Gezer Опубліковано: 17 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 17 листопада 2024 (змінено) А підкажіть, будь-ласка. Я наніс в середині приміщення на піну Лакрисіл. Там де під ним рама вікна, то він став як тверда гума, там де просто піна то мягший, а от є місця в кутах де піна-цегла, а певно там багато герметика намащено то зверху на дотик зовсім сухий, але якщо натиснути то відчувається що прям мякий в глибині, тіпа там взагалі невисох. Коли його можна буде зверху вже штукатурити? Змінено 17 листопада 2024 користувачем Gezer Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Алік Опубліковано: 19 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 19 листопада 2024 ІМХО краще зачекати, щоб потім не втягнувся всередину. Декларують 24-48 годин, яле, як розумієте, там де грубий шар процес може затягнутися. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Gezer Опубліковано: 20 листопада 2024 Поділитись Опубліковано: 20 листопада 2024 (змінено) В 19.11.2024 в 16:25, Алік сказал: ІМХО краще зачекати, щоб потім не втягнувся всередину. Декларують 24-48 годин, яле, як розумієте, там де грубий шар процес може затягнутися. Написав вечором на Лакрисіл:) Був дуже приємно вражений, бо отримав відповідь на наступний день зранку за підписом комерційного директора, за що їм вдячність і повага: ----- Там где сильно эластичный он еще до конца не просох, скорей всего нанесли сильно толстый слой. 72 часа это показатель при толщине до 3 мм. Полимеризация (высыхание) 1 мм. в 24 часа. Необходимо подождать еще как минимум 48 часов. Потом можно штукатурить. Касательно влаги можно не переживать цвести не будет так как продукт обогащён противогрибковыми фунгицидами. ----- Змінено 20 листопада 2024 користувачем Gezer Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Спартак Опубліковано: 11 січня Поділитись Опубліковано: 11 січня Не понравился. Покупал для наружных швов. Нанес, прошли сутки. Пошел дождь и все это потекло. Температура 5 ночью и 10 грудусов днем была. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Спартак Опубліковано: 6 лютого Поділитись Опубліковано: 6 лютого (змінено) Так як нічого іншого не мав, то внутрішні шви зробив також Лакрісілом В. (Зовні використовував Лакрісіл А) Два тижні «сохнуть» і все ще вологі на дотик і навіть липне суміш до пальців. Змінено 6 лютого користувачем Спартак Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Алік Опубліковано: 8 лютого Поділитись Опубліковано: 8 лютого 11.01.2025 в 16:44, Спартак сказав: Нанес, прошли сутки. Пошел дождь и все это потекло. Мав подібний досвід. Не любить свіжонанесений Лакрисіл дощику. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: 12 березня Поділитись Опубліковано: 12 березня В многоквартирном доме заменили старые двери между этажным тамбуром и этажом. У себя на этаже применил Penosil Facade Repair Mastic 12,5E. Штука зачетная как по консистенции, так и по времени образования пленки (время отлипа). При нанесении толстого слоя под наружной пленкой материал был временно "живой". Слой , толщиной в 15 мм высох за три дня. Температура днем до +15С, ночью до +6С. Паропроницаемый/непаропроницаемый считаю понтами производителей. Поэтому наносил один герметик как внутри , так и снаружи. Акрил по определению имеет высокое сопротивление проницанию паров воды, какие бы вы танцы с бубном вокруг него не танцевали. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Новичок2016 Опубліковано: В п'ятницю в 12:40 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 12:40 Добрий день. Підкажіть, будь ласка, чи потрібно обробляти внутрішні шви Лакрісілом В, якщо планується утеплення відкосу ЕППСом? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: В п'ятницю в 15:17 Поділитись Опубліковано: В п'ятницю в 15:17 2 години тому, Новичок2016 сказав: Добрий день. Підкажіть, будь ласка, чи потрібно обробляти внутрішні шви Лакрісілом В, якщо планується утеплення відкосу ЕППСом? Так , навіть якщо відкоси будуть із золота. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Алік Опубліковано: В суботу в 05:27 Поділитись Опубліковано: В суботу в 05:27 (змінено) Золото паронепроникне, ЕППС теж. Основну функцію виконають. Змінено В суботу в 06:15 користувачем Алік Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Новичок2016 Опубліковано: В суботу в 07:37 Поділитись Опубліковано: В суботу в 07:37 2 часа назад, Алік сказал: Золото паронепроникне, ЕППС теж. Основну функцію виконають. Тобто лакрісіл паропроникний і ЕППС також. Це мається на увазі? Масло масляне? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: В суботу в 08:00 Поділитись Опубліковано: В суботу в 08:00 (змінено) ... Змінено В суботу в 08:04 користувачем Propeller Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: В суботу в 08:08 Поділитись Опубліковано: В суботу в 08:08 (змінено) 19 часов назад, Новичок2016 сказал: Добрий день. Підкажіть, будь ласка, чи потрібно обробляти внутрішні шви Лакрісілом В, якщо планується утеплення відкосу ЕППСом? Якщо позначене червоним - ЕППС, то нанесення акрилу (лакрісіл) на піну (внутрішня поверхня) зайве Змінено В суботу в 08:09 користувачем Propeller 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Алік Опубліковано: В суботу в 14:52 Поділитись Опубліковано: В суботу в 14:52 7 годин тому, Новичок2016 сказав: лакрісіл паропроникний і ЕППС також Лакрисіл буває різний: зовнішній - паропроникний, внутрішній - паронепроникний,як і ЄППС. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: В суботу в 16:59 Поділитись Опубліковано: В суботу в 16:59 8 годин тому, Новичок2016 сказав: Тобто лакрісіл паропроникний і ЕППС також. Це мається на увазі? Масло масляне? Схоже , ви погано рузумієте у всіх цих Лакрисилах та ЕППС-ах , а пани майстри соромляться вам пояснити. Ситуація така: Вам потрібно , в процесі експлуатації запобігти зайвого /черезмірного вологонакопичення конструкції. Тобто , волога яка намагається покинути ваше приміщення (в тому числі через стик вікно/стіна), повинна відчувати якнайменший спротив. Тобто , зсередини на зовні , кожен наступний шар має бути більш паропроникним , щоб під час руху вологи назовні не було ніякого спротиву. Тобто , всередині використовуєте "Лакрисил Б" (паронепроникний) Ззовні "Лакрисил А" паропроникний. Дивимось малюнок , Лакрисил Б - це номер 3 , Лакрисил А - це номер 1. Тепер стосовно ЕППС на відкосах : ІМХО. В переважній більшості випадків , абсолютно безглузда річ ! І це обумовлено в документах по облаштуванню вікон та дверей. (Ви не знайдете там ЕППС на відкосах). Це виключно Ютуб-технологія , яка приводить лише до здорожчання . Утеплення відкосів доцільне лише тоді , коли точка роси (+10-11гр. ) менша на стику вікно/відкос. В переважній більшості випадків цього не відбувається. А , (ІМХО) утеплювати відкоси , це як утеплювати стіни зсередини. Вам же це в голову не приходить ? ПС.. Так , ЕППС є матеріал умовно паронепроникний і тому , типу немає сенсу наносити на піну Лакрисил Б . Але фіг його знає що там буде відбуватись під тим ЕППС-ом в процесі експлуатації. І вельмишановні майстри наврядчи нададуть вам гарантію на свої рекомендації , які непідтвердженні нічим , окрім їхньої впевненості. 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: В неділю в 08:16 Поділитись Опубліковано: В неділю в 08:16 (змінено) Ми ж тут про паропроникність. І про те, що потрібно зменшити кількість молекул води, що йде крізь піно-полі-уретан з відкритими порами. Тобто монтажну піну. 1. Кожна технічна характеристика має свою розмірність. А перед розмірністю стоють число. Те ж саме і з паропроникністю. Немає поняття паропроникний - паронепроникний. Є - наскільки паропрониктий. В залежності від значення паропрониконсті (наприклад Sd) в світі матеріали діляться на 3 групи : паропроникні , паробар'єри, пароізолятори. Зайшов на сайт виробника типа різних герметиків для захисту монтажної піни. lacrysil.ua/uk/products/germetiki/akrilovye-germetiki - Не знайшов технічного