Активність
- Остання година
-
Дідусь що пишить про слабкий зір це кумедно.
-
то підпишуть щось чи срака?
-
Точно - завжди так роблю. Це саме з протерма? Дивно - в мене на 17 сторінці геть не про це. Та й сервісной книжці немає й не було. Ци котли продаються без гарантії. Ти можеш придбати гарантію на рік за гроші. Я купував на перший рік. Наступні 7 працює недоглянутим. Думаю ще років 10 попрацює.
-
Чого важко? Котел врізав у СО такий самий крутий фахівець як ви. з його слів, звичайно)) Та без питань, допомагати слабким мені не звикати, сторінка 17 Регулярне технічне обслуговування З метою забезпечення безперебійної і безпечної роботи котла рекомендується регулярно, раз на рік, робити його технічний огляд і обслуговування. Подібні заходи не є предметом гарантійного обслуговування котла. Конкретні дії по проведенню техогляду котла описані в Сервісній книжці, а здійснювати їх можуть тільки співробітники авторизованої сервісної організації. для людей з слабким зором чи тяжким сприйняттям тексту на нашій мові є рос варіант: Регулярное техническое обслуживание Раз в год, желательно, перед началом отопительного сезона, рекомендуется производить сервисное обслуживание котла. Сервисное обслуживание производят сотрудники специализированной сервисной организации. Данное обслуживание не является предметом гарантии. зараз Наблюдатєль влупить мені дизлайк за плагіат
-
Ну то я вже написав. Залишили мені дірявий бокс і на тому все. Далі я вже сам заробив ту діру на свій розсуд.
-
У мене коли діру в боксі вирізали, то я купив шмат оргскла і відповідний клей. Приклеїв дві направляючі і зробив заслонку яка їздить по направляючих. Відповідно проблеми непрозорого оргскла вже не існує.
-
Круто. Залишилось знайти те саме не для першого-ліпшого електрокотла, а для того, назва якого винесена в цей топик. Бо я швиденько пошукав і не знайшов подібних рекомендацій. Може вам пощастить. І я не обслуговую свій котел втиху і нікому нічого не раджу з цього приводу. Дроти в мене мідні моножильні й тому підтягувати їх не треба. Що там ще можна з профілактичной мети зробити не уявляю. Ну вам ТО точно необхідне і краще раз на місяць. Бо я важко уявляю собі ситуацію, коли б в мене так само якійсь дріт "відпав" й лежав десь.
-
Я памʼятаю ваш випадок, цікаво було б знати чим же все закінчилось? Бо я сздався і заплатив своїм, заодно попередив, що всі ризики за збереження за ними. Заперечень не було. Хоча і згоди також не почув.
-
delic підписався на Електрощитова на вулиці.
-
От у мене саме така ситуація й виникла. Бокс на стовпі на вулиці. Бокс я оплатив при підключенні. Ставили якісь підрядники КРЕМа. Не було видно показів лічильника. Оформили заявку на заміну бокса. Результат? Величезна діра в існуючому боксі вирізана болгаркою. Так вони і цього не хотіли робити. Діра - це вже результат скарги в тому числі в НКЕКП. Уявляєте?
-
дуже цікава справа якщо хтось сподівається на правосуддя reyestr.court.gov.ua/Review/131897660 В июле 1918 года, выступая на V Всероссийском съезде Советов, Ленин заявил:[3] «…ссылаются на декреты, отменяющие смертную казнь. Но плох тот революционер, который в момент острой борьбы останавливается перед незыблемостью закона. Законы в переходное время имеют временное значение. И если закон препятствует развитию революции, он отменяется или исправляется.» Он же считал, что «революционная диктатура пролетариата есть власть, завоеванная и поддерживаемая насилием пролетариата над буржуазией, власть, не связанная никакими законами».[4] https://ru.wikipedia.org/wiki/Революционная_целесообразность
-
мужсина - єето раб
-
Перерахувати ніяк,бетон залитий,плитка приклеєна,
-
Можно и узел. У Вас не стандартная ситуация и всего два варианта реализации: експериментировать по месту, попробовать пересчитать систему с теплым полом.
-
А якщо поставити змішувальний вузол
- Сьогодні
-
Сергей 31 підписався на Підключення до однотрубкт
-
Насос теплого пола может мешать работе системы после него. Или насос ставить с обраткой прямо у котла или подключать петли пола РТЛками. Желательно все это предварительно пересчитать на бумаге.
