BAV_Lug Опубліковано: 11 січня Поділитись Опубліковано: 11 січня Як підібрати автомат на введення (так знаю, що типу потрібно ставити рубильник, але...)? Якщо з фазними провідниками більш-менш зрозуміло, то з нулем не дуже. І так, я знаю про зміщення фаз, і кабель підбирається за максимальною потужністю однієї фази. А от з автоматом в мене сумніви. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дед Звукарь Опубліковано: 11 січня Поділитись Опубліковано: 11 січня (змінено) У вас який режим роботи нейтралі із заземленням: TT чи TN-C-S? Змінено 11 січня користувачем Дед Звукарь 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
BAV_Lug Опубліковано: 11 січня Автор Поділитись Опубліковано: 11 січня Планую ТТ Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 11 січня Поділитись Опубліковано: 11 січня 1 час назад, BAV_Lug сказал: Планую ТТ тт - значит ноль рват не будете , верно ? ну раз не будете- тогда Вам надо автомат 3 полюса, а не 4 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
shneider_vova Опубліковано: 11 січня Поділитись Опубліковано: 11 січня 1 година тому, igorrius сказав: тт - значит ноль рват не будете , верно ? ну раз не будете- тогда Вам надо автомат 3 полюса, а не 4 чого це? як пов'язаний 0 та ТТ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 11 січня Поділитись Опубліковано: 11 січня (змінено) 10 минут назад, shneider_vova сказал: чого це? як пов'язаний 0 та ТТ? могу ошибаться, но в тт нулевой провод является как бы и защитным, нейтраль глухозаземлена , рвать ее не желательно Змінено 11 січня користувачем igorrius 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
shneider_vova Опубліковано: 11 січня Поділитись Опубліковано: 11 січня 2 хвилини тому, igorrius сказав: могу ошибаться, но в тт нулевой провод является как бы и защитным, нейтраль глухозаземлена , рвать ее не желательно навпаки Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 11 січня Поділитись Опубліковано: 11 січня 13 минут назад, shneider_vova сказал: навпаки так человеку брать 4 полюсный и нейтраль рвать ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дед Звукарь Опубліковано: 11 січня Поділитись Опубліковано: 11 січня 6 годин тому, BAV_Lug сказав: Планую ТТ Тоді 4-полюсний автомат. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dendnepr Опубліковано: 11 січня Поділитись Опубліковано: 11 січня А куда этот автомат ставить думаете? И для каких целей? Если возле счетчика под пломбой уже стоит трехполюсный, то сразу после него нужно поставить трехфазное противопожарное УЗО (оно 4-х полюсное) и в случае необходимости проведения каких-то работ требующих отклечения фаз и нуля -можно выключать это УЗО. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 11 січня Поділитись Опубліковано: 11 січня 5 часов назад, igorrius сказал: так человеку брать 4 полюсный и нейтраль рвать ? А як гарантувати безпеку робіт на внутрішній розподільчій мережі? Тільки повним відключенням всіх ліній. І від способу використання нульового провідника це не залежить. 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
BAV_Lug Опубліковано: 11 січня Автор Поділитись Опубліковано: 11 січня (змінено) 8 часов назад, Dendnepr сказал: А куда этот автомат ставить думаете? И для каких целей? Если возле счетчика под пломбой уже стоит трехполюсный, то сразу после него нужно поставить трехфазное противопожарное УЗО (оно 4-х полюсное) и в случае необходимости проведения каких-то работ требующих отклечения фаз и нуля -можно выключать это УЗО. Такий варіант не підійде. Протипожежне узо буде стояти після інвертора який буде віддавати надлишки в мережу (зелений тариф). Те що треба 4-х полюсний в мене сумніву не було, питання в іншому - як правильно визначити його номінал? Ввідний біля лічильника (який під пломбою) - 3-х полюсний 25А. Логічно що і в домі на вводі поставити 25А, але мене бентежить питання струму за нульовим провідником. Раніше з 3х фазним підключенням майже не стикався. Звідси і можливо ламерськи питання Змінено 11 січня користувачем BAV_Lug 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 12 січня Поділитись Опубліковано: 