 минуты

 

 

Ни чего не понял что ты написал:), но проблем с колонами не будет.

З.ы. что бы плита считалась защемленной это надо постараться ;)

 

 

В случае с колонами, плита будет иметь три точки опоры (один край, стену, колоны с другого края), а должна иметь 2.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В случае с колонами, плита будет иметь три точки опоры (один край, стену, колоны с другого края), а должна иметь 2.

Дополнительная опора (которой будет считаться одна из стен) только уменьшит моменты, и добавит небольшой момент над стенной в неармированой части плиты, но он не буде критичным. Это я имею ввиду для стандартной пустотки "восьмерки"

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Наверное потому, что люди выкидываю свои кровные бабулесы а им проектируют такие балконы :D тем более за 150грн:rolleyes:

 

та не может быть чтоб им такое напроэктировали, возможно архитектор просто показал что там должен быть балкон, а то что его выполнили таким образом автор написал что строители так решили. а вот если бы заказал конструктивную часть то такого не было бы.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...