-
Можете це якось аргументувати? Мені пофіг, бо я своїм за 11 років крім тестового включення ще жодного разу не користувався. Але! Востаннє звертаюсь, спробуйте абстрагуватись від персони опонента, реагуйте лише на факти і спростовуйте їх не своїми "авторитетними" заявами на кшталт багаторічного володіння чимось, а нормативно-правовою базою чи регламентом. Ось витяг з першої-ліпшої інструкції до електрокотла: 9.1. При експлуатації пристрою необхідно не менше одного разу на сезон (щорічно) проводити технічне обслуговування: - перевіряти надійність кріплень кабелів, проводів; - затягування різьбових з'єднань, відсутність протікання; - контроль робочого тиску системи; - перевірка основних робочих режимів системи опалення, - очищення від бруду та пилу пристрою. 9.2. Технічне обслуговування та ремонт повинні виконуватись фахівцями авторизованих сервісних центрів. Те, що ви здатні робити все це своїми силами не означає автоматично, що це може і має робити кожен пересічний користувач. Бо ви своїми словами спонукаєте народ наплювати на це. Але коли робив новий щиток перемикання пріорітету котла і бойлера то виявив, що він і не працює бо якогось дідька відпав/випав проводок живлення і лежав на корпусі. Тобто, при спрацюванні термостата на низьку температуру могло бути що завгодно. І я також не викликав електрика і все зробив сам, але чи кожний був би здатен сам відреагувати? Не відповідайте, питання риторичне, не для дискусії чи срачу.
-
Aridar підписався на Підключення до однотрубкт
-
Вітаю шановні форумчани,хотів би попросити вашої поради.Як підключити підлогу до однотрубної гравітаційної системи,думаю поставити насос на подачу підлоги і термостатичний клапан на обратку.ось схема опалення
-
Aridar зареєструвався на сайті
-
Моя стройка - zx50 в Ворзеле с заморочками
LAT відповів у розділі Як ми будуємо будинки і робимо ремонти
Гарно виходить. А що це за виступи на металі? -
Ідеш на човником.
-
Евро паркан якось не дуже виглядає з з Бернстоун.
-
Я розумію ваше прагнення розумітися на всьому, але хоча б спочатку дізнавайтеся, а потім вже сперечайтеся. Що на ваш погляд підлягає регулярному ТО в електрокотлі, бо в інструкції мого таки жодного слова про це. Що потребує перевіркі/обслуговуванню в газовому чи тим більше ТП котлах я розумію. Знов не вгадали. В моїй електричці в регламенті здебільшого інспекційний огляд і дуже рідко заміна рідин. Скажемо охолоджцючі рідини залити на весь термін експлуатації. Тормозна рідина як в ДВЗ автівках, тобто огляд раз на 3-4 рокі та заміна на скажемо 100тис. пробігу. Єдине що потребує більш-менш регулярній заміні - мастило в редукторі, але й воно раз на 80тис. міль. Це єдина річ яку автовласники в відповідній спільноті в телеграмгрупі змінюють частіше регламента. Хтось перший раз на 5тис, а далі раз на 30-40тис, а хтось на 50тис ще не змінював. І ті й ті не порушують регламент. Просто в одних звичка з ДВЗ автівок залишилась, а в іншіх вже є багаторічний досвід володіння іншима електритчками. Я поки не знаю до розумних чи до красивих й тому мастило придбав, але на 30тис. ще думаю чи замінити чи ще почекати. А забув - раз на рік змінюю фільтр салону. Самостійно, бо це прям зовсім легко й займає 2 хвилини.
-
Будь-який непрозорий пластиковий, в який влізе ваш лічильник. Там нема особливо кращих по якості і служать вони довго всі, крім власне віконечка, яке мутніє з часом. Можете на петлі причепити кусок якогось пластику, щоб захистити то "скельце" від ультрафіолету та пилу, тоді майже вічним буде.
-
Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України спростовує інформацію про нібито згортання програми «Національний кешбек», яка шириться в медіа. Національний кешбек продовжує роботу в штатному режимі. Мінекономіки не готувало і не розглядало документів, які б передбачали припинення роботи Національного кешбеку у 2026 році. Оприлюднена у медіа інформація не відповідає дійсності. Цитовані зміни в нормативних актах, які зазначають ЗМІ, стосуються технічного перерозподілу коштів і не є рішенням про скорочення фінансування чи згортання програми. Мінекономіки наголошує: у разі будь-яких рішень, які можуть впливати на роботу програми, громадськість буде поінформована завчасно та в повному обсязі. Наразі програма триває, а всі процеси працюють у звичайному режимі. Зокрема, триває підготовка до чергових виплат за вересень і жовтень, робота з учасниками, оновлення списків виробників. me.gov.ua/News/Detail/6dbea309-9f2b-4354-9bd2-007e2f92043d?lang=uk-UA&title=natsionalniiKeshbek
-
Не беріть металевий, я на газ купив і такий і такий, металевий додатково перекрив ще двома шарами фарби і фігня, бачу потекла іржа з стиків куди фарба не дістала, добре, що пластиковий не повернув, згодом поміняю А по електро то питання хто відповідальний за нього і за чий рахунок має бути заміна бо якщо контора вимагає встановлення саме на вулиці то вона і має нести відповідальність.
