Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Інверторний генератор MaXpeedingRods MXR2300 не заводиться.

TaurosRMK

Рекомендовані повідомлення

Є інверторний генератор MaXpeedingRods MXR2300, якому майже 2 роки. В 2022 під час блекаутів працював справно, в 2023 вимкнень було менше, але також працював коли було потрібно. Останні місяці також запускаю і все було добре, до сьогодні. Вчора працював декілька годин, сьогодні пішов запускати і щось пішло не так. Заводиться як зазвичай з одного ривка, секунд 15-20 тримаю на Choke щоб прогрівся, потім перевожу в Run і він починає глохнути. Через 5-7-10 спроб завести нічого не вийшло, генератор або зразу після перекидання на Run глохне, або декілька разів ривками втрачає оберти / перегазовує і в результаті все рівно глохне. Інколи таке було, але спасало перемикання в режим Eco зразу після перекидання в Run. Сьогодні вже і це не спасало. Хоча так постійно заводив коли на дворі холодно і все було добре. Також інколи міг заглохнути перший раз, але другий раз вже завівся і працював. Інколи в схожих ситуаціях допомагала чистка свічки і все заводилося, але сьогодні це не допомогло.

Схожа ситуація була на початку 2023, новий генератор буквально 2-2.5 місяці і почав глохнути. Тоді порекомендували прочистити карбюратор, прочистив і стало легше, заводився і не глохнув. Від того часу з ним нічого не робив, мається на увазі не ремонтував, тільки заміна оливи, чистка свічки, і все працювало. Оливу буквально на початку осені міняв, а якраз вчора на табло вибив показник 50, це типу 50 мотогодин, рекомендовано замінити оливу. Якраз планував на днях це зробити, прийшлося зробити сьогодні, коли він почав глохнути. 

В результаті замінив оливу, поставив нову свічку, знову прочистив карбюратор на скільки зміг (хоча він і так чистий), прочистив глушник, повітряний фільтр наче чистий - це все не дало результату, так більше того тепер він не стартує взагалі 😐 Тягну стартер, ніякої реакції, тільки загорається лампочка Overload на секунду і все. Лампоча здяється загорялася завжди при старті і за секунду двигун набирав оберти і працював, зараз же нічого не відбувається. 

Генератор майже завжди працює в ЕСО режимі, використовується для котла, холодильників, компютера і освітлення, типове навантаження не більше 1.5-2А. Буквально на днях забувся і увімкнув чайник, звісно спрацював захист на генераторі, він перезапустився і продовжив працювати. Наступні декілька днів знову працював нормально, а сьогодні не захотів.

Питання логічне - що робити? В чому може бути причина і які дії провести щоб її знайти? Бо я в такій техніці не розбираюся від слова зовсім, базове обслуговування зробив, а більше не знаю що може бути. А генератор потрібен.

 

image.thumb.png.efece8faf300196e1446ac4b2680b78d.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

23 хвилини тому, TaurosRMK сказав:

увімкнув чайник, звісно спрацював захист на генераторі, він перезапустився і продовжив працювати

Дивно що в інструкції пише що потрібно вручну скинути захист, а в мене він автоматично відновився. Чи можливо то через деякий час потрібно ручне скидання, коли перевантаження триває довше, а тут буквально увімкнув чайник, світло пропало, витягнув з розетки і побачив що на реле напруги пішов зворотній відлік, тобто напруга з генератора була.

Цитата

Реле захисту (змінний струм): Якщо генератор перевантажений, реле спрацьовує. Двигун продовжує працювати, але генератор не видає потужності. Відключіть пристрої від мережі та зменшіть навантаження. Натисніть на кнопку скидання, щоб відновити подачу напруги.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это без нагрузки глохнет?

Посмотрите цвет свечи, мокрая или нет, зазоры.

Воздушный фильтр

Бенз фильтр если есть, и кран подачи горючки(вдруг какой то мусор в бак попал. Не думаю что ржавчина, но может)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

26 хвилин тому, ЯД сказав:

Это без нагрузки глохнет?

Так, коли стартую, перекидаю на позначку Choke, тягну стартер, декілька секунд чекаю и переключаю на Run, тобто в робоче положення, після цього глохне зразу або оберти не стабільні і потім все рівно заглохне. Завжди давав 2-3 хвилини прогрітися, тільки тоді підключав навантаження. Але це було сьогодні коли треба було запустити генератор. Потім провів описані вище маніпуляції (заміна оливи, нова свічка, прочистив (і так чистий) карбюратор) і тепер взагалі не заводиться...

image.thumb.png.cc53a626ff0b7527a5a4f6bfe6fbbd5b.png

 

32 хвилини тому, ЯД сказав:

Посмотрите цвет свечи, мокрая или нет, зазоры.

Свічка нова, але і зі старою це саме було. Стара була суха, але чорна, чистка не помогла, тому поставив нову.

