denis-k Опубліковано: В п'ятницю в 20:51 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 20:51 55 минут назад, standov сказал: По паспорту від -10 але питання що буде при цій температурі Особо ничего. Батарейка будет быстрее садиться) 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: учора в 20:11 Поділитись Опубліковано: учора в 20:11 Сьогодні купував батарейки у датчики і спеціально для вас, хоча чому для вас, для всіх кому цікаво, задав питання фахівцям-продаванам. Купою запитань прояснив те, про що і сам здогадувався - різниця лише у герметичності корпуса і живленні. 21.11.2025 в 19:19, standov сказав: чи є в когось практичний досвід використання їх пір-сенсора (датчик руху) в умовах вулиці але під накриттям? Якщо не буде впливу опадів, вологи і ультрафіолету можна ставити, але майте на увазі, що батарейки на холоді будуть «сідати» швидше. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 19 годин тому Поділитись Опубліковано: 19 годин тому Дякую, я в цілому думав приблизно так само але потім запитав у жипіті і він мене запевнив що датчик стане в аварію Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 11 годин тому Поділитись Опубліковано: 11 годин тому (змінено) Йому вірити не можна бо якщо немає конкретної відповіді то він генерує чиїсь міркування з мережі. В аварію стане? Так, а як ще назвати ситуацію при низькому заряді батарейок? От я побачив, що у звичайному моєму 2 батарейки, а у вуличному стоїть 4шт, мабуть це має значення для роботи при низьких температурах. втім, може тут хтось є з фахівців і підкаже більш розгорнуто? Змінено 8 годин тому користувачем Фрай Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Invest-finans Опубліковано: 10 годин тому Поділитись Опубліковано: 10 годин тому 13 часов назад, Фрай сказал: Сьогодні купував батарейки у датчики і спеціально для вас, хоча чому для вас, для всіх кому цікаво, задав питання фахівцям-продаванам. Купою запитань прояснив те, про що і сам здогадувався - різниця лише у герметичності корпуса і живленні. Не только в герметичности, но и в материале самого корпуса. Пластик для внутрянки менее стоек к ультрафиолету чем для наружки. А что касается батареек, то те же что для внутрянки те и для наружки, хотя, бывает, что для наружки их параллелят для увеличения емкости. Зачастую наружные датчики в более труднодоступных местах ставят. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
porterlv Опубліковано: 10 годин тому Поділитись Опубліковано: 10 годин тому 9 годин тому, standov сказав: запитав у жипіті і він мене запевнив Та падлюка часто бреше в технічних питаннях. Та й не тільки в них, мабуть. Ібо нєфіг. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
denis-k Опубліковано: 10 годин тому Поділитись Опубліковано: 10 годин тому 1 час назад, Фрай сказал: що у звичайному моєму 2 батарейки в обычном датчике движения одна батарейка, в уличном две 1 час назад, Фрай сказал: це має значення для роботи при ризьких температурах и тип батарейки, аякс ставят (на уличных точно) LiMnO2, они более живучие в холода 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 8 годин тому Поділитись Опубліковано: 8 годин тому (змінено) 1 годину тому, denis-k сказав: 3 години тому, Фрай сказав: що у звичайному моєму 2 батарейки в обычном датчике движения одна батарейка, в уличном две Читайте уважно, бо у кожного своє розуміння «звичайного». Змінено 8 годин тому користувачем Фрай Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
standov Опубліковано: 6 годин тому Поділитись Опубліковано: 6 годин тому 4 часа назад, Фрай сказал: В аварію стане? вона буде дуже-дуже аргументованою, типу всі піри мають датчик температури і калібрують сигнал пір-сенсора в залежності від температури (що звучить максимально логічно), і оскільки заявлений діапазон цього конкретно датчика знизу -10 то коли він наміряє температуру меньше то не зможе скалібрувати сигнал піра і стане в помилку. Насправді, з тз охорони звучить максимально-логічно, але як воно в натурі - хз, і от оце питання про "помилку" мене лякає, бо це явно може статися вночі, я вже якось мав секс з відваленим тампером під нічної охороною. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Фрай Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому То ви вже маєте визначитись чи використати те, що лежить даремно чи купити новий вуличний. ) у мене працює в гаражі, але найнижча температура яку випадково памʼятаю -12*С і нічого, в аварію не ставав. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз