-
Публікації
24 810 -
Зареєстрований
-
Відвідування
-
Днів у лідерах
29
Востаннє Propeller виграв 31 січня 2024
Публікації Propeller були найпопулярнішими!
Персональная информация
-
Имя
Читай выше
-
Откуда
Київ
-
Хобби
Движение
-
Род занятий
Поиск
-
Автомобиль
Не мой
-
Пол
Мужской
Відвідувачі профілю
106 885 переглядів профілю
Propeller's Achievements
-
ГУР та Lobby X розпочали рекрутинг бійців серед корінних народів росії “Для Lobby X – це новий важливий виклик, адже йдеться про пошук фахівців з військових вакансій, що проживають на території України, але мають татарське, башкирське, калмицьке, алтайське, якутське тощо походження”, ― розповів представник Lobby X. Співпраця Lobby X та ГУР відкриває нові можливості з укомплектування нових підрозділів, що виконують специфічні завдання. Швидкий та якісний підбір відповідних кадрів здатні виконувати лише професіонали рекрутингу найвищого рівня, і ми сподіваємося, що така співпраця принесе хороші результати, відзначили в ГУР. “Номад” — створений на початку 2025 року бойовий підрозділ, що входить до складу Міжнародного легіону ГУР МО України. Складається з представників корінних народів рф тюркського та калмицького походження. Нині це переважно калмики, татари, башкири та якути. Мета підрозділу — розпад рф і створення незалежних національних держав на її колишній території. Розглядаються заявки як чинних військових, так і ще не мобілізованих.
-
З мого боку були тільки пропозиції, що лякають майстрів старої закалки та питання. Критику я в своїх постах не знайшов. В звязку з тим, що підхід до порад топикстартеру можна назвати емпіричний (з досвіду), то моя пропозиція : модифікувати щебневу підсипку геотекстилем та георешіткою (попередньо поговорити з продавцями, проконсультуватись), а по цій "подготовці" 100 мм бетону з одношаровим армуванням. Є досвід використання вапнякового щебеню фракції 20-70 прямо у глину з подальшим ущільненням асфальтовим катком (90-ті роки). Товщина шару 20-25 см. Площа десь 8000 м кв. під складську зону. Фори періодично, дизельній навантажувач 5т постіно. Так пропрацювали років 5. Коли розбагатіли просто затягнули все асфальтом. І продовжили процесс.
-
Для підвищення строку придатності доріг регламентують навантаження на вісь і за це карають. Для запобігання колійності в т.ч. На скільки я знаю загальна вага авто регламентується тільки при в'їзді на мости. Тому в мене і виникло питання : разрахунок повинен біти з прив'язкою до спорядженої масси авто чи навантаження на точку опори (вісь).
-
Propeller підписався на сколько сохнет/твердеет клей фасадный
-
Смотрите. У вас есть официальный документ. Называется : Техническое описание продукта. Поищите здесь www.ceresit.ua/documents.html Вам фасадчики, которые "мы всем делаем так и еще никто не жаловался" и которые хотят побыстрее закончить (никто не любит технологические перерывы) и получить расчет говорят : та забей ты на эти документы - поверь бывалым. Далее вы заходите на форум и задаете вопрос. Он выше. Вам несколько человек здесь напишут : не надо ждать, слушай фасадчиков, у меня тоже делали так. Всё норм. Если вы верите незнакомым людям на слово, то тогда - вперед.
-
Ну....вот и вышеупомянутые бывалые. Перестаньте. Какое новаторство? Это хрени скоро сто лет в обед. Рад, что от меня об этом узнали впервые. Значит не пробовали. А и ненадо. Усугублю ваше состояние. ТС может вообще обойтись без бетона. Если таки бетон, то расценивайте его укладку на недеформируемое основание. Смотрим дату видео и неименитость производителя. Installation for heavy trucks
-
Варіант, який налякає бувалих. Що, якщо сформувата основу під бетон за допомогою геотекстилю ( Приклад = prom.ua/ua/p1222278953-geotekstil-termofiksirovannyj-propitkoj.html). На 500 м кв = 11 000 грн, щебеню (тут без мене), та георешітки (Приклад = altmax.com.ua/product/georeshetka/georeshetka-obemnaya-gr-20-10/). На 500 м кв = 75 000 грн. Щебня піде стільки ж (вістота ГР = 100 мм). Економія на бетоні. А що, якщо можна буде знизити кількість бетону, та всі роботи, прив'язані до кубічних метрів вдвічі? Треба проконсультуватись або пошукати інфу.