Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Я хочу счастливый брак! А Вы?

immigrant

Рекомендовані повідомлення

при чем тут битье пряниками ?

 

если ребенка только хвалить , не наказывать его - то он и вырастет мазунчиком, мягкотелым, нежным и ранимым, бо не знает вкус звездюлины , так яснее ?

 

:pozor::pozor::pozor::pozor::pozor:

 

ювенальників на вас нема

 

:pozor::pozor::pozor::pozor::pozor:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

при чому пряник твердий і їм б'ють ? :pozor::pozor::pozor:

 

потім ще дивуємося , звідки в сім'ях , де хлопця виховував батько , з'вляються бабораби ? :pozor::pozor::pozor:

Батько - злий поліцейський, а мати - добрий.

Все, як прописано у методичках Макаренка по роботі з малолітніми злодіями.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ювенальників на вас нема

Вы тут кричите, что бабы портят

мальчиков своим бабским воспитанием.

 

либо трусы снимите, либо крестик наденьте, определитесь уже наконец, как правильно

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вы тут кричите, что бабы портят

мальчиков своим бабским воспитанием.

 

либо трусы снимите, либо крестик наденьте, определитесь уже наконец, как правильно

 

Ты научи , любви , Арбат .

А дальше - дальше наше дело .

 

 

Пайдея, Пайдейя (грец. παιδεία - виховання дітей) — процес підготовки громадян в античному полісі, формування зрілого чоловіка з нетямущої дитини.

 

Виховання в античній культурі займало центральне місце. Саме воно, на думку античних мислителів, відрізняло людину від тварини, елліна від варвара, вільного від рабів, філософа від черні. Виховання було пов'язане з політичною діяльністю, з формуванням суспільних рис, воно мало настільки універсальні функції, що випереджало сучасну ідею культури у виховному її розумінні.

 

Термін пайдея має дві інтерпретації.

 

 

1. Це безпосереднє виховання, навчання дітей. У ширшому значенні: освіченість, освіта, культура. У цьому терміні виражена не тільки ідея зв'язку освіти з вихованням, але й ідея глибокого контакту виховання та навчання, набуття стійких навичок. Усе це максимально досягається в мистецтві («техне»). Цей зв'язок стає найбільш відчутним тоді, коли йдеться про політичне мистецтво - навичку, необхідну кожному повноправному громадянинові поліса. Саме «ремісничий» бік грецької пайдеї свідчить про інтелектуалізм античної культури й рівень освіченості.

 

Людина, що опанувала певні навички, вважається «знавцем». Знання стає критерієм оцінювання поведінки (Ахілл, «як лев, про лють лише мислить», а страшний циклоп Поліфем «ніякого не відав закону»).

 

2. Термін відкриває перед сучасною людиною естетичні основи античності, де освіта й культура завжди предметні, безпосередньо речовинні, «тілесні» (А.Ф. Лосєв).

 

Греки створили унікальну систему освіти, у якій формувався не професіонал у певній сфері, а людина як особистість з визначеними ціннісними орієнтаціями. Безсумнівно, у цій спрямованості на людину й полягає гуманістичне значення античного розуміння культури, основа якого - людина як ідеал, ланка культурного процесу.

 

Величезне значення для античної культури мало те, що знання в Греції, на відміну від Єгипту, не було сакральним (яке передається тільки посвяченим). Звідси - доступність освіти для всіх вільних громадян поліса.

 

Основні цінності грецької пайдеї в цілому виходять за межі власне педагогічної сфери й формуються як норми та зразки в контексті культури. Вихідним є аристократичний тип культури, що базується на глибоких генеалогічних традиціях (часто герої Гомера ведуть свій рід від богів). Але зі знатністю походження пов'язується зазвичай краса, фізична досконалість і навіть фізична перевага над іншими, аристократичні чесноти: уміння захистити в бою свою честь, вирізнятися з-поміж інших і досягти слави («слави до небес»). Чесноти успадковуються, але для цього вони повинні бути захищені в бою - єдиній школі життя, доступній гомерівським аристократам.

