Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

дощатий пол на горищі.

qwedf qwedrf

Рекомендовані повідомлення

Добродня. Є горище дома старобудови 1905 рік. Стеля дома а отже пол на горищі за основу взят брус 200*200 між ними необрізна доска. поверх дошки товстий слой гліни з опілками. Є задум зробити пол, щоб не було характерного пилу. як варінти ДСП або дошка 25 свіжопил нешпунтований. коли висохне- перекласти - ущільнити щоб було менше зазорів. Ось питання - чи можливо класти свіжопил на гліну - чи не буде там багато конденсату що приведе до цвілі? авжеж антіцвільною грунтівкою планую обробити низ дошки. як гадаєте?

Змінено користувачем qwedf qwedrf
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

должны быть зазоры. небольшие, но должняы:

1) что утеплитель (глина с опилками) высыхал и не накапливал влагу

2) дерево при увлажнении (осенью влага большая) начинает разбухать и может доски горбатить в стыках

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 часов назад, vovoronale сказал:

Горище холодне чи з опаленням.якщо холодне, то вентилюється чи закрите?

добродня. Дякую за відповідь. Так, дещо не досказав. Горище утеплене 100мм базальтової вати, Є віконце на провітрювання. опалювати не планує. є транзитом димохід печі але поки воно не працює та й коли працюівати буде невідомо. Станом на зараз температура +10 при температурі зовні -2 Влага відчуваєтся тільки на фронтонному вікні(те що відкриіваєтся на провітрювання) у вигляді рясного конденсату. Температура як на мене дуже непогана це попри те що ЩЕ НЕ ДОСТАТНЬО ВИКОНАВ УЩІЛЬНЕННЯ ВСІХ ПРИЧИН ПРОТЯГІВ. НА разі лежать  невеликі плити ДСП на голій глині - Підняв - жодного натяку на вологу немає. Авжеж розумію що свіжопил буде коробить по мірі зменшення в ньому вологи але це не проблема - буду його усувати шурупами. Так, я навмисно вибрав дошку нешпунтованну щоб був деякий зазор для вільного виходу вологи. Але я все ж  в роздумах щодо прокладання між глиною та дошкою мембрани, щоб уникнути пилу.

Змінено користувачем qwedf qwedrf
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Висока температура на горищі, можливість його вентиляції знижують ризик появи конденсату на глині чи в глині. Додавання дощатого настилу не мало б порушити цю систему. Проте для надійності і враховуючи що розрахунки не проводив, то рекомендував би залишити повітряний прошарок між настилом та глиною, через який можлива вентиляція повітря назовні. Такий підхід гарантує відсутність вологи вконструкції.

Змінено користувачем vovoronale
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

+10 на чердаке говорит о том что глина ну такой себе изолятор, это тепло из хаты. Если затеяли кипиш (пол) на чердаке то опустите (или докупить) базальт на глину накройте мембраной и делайте доску с зазором 5см над мембраной

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Якщо бути точним: в мене перекриття 25см вати і горище 20см вати на якому +12, це не означає, що перекриття погано утеплене, а означає, що утеплення горища працює, яке до речі зветься мансардою

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, normal сказал:

Якщо бути точним: в мене перекриття 25см вати і горище 20см вати на якому +12, це не означає, що перекриття погано утеплене, а означає, що утеплення горища працює, яке до речі зветься мансардою

Цікаво, а звідки там беруться градуси, невже з літа залишились? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тепло тікає з будинку через будь який утеплювач, просто другий шар утеплення (на горищі) його затримує і тому там +10 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, normal сказал:

Тепло тікає з будинку через будь який утеплювач, просто другий шар утеплення (на горищі) його затримує і тому там +10 

Ну ось бачите :). У Вас мансарда а у ТС горище, і йому мабуть ті +12 краще зберігти в хаті, але звісно якщо е надхнення то можна скрізь базальт натулити. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для першого поверху немає різниці чи додавати ті 10см вати в перекриття чи на скати, просто у останньому варіанті мансарда\горище працює як замкнутий повітряний прошарок з плюсовою температурою, в мене там кладовки і інші приміщення, для яких не потрібне опалення, ось що я мав на увазі

1.jpg

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Замкнутий :)?  Вже все б поцвіло! Просто десь в перекритті теплова діра (великі втрати) і мансарда (горище) стають опалюваним. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

9 годин тому, tansss сказав:

Замкнутий :)?  Вже все б поцвіло! Просто десь в перекритті теплова діра (великі втрати) і мансарда (горище) стають опалюваним. 

