Активність
- Остання година
-
Харків Перемишль купе 3177.гр.66 євро Совісті нема у зелених, отак брехати.
-
Держава почала співфінансувати пасажирські перевезення, оскільки реальна собівартість квитків у 3–4 рази перевищує ціну, яку платить пасажир 2 клас Київ Перемишль 1805 гр. 2 клас Перемишль Прага від 10 євро. Так хто переплачує за квитки? Зелені дурні і не лічаться. Перемишль Штуттгарт через Берлін. 39.9 євро.
-
Сейчас? Нафига нам литовцы😁 Прямо на этой странице мои почти горизотальные 2,5 кВт, дающие в солнечный день 300 ватт в это время года, и вертикальные коллеги GALKIN DMITRY вдвое меньшие, дающие киловатт с хреном! И болт я его перегоню в дневной выработке за 8 часов, даже если у него через час она втрое снизится.
-
😁 Дадада. 👌 Я немного игрался в разную погоду (и только сейчас тоже игрался) с перегрузами и байпасами. Для понимания. Есть у меня адова машина примерно такая И чего-то они забыли туда положить плавный пуск (надо зимой озаботиться - добавить). Это ЕДИНСТВЕННЫЙ потребитель во всём моём хозяйстве, считая сварки-болгарки, скважинные насосы-бойлеры и всё остальное, который однозначно всегда в одиночку своим стартом выбивает мой СРНЕ 3,3 - удобная штука для экспериментов😁 От голого аккумулятора выбивает всегда. При небольшой даже солнечной выработке - стартует (складывает солнце с батареей). Самое интересное в режиме SBU, на котором я сижу, ибо он самый логичный для системы приоритетов солнце-батарейка-сеть с ночной зарядкой. Солнца очень мало (сейчас 160 Вт было). При попытке стартануть циркулярку - выбивает. Батарейка заряжена выше 04 Сеть подключил. По логике режима, она просто есть - инвертор её не трогает. Врубаю циркулярку, смотрю на экранчик. Включается чистый байпас, остальные связи вообще от шока потухли. Через несколько секунд панели и батарея понимают, что это не их дело, соединяются и работают на зарядку. А примерно через 10 секунд, когда ток приходит в норму, начинают работать на нагрузку. Байпас отключается, сеть отключается - просто висит. То есть! В этом случае, городская сеть была автоматически использована около 10 секунд, когда действительно очень надо было. А далше я продолжил пользоваться энергией, набитой за ночбь в аккумулятор за полцены. Мне это нарвится, и открывает возможности для полной автоматизации (а не как сейчас - когда знаю, что "щас вырубит" подключил сеть, а закончив работать - отключил)
-
В мене всі авто з Європи, трохи легше в цьому плані 😀.... а якщо серьёзно, то цифрові сліди зараз у любої людини все ширше і ширше становляться, світ міняється на очах.
-
Так вони уже минулого року готувалися, в що?
-
Литовец один сравнивал (ну или латыш, не помню) - горизонтально больше выработка получается чем направление на "где-то там солнце за облачностью"🤭 , но правда снега еще не было, со снегом будет вообще без разницы.
-
так, акум не потягне довго таке навантаження, але ми з вами пристосовуємо інвертор до наших реалій, пропало світло- від акума живится квартира. Ала ж ці інвертори розроблялись для інших цілей, робота від сонячних панелей і міської мережі, акб в виді резерву. Що б це забезпечити він підмішує до сонця мережу коли не вистачає і працює постійно. така схема роботи передбача що на інвертор підключені всі споживачі, тільки в цьому разі може бути економія, і коли ми вмикаємо варочну, умовно кажучи 4 кіловата інвертор бере спочатку сонце а потім те чого не достає від мережі, спало навантаження тілки сонце. І до прикладу 6,2 кв в звичайному житі досить, але бувають ситуації, день народження , приїхали родичі весілля, да шо попало, коли в будинку працьє і посудомойка і плита і духовка з чайником, а там ще хтось фен включив. при цьому є і сонце і мережа, Яка тоді схема роботи іти вимикать інвертор і запитувать від мережі???
-
Якщо по суті, то Тесла складає на свого власника дуже ретельне "досьє". Параноя з цього приводу не розвинулась.
-
є хімічне рідке олово, яке суттєво зменшує цю марну роботу зі створювання горбів та їх подальшого сточування.
- Сьогодні
-
Політінформацію ( інфопіну) закінчили, далі тільки по суті‼️
-
Та у них то повальна електрифікація до 2035, то травень 45-го влітку 2014, то вибори до осені цього року... Жодні раціональні і логічні аргументи там не діють.
-
Та ні. Грошей можуть більше не дати, тому треба пиляти вже зараз
-
якесь незрозумыле затишшя рф по шахедам
-
Оптимісти за тим фактом вбачають швидкий амбець війні, раз розпочалась підготовка до виборів 🙃
-
Rivian звільнює співробітників і зупинила будівництво нового заводу в Джорджії Ford скорочує виробництво електричного пікапа F-150 Lightning, щоб зосередитися на більш прибуткових бензинових та гібридних версіях F-150 General Motors припинила випуск електричних фургонів BrightDrop через повільніший, ніж очікувалося, розвиток ринку комерційних електромобілів та низький попит Chrysler зупинила розробку свого нового електричного кросовера, який мав вийти у 2026 році. Volkswagen скорочує виробництво електромобілів, зупиняючи або скорочуючи робочі зміни на заводах у Цвіккау та Ганновері через слабший за очікуваний попит. Mercedes скорочує випуск електромобілів, припиняючи виробництво моделей EQE та EQE SUV та переглядаючи свою стратегію, щоб зберегти виробництво автомобілів з ДВЗ та гібридів у найближчому майбутньом Lamborghini зупинила розробку електричних моделей і нарешті Stellantis планує запускати китайські автомобілі під власними брендами
-
Цікава деталь, коли в Україні починалась приватизація на ваучери - майже усе копіювали і здирали з раші, у тому числи і варіанти та манери швидкого збогачення - я чув навіть, що й маневрові тепловози у м. Кам'янському шустряки брали за ваучери. Але Кам'янське це високоіндустріалізоване місто, а цей паротяг видно зберігся десь у якихось нетрях.
-
Як повідомлялося, напрямок пасажирських перевезень АТ «Укрзалізниця» залишається збитковим і потребує дофінансування щонайменше у 20 млрд грн.
-
Ще раз, це залежить від засипки, я користуюсь Ecomix-A, призначена для комплексної очистки води від жорсткості, заліза, марганцю та органічних домішок А ви це у вже готовому приміщені хочете встановити? Бо мені також нікуди було то протягли лінію через стінку у гардеробну, а що робити? Стоїть, не заважає. Лише зважте на те, що чим менша система тим менший і ресурс.
-
Мова за електрички набагато цікавіше читати дописи про ваші власні враження ніж поливання лайном від тих у кого їх ніколи не було, нема і не буде.