 

У полісі військові чесноти доповнюються цивільними, однак шлях до них пролягає через багаторічну освіту в школі. Мета такої освітньої роботи була одна - усвідомлення учнем себе повноправним членом суспільства. Школа передбачала навчання читати й писати, знайомила з грецькою літературою. Викладалася також музика, адже багато віршів декламувалося під музику.

 

В античній Греції пайдевтична освіта починалася з дванадцяти років. Із цього віку хлопчики відвідували палестру, де займалися гімнастикою. У гімназіях музичне й гімнастичне мистецтва поєднувалися, часто проводилися змагання молоді, причому в присутності глядачів - вільних громадян, а під час обговорення державних справ слухачами й глядачами, у свою чергу, ставала молодь.

 

Власне, метою освіти була підготовка свідомих особистостей громадян. Проблема грецької освіти полягала в тому, що підготовка громадян не передбачала професійну освіту: в разі необхідності всі чоловіки міста ставали і воїнами, і політиками.

 

Отже, мета античного виховання й культури - розвинути в людині здатність до розумних суджень і естетичне відчуття міри та справедливості в справах цивільних і приватних.

 

Пайдея визначається як основний зміст античної культури. Однак цей освітній процес не зводився до опанування сумою норм і вимог, він був підготовкою до громадського життя відповідно до досить широкого набору норм і вимог, які розцінювалися греками як їх «мудрі винаходи» - номоі (закони).

 

У цьому й полягав певний сенс культури: розвинути в людині здатність до інтелектуальної діяльності й естетичне начало - почуття прекрасного. Це дозволяло потім знайти відчуття міри й справедливості в цивільних і приватних справах. При цьому антична людина не втрачала своєї єдності з природою. Природа була головною невід'ємною частиною космосу, до якого належали також боги і люди. Почуття причетності до природи часто переростало в «милування космосом», а пряме зіткнення з нею - у світоглядні засади.

 

Незалежна, самодостатня антична людина пишалася своєю силою, розумом і здатністю жити «природно» і «по встановленому». Споглядаючи природний порядок, вона розбудовувала суб'єктивний логос у єдності з об'єктивним, тренувала свій розум. У суді, на народних зборах стародавній грек почував себе онтологічно в безпеці, оскільки поліс гарантував йому свободу, соціальну захищеність і реалізацію його честолюбних прагнень. Гарантом стабільності й порядку були навіть не закони, а сам природний порядок, що вкоренився у свідомості, про раціональний, вічний, життєвий, а отже, про «божественний» порядок речей. Єдність людини з природою зводилась у складнодосяжну, але не трансцендентну субстанцію, а «природне» життя перетворювалося на етичний ідеал освіти й культури.

 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

И это и есть та самая травма, которая идет из детства:)

 

не гоните, умеренный витамин Ре ( ремень ) еще никому не повредил( заслуженный естественно) .

 

а вот излишнее лелеянье и зацемывание - только во вред

 

Добавлено через 3 минуты

Пайдея, Пайдейя

 

А еще недавно Вы восхваляли спартанское воспитание.

Спартанских детей подвергали разным испытаниям с младенчества. Колыбельки, в которых спали младенцы, были грубыми и жёсткими. При этом, детей запрещалось воспитывать родителям на своё усмотрение, так как целью воспитания было одинаковое приучение всех к дисциплине, развитие силы и выносливости. Дети, таким образом, находились как бы в собственности государства. Их воспитывали кормилицы, которые стремились взрастить в детях привычку к дисциплине, умеренность в питании. Основной целью воспитания до 7 лет было обеспечить наилучшее физическое развитие организма, подготовить ребёнка к дальнейшим испытаниям.

https://ru.wikipedia.org/wiki/Спартанское_воспитание#:~:text=Агогэ́%20(др.-греч.%20ἀγωγή%20—%20«увод»%2C,полноправных%20граждан%2C%20не%20исключая%20царских

 

а тут хоп- вот тебе поворот, папка уже и ремня ребенку не может дать, если ребенок заслужил...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

А еще недавно Вы восхваляли спартанское воспитание.

Спартанских детей подвергали разным испытаниям с младенчества. .

 

по-перше - випробуванням( контрольованим та дозованим ), але - не тортурам :unknown:

 

по-друге - я ніколи не ідеалізівав спартанське виховання :unknown:

 

Навіть - навпаки - я дуже критично оцінював и і оцінюю спартанське виховання .

 

Хіба що випробування , які дає спорт , для хлопця вважаю дуже підбадьорюючим , мотивуючим фактором для розвитку .

Змінено користувачем Бездомный
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это вы гОните.

 

Ребенок писал грамотный связный текст, я там не все скрины выложил, только один, а потом ему мама сказала, что он никому не нужен и он изгой. После чего тот наложил на себя руки.

Что в принципе логично, красавчик. Как сказала мама - так и сделал.

 

А вы говорите, о, так надо было с ним не разговарить маме, а чтобы папа откиздил.

Информация передается не только словами, но и ремнем или тапком.

Не важен метод, сама суть в том, что заложено было в информации.

 

ребенок украл деньги у мамы.

Вот меня бы за это не то что такое сказали, а еще бы и ремня дали.

я был так воспитан, что не тырил у родителей деньги.

проблема там в неверном воспитании ребенка изначально , а не в том, что однажды сказала ему мама в порыве злости, на нервах.

неверное воспитание сформировало личность с неустойчивой психикой , что и привело к суициду

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

однажды сказала ему мама в порыве злости, на нервах.

неверное воспитание сформировало личность с неустойчивой психикой

Скорее всего она ему это сказала не однажды.

И каждый раз в порыве злости, на нервах.

Потому что сама - личность с неустойчивой психикой.

 

Выводы будут выглядеть неполиткорректно, так что дальше сами.

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

це частина методики з виховання з сиріт злодіїв.

 

рабів , саме рабів - homo soveticus

 

 

Homo Sovieticus (псевдо-lat. — «гомо совєтікус») — саркастичний і критичний термін, що вживається до середньостатистичної людини, яка народилася в Радянському Союзі або в одній з країн Східного блоку[1] і котра сприймає навколишній світ, використовуючи виключно систему міфів Радянського Союзу.

 

В українському сленгу 21 сторіччя вживається схожий термін — совок, який має те ж саме значення, що й гомо совєтікус,[2] але на відміну від останнього більше вживається в розмовній українській мові аніж в науковій літературі.[3] Подібне, але ще більш саркастичне значення має слово «вата», яке набуло поширення в 2013-14 роках як символ агресивного антизахідного, проросійського обивателя[4].

 

Тоталітарне суспільство Радянського Союзу підштовхувало або й силоміць перетворювала всіх громадян СРСР на одноманітну масу, так звану «радянську людину», або саркастично «гомо совєтікус». Цьому посприяли знищення людей які сповідували розвиток індивідуальних культур, мов та звичаїв країн-членів СРСР через Голодомор,[6] масові переселення народів СРСР, етапування та розстріли інтелігенції у різних таборах Союзу, зокрема у ГУЛАГу.[7]

 

 

 

В школі , в черговій "дискусії" з вагінопедомразотою , як вирішальний - залізобетонний

аргумент вони навели , що з колоній Макаренки майже ніхто не потрапив до пенітенціарної системи знов ( з їх слів - рекорд книги імені пивоварні Гінеса ) .

 

На що отримали у відповідь - те , що в головах дітей був збудований концтабор , з якого вони так ніколи і не вийшли , то не досягнення , то - злочин .

Змінено користувачем Бездомный
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ребенок украл деньги у мамы.

Вот меня бы за это не то что такое сказали, а еще бы и ремня дали.

я был так воспитан, что не тырил у родителей деньги.

проблема там в неверном воспитании ребенка изначально

таки согласен. главное в наказании - справедливость и наличие причинно-следственной связи, а не бить ребенка потому что ты дура и тебя очередной мужик поматросил и бросил.

