Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Підвищення тиску централізованої води в будинку

Kolko

Рекомендовані повідомлення

Вітаю друзі! Потрібна допомога!

Нещодавно придбав будинок, тому  багато в чому я новачок...

Наразі, централізована вода в будинку біжить тоненькою цівочкою, ледь -ледь. Помитися в душі це цілий квест..

Ідея повністю замінити труби водопостачання і передбачити систему очистки  та підвищення тиску води.

Забір води в будинку це: кухня та  ванна кімната, де є також пральна машинка, бойлер, котел 

+ Забір води  на дворі(літній період): полив городу 4 сотки+ літня кухня(кран), кран на вулиці.

 З чого почати? Що мені потрібно(Насос, гідроакумулятор, фільтри?  Тоді які?  якась автоматика?) Може є готові схеми?

Багато в інтернеті схем з гідроакумулятором та водою зі скважини, а в мене саме з централізованого водопостачання.

Хочу передбачити систему, щоб і полив був на городі і в будинку не падав тиск.   

Дякую.

 

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Цитата

 

Багато в інтернеті схем з гідроакумулятором та водою зі скважини, а в мене саме з централізованого водопостачання.

Хочу передбачити систему, щоб і полив був на городі і в будинку не падав тиск.   

 

Хм, одразу скажу, що то є хитрожопість за допомогою якою ви хочете «поімєть» сусідів.

Можливо, що ваша проблема вже від такого хитрожопого, що закачує всю воду собі. (

На мій досвід то одразу робити нормальну скважину з нормального горизонту з глибинним насосом та нормальним ГА.

насос підбирайте такий, щоб влаштував вас по роботі маючи таку потужність яка дозволить запускати від наявного генератора.

як правило, всі двигуни насосів на станціях мають набагато більший пусковий струм ніж нормальні глибинні насоси

Мав скважину на 30 м і станцію Оптіма (назва не є важливою), вода була чиста на погляд, через короткий час каламуть, багато домішок і заліза.