Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Полетів підпишник якоря, розвалило кришку альтернатора. Допоможіть з ремонтом.

Mykola87

Рекомендовані повідомлення

Доброго дня!

Полетів підшипник і розвалив задню кришку альтернатора.

 

A0B643EF-C55F-4F97-946B-51973586218B.thumb.jpeg.0a73f9091cfd981cdbd58bc18e54d0dc.jpegDAAEC537-3B19-4B52-9732-60C9E90BC7B7.thumb.jpeg.c1363648dc9b68318d2ea82ed19e5067.jpeg

Всі майстри зараз супер-зайняті, черга на пару тижнів.

Запчастини дістав (той ще квест), навіть знаю як зняти старий підшипник. А ось як посадити новий? Чи реально його посадити не знімаючи якір прямо на вал? Чи треба все зняти?

І яким чином центрувати вал (перевірити центровку)?

Чи краще не пробувати самому і:

 

а) зняти все і завезти на якийсь автосервіс?

б) все-таки дочекатись майстра (бо сам назад все правильно не зберу)?

якщо що - Київська область.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Mykola87 сказал:

Запчастини дістав (той ще квест), навіть знаю як зняти старий підшипник. А ось як посадити новий? Чи реально його посадити не знімаючи якір прямо на вал? Чи треба все зняти?

І яким чином центрувати вал (перевірити центровку)?

Про центровку ви маєте на увазі, що кришка при встановленні може стати зі зміщенням? а там немає центруючих штіфтів наприклад?

А щодо підшипника, бачу, що в торці вала закручений болт, от за допомогою нього і можна посадити новий підшипник. Для цього вам буде потрібен шматок трубки, що по діаметру відповідає внутрішній обоймі підшипника, але вільно заходить на вал. Прикладаєте підшипник на торець вала, зверху трубку і шайбу і прикручуєте болтом. Таким чином можна напресувати підшипник

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З центровкою там ніяких проблем не буде, усе би мало  стати по місцю. Старий підшипник зняти любим зйомником. Новий забити на місце чи запресувати як вище рекомендували, за допомогою трубки.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дуже дякую за відповіді. Чи правильно я розумію, що маніпуляції можна робити прямо на агрегаті, не знімати увесь якір (чи альтернатор, плутаюсь, гуманітарій)? І ще, логіка підсказує, що якщо мотор крутиться по годинниковій, то болт всередині валу «хитрий», його потрібео в іншу сторону відкручувати? Це я про всяк випадок щоб нічого не зірвати.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, Mykola87 сказал:

Чи правильно я розумію, що маніпуляції можна робити прямо на агрегаті, не знімати увесь якір

Так

 

7 минут назад, Mykola87 сказал:

І ще, логіка підсказує, що якщо мотор крутиться по годинниковій, то болт всередині валу «хитрий», його потрібео в іншу сторону відкручувати? Це я про всяк випадок щоб нічого не зірвати.

Ну по-ідеї так, але хто його знає, пробуйте в одну сторону, як не піде, то в іншу, не прикладайте якихось неймовірних зусиль, то нічого і не зірвете

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На выходных  занимался похожим), выкрутил длинный болт , вставил короткий без шляпки и съёмником снял. Вал придерживал попкой ниже подшипника.

Screenshot_20221110-151137_Video Player.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 минуты назад, looncap сказал:

На выходных  занимался похожим), выкрутил длинный болт , вставил короткий без шляпки и съёмником снял. Вал придерживал попкой ниже подшипника.

Screenshot_20221110-151137_Video Player.jpg

Вибачаюсь, але якщо витягнути повністю довгий болт, хіба вся конструкція не рухне вниз? Я думав якраз він і тримає?

іще питання: там в системі лише один підшипник? Ззаду біля самого мотору немає? Бо якщо міняти то походу треба обидва (якщо їх два)?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

На сколько я знаю, что бы снять якорь там нужно натягивать съёмником и бить киянкой и может получится, но не факт. Или набивать салидолом отверстие , всунуть болт и  стучать) . Туда не лазил, думаю там якорь на шив двигателя напресовывается.

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, looncap сказал:

На сколько я знаю, что бы снять якорь там нужно натягивать съёмником и бить киянкой и может получится, но не факт. Или набивать салидолом отверстие , всунуть болт и  стучать) . Туда не лазил, думаю там якорь на шив двигателя напресовывается.

 

Там бывает , особенно после перегрева, еще нужно всех родственников китайца вспомнить , поколений так пять назад.

А были случаи что и грели. А бывало что и не снималось

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Всім дякую за поради, сьогодні замінив підшипник і кришку.

 

найбільше проблем було поставити нову кришку назад. Якщо комусь треба буде - рішення полягає у тому, щоб зацепити кришку на довгі болти кріплення (шпильки) і акуратно, підтягуючи без перекосу і інколи постукуючи садити кришку на альтернатор. 
 

також залишилось пару лишніх деталей, типу мідні прокладки з колодки, але то таке.

 

все працює, сподіваюсь проблема не повернеться

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...