Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Propeller

Пользователи
  • Публікації

    24 810
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Днів у лідерах

    29

Востаннє Propeller виграв 31 січня 2024

Публікації Propeller були найпопулярнішими!

12 підписників

Персональная информация

  • Имя
    Читай выше
  • Откуда
    Київ
  • Хобби
    Движение
  • Род занятий
    Поиск
  • Автомобиль
    Не мой
  • Пол
    Мужской

Відвідувачі профілю

106 885 переглядів профілю

Propeller's Achievements

Властелин форума

Властелин форума (13/13)

  • 10 подписчиков
  • Начало популярности
  • Начинающий собеседник
  • Преданный форуму
  • Популярность

Recent Badges

26 к

Репутація

  1. Вважаю це вже неважливо. Форум накидав ТС достатньо, що він міг зорієнтуватись.
  2. ГУР та Lobby X розпочали рекрутинг бійців серед корінних народів росії “Для Lobby X – це новий важливий виклик, адже йдеться про пошук фахівців з військових вакансій, що проживають на території України, але мають татарське, башкирське, калмицьке, алтайське, якутське тощо походження”, ― розповів представник Lobby X. Співпраця Lobby X та ГУР відкриває нові можливості з укомплектування нових підрозділів, що виконують специфічні завдання. Швидкий та якісний підбір відповідних кадрів здатні виконувати лише професіонали рекрутингу найвищого рівня, і ми сподіваємося, що така співпраця принесе хороші результати, відзначили в ГУР. “Номад” — створений на початку 2025 року бойовий підрозділ, що входить до складу Міжнародного легіону ГУР МО України. Складається з представників корінних народів рф тюркського та калмицького походження. Нині це переважно калмики, татари, башкири та якути. Мета підрозділу — розпад рф і створення незалежних національних держав на її колишній території. Розглядаються заявки як чинних військових, так і ще не мобілізованих.
  3. З мого боку були тільки пропозиції, що лякають майстрів старої закалки та питання. Критику я в своїх постах не знайшов. В звязку з тим, що підхід до порад топикстартеру можна назвати емпіричний (з досвіду), то моя пропозиція : модифікувати щебневу підсипку геотекстилем та георешіткою (попередньо поговорити з продавцями, проконсультуватись), а по цій "подготовці" 100 мм бетону з одношаровим армуванням. Є досвід використання вапнякового щебеню фракції 20-70 прямо у глину з подальшим ущільненням асфальтовим катком (90-ті роки). Товщина шару 20-25 см. Площа десь 8000 м кв. під складську зону. Фори періодично, дизельній навантажувач 5т постіно. Так пропрацювали років 5. Коли розбагатіли просто затягнули все асфальтом. І продовжили процесс.
  4. Для підвищення строку придатності доріг регламентують навантаження на вісь і за це карають. Для запобігання колійності в т.ч. На скільки я знаю загальна вага авто регламентується тільки при в'їзді на мости. Тому в мене і виникло питання : разрахунок повинен біти з прив'язкою до спорядженої масси авто чи навантаження на точку опори (вісь).
  5. Ще. Товщина плита 200 мм звідки? Чому 200 мм, приймаючи до уваги ваш варіант армування? Розрахунки - це завжди прив'язка до вхідних даних. А які вхідні? Я про навантаження.
  6. Чи варто брати до уваги, що навантаження не точкове (25 тонн на одна пляму поверхні), розподілене між вісями? Тобто, якщо говоримо про фуру, то у нас 10 точок прикладання сили.
  7. Смотрите. У вас есть официальный документ. Называется : Техническое описание продукта. Поищите здесь www.ceresit.ua/documents.html Вам фасадчики, которые "мы всем делаем так и еще никто не жаловался" и которые хотят побыстрее закончить (никто не любит технологические перерывы) и получить расчет говорят : та забей ты на эти документы - поверь бывалым. Далее вы заходите на форум и задаете вопрос. Он выше. Вам несколько человек здесь напишут : не надо ждать, слушай фасадчиков, у меня тоже делали так. Всё норм. Если вы верите незнакомым людям на слово, то тогда - вперед.
  8. Ну....поверим товарищу. Но! Что мешает плюхнуть на эту основу 100 мм (не 150мм, не 200 мм) бетона с одним слоем арматуры?
  9. Ну....вот и вышеупомянутые бывалые. Перестаньте. Какое новаторство? Это хрени скоро сто лет в обед. Рад, что от меня об этом узнали впервые. Значит не пробовали. А и ненадо. Усугублю ваше состояние. ТС может вообще обойтись без бетона. Если таки бетон, то расценивайте его укладку на недеформируемое основание. Смотрим дату видео и неименитость производителя. Installation for heavy trucks
  10. Якщо ви занурили трубку у воду, перекрили верхній кінець трубки пальцем (герметично), потім почали виймати трубку з води, то стовп води в трубці буде незмінний поки її нижній кінець у воді. Як только ви виймете всю трубку з води ("вийняв її з води") вода впаде. То ж щось у вашій розповіді не так.
  11. Варіант, який налякає бувалих. Що, якщо сформувата основу під бетон за допомогою геотекстилю ( Приклад = prom.ua/ua/p1222278953-geotekstil-termofiksirovannyj-propitkoj.html). На 500 м кв = 11 000 грн, щебеню (тут без мене), та георешітки (Приклад = altmax.com.ua/product/georeshetka/georeshetka-obemnaya-gr-20-10/). На 500 м кв = 75 000 грн. Щебня піде стільки ж (вістота ГР = 100 мм). Економія на бетоні. А що, якщо можна буде знизити кількість бетону, та всі роботи, прив'язані до кубічних метрів вдвічі? Треба проконсультуватись або пошукати інфу.
  12. Може я щось пропустив. А у вас хоч десь в магістралі після насосу (від насоса до споживачів) є манометр? Ви писали про мінус 3 літра за неділю. Це за день, чи за тиждень?
×
×
  • Створити...