Навіть не замкнуті простори, наприклад лоджія, чи прибудований гараж і т.д., зменшують тепловтрати, що можна розрахувати згідно з ДСТУ 9190.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можна прорахувати... Уперед!!! Будемо чекати результати прорахунку тут для ТС. Бо потрендіти за розрахунки одне а втілити то друге :) щось мені підказуе що черговий балабол у нас з'явився. 

Змінено користувачем tansss
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ох, ці гуру форумів, захисники знедолених читачів від різного роду балаболів.

Ну хочеш когось атакувати, то атакуй написане, а не бери на «слабо». Напиши ось тут і ту ви написали не правду ось посилання на документи, які підтверджують що написане не правда. Тоді можна вести дискусію. Ось приклад:

13 годин тому, tansss сказав:

Замкнутий :)?  Вже все б поцвіло! Просто десь в перекритті теплова діра (великі втрати) і мансарда (горище) стають опалюваним. 

Ось тут ви зовсім не зрозуміли про що було написано вище. Ось чому я так вважаю:

В теплотехніці замкнутий повітряний прошарок означає, що повітря в ньому не заміняється (вентилюється) повітрям ззовні. Повітря в ньому нагрівається від джерела тепла і залишається нагрітим і не може нікуди втекти. Показані скріншоти розрахунку теплотехніки підтверджують, що саме це мав на увазі п. normal. Проте ви пишете про діру в перекритті і теплові діри (що це? Як чорні діри тільки теплі?). Про те, що горище стає опалюваним. Для чого це написано незрозуміло. Напевно без системи опалення воно не опалюване, чи не так?  
Ви, як мінімум, не спробували розібратися, що вам пояснюють, проте як гуру написали безкорисну відповідь. Цікаво як таке називається?

2 години тому, tansss сказав:

Можна прорахувати... Уперед!!!

Тепер щодо слабо. Що не ясно? До чого претензії? А) Що можна розрахувати тепловтрати, враховуючи неоплювані приміщення? Б) Що тепловтрати будуть менші? В)Що я можу це порахувати? 

2 години тому, tansss сказав:

Будемо чекати результати прорахунку тут для ТС.

Зовсім не ясно для чого цей розрахунок ТС. Хто буде чекати ці розрахунки ви і ще хтось? Чому написано «Будемо»? Пишіть як є «цей розрахунок потрібен вам щоб знайти балабола».

2 години тому, tansss сказав:

Бо потрендіти за розрахунки одне а втілити то друге

Зовсім не ясно чому не можна говорити про розрахунки? Це як так тепер виходить, Згадав про розрахунок і будь добрий відразу зроби його? А не можеш зробити то і не згадуй і мовчи!? Нехай гуру говорять? Жесть!

Додав скріншоти на норми про розрахунок, який я згадував + розрахунок для некондиціонованого обʼєму табл. 5.1 п.п 2. Розрахунок мій, правда не для випадку ТС, спробуйте розгадати загадку чому.

IMG_0538.jpeg

IMG_0537.jpeg

CadEE-465.pdf

Змінено користувачем vovoronale
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Авжеж ніяких розрахунків. Тільки уперед, якомога швидше всупереч усіх правил і норм)....

 я отримав по заслугам,  попер конденсат зверху, надзюрив декілька літрів... 

Я не договорив - утеплення всупереч нормам і здоровому глузду на існуючу покрівлю( виконавець відмовився дрібнити крокви на котробрещітку. на малюнку червоним намальовано контур утеплення власно - там де тепло. По боках та біля конька - залишилось неутеплено. тобто довелось імпровезувати, особливо з нахиленою частиною. Зверху попер конденсат, нехіло так, промокла вата наскрізь до паробар"єру. Виявилось, що зверху стоять калюжі. мої висновки

Неоглядно не ізолював верхний трикутник від сусідів. 