33 хвилини тому, ЯД сказав:

Бенз фильтр если есть, и кран подачи горючки(вдруг какой то мусор в бак попал. Не думаю что ржавчина, но может)

Фільтр, якщо це він, якийсь такий, знімав, але не зрозумів як його розібрати, може він взагалі не розбірний. А де кран шукати не знаю. Але після 10-15 спроб завести, вирішив подивитися чи є бензин в карбюраторі, зливається, правда небагато, але є.

image.png.7b034894944ad8eb47fa3d6898e14376.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зимой им надо постоять на "подсосе" (choke), не только стартонуть. Нагреется - обороты пойдут вверх и тогда его закрыть (run). И тогда нагрузка.

Если уже гарячий - по подсос сразу закрыт, иначе можно залить свечу. И тогда ждать

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

53 хвилини тому, ЯД сказав:

Зимой им надо постоять на "подсосе" (choke), не только стартонуть. Нагреется - обороты пойдут вверх и тогда его закрыть (run). И тогда нагрузка.

Если уже гарячий - по подсос сразу закрыт, иначе можно залить свечу. И тогда ждать

Так і робив, але щось пішло не так. Але тримав буквально 15-20 сек і все було ок. Але це вже в минулому, зараз зовсім не стартує 😁

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

Так і робив, але щось пішло не так. Але тримав буквально 15-20 сек і все було ок. Але це вже в минулому, зараз зовсім не стартує 😁

Ну тогда стандартные вопросы по "двиг не стартует")

После тырканей запах бенза есть?

"Хватает" ли хоть чуть (типа хоть 1 такт с сгоранием топлива"

Искра.. есть нет.

Фильтр воздушный - чистый?

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, TaurosRMK сказав:

Фільтр, якщо це він, якийсь такий, знімав, але не зрозумів як його розібрати, може він взагалі не розбірний

Да, это одноразовые.

Кран подачи топлива где то между баком и карбом. Хотя  в этом может и не быть.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

37 хвилин тому, ЯД сказав:

После тырканей запах бенза есть?

А де нюхати? )) Ну поки я з ним возився, там все бензином смерділо, тому без поняття. І диркання взагалі нема. В нормальному режимі після того як потягнув стартер, секунда на якусь діагностику чи щось таке і тоді двигун стартує. Зараз тільки ось ця секунда, чути що там щось клацає чи щось таке і все, двигун не реагує. Підсос відкритий, чи в робочому положенні, чи закритий - поведінка однакова.

41 хвилину тому, ЯД сказав:

Искра.. есть нет.

Це не знаю, треба переверити, а як це зробити треба знати ))

42 хвилини тому, ЯД сказав:

Фильтр воздушный - чистый?

Здається так, ну мусору/пилу там точно нема. Пробував один раз без фільтру завести - ноль емоцій.

37 хвилин тому, ЯД сказав:

Кран подачи топлива где то между баком и карбом. Хотя  в этом может и не быть

Знати б що він з себе представляє. Хоча те що знаходиться в гуглі, виглядає ось так і це якраз в перемикачі Off / Run / Choke. Тобто цей перемикач і тросик карбюратора тягне (підсос) і відкриває кран.

image.png.ebcb463c1aa64aa1eb29da367a47f2c1.png

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я не міг запустити малий генератор, останній раз безуспішно пробував запускати у 2014 році, бенз у баці перетворився на якийсь багно-гель.

А чого поліз? Навіщось прикупив балончик «стартеру» і шукав куди його спробувати? ))
Викрутив свічку і пшикнув туди стартову суміш з балончика, рукою закрутив, смикнув шворку, а він майже одразу й «диркнув». image.gif.7930618c0b134aa4c3dd3d0bc7a3c899.gif

Ого! Одразу швиденько почистив бак, карбюратор, линув трохи бензу, навіть без оливи і диво, він запрацював!!!

спробуйте і ви

Доречі, свій інверторний КіС тому і продав, з самого початку мене «парив» запуск отаким регулятором

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, TaurosRMK сказав:

Знати б що він з себе представляє. Хоча те що знаходиться в гуглі, виглядає ось так і це якраз в перемикачі Off / Run / Choke. Тобто цей перемикач і тросик карбюратора тягне (підсос) і відкриває кран.

Да, как на картинке, но это не подсос. Это перекрытие подачи топлива. Обычно для долгого простоя. Как запорная арматура для воды)

2 години тому, TaurosRMK сказав:

де нюхати?

Выхлоп. 

Суть в чем - если после дырканья воняет бензом - значит топливо подается и надо смотреть на свечи (то есть карб не причина, как и перекрытие топлива либо его отсутствие)

2 години тому, TaurosRMK сказав:

знаю, треба переверити, а як це зробити треба знати

Выкручиваете свечу, на нее колпак, где то ее на корпус (без краски) и при дыркании щелкает искра. Посмотрите в тырнете. Это по "гаражному"). 

 

В целом, если даже не хватает и не пытается - обычно или нет топлива (по подается) или нет искры (тогда воняет бензом)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 годин тому, ЯД сказав:

В целом, если даже не хватает и не пытается - обычно или нет топлива (по подается) или нет искры (тогда воняет бензом)

Свічка іскру дає, бензин в карбюраторі є, при спробах завести з вихлопної наче чути бензин. Але все одно не заводиться... 🤔 Фігня якась. 

Купив промивку для карбюратора, промив його, нічого не змінилося. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

56 хвилин тому, msgarry сказав:

Датчик рівня мастила там є? Можливо десь щось не контачить? Тоді не заведеться. 

Здається є, принаймні лампочка про низький рівень оливи є, значить є і датчик. 

Але коли знімав корбюратор, дроти не чіпав, вони не мішають. 

Не розумію що пішло не так, спочатку він глохнув, хоча до цього працював нормально, а після чистки карбюратора, заміни свічки і оливи, перестав заводитися зовсім.

В 2022 була схожа ситуація, глохнув, але прочистив карбюратор і перестав глохнути. Зараз перестав заводитися 😁

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Що ж, методом тику якось завелося, але не з першого разу. Причина мені не відома, може хтось знає краще що це могло бути.

Патрубок від карбюратора вставляється в блок з фільтром (губка), заводили при знятому фільтрі але закритому пальцями патрубку. Заводився, відкривали отвір і глохнув. Якщо перекрити тільки половину отвору то працював стабільно. В рузультаті попрацював трохи і потім поставив фільтр назад, то вже заводився нормально і не глохнув. Патрубок зняв і вставив заново, чи там десь гума загнулася чи не повністю сів в отвір, не знаю що було. Зібрав, запустив, працює, подивлюся чи завтра запуститься.

image.thumb.png.d5c5b4180d49d2a310eb6cf42a750bdf.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

57 хвилин тому, TaurosRMK сказав:

Що ж, методом тику якось завелося, але не з першого разу. Причина мені не відома, може хтось знає краще що це могло бути.

Патрубок від карбюратора вставляється в блок з фільтром (губка), заводили при знятому фільтрі але закритому пальцями патрубку. Заводився, відкривали отвір і глохнув. Якщо перекрити тільки половину отвору то працював стабільно. В рузультаті попрацював трохи і потім поставив фільтр назад, то вже заводився нормально і не глохнув. Патрубок зняв і вставив заново, чи там десь гума загнулася чи не повністю сів в отвір, не знаю що було. Зібрав, запустив, працює, подивлюся чи завтра запуститься.

image.thumb.png.d5c5b4180d49d2a310eb6cf42a750bdf.png

Отрегулируйте уровень иглы/заслонки карба. Похоже при чистке сбили. И при старее на холодную слишком бедная смесь, даже с подсосом.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, ЯД сказав:

Отрегулируйте уровень иглы/заслонки карба

Знав би я ці всі тонкості ))

Знайшов відео такого самого генератора. Ось тут голка, якщо це про неї мова, вона до поплавка чіпляється, вставляєтсья в отвір і поплавок нею рухає, там нема що регулювати. Заслонки є дві, зі сторони патрубка яка тросиком тягнеться в положення закрито/відкрито (Choke/Run), коли заводиш генератор, то вона закрита. Тут я тільки тросик знімав, але прикрутив на те місце де і був, там видно слід від гвинта. Інша з протилежної сторони карбюратора, керуєтсья моторчиком, її я не чіпав взагалі.

Що там регулювати не знаю, масимум що можна зробити, це трохи натягнути тросик, більше там регулювань немає 😐

Прихований текст

image.png.c763b43844e99f99aacd0e39b6c47a90.png

image.png.073bc8d5280ae3edf3e9d0bd66e0965d.png

image.thumb.png.b8ac3779aef44ed44e779454d7ca8fed.png

Хоча є ось тут гвинт, я так зрозумів то регулювання холостого ходу, але його не чіпав, хіба що сам попустився.

Прихований текст

image.png.0f3c44eddb4311c11ba13a64ed3287e6.png

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

33 хвилини тому, TaurosRMK сказав:

зрозумів то регулювання холостого ходу

Да, это холостой ход (ХХ)

Обычно в карбах такого плана (они на мопедах почти такие же) есть ещё винт качества смеси. Обычно он иде до главного жиклера. Но если никогда не делали - то наверное лучше и не надо. А то можно целый день просидеть крутить и в итоге сделать хуже))

То что снизу на поплавке - это клапан, закрывает подачу бенза из бака в камеру карба. Его не трогать)

В любом случае вы теперь знаете что у вас и как действовать-  Если на холодную плохо заводится в холодную погоду - прикрыть воздух/увеличить топливо. Особенно если на прогретом держит обороты стабильно

 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 часов назад, ЯД сказал:

Обычно в карбах такого плана (они на мопедах почти такие же) есть ещё винт качества смеси.

как понять где какой ? :) есть стандартьі типа правьій -хх левьій - качество ? или ток крутить/смотреть ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 07.12.2024 в 00:04, Фрай сказал:

А чого поліз? Навіщось прикупив балончик «стартеру» і шукав куди його спробувати? ))
Викрутив свічку і пшикнув туди стартову суміш з балончика, рукою закрутив, смикнув шворку, а він майже одразу й «диркнув». image.gif.7930618c0b134aa4c3dd3d0bc7a3c899.gif

зазвичай після такого доводиться збирати запчастини по подвірʼю і їхати в травмпункт )

наступного разу пшикайте на фільт повітряний,

Змінено користувачем vinnie
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...