Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Хатинка в полях.

x_y_z_

Рекомендовані повідомлення

це найпростіший варіант в нашому випадку - просто на осб і вперед

в смысле? :-)

мембрана, рейка, потом сайдинг

 

Добавлено через 1 минуту

найбільше хвилює якість самого сайдингу...

на цьому будинку за 7 років з канадським сайдингом vytec (купували в пластеху), здається, нічого не змінилося - ні колір, ні геометрія

а от помацали у епіцентрі роял і дьоке - якийсь тонкий пластик, фарбованй явно не в масі...

последний опыт с сайдингом Роял польским - оч прилично, никак не тонкий

видела Роял канадский - тоже только приятные ощущения

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

мембрана, рейка, потом сайдинг

вітрозахист, зверху сайдинг без рейок - варіант Роракоти :)

по ідеї, сайдингу ж не треба вентщілинки - він же не згниєвід вологи, тим більше, що низ панелі перфорований і вода спокійно витече, якщо потрапить між сайдингом і вітрозахистом :)

 

последний опыт с сайдингом Роял польским - оч прилично, никак не тонкий

нам польський роял якраз і дуже не сподобався, не впевнені, що за кілька років експлуатації на яскравому сонечку (а не в лісі в затінку) він не деформується і не вигорить зовсім...

тому й хочеться помацати і подивитися максимально багато виробників в одному місці, щоб остаточно зробити вибір - з такою погодою можна й фасад ваяти :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

найбільше хвилює якість самого сайдингу...

Я ходил щупал разные, потом мне надоело и взял альта-профиль. Единственно выбрал светлые цвета, чтобы не выгорали и на солнце не грелся сильно.

 

Монтировал на североамерикнский манер :oops:

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

потом мне надоело и взял альта-профиль

:))

"як я вас розумію!" - ми ще не так щоб дуже ходили по магазинах, але теж уже добряче набридло вибирати сайдинг :(

а як ваш альта-профіль в експлуатації? не вигорів, не деформувався? якби довелося ще раз вибирати, знову взяли б його чи шукали щось краще?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а як ваш альта-профіль в експлуатації?

:good: нормально! У меня светлые цвета (спасибо, Надежда в свое время отговорила от более традиционного варианта с коричневыми элементами :)) - никаких изменений на глаз не видно. Завтра могу для интереса сравнить с куском сайдинга из обрезков, который на солнце не был.

"як я вас розумію!"

Это Вы еще не дошли до плитки, краски :D...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Монтировал на североамериканский манер :oops:

То есть тоже вот так?

вітрозахист, зверху сайдинг без рейок - варіант Роракоти
Вопрос и для меня актуальный, ибо тоже будет каркасник и тоже планирую сайдинг...
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это Вы еще не дошли до плитки, краски ...

ну, нам тут не страшно - у нас є Ви :)

ми вже майже все знаємо про гідроизоляцію, скоро дізнаємося про особливості монтажу плитки і вибору фарби :)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

То есть тоже вот так?

Да, так. Единственно, если бы были финансы, то наверное использовал бы Tyvek housewrap или СДМ какую-нибудь, а не Изоспан А (впрочем не уверен, что под сайдингом будет разница).

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да, так. Единственно, если бы были финансы, то наверное использовал бы Tyvek housewrap или СДМ какую-нибудь, а не Изоспан А (впрочем не уверен, что под сайдингом будет разница).

Ну СДМ від Дьоркен по 53 грн за квадрат - якось нерозумно.

А Tyvek, напевно б поставив, ціна не захмарна і нам би всього 2 рулони вистачило.

Щодо Ізоспана, його плюс в тому, що виробник вказує його тех. параметри і тех. карту до застосування, і ти знаєш, що від нього очікувати.

В тієї ж Юти, окрім слова "Вітробар'єр", нічого на рулоні не зазначено. Так само трохи розчарував Фінмастер. Адже не відомо ні його тех. характеристик, ні виробника.

 

Щодо сайдингу, хочемо все ж таки зробити лиштву вікон, дверей та кути - з дерева. Єдине ще доосмислюємо примикання сайдингу над вікном.

Змінено користувачем x_y_z_
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

у СДМ від Дерке по 53 грн за квадрат це якось нерозумно.

По такой цене точно не разумно. Тем более что у них есть и эконом продукт Delta-Dorfol. Мне обошлась по 9,6грн/м2.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По 53грн сильно круто. Можно посмотреть на менее крутой бренд - тот же Изоспан АМ или AS, например...
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

По 53грн сильно круто. Можно посмотреть на менее крутой бренд - тот же Изоспан АМ или AS, например...
Ми ж теж трохи простіше взяли.

Вітроізоляція.

Юту придбали за 6.95 грн\м2, Вігофол за 4.95 грн\м2 (пішов на фронтони).

Пароізоляція

Придбали фольговану Стротекс 90 Ал - 4.25 грн\м2.

________

 

Ех, почали прикидати що в нас по електриці.

Поточна виділена потужність в 5 кВт, особливо не розженешся.

Можливо і більше але "танцювати" прийдеться від цієї цифри.

 

Тип під'єднання скоріш за все ТТ, так як ізольований СИП лише на нашому відгалуджені, а повторне заземлення не на всіх стовбах до підстанції.

 

Згрупували лінії по приміщенням та внутрішнім стінам.

 

Схема вийшла така

571514214_1.thumb.gif.0f3801a77705499ce346b92cf95d1b9e.gif

 

Щодо підрозетників, поки що не знаю як краще їх встановлювати.

Як варіант робити закладні з ОСБ, і до них кріпити так щоб були врівень зі стійками.

Щодо прокладки є варіанти ;).

І цікаво знати чи поставляється така краса (hager sl) в Україну 213.135.11.186/sl_konfig_html/ і її ціна.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І цікаво знати чи поставляється така краса (hager sl) в Україну 213.135.11.186/sl_konfig_html/ і її ціна.

 

Такой вариант не подойдет? www.dkc.kiev.ua/ru/catalog/1_kabelnye-koroba/ по цене уверен будет приятнее. У шнайдера есть кабель каналы, но они дорогие. (www.schneider-electric.com/products/ww/en/1300-busway-cable-management/1330-installation-systems/5768-thorsman-installation-system/)

 

Вы планируете увеличивать выделенную мощность? Зачем такие номиналы по УЗО большие 63А и по помещением по 32 ?

Змінено користувачем AndyTrof
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Є багато виробників кабель каналу. А ось весь їх дизайн - офісний.

Хіба, маршал-тюфлекс який при-стельовий нічого так виглядає.

 

Вы планируете увеличивать выделенную мощность?

Надія є.

 

Зачем такие номиналы по УЗО большие 63А и по помещением по 32 ?

Перше вхідне протипожежне S типу.

Наскільки я розумію, якщо через автомат йде напруга що перевищує його номінал він розмикається, якщо напруга вище номіналу проходить через УЗО воно згорає.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Наскільки я розумію, якщо через автомат йде напруга що перевищує його номінал він розмикається, якщо напруга вище номіналу проходить через УЗО воно згорає.

Це не так. Не напруга, а струм. Наприклад, для автомата 16А можливе перевантаження на деякий час і до 20А. Це залежить насамперед від типу автоматичного вимикача ("В", "С", "D"). Диференційний автомат (УЗО) також, аналогічно витримує такі ж перевантаження. Але крім цього він визначає струм протікання на землю (30мА). Приблизно такий струм протікає, при попаданні людини під напругу. Простіше кажучи, диф. автомат - це звичайний автомат з функцією автоматичного відключення при попаданні людини в електричне коло, або при проблемах із заземленням.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. у вас входной автомат на 25а узо на 63 А. Выбъет вводной. Ничего не сгорит. Если вы планируете вводной менять может в этом есть смысл, но дадут ли вам на однофазный ввод больше 10кВт это вопрос. Тогда и реле перенапряжения нужно соотвествующего номинала подбирать.

2. Вводной автомат должен быть 2х полюсный.

3. Кабель на 4 квадрата для СВЧ, плиты и возможно духовки это перезаклады. Таким кабелем вы не расключите штатные розетки.

4. Узо на 10мА логично использовать для розеток в ванной.