Треба на фронтоні з торца(з іншою сторони від сусідів) встановлювати вентеляційну решітку додатково

На разі підручними засобами(плівкою з вати) відгородився від сусідів - спостерігається волога на профлісті, денеде є краплини на ветробар"єрі але не критично.

Ось що цікаво - з боків - метал сухий, нахилена частина ветробар"єра утеплення теж суха, метал сухий. Це дуже здивувало якщо чесно... Да, якщо 

Щодо глини. я ну дуууже здивувася такій  температурі. Авжеж це тепло не з космосу береться а безпосередньо з дому. Погано. Погано тому, що, частина  даху по бокам не попадає під утеплення а отже я опалюю навколишнє середовище.

В 25.01.2024 в 11:22, tansss сказал:

Если затеяли кипиш (пол) на чердаке то опустите (или докупить) базальт на глину накройте мембраной и делайте доску с зазором 5см над мембраной

взагалі не варіант доповнювати додатковими шарами. адже я розраховую на 25мм дошку. вона буде безпосередньо на гліні , додаткових лаг не передбачено. Треба експрес рішення:

дошка 100мм ширина 25 мм

ДСП 10мм + ламінат

щось мені якщо що не дуже подобається дсп та ламінат - дуже сумнівний видвід надлишкової вологи.

а щодо дошки  - на мій погляд достатньо перспективний, враховуючи що вона нешпунтована та достатньо вузька. Але є сумнівний момент - наскільки вона буде тримати геометрію при висиханні

Є ще питання до шанованого панства: скажіть мені будь ласка: якщо опускати стелю в кімнаті - треба над гіпсокартон прокладати паробар"єр чи краще цього не робити? Задум - зрівняти стелю, та дещо покращити теплоізоляцію. Вату прокладати НЕ ПЛАНУЮ. Дуже вона бридка та вимоги екранування від зовні треба прискіпливо . дякую

9d919dee5f50b6c04490bcbccd260154.jpg

Змінено користувачем qwedf qwedrf
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Багато букв, а нічого не зрозуміти, звідки попер конденсат, до чого сусіди... В мене мансарда має такий самий контур утеплення, пароізоляція ставиться кругом де вата з боку приміщення, фронтони повинні теж утеплятися, всі контури паро і вати повинні замикатися

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 24.01.2024 в 17:33, qwedf qwedrf сказал:

 Горище утеплене 100мм базальтової вати, Є віконце на провітрювання. опалювати не планує. є транзитом димохід печі але поки воно не працює та й коли працюівати буде невідомо.  Влага відчуваєтся тільки на фронтонному вікні(те що відкриіваєтся на провітрювання) у вигляді рясного конденсату. 

  Во-первых непонятно зачем утеплялся НЕотапливаемый чердак ? Ну то ладно: что сделано - то сделано, не ломать же... :

  А вот наличие конденсата говорит о том, что у вас на чердаке нет вентиляции - а она для неотапливаемого помещения ОБЯЗАТЕЛЬНА ! В вашем случае следует делать наоборот: не затыкать все щели на улицу, а увеличивать приток и отток воздуха. Проще говоря делать постоянный сквозняк !

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, tayatlas сказав:

Во-первых непонятно зачем утеплялся НЕотапливаемый чердак ?

А навіщо там ламінат ви значить зрозуміли? :) А про періодичне опалення (ака дача) колись чули? Людина просто хоче переробити горище на мансарду

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, normal сказал:

А навіщо там ламінат ви значить зрозуміли? :) А про періодичне опалення (ака дача) колись чули? Людина просто хоче переробити горище на мансарду

 

Обычно если кто то хочет переделать чердак в мансарду задаётся вопрос как это правильно сделать, а не выдумываются какие то частные технические решения с заведомо неправильным вектором и дальше обсуждение как жеж неправельней это сколхозить.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 01.02.2024 в 22:47, tansss сказал:

Обычно если кто то хочет переделать чердак в мансарду задаётся вопрос как это правильно сделать, а не выдумываются какие то частные технические решения с заведомо неправильным вектором и дальше обсуждение как жеж неправельней это сколхозить.

взагалі питання було, чи можно класти голу доску безпосередньо на глину використовуючи ту саму глину як основу для підлоги. Наскільки вона (дошка) буде переконою для влагообміну основного приміщення. ЧИ є такі розрахунки? авжеж такого немає, ось і довелось запитати.

 

В 01.02.2024 в 20:04, normal сказал:

А навіщо там ламінат ви значить зрозуміли? :) А про періодичне опалення (ака дача) колись чули? Людина просто хоче переробити горище на мансарду

 

дякую за зрозуміння. приміщення не житлове, але це не зашкодить облаштувати там кальяну, тренажерну залу, або навіть встановити більярд , при тому що влітку у такому НЕУТЕПЛЕННОМУ ПРИМІЩЕННІ ВЗАГАЛІ НЕ ВСИДІТИ

Взагалі я планував там невелике виробництво, але під час робіт виробництво вмерло. отакоі от.... але все може бути....

Змінено користувачем qwedf qwedrf
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 01.02.2024 в 08:17, normal сказал:

Багато букв, а нічого не зрозуміти, звідки попер конденсат, до чого сусіди... В мене мансарда має такий самий контур утеплення, пароізоляція ставиться кругом де вата з боку приміщення, фронтони повинні теж утеплятися, всі контури паро і вати повинні замикатися

якщо ви маєте такий контур утеплення то ви повинні тоді зрозуміти, що моя частина дома 1/4, що стосуєтся утепленноі частини я відгородився, а по бокам та зверху трикутничкі залишились неутеплені та невідгородженні. ось що стосуєтся верхнього простору - ось там і скаплювався пар, та згодом, оскільки немає протягу, випадав конденсат. отже, я планую відгородити ці трикутнички та зробити вентеляційну решітку зверху на вулицю

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, qwedf qwedrf сказал:

 отже, я планую відгородити ці трикутнички та зробити вентеляційну решітку зверху на вулицю

  Не забудьте учесть, что для эффективной вентиляции необходим не только выток воздуха, но и его приток. Другими словами отверстия необходимо каак минимум два: один для притока воздуха, второе - для его выхода.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 хвилини тому, qwedf qwedrf сказав:

якщо ви маєте такий контур утеплення то ви повинні тоді зрозуміти, що моя частина дома 1/4

Якщо я не розумію питання, то проходжу мимо, не має у мене зайвого часу. Контур у мене 100% такий самий як на малюнку і маю три горища і три окремі металопластикових люки для доступу до них, на верхне через драбину, а збоків просто через стіни під скатами, але всі горища і будинок мій, контур  утеплення єдиний, а у вас потім з'явились сусіди, тепер вже ви 1/4 з сусідів, я по квартирам не радник, бо то даремна трата і вашого і мого часу, якби з утепленням і опаленням в квартирі не було проблем, то може і далі ще терпів те життя..

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

13 часов назад, tayatlas сказал:

  Не забудьте учесть, что для эффективной вентиляции необходим не только выток воздуха, но и его приток. Другими словами отверстия необходимо каак минимум два: один для притока воздуха, второе - для его выхода.

К сожалению из за "приточной" ( которая на самом деле будет вытяжная при смене ветра) показала выпавшими осадками на ветрозащиту, честно говоря не расчитал что от соседей может идти такая парня....Сейчас на скорую руку закрыл пленкой, не герметично, но эффект не заставил себя ждать. луж нет и профлист изнутри сухой как мартини), посему буду следить, конечно, но на вскидку должно хватит притока воздуха по скатам крыши. Заодно  и там будет усиленная циркуляция. черт с ним, с утеплением. Мне интересовал вопрос тот что в шапке, но боюсь никто ничего дельного подсказать не может(

прийдется наверное рискнуть и периодически контролировать

Змінено користувачем qwedf qwedrf
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...