Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Одноповерховий будинок з газобетону на УШП

masyahy

Рекомендовані повідомлення

да, на моей стройке еще никто так не заработал, как на стройке ТС

Да что же Вы так упрямо меряетесь стройками? Получается строить дешевле - замечательно. Все Вам тихо завидуют, но так как у самих так не получается, то спорят.

П.С.: размеры моей коробки сопоставимы с ТС. Сделано гораздо меньше. На стройке вообще никто не заработал (подсобные работы в общей сложности 1-1,5тыс. грн.) На текущий момент вложено $50тыс. (без участка, оформлений, электричества, забора, скважины.) Так что цифры ТС мне даже слегка низковатыми кажутся.

  • Лайк 6
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Может у вас технологии строительства дорогие, спецтехника, ну не знаю...

Стройками мы не меряемся, хочу разобраться где подвох :unknown:

 

Знаєте, мабуть, все-таки у нас просто дійсно різне будівництво. У вас, я так розумію, прибудова з переважно технічним призначенням, площа зовсім інша і до того ж 2 поверхи. Менше бетону, менше ЕППС, немає теплої підлоги, вона вам фактично і ні до чого. Площа даху менша навіть не в три рази, якщо порівнювати площі будинків, а в разів 5 точно. Потрошку-потрошку і набігає різниця. Ми ж на самому початку ступили з екскаватором і глибиною котловану, тож вклали туди купу піску і 2 тижні оренди віброплити. Не до кінця ясно, але ви, мабуть, багато чого зробили власноруч, тобто зекономили на робочій силі.

Ми минулого року ще були трохи наївні і необтесані, то ж вірили, що зможемо все зробити своїми силами, залучаючи лише підсобників, а в новому сезоні підвели підсумки і передумали. Не виходить одночасно і заробити, і дитині час присвятити і дім збудувати власноруч, то ж залишили для себе функцію технагляду і ті види робіт, які не гальмують загальний процес. Хоча зараз вже знову з'явилися сподівання решту зробити самим, крім хіба що внутрішньої штукатурки.

 

Добавлено через 1 минуту

Denz, і до речі у вас не виконані фасадні роботи Ж-)

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

75% власноруч

 

Отож, а тепер викресліть з моїх витрат витрати на роботу.

 

P.S. Я знаю відповідь, чому у вас дорожче будівництво. Тому що дуже швидко. Витрати зростають в геометричній прогресії.

 

Швидкість у нас звичайна для бригадної роботи. Якби робили самі, було б ну дуже довго. Чоловік сам кладе перестінки, день готував поверхню під 3 стіни по 3 метри довжиною, день клав перший ряд, потім ще шліфував його. Дійшов нормального впевненого рівня на ряду, може, четвертому. Фініш майстерності - за день покласти 1 ряд загальною довжиною метрів 15. І це все розподілене в часі на вихідні. На сьогодні ще залишається докласти десь третину того, що почате, і повністю перестінок навколо санвузла, він "складний", бо там є стінка під 45 градусів і складні перев'язки, дві перемички. Зараз це все зупинилося, бо в мороз клей місити не феншуй. От спробуємо обігріти в будинку до плюса, може, продовжимо, якщо обігрів по електриці не буде золотим.

 

Добавлено через 6 минут

Фактично, ви страхуєте самих себе, вибираючи більш дорогих робітників. А це переплата суттєва і надумана.

 

Я не скажу, що більш дорогі виробники, краще працюють, але дисциплінованіше - факт. Ми з виконавцями не маємо прямих фінансових стосунків, мене не просять кожен день 100 грн "на хліб", як було у випадку з каменярами, і в цьому великий плюс, бо я дуже добра і жалію їх сердешних, а вони на голову лізуть. А тут всі фінансові важелі у бухгалтерії, і вони вагомі. Тому люди намагаються працювати якісно, сподобатися мені, прибрати за собою (хоча б трохи) і не з'їдають мою нервову систему, а це теж гроші. Хоча тут теж треба за всім дивитися, бо граблів вистачає :o

 

Знаєте, в чому плюс того, що робиш сам, - ти сам знаєш, де налапшав, де може вилізти, і хто винуватий. З собою важко сваритися :D

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Щодо каменярів згоден, ще не пожалкую грошей для дахівників. Але є роботи, які не коштують того, що за них вимагають. На мою особитсу думку, це сантехніки, монтажники гіпсокартону і проектувальники. А зовсім дорогі монолітчики - хай їм грець))

 

Тут абсолютно згодна. Але щоб гарно все зробити, ох і начитатися і напроектуватися треба. Ми якраз в стадії малювання і розрахунку електрики і сантехніки. Котельня потроху перестає бути підводним човном і перетворюється на щось зрозуміле і реальне. З електрикою я особисто зовсім не дружу, хіба що можу розповісти, де що має стояти і в якому режимі працювати. Повезло, що чоловік розбирається і має майже відповідну освіту.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 тижні потому...

Як завжди, несподівано, почалася зима. Довелося міняти колеса і швидко їхати дивитися на грибочок у снігу. Грибочок набирав останніх оздоблень перед від'їздом бригади.

picture.php?albumid=5093&pictureid=71569

 

picture.php?albumid=5093&pictureid=71570

 

picture.php?albumid=5093&pictureid=71571

 

Навіть недоприбране екс-звалище виглядало по-зимовому чистенько і симпатичненько:

picture.php?albumid=5093&pictureid=71572

 

Заховалися під снігом залишки матеріалів, так і не дочекавшись, що їх дбайливо вкриють на зиму:

picture.php?albumid=5093&pictureid=71575

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Прикріпили над "тіпа фахверком" лобову планку. Тепер будинок явно вимагає ще дерев'яних оздоблень.

picture.php?albumid=5093&pictureid=71576

 

Ось така вийшла підшивка:

picture.php?albumid=5093&pictureid=71577

 

Прикріпилися труби:

picture.php?albumid=5093&pictureid=71578

 

picture.php?albumid=5093&pictureid=71579

 

З південного боку з труб гарно так капотить. Зараз набігла ціла калюжа і підступно замерзла через всю відмостку. Мабуть, не встигає на морозі стікати по лотках.

picture.php?albumid=5093&pictureid=71580

 

Залишили риштування, плануємо навесні все-таки причепити гребінця від комах і пташок.

picture.php?albumid=5093&pictureid=71581

 

А всередині з'явилося утеплення перекриття:

picture.php?albumid=5093&pictureid=71582

 

Сам процес утеплення мені не дуже сподобався, довелося воювати з "ми завжди так робили", найдієвішим як завжди виявилося звернення до високого керівництва і фінансова погроза звідти. Ми брали вату в рулонах, так як відстані між балками далеко не 58 см, а то 62, то 65, то 70, всяке-різне. Сюрпрайз №1. Зекономили паробар'єр, не зробили нахльост на стіну по торцю рулона. І чому виробник впоперек рулона не малює червоні лінії? Вздовж намалював, то там все чьотко по лінії і нахльости між смугами і на стіну все заходить. А от на торцях ні-ні. Зекономили мені матеріал - витратили собі час. Сюрпрайз №2. Просила розмотувати потроху і відрізати мати відповідно до ширини прольоту. Не допомогло, почали різати весь рулон цілком, нижній шар вати цільний, зверху дві вузьких довгих смуги, які не завжди рівно відрізані, посередині шов і яма. Мені категорично не сподобалося. Воювали півдня, щоб робили саме так, як хоче невгамовний замовник.

 

Добавлено через 11 минут

Так як будинок тепер утеплений, з'явилася страшна спокуса не закривати сезон, спробувати розігріти все до плюса і продовжити класти перестінки, штробити стіни на електрику і все інше. Поставила електричний обігрівач 1500 Вт, за півтори доби він дігнав температуру всередині з 0 до +3. Через півтори доби перемкнули обігрівач майже на мінімум. Через тиждень температура трималася на +3, було з'їдено 200 кВт. Купили ще один обігрівач 1500 Вт, брали найпростіше, але він виявився хитрим і тіпа вміє підтримувати мінімальну температуру в +7, залишили на 2 дні два обігрівачі на мінімумі. Через 2 дні температура в домі +7, на лічильнику -120 кВт. На вулиці вдень було близько -5 на весь час експерименту, вночі явно холодніше. Перерахували кіловати в гривні, оцінили ліміти по тарифу і вирішили, що дешевше навесні найняти когось і зробити швидко те, що всю зиму можна робити самому і палити електрику. Отож обігрів відключено, сезон закрито. Прораб, головний конструктор, електрик, сантехнік, теплотехнік, фіндиректор та решта бригади (в сумі нас всього двоє) продовжують роботу за комп'ютером, малюють, рахують і закупають все для нового сезону. Далі буде. :flag1:

  • Лайк 14
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 2 місяці потому...

Робота стоїть, а голова кипить :) Вже так не терпиться розпочати новий сезон, докласти, нарешті, перегородки, наштробити купу каналів під проводку і центральний пилосос. Провести вентиляцію, всі труби до споживачів. Гарненько все позамазувати, причепити стелю, залити стяжку, покласти плитку на підлогу хоча б у вітальні і... заїхати в оселю. А там вже будемо думати, на чому спати-їсти-сидіти. І в останню чергу, чим прикрасити дім.

 

З важливих рішень вже прийнятих і частково реалізованих на початок сезону:

- Поставити камін, щоб можна було трохи підтопити і раніше розпочати кладку перегородок. Розвести труби від каміну як альтернативного джерела опалення у всіх можливих напрямках, не факт, що вийде дотягти до дальньої спальні.

- Знести наші чудові димарі з ОСБ, закрити дирки залишками шиферу і поставити гарненькі проходки Вільпе. "Димарі" за зиму підмочили нам вату, не стільки через неякісне виконання прилягання до шиферу, скільки через розсихання ОСБ і заливання дощу у всі шпарини.

 

Поки що старанно малюємо схеми, рахуємо матеріали, закуповуємо техніку.

 

Виставлю ще тут на ваш розсуд схему вентиляції, в профільній темі поки немає палких дискусій :)

 

Плануємо приточно-витяжну вентиляцію з рекуператором. Вхід повітря (200 мм) в кабінеті крізь стіну, вихід (200 мм) на даху під коником. Від рекуператора подача і витяжка 200 мм до першого розгалуження, потім звуження на один крок діаметру з кожним розгалуженням (грубо кажучи). До решітки доходить труба 100 мм. Рекуператор буде розташовано в кабінеті, ще не вирішили чи підвісний чи настінний, але в теплому приміщенні. Всі повітропроводи з спірально-навивних сталевих труб йтимуть по холодному горищу в утепленні з мінвати в алюмінієвій обгортці (товщина приблизно 25-30 мм). Вертикальна частина від повітропровода до решітки скоріше за все буде з гофрованої утепленої труби, для простішого підведення до решітки. В котельні буде газовий котел, для нього подача і відведення повітря будуть окремі, незалежні від цієї схеми. Кухонна витяжка має окрему трубу, на схемі витяжка додаткова. Фанова труба з каналізації також іде окремим каналом. Камін має власне підведення повітря з вулиці. Ось приблизна схема:

 

%D0%92%D0%B5%D0%BD%D1%82_2.jpg

 

Питання:

1. Хвилює котельня. Приміщення виходить, грубо кажучи, невентильованим. Подача і відвід повітря для котла будуть приєднані сугубо до нього в коаксіальній трубі. Чи потрібні тут ще подача і відведення повітря? Я так розумію, що приєднувати їх до загальної схеми не можна. Була ідея розмістити витяжку, що зараз в тамбурі, в котельній і таким чином протягувати повітря з інших приміщень через тамбур і, наприклад, решітку в дверях в котельній на вихід. Але тут не можемо зрозуміти за СНіПами, чи можливо приєднати цю витяжку до нашої загальної схеми.

2. Чи достатньо одної точки подачі повітря для вітальні (приблизно 46 м.кв.)? Може, додати ще одну точку в нижньому лівому кутку? Але тоді канал буде досить довгим і обидві точки всеодно будуть приєднані до нього.

3. Гофра чи жорстка труба вертикально перед решітками? Стелю плануємо гіпсокартонну, в принципі не будемо її сильно опускати від перекриття. Чи дійсно важко вгадати з довжиною жорсткої труби? Чи все-таки взяти гофру і цей півметровий шмат гофри не буде значно впливати на супротив системи? Коліно перед спуском, думаю, буде таки жорстким, щоб не збивати тиск в повороті.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В котельні буде газовий котел

 

Подача і відвід повітря для котла будуть приєднані сугубо до нього в коаксіальній трубі. Чи потрібні тут ще подача і відведення повітря?

Для помещения с газовым оборудованием (котёл, плитка, духовка и т.п.) обязательно иметь канал естественной вентиляции (вытяжка), нормированного размера. На это газовщики всегда обращают внимание. С притоком всё не так строго. Не обязателен стеновой/оконный клапан для притока. Часто допустимы отверстия в дверях котельной.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Плануємо приточно-витяжну вентиляцію з рекуператором. Вхід повітря (200 мм) в кабінеті крізь стіну, вихід (200 мм) на даху під коником.

Пропоную змінити підхід.

1. Спочатку пропоную Вам визначитись який повітрообмін Вам підходить. Для прикладу німці в пасивному будівництві мають норму в 1.2м3 на м2 загальної площі будинку. В нас згідно чинних норм роблять більше, але і викидаюь тепла (грошей) в космос теж більше.

4740c3d146.jpg

По цій величині будете підбирати рекуператор. Якак у Вас площа будинку?

 

2. Далі визначаєте яку кількість повітря будете обмінювати в кожному приміщенні в якому у Вас є подача повітря та витяжки. Сумма подачі повинна дорівнювати сумі витяжки.

 

3. Далі знаючи кількість повітря яку будете подавати в кожне приміщення, визначаєте той діаметр труби, який не буде "свистіти", тобто підбираєте потрібний діаметр в залежності від швидкості повітря.

 

Добавлено через 3 минуты

1. Хвилює котельня. Приміщення виходить, грубо кажучи, невентильованим. Подача і відвід повітря для котла будуть приєднані сугубо до нього в коаксіальній трубі. Чи потрібні тут ще подача і відведення повітря?

Я збираюсь приєднати до системи рекупераці і котельню (витяжка), бо літом та в міжсезоння, природня витяжка буде слабоєфективна. А анемостат можна і прикрутити, коли/якщо підвищений комфорт у котельній Вам не буде потрібний.

 

Добавлено через 4 минуты

2. Чи достатньо одної точки подачі повітря для вітальні (приблизно 46 м.кв.)? Може, додати ще одну точку в нижньому лівому кутку? Але тоді канал буде досить довгим і обидві точки всеодно будуть приєднані до нього.

Я би додав. Коли визначетесь з кількістю повятря яке необхідне для Вашої площі, та швидкістю цього повітря в трубі, стане наглядно видно який діаметр потрібний. На око виглядає, що 100мм магістралі буде не достатньо, якщо вона буде одна на вітальню. Я би додав ще 2 пункти подачі.

 

Добавлено через 3 минуты

3. Гофра чи жорстка труба вертикально перед решітками? Стелю плануємо гіпсокартонну, в принципі не будемо її сильно опускати від перекриття. Чи дійсно важко вгадати з довжиною жорсткої труби? Чи все-таки взяти гофру і цей півметровий шмат гофри не буде значно впливати на супротив системи? Коліно перед спуском, думаю, буде таки жорстким, щоб не збивати тиск в повороті.

Плануйте регульовані анемостати, замість решіток. А підключення їх може бути і гофрою, рекомендують підвод до анемостату робити більшого діаметру ніж сама магістраль, тоді опором самої гофри можна нехтувати, і швидкість повітря буде занижуватись при вході/виході з приміщення.

 

Чому вибрали саме таке розміщення рекуператора?

В кабінеті він скоріш за все буде Вас нервувати шумом. Або можливо Вам колись захочеться зробити там спальню і вже обмеження по шуму буде перешкодою.

Йому місце в котельній...

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Пропоную змінити підхід.

 

Підхід, як то кажуть, не мій, я розмістила об'яву :D Всі розрахунки робить чоловік, на ньому ж вибір рекуператора. Я графічно реалізую, перемальовую вже надцятий раз і ставлю незручні питання. Будемо ще рахувати. Я коли відкриваю СНіП з вентиляції, через півгодини вже хочу постукатися головою об стіну.

 

Якак у Вас площа будинку?

 

140 м.кв.

 

Я збираюсь приєднати до системи рекупераці і котельню (витяжка), бо літом та в міжсезоння, природня витяжка буде слабоєфективна. А анемостат можна і прикрутити, коли/якщо підвищений комфорт у котельній Вам не буде потрібний.

 

Ваша думка мені дуже подобається. Як тут працюватиме природня витяжка, я не знаю, якщо в решті будинку буде примусова вентиляція. Ми ж не ставитимем герметичні двері.

 

Плануйте регульовані анемостати, замість решіток. А підключення їх може бути і гофрою, рекомендують підвод до анемостату робити більшого діаметру ніж сама магістраль, тоді опором самої гофри можна нехтувати, і швидкість повітря буде занижуватись при вході/виході з приміщення.

 

Анемостати дійсно зручніші за решітки? Ми це питання ще не досконало вивчили. Здалося, що їх можна лише прикрити, а решітками направляти потік повітря. Чи я помиляюся? З приводу розширення перед анемостатом, то теж про це думали, особливо в спальнях, щоб знизити шум.

 

Чому вибрали саме таке розміщення рекуператора?

В кабінеті він скоріш за все буде Вас нервувати шумом. Або можливо Вам колись захочеться зробити там спальню і вже обмеження по шуму буде перешкодою.

Йому місце в котельній...

 

Куди ми його тільки не переставляли... :) В такому варіанті виходить начебто найменше поворотів і перехресть. При розміщенні в котельній коротша траса від витяжок, але довший шлях до забору повітря. Забір повітря варто робити або з півночі (зліва), або зі сходу (згори), краще навіть північний схід. З заходу (з фасаду) грунтова дорога, пісок, і вітер з того ж напрямку, поки ми ще доростем до гарного паркану, щоб прибрати потік пилюки. З південного заходу у сусіда вигрібна яма і бувають аромати. Ох, відчуваю, що знову доведеться перемальовувати :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Я збираюсь приєднати до системи рекупераці і котельню (витяжка), бо літом та в міжсезоння, природня витяжка буде слабоєфективна.

У Вас пока нет газа, соответственно нет никаких ограничений. Естественный канал вентиляции обязателен для пуска газа. Тут не пропетлять. Возможно предъявить канал газовщикам при пуске, а затем анемостат подсоединить к ППВВ. Но говорят что иногда газовщики проверяют эти моменты впоследующем.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

У Вас пока нет газа, соответственно нет никаких ограничений. Естественный канал вентиляции обязателен для пуска газа. Тут не пропетлять. Возможно предъявить канал газовщикам при пуске, а затем анемостат подсоединить к ППВВ. Но говорят что иногда газовщики проверяют эти моменты впоследующем.

 

Я в принципі не маю бажання "пропетлять", не хочеться економити на власній безпеці. Якщо треба, то треба. Спробуємо на днях написати заяву на приєднання до газу, на місці поцікавимося, які вони вимоги ставитимуть.

 

Додався ще один момент для роздумів. Скоріше за все точку подачі повітря біля каміну треба робити явно не 100 мм. Камін буде з розподілом теплого повітря по будинку, він втягуватиме повітря з цієї точки і переноситиме його далі, одна з точок з теплим повітрям буде тут же у вітальні в нижньому лівому кутку. Таким чином буде ще одна точка притоку повітря. Інше питання, що влітку це не працюватиме. Пішли думать :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

140 м.кв.

Тоді згідно німецьких норм для пасивного будинку вам достатньо буде 140*1.2 = 170м3/год. Треба брати рекуператор який при вашому аєродинамічному опорі буде давати не меньше цієї кількості. Тобто порахувати опір, та на графіку продуктивності упевнитись що вибраний Вами рекуператор дасть потрібний об'єм при Вашому опорі системи.

 

Добавлено через 2 минуты

Як тут працюватиме природня витяжка, я не знаю, якщо в решті будинку буде примусова вентиляція.
Літом та в міжсезоння пагано буде працювати. Я цю витяжку скоріш за все буду закривати під час роботи примусової вентиляції від рекуператора.

 

Добавлено через 3 минуты

Здалося, що їх можна лише прикрити, а решітками направляти потік повітря.
Куди збираєтесь направляли потік і для чого? З анемостатами легше відбалансувати систему ніби.

 

Загалом я би зробив приблизно так: магістраль пустив би попри стіну в коридорі, для мінімалізації шуму в спальнях, до них тільки локальні відводи. Три подачі в вітальні та три витяжки. По можливості розводку зручніше робити вздовж стін, так більше свободи вибору щодо кріплення.

(ссылка на изображение устарела)

Змінено користувачем Dmode
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хлопці починають встановлювати крокви. Ось що має вийти в результаті:

 

picture.php?albumid=5093&pictureid=69269

 

Отак починається.

picture.php?albumid=5093&pictureid=69259

picture.php?albumid=5093&pictureid=69260

 

Робота йде досить швидко. Підвозять матеріали. Ми довго думали чи потрібно під шифер класти гідробар'єр, вирішили покласти найпростіший, просто для стоку випадкової вологи.

picture.php?albumid=5093&pictureid=69262

 

А ось і шифер

picture.php?albumid=5093&pictureid=69271

 

Крокви готові до встановлення:

picture.php?albumid=5093&pictureid=69264

 

А тут вже майже всі крокви на місці:

picture.php?albumid=5093&pictureid=69265

 

Починають вкладати гідробар'єр і обрешітку:

picture.php?albumid=5093&pictureid=69266

 

Перший шифер:

 

picture.php?albumid=5093&pictureid=69267

 

І з парадного боку

picture.php?albumid=5093&pictureid=69268

 

Турбує один момент. За проектом звіс покрівлі формується кроквами. Але накосні крокви у нас довжиною більше 8 метрів, бруси по 4 метри. щоб не зшивати крокву з 3-х частин, вирішили дошити кобилку на звісі. В процесі укладання шифера ми з чоловіком помітили, що нижній ряд шифера в місцях прилягання до ребра має більший кут нахилу, ніж верхні, особливо це стало помітно, коли почали вкладати реберні елементи. Дійшли до висновку, що виною нижній брус обрешітки, який має бути трохи вищий за інші, підклали під нього брусочки, начебто стало краще. А от тепер мене не полишає думка, чи не виною тут оця сама кобилка, яка тримає на собі вагу усього кутка і фактично висить в повітрі, тримаючись за край накосної крокви?

 

Зараз спробую пошукати фото для наглядності.

Подскажите пожалуйста, что за шифер, и как он себя ведет(краска) под действием солнца и дождей??? спасибо..

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

ЭКО-Шифер Ивано-Франкоского завода (без азбеста),представлен коричневом и бардовом цвете! На форуме есть темы по поводу этого шифера , там все детально описано!
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Куди збираєтесь направляли потік і для чого? З анемостатами легше відбалансувати систему ніби.

 

Ну моя думка, мабуть, була трохи чайниковською)) Мені уявляється, що з решітки/анемостата буде сильно дути і треба направляти потік так, щоб він не дув прямо на ліжко або в шию, коли дитина сидить за письмовим столом. Хоча цей потік, ймовірно, дуже відрізнятиметься від мікропровітрювання з морозу, як у мене зараз в квартирі, а я сплю прям під вікном і нічого.

 

Загалом я би зробив приблизно так: магістраль пустив би попри стіну в коридорі, для мінімалізації шуму в спальнях, до них тільки локальні відводи. Три подачі в вітальні та три витяжки. По можливості розводку зручніше робити вздовж стін, так більше свободи вибору щодо кріплення.

(%D1%81%D1%81%D1%8B%D0%BB%D0%BA%D0%B0%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%B8%D0%B7%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5%20%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B0)

 

Ваша схема дуже зручна, якщо не брати до уваги оце:

 

Забір повітря варто робити або з півночі (зліва), або зі сходу (згори), краще навіть північний схід. З заходу (з фасаду) грунтова дорога, пісок, і вітер з того ж напрямку, поки ми ще доростем до гарного паркану, щоб прибрати потік пилюки. З південного заходу у сусіда вигрібна яма і бувають аромати.

 

Спробую додати до своєї схеми ще трохи деталей. До речі, я її вчора перемалювала і рекуператор у нас переїхав до гардеробної :)

 

Подскажите пожалуйста, что за шифер, и как он себя ведет(краска) под действием солнца и дождей??? спасибо..

 

Іванофранківський Екодах. Поки що не скажу дуже багато, покрівлі тільки півроку. Виглядає досить непогано пофарбованим, обрізки до сих пір лежать на землі, перенесли спеку, дощ, сніг і наступали на них не раз, фарбі всеодно. Звичайно, як і будь-який шифер, при топтанні ногами ламається, але ж це не тротуарна плитка. На даху хвилювали сліди від розпилу (при укладанні підрізаються кутки листів, підрізають, як правило, на місці, і пилюка залишається на шифері), але вони наче повністю зійшли разом зі снігом. Загалом, враження непогані, якби ще взяти маленькі листи, то було б симпатичніше.

 

Добавлено через 51 минуту

Як обіцяла, нова схема. Додала сюди приблизну магістраль теплого повітря від каміну (зелені кружечки - решітки). Виникла природня думка: а якщо це все об'єднати?

 

%D0%92%D0%B5%D0%BD%D1%82_4.jpg

 

Читаємо інтернет, дістаємо майстрів каміновстановлення.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А магістраль від каміна - це магістраль теж на вентиляторах?

Якщо я правильно розумію природу вентиляції, то на вході (синій кружечок біля каміна = подача повітря для каміна) об"єм бути таким, як і сумарно на всіх виходах....відповідно якого ж це діаметру має бути труба подачі повітря?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ну моя думка, мабуть, була трохи чайниковською)) Мені уявляється, що з решітки/анемостата буде сильно дути і треба направляти потік так, щоб він не дув прямо на ліжко або в шию, коли дитина сидить за письмовим столом. Хоча цей потік, ймовірно, дуже відрізнятиметься від мікропровітрювання з морозу, як у мене зараз в квартирі, а я сплю прям під вікном і нічого.

 

Навряд чи буде дути, при подачі в 20м3 через діаметр 100мм, швидкість буде 0.71м/с. Для прикладу кондиціонер дує з швидкістю 7м/с.

При швидкості 0.71 ви не зможете "направляти" повітря, воно буде собі "стікати" з решітки як "вода" природньою конвекцією, бо не буде необхідного напору для створення струменю, який можна кудись направити.

(ссылка на изображение устарела)

 

Добавлено через 5 минут

Ваша схема дуже зручна, якщо не брати до уваги оце:

Цитата:

Забір повітря варто робити або з півночі (зліва), або зі сходу (згори), краще навіть північний схід. З заходу (з фасаду) грунтова дорога, пісок, і вітер з того ж напрямку, поки ми ще доростем до гарного паркану, щоб прибрати потік пилюки. З південного заходу у сусіда вигрібна яма і бувають аромати.

можна забір повітря провести горищем на ту сторону яка вам підходить. В любому випадку на вході треба ставити фільтр, який в разі фасадного забору, можливо буде просто частіше замінюватись.

 

Добавлено через 3 минуты

Виникла природня думка: а якщо це все об'єднати?

Так воно і є опосередковано об'єднаним. Повітря від каміну це опалення, тепле повітря з приміщень нагріває приточне повітря.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Навряд чи буде дути, при подачі в 20м3 через діаметр 100мм, швидкість буде 0.71м/с. Для прикладу кондиціонер дує з швидкістю 7м/с.

 

Все, ви мене заспокоїли :)

 

можна забір повітря провести горищем на ту сторону яка вам підходить. В любому випадку на вході треба ставити фільтр, який в разі фасадного забору, можливо буде просто частіше замінюватись.

 

Так у нас все буде на горищі. Я вам маю сказати, що горище при нахилі даху 25 градусів і найвищою точкою під коником, де хоч можна стояти, не зігнувшись (я 175 см зростом), не таке вже й просторе, а нам хочеться туди стільки всього, що мені вже ввижається фільм про Чужих. Будуть навкола одні товсті перехрещені алюмінієві змії.

 

Так воно і є опосередковано об'єднаним. Повітря від каміну це опалення, тепле повітря з приміщень нагріває приточне повітря.

 

Але виходить дві паралельні системи, одна з яких півроку не працює. У мені спрацьовує природня жадібність, яку я у собі відкрила під час будівництва. Опрацьовуємо ідею з водяним контуром над каміном, тоді розводка тепла не потрібна. З водяного контура рідина іде на радіатор в рекуператорі або після нього. От тільки рекуператор з вбудованим водяним обігрівом і автоматикою стає трохи недешевим. :confused:

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Але виходить дві паралельні системи, одна з яких півроку не працює. У мені спрацьовує природня жадібність, яку я у собі відкрила під час будівництва. Опрацьовуємо ідею з водяним контуром над каміном, тоді розводка тепла не потрібна. З водяного контура рідина іде на радіатор в рекуператорі або після нього. От тільки рекуператор з вбудованим водяним обігрівом і автоматикою стає трохи недешевим.

Що Ви виграєте подавши розводку тепла від каміну безпосередньо до рекуператора? Це ж саме тепло від каміну і так потрапить до нього через витяжний канал рекуператора...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Що Ви виграєте подавши розводку тепла від каміну безпосередньо до рекуператора? Це ж саме тепло від каміну і так потрапить до нього через витяжний канал рекуператора...

 

Принаймні шлях цього повітря буде коротший. :) Мені більш за все не подобається кількість труб, якось неакуратно і неоптимально виглядає. Думаємо.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

  • 4 місяці потому...

Закинула я свою тему, але будівництво зовсім не стоїть на місці. Як-то кажуть, двоє дітей дорівнюють трьом, плюс будівництво, отже вільний час витрачаємо на сон і його катастрофічно не вистачає.

 

Поділюся новинами цього сезону, завдяки погоді він почався рано, ще в лютому.

 

По-перше, до нас приїхав камін Jotul I570, спочатку у розібраному вигляді.

picture.php?albumid=5093&pictureid=75955

 

А трохи пізніше і у повністю функціонуючому:

picture.php?albumid=5093&pictureid=75958

 

Камін додав будинкові якоїсь домашньої приємності, заходиш і відчуваєш щось таке у повітрі. Досить непогано прогріває будинок, а поряд з ним взагалі дуже спекотно, правда, на вулиці вже була плюсова температура. Єдина проблема - недолік від виробника - погано встановлений ізоляційний шнур на дверцятах, тому з одного боку закопчується скло і нерівномірно горить полум'я. Як показав Гугл, наш випадок не унікальний, Jotul має бути соромно. Камінщики пообіцяли замінити шнур, але це вже восени, зараз якось не хочеться тестувати, чи воно добре горить. Довго думали, як провести димар крізь перекриття і врешті-решт зробили отвір у стіні, простіше з пожежними нормами і як виявилося набагато простіше обслуговувати. Ось така вийшла труба:

picture.php?albumid=5093&pictureid=75956

 

Разом з встановленням каміну доробили те, що треба було робити на початку покрівельних робіт - встановили гребінь звісу для захисту від птахів і комах. Довелося знімати весь нижній ряд шиферу, щоб не пошкодити його, піднімаючи. Одночасно демонтували наші чудові димарі з ОСБ і встановили нормальні Вільпе.

picture.php?albumid=5093&pictureid=75957

 

Настав час закінчувати перестінки і переходити до внутрішніх робіт. Чоловік заклав перший ряд стін навколо санвузла і вивів фанову трубу на дах.

picture.php?albumid=5093&pictureid=75961

 

Як завжди, думали і передумали з приводу конфігурації стіни. За проектом було так:

picture.php?albumid=5093&pictureid=75962

А стало так:

picture.php?albumid=5093&pictureid=75963

 

Дуже не хотілося займатися фігурним вирізанням газобетону. Єдиний мінус такого рішення - кабелі прокладені у фундаменті виходять посередині дверного пройому, але сподіваємося їх гарно сховати у стяжці.

 

Далі буде про систему вентиляції, ми вже змонтували повітропроводи, тепер черга за поступовим втіленням високих технологій.

