Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Выбор электрогенератора

zgnatyuk

Рекомендовані повідомлення

В 27.11.2023 в 16:33, msgarry сказал:

Щойно підключив блюєтті -заряджається 🤩 Якщо дати нагрузку то після кіловату пропадає зарядка.🤔 Коннер з авр блюєтті взагалі не бачила. 

Блюетти заряжается от 50 герц. Если больше или меньше, она не согласится заряжаться. Соответственно подключаем Блюэтти на зарядку и крутим на карбюраторе регулировочный винтик, добавляем или убавляем обороты, ловим 50 герц. Желательно иметь прибор который показывает частоту, шоб не вслепую. Судя по тому что у вас под нагрузкой он перестаёт заряжаться, то обороты надо немного добавлять

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, SPClientOM сказал:

Блюетти заряжается от 50 герц. Если больше или меньше, она не согласится заряжаться. Соответственно подключаем Блюэтти на зарядку и крутим на карбюраторе регулировочный винтик, добавляем или убавляем обороты, ловим 50 герц. Желательно иметь прибор который показывает частоту, шоб не вслепую. Судя по тому что у вас под нагрузкой он перестаёт заряжаться, то обороты надо немного добавлять

Мерял- без нагрузки 51 Гц при подключении фена 2.2-2.4 кВт падает до 49-50 Гц. Может ему надо время чтоб после скачка снова законнектится, или включить выключить. Хз я больше не проверял. Альтернатор такой www.nsmsrl.it/en/alternators/2-poles-single-phase/k100 на 5 ква. Разброс напруги 5-10% для его норма, двигатель хонда 270.

Змінено користувачем msgarry
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Bluetti EB55 має класну можливість паралельної зарядки.
Тобто заряд йде 400W. Зрозуміло що цим зловживати не варто, але в разі екстреної ситуації це добра можливість. Наприклад дорожча EB70 такої можливості не має.
Ось випробував з БЖ (БЖ потужність 200W макс) і зовнішніх акумів простими крокодилами (кабель для прикурювача теж в комплекті)
https://www.youtube.com/watch?v=TyA5mX40j1A

Наступним кроком хочу попробувати навантажити одночасно генератор по AC і DC щоб теж максимально швидко заряжати станцію з одного генератора.
DC виходи на генераторі призначені для зарядки батарей і струм там якраз відповідає MPPT (12-28/8A) входу на станції, а напруга трохи плаває але ніби цілком в межах 12-28В.

Маю Honda EU10i (900W) де DC вихід на 8А, мав раніше Honda EX650 (550W) де вихід 8.3, і маю ще просту ямаху де вихід 10A.
Таким чином ці станції могли б заряжатися максимально швидко з мінімальною витратою бензину.

Ще не зробив DC кабель, тому незнаю що з того вийде, можливо хтось має якісь поради, зауваження? )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

45 хвилин тому, vovarpd сказав:

одночасно генератор по AC і DC

Провірте інструкції на ваші генератори. В моєму K&S написано що разом не можна, лише або AC або DC окремо.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, Dmode сказав:

Провірте інструкції на ваші генератори. В моєму K&S написано що разом не можна, лише або AC або DC окремо.

Це перевірив. Можна. Головне аби загальне споживання не перевищувало загальну потужність генератора і там ще ніби якийсь коефіцієнт.
По Honda eu10i пише отак
image.png.26f762acd3da75d83d3118441a06cb23.png

По ямаха ef1000 пише отак
image.png.b94828208107a5f9f5a8d1dd18465188.png

Ніби все ок.

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З інверторними генераторами хонда все виявилось трохи складніше чим я думав :)
DC вихід працює тільки без еко режиму (так пише книжка), точніше в еко режимі напруга є, але станція заряд не бере (притому що з зовнішнього акума 24v і з прикурювача все ОК).
Але напруга на холостому з того виходу в еко режимі 25в, а в нормальному режимі всі 35v.  А порт в блуетті 12-28, небуду ризикувати.
https://www.youtube.com/watch?v=rSnALubSUvs
Я не повірив, але заліз в сервісний мануал і там дійсно так є.
image.png.c5e31107f082284c7bbe24a0ab07f4ca.png

Прийдеться купувати конвертор типу dc 8-40 в dc 13.8v і пробувати знову. Трохи ускладнює конструкцію і з'являється зайва запчастина.
Розчарувала ця інверторна хонда.

Шкода що повіддавав прості хондовські EX650 з 90х, там dc крива нібито краща, яраз добре в межах діапазону MPPT порта (12-28), і взагалі він мені більше подобався чим ті новомодні інвертори, за винятком ваги.
image.png.f87d2bdb677ef1174c4ff3922c5a2018.png

Ще спробував ямаху просту, там вихід dc дає 12.8v на холостому, але треба робити інший кабель, наразі спробувати чи бере bluetti заряд не вийшло.


Ціль того всього заставити Bluetti EB55 заряжатися в турбо режимі з одного маленького генератора "в полях". Стандартний БЖ лише 200Вт. 

 

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27.11.2023 в 16:33, msgarry сказав:



Щойно підключив блюєтті -заряджається 🤩 Якщо дати нагрузку то після кіловату пропадає зарядка.🤔 Коннер з авр блюєтті взагалі не бачила. 


Перевірив свою Bluetti EB3A з інверторним генератором Honda EU10i.
Все без проблем працює, думаю ще одну таку ж паралельно стягне. 
Але то інвертор, там частота ідеальна.

Пробував також з простою ямахою, то якщо частота просідає нижче 50, тоді зарядка відключається. Попробував переключити гену на 60гц - зарядка йшла нормально (станція дозволяє роботу з 50hz і з 60hz, знизу на наклейці написано). Може якщо є такий у вас переключатель то можна попробувати чи воно в діапазоні 50-60Hz без перебоїв працює.

Ще доречі пробував також з honda ex7, технологія cycloconverter. Там з зарядкою eb3a серйозні проблеми, гена відключається періодично, зарядка пару сек йде, потім ні. А якщо в мппт порт вставити блок живлення від eb55, то все чудово. Щось там намудрили в тій eb3a.
 


 

 

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Купив ще один генератор. Тепер вже на базі хонди 160. Буде використовуватись переважно для зарядки акумуляторів, бо хонда 270 запотужна для цього.

Альтернатор nsm k80в. А от двигун наче і орігінальний ( серійник бьється по базі запчастин), але такий двигун в продажу не знайшов. Запчастини є, а двигун лише на одному сайті в Британії. Наче як вироблений на заводі в Китаї. 20240105_133216.thumb.jpg.2ecb8fce8e126467315dcad87e15820f.jpg

Змінено користувачем msgarry
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Так це китайське виробництво www.jlhonda.com/webSite/cpzs/qyj/html-1655/9925.html

І всі ці генератори робляться на китайському заводі honda??? 🤯

www.jlhonda.com/website/cpzs/fdj/

Двигуни на них точно китайські.

Доречі в розділі "двигуни" є лише 2 виробництва в Тайланді та Китаї. Японської хонди не існує?? Це для мене відкриття.

Змінено користувачем msgarry
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, msgarry сказал:

Доречі в розділі "двигуни" є лише 2 виробництва в Тайланді та Китаї. Японської хонди не існує?? Це для мене відкриття.

Хонда вивела виробництво 1 циліндрових моторів в Китай ще десь в середині 2000х
 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 часов назад, msgarry сказал:

І всі ці генератори робляться на китайському заводі honda??? 🤯

Хондівські так, але ж по світу багато хто збира, і в Європі якщо збірка, то альтернатор або італія, або франція, і німці теж своє ліплять

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 05.01.2024 в 18:07, msgarry сказал:

Так це китайське виробництво www.jlhonda.com/webSite/cpzs/qyj/html-1655/9925.html

І всі ці генератори робляться на китайському заводі honda??? 🤯

www.jlhonda.com/website/cpzs/fdj/

Двигуни на них точно китайські.

Доречі в розділі "двигуни" є лише 2 виробництва в Тайланді та Китаї. Японської хонди не існує?? Це для мене відкриття.

японская хонда конечно же есть ! Изготовлен именно в Японии , но  скорее всего  Вам ценник не понравится   😏

 

Screenshot_310.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не факт що там не китайський двигун. А можливо коробка японська. 😃

Заводив сьогодні свого нового генератора- зависока напруга 250-260 В. Гібрідний інвертор бачить але не підключаеться ( боїться мабуть). Завтра покручу карбюратор бо сьогодні вже темніло коли заводив. А можливо дати поробити з годинку.

Зато недорого🤪

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

что ВЫ там собираетесь крутить ?! Зачем ?! Там все давно накручено на заводе без Вас. Хотите точные 230 вольт ?! не вопрос : КУПИТЕ инверторный генератор.

-----------

по поводу того генераторва ,что я выше показал , то там скорее движок японец.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я не хочу инвертор, но и 260-255на холостом ходу многовато. При нагрузке 50% падает до 250. Кстати у вашего контимака не меряли что на выходе? Мой генератор на базе хонды 160 и альтернатор nsm той же серии что у вас только на 2 кВт

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, msgarry сказал:

Я не хочу инвертор, но и 260-255на холостом ходу многовато. При нагрузке 50% падает до 250. Кстати у вашего контимака не меряли что на выходе? Мой генератор на базе хонды 160 и альтернатор nsm той же серии что у вас только на 2 кВт

Це чи не єдиний мінус збудження альтернатора на конденсаторі. 

Регульнути можна, зменшивши оберти мотора, але перед цим треба глянути які вони 

  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 часов назад, msgarry сказал:

Я не хочу инвертор, но и 260-255на холостом ходу многовато. При нагрузке 50% падает до 250. Кстати у вашего контимака не меряли что на выходе? Мой генератор на базе хонды 160 и альтернатор nsm той же серии что у вас только на 2 кВт

нет ,я ничего не мерял . Я его включил на пару минут и выключил . Слава богу с той зимы я не включал еще генераторы. Электроэнергия есть и это  хорошо .

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 часов назад, Dalet сказал:

Це чи не єдиний мінус збудження альтернатора на конденсаторі. 

Регульнути можна, зменшивши оберти мотора, але перед цим треба глянути які вони 

Оберти не міряв. Міряв напругу та частоту.

Напруга до регулювання 255-260, частота 52- 53.

Напруга після регулювання 240-245, частота 51. Під час включення мах навантаження просідає до 220 та 48гц, потім вирівнюєтьсядо 50гц та 230В.

Інвертор став підключатися в ⁷байпас та зарядку акумів.

Генератором задоволений. За 15тис маю надійний генератор з невеликим розходом.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Только что, msgarry сказал:

Оберти не міряв. Міряв напругу та частоту.

Напруга до регулювання 255-260, частота 52- 53.

дак частота і є оберти

1 минуту назад, msgarry сказал:

Напруга після регулювання 240-245, частота 51. Під час включення мах навантаження просідає до 220 та 48гц, потім вирівнюєтьсядо 50гц та 230В.

51 норм

 

  • Лайк 1
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Практикуюсь в невеликих "ремонтах" Хонд :)

От японська хонда щоправда 2002 року (але такі випускаються і по сьогодні), моторчик GXH50 з гени Honda EU10i.
Клапана регульнув (зазори чуть "пішли" на 5 соток) і заодно сальник клапана поміняв (він там один по заводу на впуску), але щоб до того добратися треба розібрати майже все, добре хоч клапана регулюються без шайб. Сотня гайок, болтиків, шайб, прокладок з грубої резини і просто з паралону. Все якесь таке мікроскопічне включно з інвертором. Навіть фільтр є додатковий вcередині шлангу після баку, не просто сіточка на вході. 

Загалом гарно там все японці продумали вага-потужність-компактність і надійність добра (ще би блок циліндрів не був одноразовим то взагалі було б супер), і що немаловажно добра доступність розхідників і дріб'язку взагалі по Хонді (любий болт, гайка, прокладка і ціни досить адекватні на купу всякого дріб'язку з доставкою до 2 тижнів. Щось серйозне аля блок циліндрів чи інвертор то вже недоцільно ремонтувати - ціни ой.).

Зібрав , лишніх гайок не лишилось, шепче, 230В ))) 



image.thumb.png.fb6df33fcc5d5e623df46107ff2c98ba.png
 

  • Лайк 8
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 1 місяць потому...

Довго збирався випробувати паралельну зарядку станцій Bluetti з генератора Honda EU10i одночасно з виходу 220 і 12в. 
Нарешті зробив )  На відео екран в bluetti погано видно, вже зараз замітив.

Проблема виходу 12в в тому що на холостому він дає ~35в, а це забагато для входу в Bluetti (12-28, 8A)
Тому купив конвертер 8-40/13.8В на алі. 13.8 вибрав з розрахунку що якщо MPPT порт захоче всі 8А, то щоб він не перегрузив особо той вихід з генератора на якому 96Вт максимум по інструкції.

Короче 60Вт додає якщо станція заряжена десь не більше 80%.  Загалом 260Вт замість 200Вт.  Допомога з того вихода генератора незначна, але вона є (+30%), думаю якісь півгодини на заряд можна виграти, деколи це є важливо.
Зараз ще буду пробувати блок живлення леново на 170вт чи піде зарядка.




Ну і ще парочка генераторів хонда (eu10i і трохи слабший EX7) і дві такі станції eb55 за минулий місяць задонатив в одну з наших бригад на харківському напрямку. Важко носитися з величезними генераторами щоб зарядити пару дронів чи старлінк заживити чи таку от станцію зарядити, а такі компактні хонди саме то що треба. Потужності достатньо, вага 12-13 кг без бензину, синус чистий.  


image.thumb.png.788906a9073ebad2818642187f8461aa.png
image.thumb.png.9ab14b53c14f5f898f78c17eb38a32e6.png 

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Найменший генератор Honda EX500, інвертор. 450/500VA, двотактний (100:1) :) 1996 рік.  Вага 8.5 кг, бак 0.8л.
Можливість паралельної роботи зі ще одним таким же.
Має бути чистий синус, перевірю. По словах продавця в Англії використовувався раз в житті, і візуально десь так і виглядає.
Фото з сучаснішим EU10i (який теж зовсім невеликий і важить 13кг) для порівняння габаритів. 

По документації так виглядає що зарядну станцію Bluetti EB55 зарядить на одному баку при умові використання двох блоків живлення.
А як буде на практиці прийдеться перевірити.





image.thumb.png.b552dd4178b7a64e861794af7876e8d2.png

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ой вей. А шо про Хонду уже можно говорить?
"Ширится и растет благосостояние советского народа" (С)

PS. не крутите карбюратор в Хонде. Там уже все накручено на заводе.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 3 тижні потому...

Добрый вечер! Порекомендуйте пожалуйста качественный генератор. 

Бензиновый, чтоб нагрузку 2,5- 3 квт держал без проблем. Ручной запуск устроит. Их сейчас такое множество,не понятно как из такого количества выбрать что-то надежное. 

Бюджет 10-15 тысяч.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, vadim240283 сказал:

Добрый вечер! Порекомендуйте пожалуйста качественный генератор. 

Товарищ Вадим, рожденный 24 февраля 1983 года, потрудитесь почитать последние 100 листов этой темы))

  • Лайк 2
  • Хаха 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...