Nobel Опубліковано: 27 червня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 27 червня 2012 фото пізніше виставлю... та там і дивитися особливо немає на що... маса накиданого інструменту, церкулярка,, вібростіл, стелажі і т.д. та електрику мені якось вдалося легко і відносно недорого підключити Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Hopira Опубліковано: 28 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 червня 2012 Давно я до Вас не заглядала...А марно!!! Стільки усього нового і цікавого - класс!!! Буквально закохалася я в Вашу гіпсову плитку власного виготовлення.(особливо та, що імітує камінчики) Розкажіть будь ласка що воно таке і з чим його їдять:D Якщо вже десь описували - вибачайте і ткніть носиком писи: Нобель, від усього серця бажаю Вам знайти файну господиню для Вашою оселі (і серця)!!! 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DeKum Опубліковано: 28 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 28 червня 2012 Давно я до Вас не заглядала...А марно!!! Стільки усього нового і цікавого - класс!!! Буквально закохалася я в Вашу гіпсову плитку власного виготовлення.(особливо та, що імітує камінчики) Розкажіть будь ласка що воно таке і з чим його їдять:D Якщо вже десь описували - вибачайте і ткніть носиком писи: Нобель, від усього серця бажаю Вам знайти файну господиню для Вашою оселі (і серця)!!! Отож... Боюся своїй жіночці показувати фото плитки. Запряже! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Hopira Опубліковано: 29 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 29 червня 2012 Отож... Боюся своїй жіночці показувати фото плитки. Запряже! Не бійтеся, то ж Вам обом на користь тільки буде!;):D Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 30 червня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 30 червня 2012 ЗА гіпсову плитку...все дуже просто Форми є. Гіпс будівельний Г10 Розмішуємо гіпс міксором (будівельним ;)) до консистенції рідкої сметани. ДО неї добавляю ще мікрофібру (можна і без неї). Швиденько заливаємо в форми. Чекаємо хвилин 10...коли гіпс в формах буде теплим - розформовуємо....Все по новому колу... Клею плитку на Перлфікс (клей гіпсовий для гіпсокартону)... Потім грунтую грунтовкою, потім 2 рази фарбування, потім 2 рази покриваю аквалаком (недорогий і хороший приміром аквалак фірми "Альба")...і все...маємо плитку стійку до стирання і вологого прибирання... 4 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
DeKum Опубліковано: 30 червня 2012 Поділитись Опубліковано: 30 червня 2012 ЗА гіпсову плитку...все дуже просто Форми є. Гіпс будівельний Г10 Розмішуємо гіпс міксором (будівельним ;)) до консистенції рідкої сметани. ДО неї добавляю ще мікрофібру (можна і без неї). Швиденько заливаємо в форми. Чекаємо хвилин 10...коли гіпс в формах буде теплим - розформовуємо....Все по новому колу... Клею плитку на Перлфікс (клей гіпсовий для гіпсокартону)... Потім грунтую грунтовкою, потім 2 рази фарбування, потім 2 рази покриваю аквалаком (недорогий і хороший приміром аквалак фірми "Альба")...і все...маємо плитку стійку до стирання і вологого прибирання... По мікрофібрі, питання. В штукатурку добавляли? Шось вона не тягнеця по стіні с мікрофіброю. Пробував поліпропіленову, довжина 12 мм, і 6 мм. Доречі як Ви її розподіляєте в ростворі рівненько? В мене, все як шерсть котяча на міксер налипає. ))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 1 липня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 1 липня 2012 в штукатурку добавляв...але ж її мало йде, розрахунок 1кг фібри на 1 куб розчину перед застосуванням фібру кидав в воду і розмішував міксером....вона там розпушувалася, але на міксер не липла ...після цього воду в бетонозмішувач + Домоліт (або Сіка мікс +)(добавка для пластичності розчинів + не сідає до 60 хв.)....вапно ніколи не добавляю на обєктах...не люблю з ним бавитися а так каністра 5л добавки і пів будинку можна поштукатурити 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Hopira Опубліковано: 1 липня 2012 Поділитись Опубліковано: 1 липня 2012 І в мене питання: якого розміру сама форма для заливання? Поверхня виходить одразу шорохувата чи ви її чимось шкрябали? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 1 липня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 1 липня 2012 (змінено) форми різні є...від цеглинок 6*24см і до плитки 10*40см а також "рвана" цегла...я її виготовив біля 6000шт (весь паркан з неї, альтанка, стовпчики біля будинку і т.д.) ті що в кімнатах - під фактуру каменя - то одразу фороховаті... ті що в формі плитки (в мене їх 4 фиди) ті глянцеві...на цих же формах лив плитку і на фасад та цоколь....тільки вже на основі цементу/гранітної крошки/хімії і барвників + фібра Змінено 1 липня 2012 користувачем Nobel 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Newman Опубліковано: 4 липня 2012 Поділитись Опубліковано: 4 липня 2012 А опишіть як ви зробили каналізацію ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 4 липня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 4 липня 2012 септик зі сторони заїзду...розмір 2*2*3,5м труби каналізаційні на глибині 1,2м вся "розводка" схована в цокольному поверсі... а так все простенько і стандартно, 2 санвузли, душова кабіна, ванна ...кухня якщо щось конкретно цікавить - питайте Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Newman Опубліковано: 4 липня 2012 Поділитись Опубліковано: 4 липня 2012 септик зі сторони заїзду...розмір 2*2*3,5м Цікавить організація самого септику? Об'єм, кількість камер, як зроблено відвід води з септика? Який у вас грунт? Якщо можна з фото ЗІ. У мене гостро постало питання заміни старої вигрібної ями. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 4 липня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 4 липня 2012 септик мурований з каменю... верх плита армована лита + люк... в стінах септика вмуровані труби 50-70мм (загалом штук 80) грунт - чорнозем 40-50см, суглинок до 1,5-2м, потім глина...до грунтових вод дужеее далеко практично постійно проживає 2-4 людей (душ, прання, кухня і т.д.)...заповнений не більше ніж на 0,5м глибини... 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
krava Опубліковано: 12 липня 2012 Поділитись Опубліковано: 12 липня 2012 підскажіть будь ласка, яка в Вас товщина зовнішньої цегляної кладки ї товщина пінопласту? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 12 липня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 12 липня 2012 1,5 цегли, пінопласт 5 і 10см 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
krava Опубліковано: 12 липня 2012 Поділитись Опубліковано: 12 липня 2012 1,5 цегли, пінопласт 5 і 10см дякую. справа в тому, що я планую будуватися з 44го керамiчного блоку. ось I вагаюсь, будуватись без утеплення з 44го, чи з 38го, але утеплювати стiни 100мм базальтовоi вати. в планi долговiчностi, краще просто 44й. але боюсь що може бути прохолодно без утеплення. 44й з утепленням дорого виходить Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 12 липня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 12 липня 2012 по керамічних блоках, на жаль, нічого не пораджу...з ними в роботі/проживанні в будинках - не знайомий... з цеглою - то багато б порадив стосовно утеплення... зимою було тепло при невеликих затратах на опалення, в спеку не сильно спекотно, так як фасад світлий - то стіни на дотик були холодними зовні... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Optimalist Опубліковано: 13 липня 2012 Поділитись Опубліковано: 13 липня 2012 ось I вагаюсь, будуватись без утеплення з 44го, чи з 38го, але утеплювати стiни 100мм базальтовоi вати. в планi долговiчностi, краще просто 44й. але боюсь що може бути прохолодно без утеплення. 44й з утепленням дорого виходить Пробачте, що втручаюсь, але якщо вже утеплювати, то тоді краще будувати зі звичайної цегли. Будинок хоч міцно стоятиме на землі. Та й закріпити щось на стінці - без проблем. Я вже не кажу, що буде більша теплова інерційність стін, а тому більш комфортні відчуття зимою та влітку. 2 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
krava Опубліковано: 13 липня 2012 Поділитись Опубліковано: 13 липня 2012 1,5 цегли, пінопласт 5 і 10см чому товщину стыни вибрали 1.5 цегли а не 1? я вважаю стiни в 25 см булоб досить дшя 2х поверхiв. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 13 липня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 13 липня 2012 в мене мансардний поверх в 1 цеглу, от там якраз і 10см пінопласту...а от 1-ий панельне перекриття...не ризикнув я в 1 цеглу... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
krava Опубліковано: 18 липня 2012 Поділитись Опубліковано: 18 липня 2012 в мене мансардний поверх в 1 цеглу, от там якраз і 10см пінопласту...а от 1-ий панельне перекриття...не ризикнув я в 1 цеглу... Я зробив порівняльний аналіз вартості коробки і в неме вийшло, що будинок з цегли і утеплення коштує дорожче ніж поротерм 44й. Гляньте будь ласка. Якщо це так, то немає сенсу будуватись з цегли. За виключенням, якщо утеплення робити своїми руками. Але на це не кожен здатен. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Optimalist Опубліковано: 19 липня 2012 Поділитись Опубліковано: 19 липня 2012 Я зробив порівняльний аналіз вартості коробки і в неме вийшло, що будинок з цегли і утеплення коштує дорожче ніж поротерм 44й. Так, але Ви писали що збираєтесь утеплювати будинок з поротерму. Це точно не має сенсу. Якщо вірите в поротерм, то будуйте без утеплення. Тільки вра***те - ефект буде, якщо використовуєте спеціальний теплий розчин (інакше без утеплення обійтись неможливо): коли підрахуєте його вартість, то будете неприємно здивовані, як і більшість, хто стикається з цим вже почавши будівництво. А економія на ньому - вважайте гроші на поротерм викинуті на вітер, - все одно потрібно буде утеплювати. Крім того, кладка поротерму складніша й дорожча - необхідно прокладати спеціальну сітку, інакше розчин буде провалюватись в величезні отвори, тим самим в рази збільшуючи витрати дорогого розчину і зменшуючи теплоізоляційні властивості самого поротерму. І тоді може стати зрозуміло, чому поротерм зазвичай обирають ті, в кого немає особливих проблем з коштами. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
krava Опубліковано: 19 липня 2012 Поділитись Опубліковано: 19 липня 2012 Так, але Ви писали що збираєтесь утеплювати будинок з поротерму. Це точно не має сенсу. Якщо вірите в поротерм, то будуйте без утеплення. Тільки вра***те - ефект буде, якщо використовуєте спеціальний теплий розчин (інакше без утеплення обійтись неможливо): коли підрахуєте його вартість, то будете неприємно здивовані, як і більшість, хто стикається з цим вже почавши будівництво. А економія на ньому - вважайте гроші на поротерм викинуті на вітер, - все одно потрібно буде утеплювати. Крім того, кладка поротерму складніша й дорожча - необхідно прокладати спеціальну сітку, інакше розчин буде провалюватись в величезні отвори, тим самим в рази збільшуючи витрати дорогого розчину і зменшуючи теплоізоляційні властивості самого поротерму. І тоді може стати зрозуміло, чому поротерм зазвичай обирають ті, в кого немає особливих проблем з коштами. Я знаю, що на фірмовий клей потрібно витратити близько $2-2,5К на мій будинок, тому і планую робити клей своїми руками на основі перліту + добавки. Якщо будуватись с поротерму, то є сенс використовувати тільки 44й блок або товщий. Ви правильну ідею підкинули, про використання рядової цегли замість поротерму 38го під утеплення, тому що це дешевше і надійніше. Але я був непиємно здивований ціною утеплення (90-100 тис. грн). Як для мене, це вбиває ідею будуватися з повнотілої цегли. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Nobel Опубліковано: 20 липня 2012 Автор Поділитись Опубліковано: 20 липня 2012 90-100 тис. грн це що за така ціна???...ну хіба будинок в 500кв.м....і силіконовий короїд... мені фасад обійшовся в 24тис.грн....це матеріали...роботу виконував я + напарник, напарнику 2000грн за допомогу п.с. якщо чесно, не довіряю поротерму і всім тим "утеплюючим" штукатуркам, на основі перліту....вони то хороші, але для ефекту потрібні великі товщини....це навіть підтверджують самі ж продавці...а ціна тих штукатурок Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Optimalist Опубліковано: 20 липня 2012 Поділитись Опубліковано: 20 липня 2012 90-100 тис. грн це що за така ціна???...ну хіба будинок в 500кв.м....і силіконовий короїд... ( Теж здивований: зі свого досвіду зробив висновок, що утеплення складає значно меншу частину від загальної вартості оформлення фасаду. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз