Татьяна 1973 Опубліковано: 18 лютого 2022 Поділитись Опубліковано: 18 лютого 2022 (змінено) Роз’яснення не офіційне, але хоч якесь)): Як правильно розуміти статуси документів, які відображаються на публічному порталі ЄДЕССБ? Періодично можна побачити нерозуміння з боку користувачів щодо статусів документів, які вони переглядають у Реєстрах, тож ми вирішили підготувати текст із поясненнями щодо кожного з них. Перш за все, варто розуміти, що існує два типи статусів: «статус реєстрації» та «статус документа». Статус реєстрації відображає, на якому етапі перебуває документ у системі документообігу. Основний статус у цій групі «Зареєстровано (Внесено реєстратором)». Це означає, що співробітник профільного органу завершив опрацювання документа та підписав його в Е-системі своїм ключем. Інші можливі варіанти статусів реєстрації: «Корекція» – з’являється, якщо в уже зареєстрований документ вносяться зміни (або за заявою замовника, або якщо виявили технічну помилку). «Очікує розгляду» – показує, що документ надійшов в ЄДЕССБ, але орган будівельного контролю ще не почав із ним працювати. «Очікує підписання» – висвічується у випадках, коли рішення щодо реєстрації документа в системі вже було ухвалене, але ще не затверджене підписом відповідальної особи. «Зареєстровано (внесено замовником») – стосується рідкісних випадків, коли інформація про старі документи вноситься у систему підрядником і працівники будівельного контролю ще не перевірили, чи відповідає вона дійсності. Друга група статусів – це статуси документа. Тут відображається результат розгляду документів органами будівельного контролю. Саме за цими статусами потрібно відстежувати, чи має право замовник здійснювати будівництво. Основний статус тут – «Діючий». Це показує, що документ є чинним і дає право виконувати ті види роботи, яких він стосується. Інші можливі статуси документа: «Повернуто на доопрацювання» – стосується об'єктів із класом наслідків СС1 (це переважно невелике будівництво: приватні житлові будинки, кафе, сільськогосподарські споруди тощо). Якщо є проблеми із заявкою, замість відмови її повертають на доопрацювання замовнику, щоб він міг виправити в ній проблемні місця і подати повторно. «Скасований» – чинність документа була анульована або за рішенням суду, або за заявою замовника. «Зупинений» – відображається, якщо замовник подав заяву на отримання послуги, а потім звернувся до органу контролю з вимогою зупинити процес розгляду цієї заяви. Наприклад, зрозумів що подав неповні дані. Щоб не отримувати відмову, замовник може звернутись із запитом зупинити процес розгляду документа. «Очікує розгляду» – документ надійшов у систему, але орган контролю ще не почав із ним працювати. «Повернуто без розгляду» – висвічується у випадках, якщо замовник подав заяву не в той орган, який відповідальний за її розгляд (наприклад, подав у ДІАМ, а мав подати у місцевий орган будівельного контролю), або заявник звернувся із запитом не розглядати раніше подані документи (наприклад, зрозумів, що там суттєві помилки). «Відмовлено у внесенні відомостей у систему» – стосується тих випадків, коли замовник подав заяву на внесення змін до документа, виданого до 2011 р., та отримав відмову у внесенні змін. У такому разі відомості про документ, у який вносяться зміни, не можуть бути внесені до системи. «Відмовлено» – стосується заяв на отримання послуг для об'єктів із високими класами наслідків (СС2/СС3) (багатоповерхівки, великі промислові та комерційні об'єкти). https://www.facebook.com/econstructionua/posts/304040001791121 Змінено 18 лютого 2022 користувачем Татьяна 1973 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз