Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

У кого есть вопросы по гипсокартонным работам, задавайте, отвечу.

Олег747

Рекомендовані повідомлення

Як правильо з'єднувати між собою профіля?

Якщо так як на фото 1, то виходить зазор між профілями 5 мм (фото 3), а якщо так як на фото 2, то вусики з'єднувача працюють як пружини і профіля притиснуті один до одного (фото 4).

В першому варіанті не дає споко зазор - профіля "хлябають" між собою.

В другому варіанті "хлябає" верхній профіль в самому з'єднувачі. Підкажіть, будь-ласка, бо чим далі кручу в руках ці обрізки тим більше хочеться зробити однорівневий каркас (лякає тільки можливість утворення тріщин)

DSC06563.thumb.JPG.55b554f8f31f6c292b4144dac7bb5382.JPG

DSC06564.thumb.JPG.9bc11cfccc3b2de9d69d7ef256df6a8f.JPG

DSC06566.thumb.JPG.678087e0a5a5e1d3f665ea23fcaea6fc.JPG

DSC06565.thumb.JPG.44a36b53cb2729df5e2bf9b9c3a3f1bf.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Бетоконтакт не потрібен! Звичайна грунтовка.

Края обрізати по углу перед грунтовкою.

Після висихання клею установити малярні уголки і шпаклюєте усі сторони одразу.

Ви там писали, що це підвал і там поштукатурено і пошпакльовано цементними сумішами - я подумав, що Ви не будете використовувати гіпсові, тому і запропонував клей для плитки. Можна будь-яку гіпсову штукатурку використати замість клею, якщо збираєтесь шпаклювати гіпсовими.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як правильо з'єднувати між собою профіля?

Якщо так як на фото 1, то виходить зазор між профілями 5 мм (фото 3), а якщо так як на фото 2, то вусики з'єднувача працюють як пружини і профіля притиснуті один до одного (фото 4).

В першому варіанті не дає споко зазор - профіля "хлябають" між собою.

В другому варіанті "хлябає" верхній профіль в самому з'єднувачі. Підкажіть, будь-ласка, бо чим далі кручу в руках ці обрізки тим більше хочеться зробити однорівневий каркас (лякає тільки можливість утворення тріщин)

Невже ніхто не монтував двохрівневих каркасів? Підкажіть, будь-ласка, як правильно зробити. Завтра хочу приступити до роботи.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У Вас небольшая системная ошибка.

ГК это деформируемое основание. Поэтому везде есть люфты.

Другое дело, насколько они большие.

А,кстати, какой толщины у Вас профиль?

Двухуровневые каркасы вообще придумывались для работы при больших деформациях.

Основная их задача что бы на потолке не появились трещины. Идеальная ровность потолка тут уходит на второй план.

Посмотрите на допуски по провисанию конструкции, которые даёт КНАУФ, и Вы всё поймёте.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ромаш,

Правильно як на фото-1.

Люфт після такого монтажу, між верхнім і нижнім профілем завжди - є... і раніше я вже писав, для чого саме потрібен цей люфт в - П112.

Але зазвичай цей люфт в межах 1мм чи навіть долі мм. А ніяк не цілих 5мм.

Можу припустити, що Ви брали комплектуючі від різного виробника... де скоріш за все - дворівневий зєднувач у Вас сумнівної якості (не відповідає параметрам заданого геометрично розміру)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Невже ніхто не монтував двохрівневих каркасів? Підкажіть, будь-ласка, як правильно зробити. Завтра хочу приступити до роботи.

 

Сегодня довелось быть в Эпицентре и посмотрел данные соединители. Визуально они такие же как на фото, правда очень хлипкие. Специально взял две цедешки и попробовал их соединить. Как бы и нормально ,по крайней мере нет такого большого зазора. Правда соединение особого доверия не внушает , тем более что видел и щупал как должно быть. Чисто мое мнение по этому вопросу примерно такое. Сам кронштейн других размеров быть не может, так как штампуется на компаундном штампе , тоесть с одного удара . А менять размеры детали , тем более в сторону увеличения никто не будет. Я склоняюсь к тому , что геометрия цедешки не соответствует стандарту. А лучше конечно пощупать и померить. Вот где-то так.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Профіль "Профсталь" 0,55мм. CDшка має висоту 26мм (щойно заміряв). На фото дійсно з'єднувач іншого виробника. Сьогодні знайшов оригінальний, однак він має аналогічні розміри, крім "вусиків" (вони довші і вставити їх в СD профіль так як на фото 1 неможливо. Ще знайшов відео де на 9-тій хвилині з'єднувач монтують так як у мене на другому фото

.

Може я дарма "заморочуюсь" і не варто робити двохрівневий каркас?

На скільки великий ризик утворення тріщин на мансарді? Дах звичайний двохскатний, довжина ската в середині кімнат 1,9м, крокви 180х70мм з кроком 800-900мм, між кроквами вата, поперек крокв - рейка 50х50мм з кроком 58см, між рейками вата, зверху прибита пароізоляція.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Существует уд профиль-" економ"... но там економия на размерах самой полки профиля (5мм).

Про сд "економ" не слышал... хотя уже привык ничему не удивлятся:o

Замеряйте высоту вашего профиля.. должно быть -27мм

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ще знайшов відео де на 9-тій хвилині з'єднувач монтують так як у мене на другому фото

Я уже не уверен, по поводу правильного крепления соеденителей такого типа как у Вас.:(

Лично я беру комплектующие привезеные из Польши, а уже сам профиль "Баугут" в Епицентре.

И эти соеденители, тоже бывают разного качества (разная толщина самого метала) но при етом, они всегда хорошо садятся и фиксируют баугутовский профиль... и они без усиков...

Не понимаю и не знаю, тогда роль этих самих усиков:unknown:

На картинке, похожий на те что к нам возят из Польши... В следующий раз я сфоткаю на обьекте свой и попробую также пару штук епицентровских соеденителей

6392471_jp6f2yqtxc_W330.jpg.4f11ad38f8046daaa9dfc1431c77c7d7.jpg

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Може я дарма "заморочуюсь" і не варто робити двохрівневий каркас?

Здесь уже было много споров..

Например я делаю главные акценты:

_плавающее соединение (не крепление Г/К к Уд профилю)

_Некий люфт при монтировании Сд в Уд ( где СД на пару мм короче основной длины)

_ Зазоры со снятой фаской гипсокартона на поперечных швах и зазоры 5мм от стен

_ Армировка швов бумагой + на качестенную шпаклевку

Но при етом уверен. что двохуровневый каркас самое надежное решение, хоть и прибегаем к такому монтажу крайне редко... в основном все просят не понижать высоту помещения на дополнительных 3см.

Также практика показала, что при двойной зашывке Г/К листами, не возникает проблем на любых каркасах.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

З'єднувач той, що на фото, дійсно з епіцентра. Той, про який я писав, що знайшов сьогодні, був знятий з виставкового стенду невідомої давності. Він хоч і аналогічний за формою однак значно грубший і відповідно жорстіший. Його "вусики" довші іне влазять в CDшку тому єдиний можливий варіант - просто накласти з'єднувач, а щоб не було зазора між CDшками - відігнути "вусики" щоб вони пружинили
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Профіль "Профсталь" 0,55мм. CDшка має висоту 26мм (щойно заміряв). На фото дійсно з'єднувач іншого виробника. Сьогодні знайшов оригінальний, однак він має аналогічні розміри, крім "вусиків" (вони довші і вставити їх в СD профіль так як на фото 1 неможливо. Ще знайшов відео де на 9-тій хвилині з'єднувач монтують так як у мене на другому фото
.

Може я дарма "заморочуюсь" і не варто робити двохрівневий каркас?

На скільки великий ризик утворення тріщин на мансарді? Дах звичайний двохскатний, довжина ската в середині кімнат 1,9м, крокви 180х70мм з кроком 800-900мм, між кроквами вата, поперек крокв - рейка 50х50мм з кроком 58см, між рейками вата, зверху прибита пароізоляція.

2 мм на полках плюс обычный зазор, а он всегда был , имеем где-то 4мм. Кстати он и должен быть. Потом еще очень немаловажно правильность загиба полки вверху ( крючок) .Очень часто этот загиб почти под прямым углом. Доходит до того , что быстроподвесы приходится прикручивать с двух сторон . А видео я видел и не факт что это образец. Да ,двухуровнивые крестообразные соединители положено крепить тексами, по одному с каждой стороны. Потолок делайте какой планировали, в вашем случае он предпочтительней. Крепеж идет к дереву, а дерево может простоять в одном состоянии 50 лет , а на 51 прогнется. Вот этот потолок и должен компенсировать этот прогиб. За года конечно условность.
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Здесь уже было много споров..

Например я делаю главные акценты:

_плавающее соединение (не крепление Г/К к Уд профилю)

_Некий люфт при монтировании Сд в Уд ( где СД на пару мм короче основной длины)

_ Зазоры со снятой фаской гипсокартона на поперечных швах и зазоры 5мм от стен

_ Армировка швов бумагой + на качестенную шпаклевку

Но при етом уверен. что двохуровневый каркас самое надежное решение, хоть и прибегаем к такому монтажу крайне редко... в основном все просят не понижать высоту помещения на дополнительных 3см.

Также практика показала, что при двойной зашывке Г/К листами, не возникает проблем на любых каркасах.

То якщо я виконаю всі перераховані Вами умови то можна все ж таки зробити однорівневий каркас?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а щоб не було зазора між CDшками - відігнути "вусики" щоб вони пружинили

Тоді швидш за все... що я помилявся, на рахунок Вашого типу зєднувача...

Вибачаюсь:unknown:

 

Добавлено через 7 минут

То якщо я виконаю всі перераховані Вами умови то можна все ж таки зробити однорівневий каркас?

 

 

Залежить від того, чи Ви належним чином їх виконаєте)))

За ті роки, що практикую його я .... не виникало проблем навіть на проблемних мансардах... із поганим розрахунком при зведені конструкції самого даху

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В моєму випадку є велика імовірність (на мою думку) того, що ці вусики з часом, під вагою конструкці, можуть розігнутися і стеля опуститься на ці 5 мм. Навряд чи це станеться рівномірно по всій площі стелі - з'являтья нерівності. "Лікується" кріпленням з'єднувача саморізом до верхньої CDшки але чи не вплине це на незалежність стелі і не зведе на нівець всі переваги дворівневого каркасу?

 

Добавлено через 8 минут

Як тоді розташувати основні CD профіля. В інтернеті бачив, що їх кріплять перпендикулярно до крокв тобто паралельно підлозі, а у мене між кроквами вже прибита рейка кроком 58см, між нею закладена вата і все це закрио пароізоляцією.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

При спілкуванні зі своїм регіональним технологом від Кнауф...

Він вказувавмені на те, що основною переваю П112 (від можливих деформацій чорнової стелі) є сам невеличкий люфт, в місці між верхнім і нижнім профілем... і те що нижній профіль не фіксується\стягується самонарізами з боків, як у випадку фіксації прямого підвісу.

Всерівно на наклонній площині.... доведется кріпити зєднувач до верхнього профіля самонарізами

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Тобто фіксація верхного профіля не буде порушенням технології (на схемах кнауф ніде не показано, що зєднувач прикручується)?

Як на мене то у однорівневому каркасі теж є невеличкі люфти:

1- діаметр дірок підвісу більший від діаметра саморіза;

2- між кріпленням підвісу до стелі і CDпрофіля є певна відстань яка дає можливість "плавати"

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

При розмірах рейки 50 на 50 не задумуючись кріплю поперек рейок...
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 мм на полках плюс обычный зазор, а он всегда был , имеем где-то 4мм. Кстати он и должен быть. Потом еще очень немаловажно правильность загиба полки вверху ( крючок) .Очень часто этот загиб почти под прямым углом. Доходит до того , что быстроподвесы приходится прикручивать с двух сторон . А видео я видел и не факт что это образец.

Не пойму только тогда, зачем тогда вообще нужны эти усики... Какая их роль?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Можливо, при належній якості зєднувача, вони все ж таки виконують роль пружин, що дає можливість каркасу бути більш плаваючим
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

тобто в моєму випадку CDшка буде кріпитись так як на фото і до неї вже гіпсокартон?

Типу того...

Але наприклад я не монтую весь профіль зразу... а окремими площинами/елемантами.... і після підшивки гіпсокартоном першої площини монтується каркас другої, яка з нею зєднується...

Щоб зрозуміліше, то по типу як на цій картинці

ddddddddddddd.jpg.a6c54d901470db7682c917ad160bdcff.jpg

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а якщо зробити так як на моїй картинці тільки на горизонтальній площині стелі профіля розвернути на 90 град і зєднати їх (з зарізкою) саморізами з профілями скатної частини, посиливши при цьому проблемне місце переходу скату в горизонталь?
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

а якщо зробити так як на моїй картинці тільки на горизонтальній площині стелі профіля розвернути на 90 град і зєднати їх (з зарізкою) саморізами з профілями скатної частини, посиливши при цьому проблемне місце переходу скату в горизонталь?

А це ніяке не проблемне місце... в кінцевому результаті, воно все рівно буде звязане, тою ж таки удешкою... тільки уже через гіпсокартон.

На картинці вказано як кріпити саму Удешку в кут а не в центр, щоб розвернути її під необхідним для площини градусом.

vfyc.png.fadb9dcbada664102894af4a0014c8fc.png

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для ясності - дещо з картинками)))

 

 

Некий люфт при монтировании Сд в Уд ( где СД на пару мм короче основной длины)

 

IMG_4011.thumb.JPG.1545ba3a60e46cafd806af441581a6fa.JPG

 

 

_ Зазоры со снятой фаской гипсокартона на поперечных швах и зазоры 5мм от стен

IMG_4019.thumb.JPG.fe6a9e911d58e6a0c1f7742509ecc71e.JPG

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...