12 січня 9 часов назад, BAV_Lug сказал: Те що треба 4-х полюсний в мене сумніву не було, питання в іншому - як правильно визначити його номінал? Ввідний біля лічильника (який під пломбою) - 3-х полюсний 25А. Логічно що і в домі на вводі поставити 25А, але мене бентежить питання струму за нульовим провідником. ток на нуле никак не превысит фазный ток, берите номинал вводного автомата 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 12 січня Поділитись Опубліковано: 12 січня 2 часа назад, igorrius сказал: берите номинал вводного автомата Із типом (4-х полюсний) все ясно. Тепер щодо номіналу або виду роз'єднувача. Тут є одна проблема або питання. Якщо вже є автоматичний вимикач, встановлений у вузлі обліку (опломбований ящик з лічильником), то послідовне встановлення аналогічного але чотириполюсного автомату ніякого технічного сенсу не має, бо аварійне вимикання (у випадку КЗ) буде з великою ймовірністю у обох автоматах. Це досить незручно - треба бігти і вмикати обидва. Селективність автоматів не дуже висока, навіть одна-дві ступені по номіналу (струму) та по групі (наприклад, С-В) нічого не гарантують, оскільки електромагнітний розмикач спрацьовує в досить широкому діапазоні. А якщо ставити автомат суттєво менший по струму то навіщо тоді боротись за придбану потужність? Тому треба визначитись із метою роботи. Якщо метою є забезпечення безпеки робіт з внутрішньою мережею, то достатньо встановити 4-х полюсний рубильник, бажано номіналом вищим за ввідний автомат. Він дешевший, не буде заважати відбору дозволеної потужності, і дозволить повністю відключати внутрішню розподільчу мережу у випадку необхідності. А вже далі, за ним, організовувати розподільчу схему у відповідності до потреб. Саме так і я сам собі зробив, це зручно. 3 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dendnepr Опубліковано: 12 січня Поділитись Опубліковано: 12 січня даже если поставить автомат 40 Ампер и после него автомат 16 ампер, и КЗ будет в розетке после автомата 16 ампер - не факт что сработает 16ти амперній, а не 40 А. поєтому ві определитесь - что вам нужно? размікать ноль? ставьте автомат 4-ре полюса. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 12 січня Поділитись Опубліковано: 12 січня 1 час назад, Dendnepr сказал: если поставить автомат 40 Ампер и после него автомат 16 ампер, и КЗ будет в розетке после автомата 16 ампер - не факт что сработает 16ти амперній, а не 40 А 1 час назад, Dendnepr сказал: ставьте автомат 4-ре полюса Роздвоєння особистості? Вище розжував, чого не бажано ставити саме автомат. Ви теж саме написали. І все одно в результаті - "автомат". Навіщо людей з пантелику збивати? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dendnepr Опубліковано: 12 січня Поділитись Опубліковано: 12 січня ну поставьте рубильник. а Вы грубиян 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Dendnepr Опубліковано: 12 січня Поділитись Опубліковано: 12 січня 2 часа назад, Vladdi сказал: Із типом (4-х полюсний) все ясно. Тепер щодо номіналу або виду роз'єднувача. Тут є одна проблема або питання. Якщо вже є автоматичний вимикач, встановлений у вузлі обліку (опломбований ящик з лічильником), то послідовне встановлення аналогічного але чотириполюсного автомату ніякого технічного сенсу не має, бо аварійне вимикання (у випадку КЗ) буде з великою ймовірністю у обох автоматах. Це досить незручно - треба бігти і вмикати обидва. В случае, если не будет автомата в щитке -по любому прийдется бежать к счетчику Сначала к щитку, постотреть, что там, а потом к счетчику Но только сработает трехполюсный в счетчике. Ноль не будет разорван. Прийдется его вручную рвать. в щитке, потом бежать к счетчику врубать вводной трехполюсный. Беготни столько же 😉 Я бы еще посоветовал поставить перекидной рубильник - вдруг необходимо будет организовать резервный ввод. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дед Звукарь Опубліковано: 13 січня Поділитись Опубліковано: 13 січня 12.01.2024 в 00:13, BAV_Lug сказав: Ввідний біля лічильника (який під пломбою) - 3-х полюсний 25А. Логічно що і в домі на вводі поставити 25А.. Навіщо в домі ставити ще один автомат такого ж номіналу? Що ви ним маєте захищати? Поставте 4-полюсний роз'єднувач чи перекидний роз'єднувач на 2 вводи (на випадок генератора) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Телесистемы Опубліковано: 13 січня Поділитись Опубліковано: 13 січня 24 минуты назад, Дед Звукарь сказал: Навіщо в домі ставити ще один автомат такого ж номіналу? Для обеспечения селективности сработки защиты путем установки аппаратов с различными ВТХ. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Дед Звукарь Опубліковано: 13 січня Поділитись Опубліковано: 13 січня 32 хвилини тому, Телесистемы сказав: Для обеспечения селективности сработки защиты путем установки аппаратов с различными ВТХ. Ок. Ввідний у вузлі обліку С25 (обмежує потужність споживання і захищає кабель від вузла обліку до будинку) > Ввідний в будинку С25 (захищає 5см дроту до групових автоматів) > групові С16/С10. То що має захищати другий С25, і як в цій ситуації досягнути селективності? 1 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Телесистемы Опубліковано: 13 січня Поділитись Опубліковано: 13 січня (змінено) 1 час назад, Дед Звукарь сказал: То що має захищати другий С25, і як в цій ситуації досягнути селективності? Енергообслуговуюча компанія встановлює АВ в ЩО з характеристкою С На ВРП будинку встановлюється з характеристикою В Але це рішення, можливо ,не спрацює при вимиканні по перенавантаженню приладом обліку Змінено 13 січня користувачем Телесистемы Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Energon Опубліковано: 13 січня Поділитись Опубліковано: 13 січня Для того щоб розуміти чи буде селективність, треба поміряти петлю фаза-нуль. Але є одне але, замовники не дуже хочуть за то платити. Я з свого боку, прилад коштовний, робити виміри безкоштовно то якось не те. Тому. Біля лічильника на вулиці автомат. А в щитку вимикач навантаження. Все. З свого досвіду скажу наступне. У 95% випадків спрацювання автоматики у будинку, тягне за собою спрацювання автомата на щитку. І ніякі автомати, В-С не допомагають) Прилад яким міряю петлю 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vladdi Опубліковано: 13 січня Поділитись Опубліковано: 13 січня 52 минуты назад, Energon сказал: Для того щоб розуміти чи буде селективність, треба поміряти петлю фаза-нуль. Із власної практики - одна та навіть дві ступені не дають селективності при КЗ з достатнім наростанням струму. Навіть не треба заморочуватись - це вже давно пройдені варіанти. Вище вже розжував всі варіанти. Спроби влаштувати селективність за рахунок зменшення номіналів - дурня, бо зменшує потужність приєднання. За рахунок типу - нічого не дає. В 12.01.2024 в 16:12, Dendnepr сказал: Ноль не будет разорван. Прийдется его вручную рвать. в щитке, потом бежать к счетчику врубать вводной трехполюсный. Беготни столько же Нічого подібного. Якщо вже спрацював автомат у вуличному щитку, то подальший алгоритм зовсім не обов'язково передбачає додаткове вимкнення рубильника. Якщо прибор, що викликав КЗ відключений, то нормальні люди зазвичай спочатку відновлюють електропостачання, а вже потім спокійно розбираються із винуватцем аварії. Зазвичай у здоровому глузді ніхто просто так повторно в розетку згорілий апарат не тицяє. До того ж хочу додати, що у випадку наявності ознак ідіотизму у користувача, ніякий додатковий рубильник нічого не дасть. 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Телесистемы Опубліковано: 13 січня Поділитись Опубліковано: 13 січня Якщо вважати спрацювання АВ по КЗ , то скоріше спрацює той, який знаходиться ближче до джерела дживлення (тобто в цьому випадку - в ЩО) Петля фаза-нуль розраховується в проекті для визначення максимальної довжини при заданому перерезі лініі, щоб струм КЗ був вище струму номіналу АВ По практиці - по КЗ зазвичай спрацьовують усі АВ по лінії (якщо схема побудована так, що ток КЗ вище номіналу захисту на усіх пристроях) А ось по тепловому розмикачу по теорії і по практиці першим спрацює АВ с більш швидкою ЧТХ (якщо обмежити вплив зовнішніх температурних факторів) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз