Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Система опалення, ГВС, камін з РГВ

avtovas

Рекомендовані повідомлення

Із перебранням ліміту на газ в 6000м3 було вирішено зробити реставрацію СО. Будинок 80-х років площею 320 м2

1 цокольний поверх на 1.5м в землі моноліт,

2 поверх змурований у 1.5 цегли поштукатурений крошкою.

3 мансарда з утепленим потолком 200 мм мінвати над повними кімнатами а під скатом 100мм. Всі вікна металопластикові, вхідні двері з євробрусу. Тепловтрати я приблизно рахував не малі, але стіни утепляти найближчі 50 років незбираюсь, буду компенсувати камінною топкою.

Цього року встановив резервну систему опалення. Камін JOTUL I570 22квт із воздушною системою розводки по кімнатах www.stroimdom.com.ua/forum/showthread.php?t=109514.

Зараз ситема працює як основна бо стара чавунна система із старим котлом бере дуже багато газу, палю її коли температура паде -10. Раньше система була відкрита гравітаційна, 5 років тому переробив на закриту поставив насоси але реального тепла так і неотримав потрібно дуже багато газу спалити щоб чугунні батареї нагрілись а тепер ще і почали протікати.

Від нової СО хочу зробити підігрів підлоги у цокольному приміщенні і в душовій на мансарді. По всіх інших кімнатах радіатори.

За допомогою визнаного спеціаліста форума Андрія було куплено котел Протерм 40 КЛОМ, підміс джакоміні для ТП і бойлер косвеного нагріву із електричним теном Електромет на 220л.

Тему створив для того щоб спеціалісти підсказали мені в тих питаннях що будуть виникати під час монтажу СО.

Будинок зараз є повністю жилий і монтаж СО планую робити по одному поверху. Спочатку начну з цоколя, розтелю ТП підключу радіатори і обвяжу котел, робити все будуть знайомі сантехніки.

І так питання:1. Зараз маю 100 ребер алюмінієвих радіаторі планую їх поставити у цоколь а на другий поверх хочу ставити стальні, чи не покусаються вони між собою і чи вдасться нормально збалансувати СО.

2.Котел в мене буде із турбо насадкою, так як комин в будинку тільки один і той неможливо загільзувати, буде котел стояти у цокольному приміщенні якщо я випускаю через стіну то з надвору труба буде находитись десь 1м від землі чи можна так робити, чи приймуть мені газовщики.

3.Як краще мені підключити підігрів ТП в душовій на мансарді. Від стояка радіаторів який буде йти на мансарду чи окремо потягнути дві трубки від котла. Душова вже повністю зроблена а підігрів врізаний до стальних труб додатково стоїть зараз на цій ТП окремий насос.

4. Котельню я непланую опалювати так як жінка тримає в ній запас на зиму :D читав в що водного форумчанина також котел із бойлером стояв у неопалювальній котельні і датчик видає котлу нагрівати бойлер а опалення негріє. Що скажете яка температура має бути у котельні або що зробити?

5. На рахунок сервісу як такого в нашому місті нема потрібно викликати з обласного міста але я спочатку хочу запустити бойлер потрібна гаряча вода, пізніше радіатори і ТП бо поки стяжка невисохне. Чи дадуть мені гарантію на котел коли вся система ще небуде запущена і чи потрібна мені та гарантія.

Дякую всім хто дасть хоч якісь відповіді.

Вітаю з Новим Старим Роком.

Image.thumb.JPG.93ddff2035a0db5d325c99c66196089f.JPG

 

Image0002.thumb.JPG.5e7bb6783a2914d922112028c7af7fef.JPG

 

Image0003.thumb.JPG.1d6056d55103dea48913b38c7349f993.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Із перебранням ліміту на газ в 6000м3 було вирішено зробити реставрацію СО. Будинок 80-х років площею 320 м2

Тепловтрати я приблизно рахував не малі, але стіни утепляти найближчі 50 років незбираюсь, буду компенсувати камінною топкою.

 

Ежли дрова халявные, то все получится. Чугунные радиаторы вместе с старым котлом и трубами сдать на металл, на вырученные деньги купить второй Ютул и будет счастья полные штаны при 320м2 в 1,5 кирпича. :D

Без обид, но Вы как-то не с того начинаете. :beer:

Это жилой дом или гостиница?

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1. Зараз маю 100 ребер алюмінієвих радіаторі планую їх поставити у цоколь а на другий поверх хочу ставити стальні, чи не покусаються вони між собою і чи вдасться нормально збалансувати СО.

 

Не покусаются, обменник чугунный.

Вопрос балансировки - это вопрос к монтажникам.

 

2.Котел в мене буде із турбо насадкою, так як комин в будинку тільки один і той неможливо загільзувати, буде котел стояти у цокольному приміщенні якщо я випускаю через стіну то з надвору труба буде находитись десь 1м від землі чи можна так робити, чи приймуть мені газовщики.

 

Метр - не примут, нормы вроде 1,7. Но можно уточнить у газовщиков напрямую.

 

3.Як краще мені підключити підігрів ТП в душовій на мансарді. Від стояка радіаторів який буде йти на мансарду чи окремо потягнути дві трубки від котла. Душова вже повністю зроблена а підігрів врізаний до стальних труб додатково стоїть зараз на цій ТП окремий насос.

 

Это не имеет никакой разницы, узел с допнасосом. Так что посчитать - и можно врезаться в стояк.

 

4. Котельню я непланую опалювати так як жінка тримає в ній запас на зиму :D читав в що водного форумчанина також котел із бойлером стояв у неопалювальній котельні і датчик видає котлу нагрівати бойлер а опалення негріє. Що скажете яка температура має бути у котельні або що зробити?

 

В котельне надо +10. Но обвязка и так даёт тепло, так что с большой вероятностью все будет хорошо.

 

5. На рахунок сервісу як такого в нашому місті нема потрібно викликати з обласного міста але я спочатку хочу запустити бойлер потрібна гаряча вода, пізніше радіатори і ТП бо поки стяжка невисохне. Чи дадуть мені гарантію на котел коли вся система ще небуде запущена і чи потрібна мені та гарантія.

 

Вопрос гарантии очень тонкий.

По сути автоматика не показывает времени наработки, так что запустить в работу котле и поставиться в гарантию через полгода не очень сложно. Нужно ли - вопрос спорный.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Это жилой дом или гостиница?

Це зараз повністю житловий будинок в якому проживає 8 чоловік на другому поверсі і мансарді постелений паркет у цоколі зроблені стяжки які планую зривати і заливати ТП. Розводка радіаторів буде йти по зовні. Зараз стою перед вибором чим підключати,спеціалісти кажуть брати мідь але по бюджету я невитягую, сантехніки кажуть зробим акуратно ППР і зекономиш 10000грн.

 

 

Вопрос гарантии очень тонкий.

По сути автоматика не показывает времени наработки, так что запустить в работу котле и поставиться в гарантию через полгода не очень сложно. Нужно ли - вопрос спорный.

а пломб на автоматиці нема?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Скажіть чи можна турбонасадку на котлі Протерм підняти вище на 80см так як котел буде розташований нижче рівня землі, чи потрібно сам котел піднімати а насадку встановлювати на котел.

kotel.jpg.0e85a38b6863ce8342cca42eecf5ae4c.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Із перебранням ліміту на газ в 6000м3 було вирішено зробити реставрацію СО. Будинок 80-х років площею 320 м2

1 цокольний поверх на 1.5м в землі моноліт,

2 поверх змурований у 1.5 цегли поштукатурений крошкою.

3 мансарда з утепленим потолком 200 мм мінвати над повними кімнатами а під скатом 100мм. Всі вікна металопластикові, вхідні двері з євробрусу. Тепловтрати я приблизно рахував не малі, але стіни утепляти найближчі 50 років незбираюсь, буду компенсувати камінною топкою.

 

Доброго дня!

У мене схожий будинок - лишень 280 м2, тому що підвал (цоколь) є лише

під 1/2 будинку. Опалюємо 2-ий сезон, мешкаємо постійно з Нового року.

Також є камін з розведенням гарячого повітря (у 3 кімнати на мансарді). Котел Протерм 30-ка, напольний

 

Так от, доволі спокійно вкладаємось у норму 2500 м3, у грудні-січні розхід газу по 400-500 кубів на місяць. Температура повітря в кімнатах +20-21. Очевидно, велика заслуга в цьому каміну - він реально економить газ та дає відчуття тепла. Каміном палимо практично щодня, з 18 до 24-ї.

 

Моя Вам порада: раз вже поставили топку Йотул (не найдешевшу!), і плануєте переробку всієї системи опалення - УТЕПЛІТЬ БУДИНОК.

Ці гроші Вам повернуться з лихвою, не потрібно буде радіаторів там, де буде ТП. ВИдатки не такі значні, а ефект буде відчутний.

 

А то виходить, що повністю переробляєте систему опалення, а першопричину великого розходу газу не усунули.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

andrij_lish, утеплити будинок невийде найближчі 50 років це точно. Фасад вже зроблений 15 років тому і витрачені не малі кошти і сили. Зараз якщо зробити такий фасад як в мене то тільки робота кошує 30у.о. м2.

DSCN1023.JPG.fc0de5bcdead735065fd6a7e04410128.JPG

Щодо топки то цего року я 100% ввійду у тариф до 6000 м3 і ,тільки нею зараз палю. Старий котел АОГВ в мене за три місяці прошлого року ( січень, лютий, березень) зїв 5000 м3. Тому і роблю реставрацію всієї СО. Запланований бюджет 100 000грн.(СО, ГВС, РГВ) коли себе окупить навіть незнаю.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

andrij_lish, утеплити будинок невийде найближчі 50 років це точно. Фасад вже зроблений 15 років тому і витрачені не малі кошти і сили. Зараз якщо зробити такий фасад як в мене то тільки робота кошує 30у.о. м2.

 

Ну, на 50 років мабуть не варто загадувати...

:-)

А щодо зробленого фасаду - тут фактично, тупік. Бо у нас ще "фасаду" як такого нема, тільки утеплення + грунтовка. Що коштувало десь коло 30К гривень, і цілком не валить з ніг при Ваших масштабах робіт...

 

 

Щодо топки то цего року я 100% ввійду у тариф до 6000 м3 і ,тільки нею зараз палю. Старий котел АОГВ в мене за три місяці прошлого року ( січень, лютий, березень) зїв 5000 м3. Тому і роблю реставрацію всієї СО. Запланований бюджет 100 000грн.(СО, ГВС, РГВ) коли себе окупить навіть незнаю.

 

При нинішніх цінах на газ може й не скоро окупить. А через 3-5 років може виявитись, що "як добре, що модернізувались". А ще через 5-7

років виявиться "ну його той фасад, тре" утеплятись"

:D

 

В будь-якому випадку погоджуюсь на 200%, що якісна топка + камін з РГВ (з мінімальним декором каміна) це одне з самих вдалих рішень на моїй будові.

 

Бажаю теплої зими, і низького розходу газу після звершення всіх робіт.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

andrij_lish, у вас Протерм Клом ? якщо так то яку ви автоматику до нього вибрали зараз хочу собі щось прикупити і незнаю яку брати рідну чи можливо щось інакше.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

якщо так то яку ви автоматику до нього вибрали зараз хочу собі щось прикупити і незнаю яку брати рідну чи можливо щось інакше.

 

В Протерме Клом встроенная погодозависимая автоматика, которая управляет прямым контуром и контуром загрузки бака горячей воды. Тратить деньги на дополнительный контроллер есть смысл только если Вам не хватает этих функций, но нужно понимать, что теплообменник чугунный и защита от холодной обратки в этом котле организована следующим образом:

сам котел вкл-выкл циркуляционные насосы.

 

Если насосами будет управлять какой-то другой контроллер, то и организация защиты на Вашей совести

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

andrij_lish, у вас Протерм Клом ? якщо так то яку ви автоматику до нього вибрали зараз хочу собі щось прикупити і незнаю яку брати рідну чи можливо щось інакше.

 

Так протерм KLOM 30, до нього в пару бойлер Дражіце на 250 літрів.

Бівалентний, з прицілом на те, що будуть соляри через пару років - на теплу воду...

 

Автоматики не докуповував жодної, ваважаю, що її і не потрібно для цього котла (як пише ts3)

Докупив лишень термостат Ауратон, який по суті керує котлом (повідомляє котлу гріти, чи не гріти). А вже сам котел успішно керує насосом на контурі опалення та насосом на бойлері.

 

Крім того є "змішувальний вузол" - гребінка на 7 контурів ТП зі своїм насосом та трьохходовим термоклапаном Esbe.

 

Логіка у моєї системи така:

1) Термостат керує котлом, підтримуючи задану температуру в "ідеальній кімнаті" (у нас це спальня на мансарді). Він по суті

вмикає/вимикає котел.

 

2) Цей самий термостат (Ауратон) де факто відключає котел коли працює камін (температура в приміщенні піднімається вище заданої на ауратоні, і котел "відпочиває").

 

3) Насос теплої підлоги працює постійно, температура подачі на ТП

задається на термоклапані гребінки вручну. Досвід підказує, що поставивши термоклапан на "трієчку" (тобто T подачі десь коло 30 градусів)

забезпечується компортна температура на 1-му поверсі, де тільки ТП.

Дослівно 1-2 рази трішки додавав температури в ТП (коли було нижче за мінус 10), і збавляв температуру на теплу підлогу коли було вище за +5

 

=======

 

Отож, такий мінімальний набір (термостат Ауратон + ручне регулювання температури подачі в ТП) вважаю цілком достатнім і комфортним. Ламатись нема чому, схема працює як годинник, все зрозуміло і прозоро.

 

Докупив ще правда дачтик зовнішньої температури для котла, але це радше для забави, навіть його не підключив наразі. Цей датчик мав би

підказувати котлу до якої температури гріти котлу воду в контурі опалення (в залежності від температури на вулиці).

наразі ця температура у мене задається також вручну, виставлена на 50-60 градусів, і міняється рідко.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Докупив лишень термостат Ауратон, який по суті керує котлом (повідомляє котлу гріти, чи не гріти).

але Ауратон і є автоматика яка працює вкл/виключення. З вашої відповіді зрозумів якщо топка піднімає температуру в кімнаті то Ауратон відключає котел, тоді чим ви грієте ТП а ts3, пише що коли насос ТП буде подавати холодну воду в теплообмінник він довго не прослужить, а краще ставити погодозалежну автоматику.

Виправте якщо не так зрозумів.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

але Ауратон і є автоматика яка працює вкл/виключення.

 

Ну, можна і автоматикою назвати. Хоча по суті Ауратон - то "термостат + програматор". Ось, наприклад тут: http://www.feko.com.ua/shop/product/3147 можна почитати опис.

Все, що вміє Ауратон - це сказати котлу "грій" або "не грій", в залежності від температури в приміщенні і заданої йому бажаної температури (ця температура може бути різною в різну пору дня - в цьому сенс програматора)

 

З вашої відповіді зрозумів якщо топка піднімає температуру в кімнаті то Ауратон відключає котел, тоді чим ви грієте ТП а ts3, пише що коли насос ТП буде подавати холодну воду в теплообмінник він довго не прослужить, а краще ставити погодозалежну автоматику.

Виправте якщо не так зрозумів.

 

У мене відбувається так: запалив камін -> потепліло на першому поверсі у вітальні де камін -> пішло повітря через канали на 2-ий

поверх -> потепліло у спальні -> піднялась температура вище +21 -> ауратон дав команду котлу "не грій".

На цьому все - котел виключився, насос циркуляційний на опалення не працює!

Відповідно "обратка" в котел не поступає.

 

А вода у контурі ТП далі собі циркулює (але тільки в межах контурів ТП!). Вона нагріта, скажімо, до +30, і поступово собі остигає. Але всі процеси в ТП настільки інерційні, що протягом 3-4-6 годин поки гріє камін це остигання теплої підлоги практично не помітне.

Принаймі у мене так. І потім, камін (який у мене у вітальні) успішно гріє

майже весь перший поверх, відтак поки він гріє нема особливого сенсу

у теплій підлозі (яка все ж залишаєтсья теплою, бо дуже інерційна).

 

Можлива така схема не спрацює коли потрібно, щоб одночасно гріли і камін, і ТП, тобто коли каміном гріти "круглодобово".

Але у мене камін працює згрубша з 18 до ночі, потім поступово гасне, остигає, температура в "ідеальінй кімнаті" потрохи падає, і десь глибоко вночі Ауратон дає команду котлу "грій". Ну а раз "грій" - значить і на ТП піде теплий теплоносій, і вона на ранок знову "гріє". Насправді терміни

"тепла підлога гріє" і "тепла підлога не гріє" доволі розмиті. Бо різниця

під час описаного процесу у її температурі всього 1-2 градуси, аі щоб ТП "повністю перестала гріти" потрібно мабуть зо 2 доби...