5. УЗО для спален на 32А тоже перезаклады.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Взагалі, автомати не бажано по струму перезакладати. Оскільки, є ймовірність того, що він може взагалі не спрацювати при нештатній ситуації, або спрацює тоді, коли почне перегріватись проводка.
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Це не так. Не напруга, а струм. Наприклад, для автомата 16А можливе перевантаження на деякий час і до 20А. Це залежить насамперед від типу автоматичного вимикача ("В", "С", "D"). Диференційний автомат (УЗО) також, аналогічно витримує такі ж перевантаження. Але крім цього він визначає струм протікання на землю (30мА). Приблизно такий струм протікає, при попаданні людини під напругу. Простіше кажучи, диф. автомат - це звичайний автомат з функцією автоматичного відключення при попаданні людини в електричне коло, або при проблемах із заземленням.

 

Вибачаюсь струм.

Давайте розпишу логіку.

Диференційний автомат = УЗО (диф. реле) + автомат.

Саме такий на схемі для вулиці і там якраз 16А.

 

Можна пихнути на кожне приміщення по диф автомату 16А номінал 30мА струм витоку, В тип автомату, АА тип струму витоку.

Що дає. Місце в щитку (сумнівний плюс). Простота монтажу.

 

Мінуси. Дорого. Пристрій 2 в одному. Не відома причина спрацювання. Дитина заливала воду в здовжувач (приклад з сімейного життя), чи десь постійно гріється провід (заводській брак - теж випадок з життя) ?

 

На схемі принцип роботи зв'язки окремих приладів диф реле і автоматів.

 

В ідеалі правильно на кожну гілку ставити диф реле + автомат. Але це перебор. Є доцільна достатність.

 

Автомати, до речі занижені. В дитячих (ох, це покоління тичків) де крім зарядок до планшетів телефонів і ноутбуків нічого не буде 10А. тому вище над ним стоїть диф. реле, яке забезпечує захист від ураженя струмом.

Тип АА - тому що всі згадані пристрої імпульсні.

16А лише там де є шанси що будуть включати щось потужніше (фен, конвектор на випадок сильних холодів).

 

1. у вас входной автомат на 25а узо на 63 А. Выбъет вводной. Ничего не сгорит. Если вы планируете вводной менять может в этом есть смысл, но дадут ли вам на однофазный ввод больше 10кВт это вопрос. Тогда и реле перенапряжения нужно соотвествующего номинала подбирать.

2. Вводной автомат должен быть 2х полюсный.

3. Кабель на 4 квадрата для СВЧ, плиты и возможно духовки это перезаклады. Таким кабелем вы не расключите штатные розетки.

4. Узо на 10мА логично использовать для розеток в ванной.

5. УЗО для спален на 32А тоже перезаклады.

1. Селективне диф реле ніби як стандарт на вході, ще раз почитаю.

2. Про двополюсний дякую поміняю.

3. Зазвичай плита, духовка на клемах, щодо СВЧ згоден.

4. Або дитячих. Там розетки на робочій поверхні кухні - потенційно вологе місце. І в котельній так само є пралка.

5. На схемах перепишу УЗО на диф. реле тоді стане зрозуміліше.

 

Щодо навантажень по лініях, дякую, відредагую.

Змінено користувачем x_y_z_
1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4мм2 грубо - 40А. 40А на однофазную активную нагрузку 40*220 - 9кВт. я не знаю мощность плиты или духовки которые у вас, но у меня духовка на 3.5Квт.;)
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4мм2 грубо - 40А. 40А на однофазную активную нагрузку 40*220 - 9кВт. я не знаю мощность плиты или духовки которые у вас, но у меня духовка на 3.5Квт.;)

 

бошівські індукційні поверхні - 7,8 квт...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5. УЗО для спален на 32А тоже перезаклады.

Когда я затаривался у Хагера УЗО на 40А были самые дешевые - ничего плохого в том, что они не на 25А, а на 40А не вижу :)

 

На счет сечения кабелей, учитывая особенности постройки у ТС (у меня такие же), я у себя тоже на варочную, духовку и эл. котел заложил с запасом, как и на соединение щитов первого и второго этажа. Хотя для СВЧ 4мм2 явно лишнее (обычно они 1.5..2кВт).

1. у вас входной автомат на 25а узо на 63 А.

Выбор селективных УЗО невелик - у Хагера, например, реально купить только на 63А 3ф.

 

Схема вийшла така

 

1. Зачем ставить УЗО 16А/30ма на освещение и ставить еще один автомат перед ним? Поставьте УЗО на 25А или больше и уберите 10А автомат перед ним - дополнительной защиты ему не потребуется (макс. ток через него будет ограничен автоматами, стоящими после этого УЗО и вводным автоматом).

2. Автомат 25А на СВЧ и духовку - если там обычные розетки, то нужен автомат на 16А. Дело в том, что розетки (обычные) рассчитаны на ток до 16А, соответственно и защищать их нужно автоматом 16А. Духовка обычно идет под автомат 16А даже если подключается без розетки, ибо больше ей не нужно.

3. Почему варочная, духовка, СВЧ без УЗО? Селективное УЗО на входе это от пожара, для защиты людей нужно обычное с током 30мА или меньше.

4. Кухня и котельная на одном УЗО с током срабатывания 10мА это очень смело - как бы не получить ложные срабатывания. Я бы поставил 30мА.

5. Зачем использовать УЗО типа АС? Когда я закупал себе электроавтоматику, то нормальные узо типа А были лишь чуть дороже.

 

Добавлено через 2 минуты

я не знаю мощность плиты или духовки которые у вас, но у меня духовка на 3.5Квт.

Духовки Вы правы обычно до 3500Вт, а варочные на две конфорки до 3600Вт (у меня такая :)), а вот на три и больше обычно около 8кВт. Правда для такой (8кВт) поверхности наверное логичнее что-то типа 5х2.5 заложить (с приглядкой на три фазы ;)).

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Зачем ставить УЗО 16А/30ма на освещение и ставить еще один автомат перед ним? Поставьте УЗО на 25А или больше и уберите 10А автомат перед ним - дополнительной защиты ему не потребуется (макс. ток через него будет ограничен автоматами, стоящими после этого УЗО и вводным автоматом).

2. Автомат 25А на СВЧ и духовку - если там обычные розетки, то нужен автомат на 16А. Дело в том, что розетки (обычные) рассчитаны на ток до 16А, соответственно и защищать их нужно автоматом 16А. Духовка обычно идет под автомат 16А даже если подключается без розетки, ибо больше ей не нужно.

3. Почему варочная, духовка, СВЧ без УЗО? Селективное УЗО на входе это от пожара, для защиты людей нужно обычное с током 30мА или меньше.

4. Кухня и котельная на одном УЗО с током срабатывания 10мА это очень смело - как бы не получить ложные срабатывания. Я бы поставил 30мА.

5. Зачем использовать УЗО типа АС? Когда я закупал себе электроавтоматику, то нормальные узо типа А были лишь чуть дороже.

1. Хм, і то правда.

2. Думаю над таким варіантом. Закласти провід 3х4. Автомати ставити відповідно до появи техніки. Зазвичай нормальний виробник пише якій провід і якій номінал автомату треба ставити.

3. Горе від ума :(, десь начитався що в таких приладах високі стартові токи і диф.реле буде спрацьовувати. Ставлю диф. 40А на 30мА.

4. Ці розетки будуть прямо на робочій поверхні в кухні, і котельні де пральна машина і вся розводка води по будинку. Тобто прийняв їх за вологі приміщення.

5. Ще раз промоніторю ціни, свого часу різниця була суттєва.

 

Дякую!

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

у шнайдера селективное узо

A9R35240 ДИФ. ВИМ. НАВАНТ. iID 2P 40A 300мА Asi S 861,89

A9R35263 ДИФ. ВИМ. НАВАНТ. iID 2P 63A 300мА Asi S 1001,51

у АББ

2CSF202201R2400 F202 A S-40/0,1 пристрій зах. відкл 856,02

2CSF202201R2630 F202 A S-63/0,1 пристрій зах. відкл. 1 027,62

 

для хагера у меня прайса нет, но на сайте видел только на 300ма (CPC263M ). В схеме указано 100.

 

Я бы обеспокоился селективность по токовой защите, часть групп на 25А автомати как и вводной.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

для хагера у меня прайса нет, но на сайте видел только на 300ма (CPC263M ). В схеме указано 100.

Можна и 300мА и 100мА, плюс парадокс в тому що 4 полюсне від Хагера десь 700грн. Тобто можна спокійно і його під'єднати.

 

бы обеспокоился селективность по токовой защите, часть групп на 25А автомати как и вводной.

Угу, тому і маємо надію на заміну вхідного автомата.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...