 

а насчет украсть денег - через это многие проходили и наверное единственный выход - дети должны знать что такое деньги, видеть откуда они берутся и понимать что они общие для семьи (не работает в "семьях", где у всех свои доходы-расходы). и они также участвуют в решении куда и сколько потратить.

 

но это концепция семьи как чего-то общего и объединяющего, противостоящего всему остальному миру. в такой семье жена помогает закапывать пешехода, сбитого мужем, а дети не сливают папу органам как Павлик Морозов...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Скорее всего она ему это сказала не однажды.

И каждый раз в порыве злости, на нервах.

Потому что сама - личность с неустойчивой психикой.

 

Выводы будут выглядеть неполиткорректно, так что дальше сами.

 

Вы рисуете картину бедного несчастного мальчика , которого годами чмырила и оскорбляла мама ни за что и довела его до суицида, а он был такой весь святой,

 

но на самом деле он оказался вором, неправда ли ?

 

Воспитание детей- штука не легкая, не применяешь методы физического воздействия, только цемаешь - так потом чуть крикнешь на такого ребенка- так он сразу плачет, ну нежный он, привык что только за шерстью его гладят.

 

Если применять методы умеренного физ воздействия - то мальчик будет более мужественным , более послушным, контролированным, адекватным, вменяемым.

 

если с физ воздействием перегибать палку- то ребенок уже растет неуправляемым, привыкши получать постоянно звиздюлину он уже не воспринимает слова

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а он был такой весь святой,

есть такая фишка сейчас. они ж умные - начитаются интернетов, где им рассказывают что им все должны. не каждый родитель готов обсудить со своим ребенком эти вопросы. часто они живут в своем вымышленном мире абсолютных прав без обязанностей. а если еще есть "друг", которого на руках носят, то сравнение не в пользу своих родителей, которые спрашивают, а что он сделал для того, чтобы получить новый телефон например. и что за плохие оценки ему положен ремень, а не ништяки и по голове погладить.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ребят, а кто не хочет нормальный брак для себя? Только бытовуха обычно съедает все что может быть(
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

 

но на самом деле он оказался вором, неправда ли ?

 

 

стоп - спартанці спонукали красти в ілотів та вбивати ілотів:unknown:

 

то було одне з педагогічних випробуваннь спартанської школи виховання .

 

Криптия (др.-греч. κρυπτείᾱ) — карательное мероприятие (избиение), периодически организовывавшееся спартанским рабовладельческим государством (Древняя Греция) для устрашения илотов. Такие облавы на илотов служили также воспитанию самих молодых спартиатов. Вот как Плутарх описывает криптии[1]:

 

« Вот как происходили криптии. Время от времени власти отправляли бродить по окрестностям молодых людей, считавшихся наиболее сообразительными, снабдив их только короткими мечами и самым необходимым запасом продовольствия. Днём они отдыхали, прячась по укромным уголкам, а ночью, покинув свои убежища, умерщвляли всех илотов, каких захватывали на дорогах. Нередко они обходили и поля, убивая самых крепких и сильных илотов.

 

Добавлено через 7 минут

есть такая фишка сейчас. они ж умные - начитаются интернетов, где им рассказывают что им все должны. не каждый родитель готов обсудить со своим ребенком эти вопросы. часто они живут в своем вымышленном мире абсолютных прав без обязанностей. а если еще есть "друг", которого на руках носят, то сравнение не в пользу своих родителей, которые спрашивают, а что он сделал для того, чтобы получить новый телефон например. и что за плохие оценки ему положен ремень, а не ништяки и по голове погладить.

 

:pozor::pozor::pozor::pozor:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

есть такая фишка сейчас. они ж умные - начитаются интернетов, где им рассказывают что им все должны. не каждый родитель готов обсудить со своим ребенком эти вопросы. часто они живут в своем вымышленном мире абсолютных прав без обязанностей. а если еще есть "друг", которого на руках носят, то сравнение не в пользу своих родителей, которые спрашивают, а что он сделал для того, чтобы получить новый телефон например. и что за плохие оценки ему положен ремень, а не ништяки и по голове погладить.

 

Бити дитину за оцінки вагінопедомразі ? Ви хворий ? Оцінки - то лишень засіб маніпуляції вагінопедмразотою батьками - оцінки ніяк не корелюють зі старанністю дитини , можливо , в вагінопедомразі просто овуляція .:pozor::pozor::pozor::pozor:

 

 

одного разу падло - вагінопедомразь прямо в лоба отримала запитання - а чому це ви мене провокуєте , щоб я побив хлопця ?

 

Воно одразу позадкувало - как вы могли такое подумать? , хоч оцінки погані ставити продовжувало .

Вагінопедомразі - то надзирачі в державному дитячому концтаборі імені людожерів Сраліна - Макаренки .

 

:pozor::pozor::pozor::pozor:

 

 

Змінено користувачем Бездомный
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

абсолютно верно!

 

это первая система в жизни, которую нужно научиться хакнуть. шониясно?

получить нужные оценки, развивая навыки социальной инженерии на условной "вагінопедомразотою", это вообще элементарная задача.

 

как-то вы примитивно на мир смотрите...

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Бити дитину за оцінки вагінопедомразі ?

можно и не бить, но наказывать надо

 

Добавлено через 1 минуту

Воно одразу позадкувало - как вы могли такое подумать? , хоч оцінки погані ставити продовжувало

а Вы хотели нашару хороших оценок ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

это первая система в жизни, которую нужно научиться хакнуть. шониясно?

получить нужные оценки, развивая навыки социальной инженерии на условной "вагінопедомразотою", это вообще элементарная задача.

 

как-то вы примитивно на мир смотрите...

 

підстроюватися під овуляціїний цикл вагінопедомразі - то і є перші уроки баборабства:lol::lol::lol:

 

Потім ми дивуємуся - звідки стільки баборабів ? :lol::lol::lol:

 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

можно и не бить, но наказывать надо

 

та щазз . :lol::lol:

Своїх moderated нехай карає , овуляха обісрана :lol::lol:

Але , своїх вона цілує в усі можливі місця .:lol::lol:

 

виховує в них хуцпу за рахунок інших - чужих для неї дітей .:lol::lol:

 

 

 

а Вы хотели нашару хороших оценок ?

 

а навіщо вони взагалі потрібні ?

Який в них сенс , якщо зараз все вирішує ЗНО ? :lol::lol:

 

І навіть без ЗНО в деякі виші беруть ?

Змінено користувачем #roofinspector
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вы рисуете картину бедного несчастного мальчика , которого годами чмырила и оскорбляла мама ни за что и довела его до суицида, а он был такой весь святой
Я вижу картину психически неуравновешенной мамаши с таким же как она ребенком.

Как говорит еврей-писихолух - "психически здоровый человек вешаться при любом раскладе не будет".

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Сообщение от Lioness_le

c765f012e9548f455a7adefde2477090.jpg

Смотрю что надо мне еще над сервировочкой поработать! :D

 

i?r=AzEPZsRbOZEKgBhR0XGMT1RkyDjI6WNpz4BBBAvnOeZcJqaKTM5SRkZCeTgDn6uOyic

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Своїх moderated нехай карає , овуляха обісрана

не , ну можно и так, отправлять ребенка в школу и не вникать, как он там, че он там, ходит ли в школу, или нюхает клей,

 

а потом кто то пишет о том, что бабам нельзя отдавать детей на воспитание,

 

я смотрю- некоторым мужикам- тем более нельзя

Змінено користувачем #roofinspector
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

коротко - одною світлиною про педагогічно-виховальні процеси самі знаєте в кого:pozor::pozor:

 

З.І. наші вагінопедомразі - не далеко пішли

1LubGQR3Bnw.jpg.ce45f1470290766c3282cada2a125fab.jpg

Змінено користувачем Бездомный
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я вижу картину психически неуравновешенной мамаши с таким же как она ребенком.

Как говорит еврей-писихолух - "психически здоровый человек вешаться при любом раскладе не будет".

 

ну ладно , о психике ребенка Вы судите из его поступка, а о психике матери на основании чего Вы сделали выводы ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...