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Отже наша схема вентиляції реалізувалася у приблизно такий повітропровід:

picture.php?albumid=5093&pictureid=75971

 

Магістраль виконана сталевою трубою 150 мм, щоб коригувати потоки, вона поступово звужується до 100 мм, перед кожним анемостатом розширюється до 125, щоб компенсувати шум. Поки що система приточно-витяжна без рекуператора, на вхід і на вихід стоять насоси Вентс ТТ Сайлент-М, спробували запустити, не дуже подобається звук, хоча насоси з'єднані з повітропроводом нерозтягненою гофрою, мені здається, що саме вона так шумить, потім на їхньому місці буде стояти рекуператор і труби будуть жорсткі. Труби лежать на горищі, утеплені мінватою:

picture.php?albumid=5093&pictureid=75966

 

З приводу вати, ми закупили ламельний мат Техноніколь 60 мм, мат дуже непоганий, досить жорсткий, не сиплеться, але ламелі мають ширину приблизно 15 см і їх дуже важко обгортати навколо труби, доводилося робити скоси, надрізати, щоб обгорнути хоча б труби 150 мм, на менші не крутилося. Купили фольгований Isover 50 мм, дуже гидотна вата, сиплеться, не особливо розпрямляється на свої 50мм, загорнуті труби виглядають жахливо.

 

Ось на таке перетворився наш кабінет, чоловік вже перейменував його в серверну, бо це не останнє обладнання, що плануємо там поставити.

picture.php?albumid=5093&pictureid=75969

 

Добавлено через 1 час 7 минут

Надалі плануємо об'єднати камін, вентиляцію та систему опалення. Для каміна вже закупили водонагрівач, звідти труби йтимуть на повітряний теплообмінник до вентиляції і на водяний теплообмінник до системи опалення і водопостачання. Крім того тепле повітря, що збиратиметься над каміном плануємо підмішувати до повітря, що входить у будинок перед рекуператором, адже на рекуператор небажано подавати повітря з температурою нижче -10. Як пишуть на просторах інтернету I570 досить потужна топка і її потужності може бути забагато для нашого будинку, отже плануємо скидати надлишок через водяний контур на систему опалення і економити газ, і підігрів вхідного повітря в морози зовсім непогана штука. Цього року газу у нас скоріше за все не буде, тому першу зиму спробуємо пережити з каміном без водяного контура.

 

Поки команда одного відомого форумчанина займалася каміном і, непоспішаючи, розміщувала труби на нашому горищі, наше сімейство майже виїхало на ПМЖ на будівництво. Звичайно, чоловікові було б простіше без безсонних ночей і неспокійних днів, він би плідно працював від світанку до заходу сонця, насолоджувався б пляшечкою пива при місячному сяйві біля вогнища на галявині серед сосен. Але ми не могли йому такого дозволити, тому всі разом довкладали перестінки і перейшли до найцікавішого.

 

Отаку штуку зробили для розмотування кабелів 3х2,5 та 3х1,5:

picture.php?albumid=5093&pictureid=75970

 

Розмітили першу кімнату і пішли вкладати кабель в штрабу в стінах і в металорукав по перекриттю. Справа пішла не дуже швидко, але непогано. Повністю уникнути замурованих розподільчих коробок не вдалося. Якби знати під час заливки фундаменту, що метр-півтора кабелю ніколи не бувають зайвими... А так закладні не дістають до найближчого вимикача чи розетки, а на кухні і у вітальні їх катастрофічно мало. Доведеться додатково вести по перекриттю чи в стяжці. Після зустрічі з підрядником на внутрішні роботи біло вирішено робити стяжку 30 мм через труби теплої підлоги, що спливли у вітальні. Не хочеться гратися з багаторівневою підлогою.

 

Добавлено через 8 минут

Паралельно чоловік захопився створенням системи "розумного будинку", тепер нетерплячо чекаємо на посилки з Китаю з платами, контролерами, датчиками ітд. Також тестуємо сенсорний вимикач і вже плануємо, де встановити радіо-вимикачі замість прохідних. Поки що сенсорний вимикач викликає тільки позитивні відчуття: не клацає, на нього не треба тиснути, просто злегка торкнутися, приємно підсвічується і вночі його легко знайти, і симпатичний, і можна при бажанні вдосконалити, щоб не треба було торкатися, тільки підносити руку. Пережив зіткнення з дитячою вередливістю, малий зміг зірвати лицьову панель, хоча вона досить міцно сидить і вона впала на плитку, не побилася, трохи пошкодилася фарба на склі.

  • Лайк 5
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

тестуємо сенсорний вимикач

Не він часом (ссылка устарела) Якщо щось інше киньтесь адресою :)

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Не він часом (ссылка устарела) Якщо щось інше киньтесь адресою :)

 

Ага, такий, тільки на дві кнопки.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...