Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Хатинка в полях.

x_y_z_

Рекомендовані повідомлення

Фібра не залізна а поліпропіленова.

По Теплій підлозі.

Це не зовсім тепла підлога, адже шар бетону 10 см. Тобто дуже інертна. Відчувати зебру по-ідеї не зможемо, тому й нема можливості регулювання по кімнатно, згрубша треба нагріти всю плиту.

 

Якщо заплануєте робити ТП є чудовий посібник (ссылка устарела), плюс цей форум дуже допомагає.

 

Щодо утеплення взагалі-то думав на перекриття 40 см дати (на перекриття може йти й рулонна вата вона дешевша). Адже втрати через перекриття більші ніж через стіни.

Ще більше втрат по буде через звичайну вентиляцію. Зараз ніяк не можемо спроектувати (чи то руки не доходять).

 

Щодо ціни, то взагалі то планував взяти пару примірників від виробників Danova, Izovat, Белтеп, Роквул близьких за параметрами і на основі того вже вибирати як вони в роботі.

 

Добавлено через 9 минут

хотя если вдаться в экономическое обоснование.....

Є таке адже і зара в старому будинку попадаємо в найнижчий тариф, плюс багатодітним пільги.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Фібра не залізна а поліпропіленова.

Я якраз поліпропіленову мав на увазі.

По Теплій підлозі.

Це не зовсім тепла підлога, адже шар бетону 10 см. Тобто дуже інертна. Відчувати зебру по-ідеї не зможемо, тому й нема можливості регулювання по кімнатно, згрубша треба нагріти всю плиту.

почитайте ось (ссылка устарела)

Людина теж зробила 10 см ТП для обігріву, щоб нагрівати підлогу нічним тарифом, тому що газ підключати дорого.

Якщо заплануєте робити ТП є чудовий посібник www.rehau.ru/files/TI_FH_864621_RU.pdf, плюс цей форум дуже допомагає.

 

Щодо утеплення взагалі-то думав на перекриття 40 см дати (на перекриття може йти й рулонна вата вона дешевша). Адже втрати через перекриття більші ніж через стіни.

Ще більше втрат по буде через звичайну вентиляцію. Зараз ніяк не можемо спроектувати (чи то руки не доходять).

 

Щодо ціни, то взагалі то планував взяти пару примірників від виробників Danova, Izovat, Белтеп, Роквул близьких за параметрами і на основі того вже вибирати як вони в роботі.

 

Добавлено через 9 минут

 

Є таке адже і зара в старому будинку попадаємо в найнижчий тариф, плюс багатодітним пільги.

Дякую. Скоро посібник стане внагоді.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Таки да. Но если стены и пол 20 см. зачем платить больше? Или я ошибаюсь в чем то?

.

 

чтобы понимать програл или выиграл ТС нужно считать теплопотери и сранивать 2 варианта...А в данном случае хуже он точно не сделал. % улета тепла вверх гораздо больше, чем через стены, поэтому крыша должна быть утеплена лучше всех в доме.

 

В основном сейчас все ложат 20 см.....уже начинают появлятся желающие положить 25-30см...

 

Добавлено через 4 минуты

почитайте ось тут

Людина теж зробила 10 см ТП для обігріву, щоб нагрівати підлогу нічним тарифом, тому що газ підключати дорого.і.

 

когда-то вроде писал ему(Корунду) об этом. даже немного дисскутировали..Зебра у него комплексная: большой шаг труб и большая глубина заложения.....Но в данном конкретном случае уже все залито, позно махать руками))

 

Добавлено через 3 минуты

x_y_z_,а вы учитывали в программе толщину бетона над трубами??

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

x_y_z_,а вы учитывали в программе толщину бетона над трубами??

Розкажу як рахував, можливо пізно і з помилками. До теплотехніки відношення не маю, просити порахувати спеців просту систему напевно не варто, їм скоріш це не цікаво - нема "польоту мислі" :)

 

Периметр будинку по зовнішнім стінам 13.5х8.5, на цю площу рахував тепловтрати в Herz OZC.

В Herz CO вибирав розрахунок "подпольного отопительного прибора".

Віднімаємо ребро жорсткості, в які труби не кладуться 12.7х8.7 = 98 м.кв

Маємо бухту в 500 метрів труби. Рекомендована довжина контуру від виробників 80 метрів. 500 на 80 = 6 повних контурів.

Беремо візіо малюємо як тут -

Уникаємо моментів, де труба буде під стіною.

Контури вийшли від 76 до 90 метрів. Думаю, насос продавить 17 трубу, і система "зажатою" не буде.

Як воно буде, покаже вже експлуатація.

З опаленням тепер найбільше питання, як звязати низькотемпературну, доволі технічну систему з реаліями, де газ жахливий низького тиску (зимою в сусідів на сучасних котлах вибиває помилки нема газу), багато домішок (вже чистили горелку і міняли термопару в житомирському тетереві), а по вулиці варять метал і напруга скаче.

На місці є лише представник житомирського "Водний мір", є ще сервіс з фастова - туди 50 км, до Житомира 80 до Києва 80

herz_cr1_cr.jpg.592b5c5df528c2b0ce3170229c28bcc2.jpg

pidloga_cr.jpg.f354953a50c60fae62d9618d8ada96ea.jpg

Visio-tp3.vsd.pdf

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З опаленням тепер найбільше питання, як звязати низькотемпературну, доволі технічну систему з реаліями, де газ жахливий низького тиску

 

здесь вопрос не стоит увязывать низкотемпературку с давлением газа....Здесь стоит вопрос чтобы котел вобще работал на любую систему с малым давлением, но я еще не встречал чтобы неконденсационник не работал......Да котел работает очень вяло, но все таки работает даже на малых давлениях

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дякую :))

це означає, що мрії декого з нас про конденсаційний котел накриються не так моєю жадністю, як технологічною необхідністю :) а на решту грошей ще й посудомийку можна купити :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

як потім будуть споруджуватися стіни? прийдеться сверлити плиту?

чи є на цьому форумі чи на інших сайтах приклади будівництва яким ви будете слідувати - хочу побачити як будуть споруджуватися стіни.

(Каркасна технологія мене теж цікавить як пріоритетна для будівництва в наступному році. )

технологія фундаменту цікава... чи не просяде ? я би все таки проставив металеві вертикальні уголки по периметру для кріплення майбутніх стін до заливки бетону

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

як потім будуть споруджуватися стіни? прийдеться сверлити плиту?

чи є на цьому форумі чи на інших сайтах приклади будівництва яким ви будете слідувати - хочу побачити як будуть споруджуватися стіни.

(Каркасна технологія мене теж цікавить як пріоритетна для будівництва в наступному році. )

технологія фундаменту цікава... чи не просяде ? я би все таки проставив металеві вертикальні уголки по периметру для кріплення майбутніх стін до заливки бетону

Дивіться гілки з останніх Тетяни5

плюс

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=74783

www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=56618

плюс

www.forumhouse.ru/forums/356/

www.forumhouse.ru/forums/91/

плюс пошук по форуму багато хто так будує

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

дякую :))

це означає, що мрії декого з нас про конденсаційний котел накриються не так моєю жадністю, як технологічною необхідністю :) а на решту грошей ще й посудомийку можна купити :)

 

для Ваших теплопотерь конденсациоонник бесполезен......или ждать увеличения цены газа раз в 6

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

День був заповнений роботою, якої толком і не видно: прибрали газон від опалого листя й вичухали його газонними граблями - до вечора знов добряче нападало листя з трьох вишень, сливки і горіха; прокачали свердловину - вода вже із самого початку чиста, без запахів і присмаків; прибрали навколо ділянки, а то сусіди за попередні 20 років понакидали там тонни сміття, сухі гілки спалили - дітям повно радості; цементним розчином замазюкали пару місць на плиті, де після камінців лишилися борозди, - щоб взимку вода не замерзла там; знову локально підремонтували старий паркан; посадили цибулини дуже гарних лілій, поки не на ділянці, бо ще не точно відомо, де їх там приткнути :)
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Добрый день. Прочёл Вашу темку---очень познавательная оказалась. Конечно azemskov с forumhouse строит плиты мощнее, красивее и фотографирует этапы гораздо нагляднее, но на мелочах не заморачивается. А у Вас и понравившийся мне способ акуратной резки ЭППСа, и склеивание L-блоков с использованием струбцин, и детальное пояснение как работать в давно скачанном мной Herz, и особенно впечатлил каток для трамбовки...

Пройдя этим летом эпопею с подключением электричества, было любопытно почитать о Ваших мытарствах. Вывод такой---чем дальше от столицы, тем меньше бюрократии (при сопоставимых ценах.) У меня было только три официальных платёжки---1200гр. за ТУ, 5400гр. за столб с ящиком и всей начинкой с работой и 150гр за выезд техника распломбировать автомат(ну и около 2000гр. за заряженный автомат.)И ходил я в РЭС раз 5-7 не на долго...

труби ми вже оперативно купили завдяки прекрасній знижці веселого форумчанина Murava

Если не секрет, как удалось решить этот момент? Я в одной теме читал, что при определённых обстоятельствах приобретённая Вами труба Rehau Rauterm S Pex-a 17х2,0 могла бы стать для Murava любимой, да и по цене она подозрительно дешевле pink и flex от того же производителя(да и других производителей труб из Pex-a тоже.) Просто мне следующей весной предстоит идти уже пройденным Вами маршрутом---построить УШП и труб соответственно понадобится много. Невольно приходится искать варианты экономии...

Удачного продолжения в следующем году!!!

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Дякуємо за гарні слова і побажання, навзаєм бажаємо легкого і гарного будівництва :))

 

 

З трубою все просто - запитали в мурави, проплатили, забрали гарно змотану бухту. Ми розглядали різні варіанти - і, наскільки я пам'ятаю, в інтернет-магазинах не особливо ця труба дешевша за той же пінк була. А в мурави, очевидно, оптові ціни - нам вигідно і йому не зле :) В роботі труба нам сподобалася - двоє людей, що вперше таке в руках тримали, справилися з усіма контурами за 6 годин, жодного разу не було страху, що переламаємо - настільки добре гнеться навіть при плюс 14, як було у нас :)

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Как-то Ваша темка прошла незамеченной мимо меня :oops:, подпишусь с удовольствием!

 

Удачи!

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Как-то Ваша темка прошла незамеченной мимо меня :oops:, подпишусь с удовольствием!

 

Удачи!

 

Доки дерева на каркас ще ростуть в сусідніх лісах, а зряплата латає дірки в сімейному бюджеті буду креслити і прораховувати вузли каркасу.

Будемо раді консультаціям та порадам.

 

Поки що питання номер раз, яке напевно можна вирішити малими затратами.

При заливці плити на поверхні лишився щебінь. Ясно він буде заважати при установці нижнього брусу.

Варіанти

1. Дати не два, а наприклад 3 шари рубероїду (чи є кращі варіанти в штатах використовують sill sealer з роликів ютуба ще дуже подібне до наших підкладок під ламінат).

2. На болгарку придбати чашку для шліфування бетону і шліфанути периметр.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Доки дерева на каркас ще ростуть в сусідніх лісах, а зряплата латає дірки в сімейному бюджеті буду креслити і прораховувати вузли каркасу.

Будемо раді консультаціям та порадам.

 

Поки що питання номер раз, яке напевно можна вирішити малими затратами.

При заливці плити на поверхні лишився щебінь. Ясно він буде заважати при установці нижнього брусу.

Варіанти

1. Дати не два, а наприклад 3 шари рубероїду (чи є кращі варіанти в штатах використовують sill sealer з роликів ютуба ще дуже подібне до наших підкладок під ламінат).

2. На болгарку придбати чашку для шліфування бетону і шліфанути периметр.

Краще 3 -тій варіант покласти рубероїд на розчин:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поки що питання номер раз, яке напевно можна вирішити малими затратами.

При заливці плити на поверхні лишився щебінь. Ясно він буде заважати при установці нижнього брусу.

Варіанти

1. Дати не два, а наприклад 3 шари рубероїду (чи є кращі варіанти в штатах використовують sill sealer з роликів ютуба ще дуже подібне до наших підкладок під ламінат).

2. На болгарку придбати чашку для шліфування бетону і шліфанути периметр.

Думаю второй вариант будет слишком трудоемкий (опыта шлифовки бетона правда не имею, но если бетон был хороший, на гранитном щебне, боюсь процесс будет долгим и малопродуктивным).

 

Теперь про первый - у себя по верху ленты наплавил два слоя бикроэласта (кажись ХПП-3.5) получился слой ГИ где-то в 7мм. Неровности связанные со щебнем у меня изначально почти отсутствовали (ну может 2-3мм кое-где были), после ГИ была просто ровная поверхность.

 

Кстати, а плита получилась в уровне? А то может надо растворчиком выровнять, заодно и щебень замажется?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Кстати, а плита получилась в уровне? А то может надо растворчиком выровнять, заодно и щебень замажется?

 

Не полінувалися, сходили й переміряли рівень :))

Загалом перепад в межах півсантиметра; лише в одному кутку, де виходять труби теплої підлоги, - півторасантиметровий горбик...

Знову є варіанти: а) підняти розчином весь периметр, б) спробувати пошліфувати бетон саме в цьому кутку, в) вирівняти ці півтора сантиметра за рахунок підрізки дошки нижньої обвязки і г) забити :)

Змінено користувачем x_y_z_
орфографія...
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а) підняти розчином весь периметр, б) спробувати пошліфувати бетон саме в цьому кутку, в) вирівняти ці півтора сантиметра за рахунок підрізки дошки нижньої обвязки і г) забити :)

 

Вариант (а) наверное самый правильный, но если проблема только в одном месте можно и обвязкой выровнять (вариант в), [шопотом:] а если проблемное место не будет доски обвязки мешать укладывать, то можно скорее всего и по варианту (г) (подрежете пару-тройку стоек если что) :oops:.

 

Полсантиметра разницы - это очень классно получилось :good:.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

При заливці плити на поверхні лишився щебінь. Ясно він буде заважати при установці нижнього брусу.

Варіанти

 

Перфоратором с широкой "ложкой" самые проблемные "скалы" снимал, "еврорубий" 3 мм, пеноизол, и сверху нижняя обвязка ...:beer:

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Зара промальовую каркас в архікаді, стикнувся з такою ситуацією.

Хочеться в гостинній такі вікна.

(ссылка на изображение устарела)

Просто поставити великий блок - не гарно буде на фасаді.

Як розділити і утеплити?

Стійка що тримає хедер (тример), стійка, ще один трімер - Потенційний мостик холоду.

Якій ще варіант можливий?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Стійка що тримає хедер (тример), стійка, ще один трімер - Потенційний мостик холоду.

Якій ще варіант можливий?

Вы же будете делать утепление больше 150мм? Если стойки при этом будут 150мм, то у Вас будет либо доп. слой утеплителя снаружи, либо внутри. Вот он и ликвидирует мостик холода (хотя думаю 150мм дерева будет не холоднее 5ти камерного оконного профиля).

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Питання до практиків. Зараз підраховую типорозміри брусу.

На каркас зовнішніх стін піде 150х50. А ось навколо дверей, вікон, підвіконня напевно зручніше робити 200х50, щоб потім менше робіт було з контр-обрешіткою під додатковий шар утеплювача.

Поки що по типорозмірам виходить

150х50 - зовнішній каркас,верхня обв'язка на нього, стропила.

200х50 - нижня обв'язка, хедери, перекриття, підвіконня.

100х50 - внутрішні стіни

50х50 - рейки для додаткового шару утеплювача.

PS. Напевно доведеться створювати тему на братському форумі у розділі каркасного будівництва :).

stojki1_problem3.jpg.5e7a91281945a00ff1c430c6967762ab.jpg

stojki1_problem2.thumb.jpg.3cbabe02831dd94cf87cca4c0518428f.jpg

Змінено користувачем x_y_z_
ЗІ
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Напевно доведеться створювати тему на братському форумі у розділі каркасного будівництва

Без вариантов. Это как и с УШП—вроде и здесь есть информация, но там её в разы больше. Нельзя сказать, что нет на форуме умельцев каркасопостроителей (мне известны Фараон,Татьяна5,Надежда,наверное есть и другие—не углублялся), но на братському форумі их значительно больше.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поки що по типорозмірам виходить

150х50 - зовнішній каркас,верхня обв'язка на нього, стропила.

200х50 - нижня обв'язка, хедери, перекриття, підвіконня.

100х50 - внутрішні стіни

50х50 - рейки для додаткового шару утеплювача.

свежепил или сухое струганное будет?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...