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Каміном планую палити з 12,00 до 22,00 а від СО хочу щоб ТП була завжди тепла і в тих кімнатах де нема розводки тепла гріли радіатори. Контроль СО планую робити погодозалежною автоматикою і термоголовками на радіаторах.

Скажіть спеціалісти, якщо в кімнаті температура піднялась до 24 градусів від РГВ то термоголовка повністю перекриє подачу води в радіатор якщо на темоголовці буде вистевлена температура 20 градусів?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Каміном планую палити з 12,00 до 22,00 а від СО хочу щоб ТП була завжди тепла і в тих кімнатах де нема розводки тепла гріли радіатори.

 

Ну то й поставте Ауратон в тій кімнаті, де нема розводки тепла від каміна. В такий спосіб котел буде керуватись термостатом не залежно від того гріє камін, чи ні.

 

 

Контроль СО планую робити погодозалежною автоматикою

 

Погодозалежна автоматика - це всього лиш керування температурою води в контурі опалення в залежності від температури на вулиці.

У Протермів напольних це є "вбудоване", потрібно докупити лишень датчик температури і вивести його назовні. Як на мене, без цієї "погодозалежної автоматики" цілком можна прожити, але у випадку Протермів ціна питання - лише кошт датчика, тому можна й побавитись...

 

 

і термоголовками на радіаторах.

 

Скажіть спеціалісти, якщо в кімнаті температура піднялась до 24 градусів від РГВ то термоголовка повністю перекриє подачу води в радіатор якщо на темоголовці буде вистевлена температура 20 градусів?

 

Моя думка - так, в цьому сенс термоголовок.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Думав поставити терморегулятор на сходовій так як туда не виведені канали і зараз там прохладно але Ауратон щось нехочеться, придивлявся до рідних протермовських термостатів так як ними можна виставляти температуру в кімнаті, в ГВС, і можна міняти криву щоб небігати в котельню. В Україні є тільки провідні www.protherm.eu/products/regulyatsionnaya-tekhnika/komnatnye-regulyatory/protherm-thermolink-s/ у сервісі кажуть що тільки з таким візьмем на гарантію, але мені сподобався протермовський безпровідний який можна переносити в любу кімнату www.protherm.eu/products/regulyatsionnaya-tekhnika/komnatnye-kommunikatsionnye-regulyatory/protherm-thermolink-lux/ , нажаль в Україну їх непоставляють і найближчим часом небудуть ,хоч в Європі вони продаються з руским перекладом.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Как дети, ей богу.

Сдаём на гарантию без регулятора или с проводком под оный (вдруг опечатают оробку), а потом вешаем туды хоть ядрёный коллайдер.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Думав поставити терморегулятор на сходовій так як туда не виведені канали і зараз там прохладно

 

Ну, не знаю, як на мене - термостат треба ставити в кімнаті, в якій

найчастіше перебуваєш. Або ж в кімнаті, яка має бути "найтепліша".

І у цій же кімнаті де термостат - не вішати термоголовки на радіатори.

 

але Ауратон щось нехочеться, придивлявся до рідних протермовських термостатів так як ними можна виставляти температуру в кімнаті, в ГВС, і можна міняти криву щоб небігати в котельню.

 

"Красиво жити не заборониш".

:D

В котельню - все одно доведеться бігати. По перше це цікаво, та й

однаково час від часу щось треба "руками поправити".

Як на мене, провідний завжди буде кращий, надійніший, "простіший".

Звісно, якщо ремонт дозволяє якось протягнути провід.

 

 

 

В Україні є тільки провідні www.protherm.eu/products/regulyatsionnaya-tekhnika/komnatnye-regulyatory/protherm-thermolink-s/ у сервісі кажуть що тільки з таким візьмем на гарантію, але мені сподобався протермовський безпровідний який можна переносити в любу кімнату www.protherm.eu/products/regulyatsionnaya-tekhnika/komnatnye-kommunikatsionnye-regulyatory/protherm-thermolink-lux/ , нажаль в Україну їх непоставляють і найближчим часом небудуть ,хоч в Європі вони продаються з руским перекладом.

 

Мурава правий, Ви перебільшуєте значення оцієї процедури "візьмем на гарантію". Рівно так само "вони" Вам і бойлер Протермовський втулять...

Дурня це все. Котел поставили, запустили, печатку в паспорті поставили, і до побачення. А дальші дії - це вже моя приватна справа...

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну, не знаю, як на мене - термостат треба ставити в кімнаті, в якій

найчастіше перебуваєш. Або ж в кімнаті, яка має бути "найтепліша".

І у цій же кімнаті де термостат - не вішати термоголовки на радіатори.

А я щось думав термостат ставити в самій холодній кімнаті так щоб в інших кімнатах тепло можна було скрутити краном або термоголовкою, а в тих кімнатах в яких я найчастіше перебуваю виведені канали РГВ так що вних переважно тепло є від каміну на протязі 12годин. І якщо мені кімнатний термостат виключе котел на 12 годин, то ніяка інертна тепла підлога не буде тепла на протязі 12 годин а дуже хочеться щоб була тепла.

Таким приміщенням в мене в будинку є сходова яка є загальна на три поверхи, і буде розкинуто приблизно 5 радіаторів ,на них не буду встановлювати, термоголовки поставлю термоста який завжди буде підтримувати теплі радіатори і небуде відключати котел на довгий час.

"Красиво жити не заборониш".

 

В котельню - все одно доведеться бігати. По перше це цікаво, та й

однаково час від часу щось треба "руками поправити".

Як на мене, провідний завжди буде кращий, надійніший, "простіший".

Звісно, якщо ремонт дозволяє якось протягнути провід.

Практично ставити кімнатний термостат на найвиднішому місці так якщо вразі якась помилка вискочила можна її побачити і непотрібно забігати в котельню всі дані маєм завжди перед собою.

 

Мурава правий, Ви перебільшуєте значення оцієї процедури "візьмем на гарантію". Рівно так само "вони" Вам і бойлер Протермовський втулять...

Дурня це все. Котел поставили, запустили, печатку в паспорті поставили, і до побачення. А дальші дії - це вже моя приватна справа...

 

Вопрос гарантии очень тонкий.

бувають різні випадки а особливо в нас на Україні із сервісом.Ж-)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

І якщо мені кімнатний термостат виключе котел на 12 годин, то ніяка інертна тепла підлога не буде тепла на протязі 12 годин а дуже хочеться щоб була тепла.

 

При ваших теплопотерях на такое и не надейтесь, шоб котел 12 часов спал. :D:beer:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

SON, а які тепловтрати? Я їх компенсую системою каміном з РГВ, зараз при -5 палю камін з 12.00 до 22.00 температура у кімнатах де є виходи +24 тримається до 2.00 ранком 8.00 в кімнатах + 18 . Це означає якщо всатановити термостат у кімнаті де найбільше часу проводиш то котел буде спати приблизно з 14.00 до 4.00 а це 14 годин то за цей час ТП 100% остине на мою думку або не буде мати часу ( 10 год. ) щоб розігрітися.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ставьте на радиаторы ТГ (термоголовки), котел без программатора. Горит камин, в доме тепло, соотв. ТГ заткнут радиаторы, котел будет работать тока на ТП и еще куда там нужно. Камин погас, Т упала, ТГ открылись - радиаторы греют. :beer:
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

SON, а які тепловтрати? Я їх компенсую системою каміном з РГВ, зараз при -5 палю камін з 12.00 до 22.00 температура у кімнатах де є виходи +24 тримається до 2.00 ранком 8.00 в кімнатах + 18 . Це означає якщо всатановити термостат у кімнаті де найбільше часу проводиш то котел буде спати приблизно з 14.00 до 4.00 а це 14 годин то за цей час ТП 100% остине на мою думку або не буде мати часу ( 10 год. ) щоб розігрітися.

 

Тоді ставте термостат ще і на ТП, тільки в такому разі вам потрібно буде розділить системи опалення зонними клапанами щоб при запросі на тепло від ТП грівся тільки ТП а при запросі на тепло на радіатори грілись тільки радіатори.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Interso, на ТП будуть термоголовки стояти а ось із зонними клапанами щось ще не думав.

Що може статися якщо буде стояти кімнатний термоста і ТГ на радіаторах де є РГВ так як описав в #20

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...