Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Откосы. Как (из чего) сделать (нарастить) откосы?

DimitriyD

Рекомендовані повідомлення

яка на сьогодні актуальна схема зовнішніх відкосів ?

 

вікна в ГБ без четверті. Втоплені від стіни на 10 см

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

яка на сьогодні актуальна схема зовнішніх відкосів

Я ничего лучшего не придумала для своих окон в пенобетонной стене без наружной четверти.

Эту теплую четверть построили из пенопласта + СТ-85

IMG_4730.thumb.JPG.f41165e340088f73bd1c29743e6d798f.JPG

1203686018_IMG_6586-.JPG.4f361a0d5f27d0581baf47c008c0656b.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не видно на фото, но должен заметить, что в таком случае нужно оставлять небольшой зазор между окном и пенопластом. Особенно это важно в случае откосов из ЭППС.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Обычный пенопласт закреплён на зонтики и ляпухи СТ-85 - на пенобетон откосов и к брусу перемычки.

небольшой зазор между окном и пенопластом
Для чего?

Толщина пенопласта - 30мм. Из них 15-20мм перекрывают зазор между окном и пенобетоном, и только 10-15 мм надвинуты на край окна

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підпишусь постою послухаю.

До речі якщо для відкосів всередині приміщення замість ЕСП використати фасадну мінвату? Чи вона всередині приміщення може вологи натягнути?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

якщо для відкосів всередині приміщення замість ЕСП використати фасадну мінвату?

Есть универсальный принцип: изнутри наружу паропроницаемость материалов должна возрастать.

У меня стена изнутри - мергельная ( известняк, подобный плотному ракушняку), а снаружи - легкий гаражный пенобетон.

Соответственно, откосы снаружи - более паропроницаемый пенопласт, а внутри планирую пароНЕпроницаемый ЭППС.

Минвату изнутри - я бы не рискнула.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Совершенно верно - изнутри плотнее, чем снаружи. Только пенопласт то ведь снаружи получается, а паропроницаемость у него в разы хуже, чем у пенобетона. Влага из зоны монтажного шва плохо будет выводиться, если не оставить зазор.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

паропроницаемость у него в разы хуже, чем у пенобетона. Влага из зоны монтажного шва плохо будет выводиться

Это не имеет значения, поскольку монтажный шов бОльшей площадью соприкасается с пенобетоном, чем с пенопластом, влага уйдет туда.

К тому же основная стена внутри мергельная, намного плотнее, чем пенобетон, плюс внутренний откос из ЭППС - большую часть влаги не пропустят в пенобетон (надеюсь), а та влага, что пройдет сквозь плотную часть стены - испарится сквозь пенобетон.

IMG_4734.thumb.JPG.b8428254a997d8def08fabb1b53b7c83.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не совсем так, толщина паропроницаемого слоя также имеет значение, да и движение пара определяется температурой слоя, а окно в холодное время года всегда практически холоднее стены - не выходить из шва он будет, а совсем наоборот.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

для себе зрозумів, що зовнішні 3 см ЕППС Г3 (негорючий) на клей по ньому сітка і шпатлівка. А от примикання до профілю і захист від вологи в середину через піну. Типу кутника з паробарєром. Як це виконати ?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

для себе зрозумів, що зовнішні 3 см ЕППС Г3 (негорючий) на клей по ньому сітка і шпатлівка. А от примикання до профілю і захист від вологи в середину через піну. Типу кутника з паробарєром. Як це виконати ?

 

См. пост #29 данной темы.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...
  • 3 тижні потому...

прошу допомогти

 

стіна з ГБ 400 мм вікно вставлене 10 см від краю зовнішнього краю. Самі відкоси не рівні, тобто торці блоків не вирівнені. Монтажні шви 1-2 см.

Як правильно поступити:

 

1) стесати відкос (вирівняти),приклеїти гідроізоляційну стрічку на шов (яку ?), поклеїти на тонкий шар СТ83 1 см ЕППС (тобто тільки закрити запінений шов), по ЕППС стягнути СТ 85, приколїти привіконний профіль з сіткою то рами та на ЕППС, по верху пінопласту знову потягнути СТ 85

 

2) нічого не стесувати,приклеїти ЕППС на монтажну піну (з торця піна має товщину різниці нерівностей 5-7 мм), далі все як в варіанті 1.

 

3) нічого не стесувати, приклеїти ЕППС на СТ 83, далі все як в варіанті 1.

 

 

P.S. Чи потрібно закривати запінений шов вікна гідро (паро) ізоляційною стрічкою

 

 

Дякую

Змінено користувачем We$t
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ІМХО можна обійтися без стесування, якщо на піну, то це має бути піна-клей, ЕППС сам по собі є паронепроникливим, тому потрібно залишити шпаринку біля самого вікна для виходу вологи з зони монтажного шва.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

просто в мене "майстри" зробили з звичайною монтажною піною три вікна вже :) Поки до мене не дійшло що щось тут не так. Тепер як поступити ? Переробити дешевше СТ 83 чи піною для ЕППС ,
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З вулиці шов має бути паропроникливим.

І з чого його зробити?

Я розумію що такій штуці як Стиз А відмовити?

Що скажете відносно теплих відкосів з вермикуліту? Їх рекомендують штукатури.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щось не можу знайти показники паропроникливості вермикуліту. Взагалі (з точки зору будівельної фізики) матеріал може бути любий, за умови, що всередині буде щільніше, ніж зовні. Існують аналоги Стізу, просто вони не так розрекламовані.

 

Я не можу дати єдиній рецепт для всіх випадків, лише наголошую, що для правильного відводу вологи всередині має бути щільніше, ніж зовні.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щось не можу знайти показники паропроникливості вермикуліту. Взагалі (з точки зору будівельної фізики) матеріал може бути любий, за умови, що всередині буде щільніше, ніж зовні. Існують аналоги Стізу, просто вони не так розрекламовані.

 

Я не можу дати єдиній рецепт для всіх випадків, лише наголошую, що для правильного відводу вологи всередині має бути щільніше, ніж зовні.

Ви не зрозуміли. Я в одному запитанні змішав два. :)

1 чи можна з вулиці обробити стізом. Чи може є щось краще? Стіна керамблок типу 2нф, вікна в рівень з стіною. Зверху буде ППС 10-15 см з заходом на раму.

2 як ставитесь до того щоб всередині обробити вермикулітовою штукатуркою? Чи може ЕППС втулити і не мучитись?

Зберегти

 

Добавлено через 4 минуты

Відносно вермикуліту. В мене закрались сумніви.

athunder.livejournal.com/238522.html

Теплая штукатурка с вермикулитом - это отличное решение для утепления. Вермикулит - это вспученная слюда. Вермикулит является экологически чистым и огнестойким утеплителем, который к тому же хорошо выводит влагу. Помимо засыпки вермикулита и использования матов из вермикулита для теплоизоляции, данный материал применяется и в теплой штукатурке.
Виходить що він має хорошу паропроникність.

www.thermoum.ru/info/25-permit-vermikulit.html

Так же как и Перлит Вермикулит имеет очень высокую степень водопоглощения. Вспученный Вермикулит способен впитать жидкости до 400 - 530% собственного веса.

 

Зберегти

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стіз - не найкращий, він найширше розрекламований, є акрилові герметики і в інших виробників. Не можу тут когось рекламувати, бо не використовував особисто.

По внутрішнім відкосам я за стару добру штукатурку:). До того ж зайва теплоізоляція на внутрішній стіні, на мою думку, може тільки зашкодити.

 

Добавлено через 5 минут

Хоч чесно пищуть:

Их недостатки:

 

Прежде всего это высокое водопоглощение , т.е. штукатурные смеси на основе этих материалов требуют дополнительной защиты от воды.

Эти смеси не являются санирующими (т.е. не осушают и не восстанавливают стену на которую наносятся, более того учитывая что сами хорошо впитывают влагу эта избыточная влага так или иначе будет проникать в стену.

Наконец, даже лучшие смеси на основе этих материалов обладают несколько худшими теплоизоляционными свойствами ( 0,09 -0,11 Вт/мК), более того учитывая сильный разброс по параметрам (λ = 0,043-0,093 Вт/мК ) то теплоизоляционные свойства смеси даже внутри одной партии могут существенно отличаться по параметрам.

 

Навіть не знаю... як кажуть: є плюси, а є і мінуси.:unknown:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стіз - не найкращий, він найширше розрекламований, є акрилові герметики і в інших виробників. Не можу тут когось рекламувати, бо не використовував особисто.

По внутрішнім відкосам я за стару добру штукатурку:). До того ж зайва теплоізоляція на внутрішній стіні, на мою думку, може тільки зашкодити.

 

Добавлено через 5 минут

Хоч чесно пищуть:

 

 

Навіть не знаю... як кажуть: є плюси, а є і мінуси.:unknown:

Тобто зсередини проста вапняно піщана штукатурка з заходом на раму. А ззовні акриловий герметик? Виробника упускаємо. Головне щоб паропроникний. Я вірно зрозумів методу?

Зберегти

Зберегти

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 11 місяців потому...
Є металопластикові двері. При закриванні сильно вібрує рама - гуляє в діпазоні 1-3мм. Якщо зроблю звичайний відкос, то як мінімум потріскає, або взагалі відлетить. В голову приходить лише те щоб зробити дерев'яні відкоси і налічники, які прикрутити до стіни. Можливо є інші варіанти?

20170614_190336.thumb.jpg.8b377c285ee82a0cd245f0832e790d37.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...