Перейти к содержанию
Искать в
  • Ещё...
Поиск контента, содержащего...
Поиск результатов в...

ТА алюминий?

ИгорьН

Рекомендуемые сообщения

Нашел подходящую емкость из алюминия на 1т для теплоаккумулятора ТТ котла. Вопрос: у алюминия нет противопоказаний для данных целей?
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Будет идти процесс окисления, как у алюминиевых радиаторов, в систему будет поступать водород.
  • Лайк 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Понял, формулируем другую проблему. Раскошелиться на готовый бак ТА на 1000л не получается=1тыс евров :o не наш метод сегодня. Рассматриваю варианты его изготовления (0,8м диаметр, 2 высота) из листовой нержи, какая толщина металла используется в таких емкостях? Сталь 12Х18Н10Т подойдет?
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А якщо в ТА з алюмінію завести мідні трубки і опалення буде "косвенного нагрева" - наскільки те виділення водороду буде критичне? І що довше прослужить - алюміній чи нержа?
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А якщо в ТА з алюмінію завести мідні трубки

Може утворитись гальванична пара.

Дисоціація можлива завдяки наявності води у ємностіі. Іони окислів алюмінію і міді, будучи частинками з різним електричним потенціалом, починають приймати участь в процесі відомому як «електроліз».

У ході електролізу іони переносять заряди і переміщаються самі. Але, крім того, іони - це ж частки металів провідників. При їх переміщеннях метал руйнується, утворюються раковини і порожнечі. Особливо це стосується алюмінію. Ну, а там де є порожнечі і раковини, там уже не можна мати надійні стінки баку. Починаються руйнівні процеси, і це може призвести до появи "пробо'їн". Обов'язковим пунктом є установка магнієвого аноду.

  • Лайк 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Може утворитись гальванична пара.

Дисоціація можлива завдяки наявності води у ємностіі. Іони окислів алюмінію і міді, будучи частинками з різним електричним потенціалом, починають приймати участь в процесі відомому як «електроліз».

У ході електролізу іони переносять заряди і переміщаються самі. Але, крім того...

Я перепрошую, це Ви до кого балакали?:D

Можна пояснити як людині, яку від слів хімія та фізика в школі теліпало?:beer:

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Можна пояснити як людині, яку від слів хімія та фізика в школі теліпало?

Та не прикидайтесь, ви кмітливий і не обділений почуттям гумору дядько. За вищеописаному, висновок-не можна поєднувати мідь і алюміній в одній посудині, буде корозія алюмінію. Інша справа мідні труби та алюмінієві радіатори, там контакт по іншому відбувається.

  • Лайк 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Зрозумів. Краще робити з нержі. Але тут те саме питання, що і в Ігоря - яку сталь брати? І чи має сенс для здешевлення зробити зовнішній металевий каркас зі звичайного металу (типу як клітка), а всередину вставити ТА з нержі?
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

И зачем там нержавейка? У Вас что, и радиаторы все из нержавейки? ТА делают из обычной чернухи. Но шота мне подсказывает, что на выходе будет не экономия 1000 евро, а сплошной геморрой.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Рассматриваю варианты его изготовления (0,8м диаметр, 2 высота) из листовой нержи, какая толщина металла используется в таких емкостях?

Кажется тройка как минимум. Еще ТА будет под давлением нужно предусмотреть сферическое дно и крышку.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Всем спасибо. Прояснились многие моменты. Нержу нет особого смысла ставить, если это обычный ТА. Сварить красивую емкость на 1т и больше реально никто не может, т.к. нужны сферические торцы для удержания давления (на Украине их нет) или серьезный скелет внутри. Да и стоимость металла за последний месяц удвоилась. Буду брать стандартную черную. Хотя, на них тоже цены уже далеко за 15т грн :(
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

нужны сферические торцы для удержания давления (на Украине их нет)

www.chimmash.com.ua/donyshki.htm

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Стоп, а чого там буде тиск? Від нагріву? То залишити вільний простір, не заповнювати повністю. І поставити стандартний повітровідвід.
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

залишити вільний простір, не заповнювати повністю. І поставити стандартний повітровідвід.

Це у вас гумор такий?:D:D:D

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Тю, а шо?

Не правильно. Треба:- Тю, а шо ТАКЕ? Як Ляшко:)

Не вигадуйте лісапетку, уже все до вас вигадали.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

А шо таке? Може я хочу до всього дійти до першопричин.

Поясните, чого там не можна так з тиском зробити? Будь ласка (тремтячим голосом)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

То залишити вільний простір, не заповнювати повністю. І поставити стандартний повітровідвід.

Простору не буде, повітря вийде через той самий повітровідвід.

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Не правильно. Треба:- Тю, а шо ТАКЕ? Як Ляшко:)

Не вигадуйте лісапетку, уже все до вас вигадали.

 

можно и мне глупый вАпрос задать ?:)

а если сделать ТА в виде квадратного железного бака и просто забетонировать его с 4 сторон ( побороть давление)

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

можно и мне глупый вАпрос задать ?:)

а если сделать ТА в виде квадратного железного бака и просто забетонировать его с 4 сторон ( побороть давление)

 

А как утеплять?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Пінопластом 20 см знаружі.

Тут питання інше - може є сенс робити одразу бетон якийсь такий, щоб сам тримав воду - в разі, якшо бак проржавіє?

 

Добавлено через 15 минут

А якщо в такий бак всередину інтегрувати примітивну буржуйку - то і взагалі супер пічка вийде. Тільки як зробити так, щоб та буржуйка не ржавіла і не прогоряв метал?

Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Тільки як зробити так, щоб та буржуйка не ржавіла і не прогоряв метал?

Буржуйку не треба, по баку проходить димар з буржуйки із нерж сталюки, оті нагріті гази і гріють бак, а буржуйка у сусідньому приміщенні гріє повітря.

 

Добавлено через 2 минуты

Пінопластом 20 см знаружі.

Якраз ций пінопласт і дасть баку розірватись, коєф лінійного розширення пінопласту великий. Краще зварити бак, обварити поясами і утеплити.

  • Лайк 1
Ссылка на комментарий
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
×
×
  • Создать...