бюлетеня (карти) для обох продуктів. - Ступінь паропроникності зазначена тальки на стікерах на банках (один - паропроникний , другий - пароізоляційний). - Про інши характеристики накшталт температура нанесенні в -25С. Я просто уявляю якої консістенції є цей продукт при такій температурі. Резюме : виробник не дає показник коефіцієнта опору дифузії водяної пари за допомогою якого можна встановити показник дифузії водяної пари крізь шар матеріалу (тобто кількість водяної пари, що проходить через одиніцю площі за одиницю часу при певній його товшині). При певній товщині (!!!!). Якщо кажемо про нанесення пастоподібного матеріала на нерівну (після обрізання) поверхню монтадної піни, то товщина шару матеріалу буде істотно "плавати". Розрахувати та рекомендувати середню товщину шару герметику?....Цього не робить жоден виробник. Мені здається, що Лакрисіл просто пакує один продукт у відра з різною етикеткою. Мабуть в ДБНах є якісь розрахунки крім принципових схем... Більш того, може там є рекомендації по показнику коефіцієнта опору дифузії водяної пари для "пароізоляційного" герметика (тип В), та "паропронкного" герметика (тип А)? Тому що тут має значення і дельта між цими показниками. 2. Знаючи ці всі числа треба розрахувати дифузії водяної пари крізь багатошарову систему : ЕППС-штатлівка-акрилова фарба. Якщо дифузії водяної пари цієї системи буде не вище цього показника герметика типу В, то чому б і ні. Подивився що пропонує Penosil. Для внутрішнього застосування от така хрінь : penosil.com/wp-content/uploads/documentation/660_PENOSIL_AirVapour_Membrane_660_TDS_UKR.pdf Тут вже є Sd при товщині шару матеріалу в 1 мм. Це 42 м стовпа повітря. Товщина в 2 мм дасть опір вище у 2 рази і т.д. За коасифікацією це не пароізолятор, а паробарьер (Sd від 10 м до 100 м). І тут знов питання : що каже ДБН? Змінено В неділю в 08:46 користувачем Propeller Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: В неділю в 09:54 Поділитись Опубліковано: В неділю в 09:54 1 година тому, Propeller сказав: Розрахувати та рекомендувати середню товщину шару герметику?....Цього не робить жоден виробник. Хм... Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: В неділю в 19:36 Поділитись Опубліковано: В неділю в 19:36 1. PROFFLEX. В карті вказано ТОВ "Тенахем". vemaks.com.ua/upload/iblock/116/11650520ad03af72857301ba44a4e036.pdf а) Там дуже цікаве. Отвердіння - Випаровування води Рекомендований діапазон температур нанесення - Від +5 °С до 35 °, (мінімальна температура навколишнього середовища при нанесенні до -20 ° С і відносною вологістю не більше 90%). Мінімальна температура продукту для нанесення -13 ° С Тобто вода в герметику переходить в кригу, а потім починае сублімувати? Сублімувати, Карл! б) Клікніть сюди та знайдіть у латишей продукт, який називається PROFFLEX. tenachem.com.ua/ в) Тех.карта цього продукту дуже схожа на САЗІвську (Стіз-А, Стіз-Б) г) Якийсь цей PROFFLEX мутний. 2. Стосовно рекомендованої товщіни, то її дає тільки САЗІ для своїх Стіз. Більше ви ні в кого це не знайдете. Це не коректно просто тому, що це залежить від кліматичнї зони та місцевих норм. 3. Дивіться. Наприклад ми психонули та застосували один герметик для нанесення на внутрішню та зовнішню поверхні піни. Тобто паропроникність в них однакова. Скільки пари зайшло, стільки ж пари вийде. Герметик же один. Навіщо мудрити з різною паропоникністю? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: учора в 04:59 Поділитись Опубліковано: учора в 04:59 8 годин тому, Propeller сказав: г) Якийсь цей PROFFLEX мутний. Що гадати , зателефонуйте на Тенахем та запитайте. 8 годин тому, Propeller сказав: 2. Стосовно рекомендованої товщіни, то її дає тільки САЗІ для своїх Стіз. Більше ви ні в кого це не знайдете. Ви ж якось визначіться , не дає жоден чи вже потроху починають давати. 8 годин тому, Propeller сказав: Це не коректно просто тому, що це залежить від кліматичнї зони та місцевих норм. Тобто , товщина нанесення герметика залежить від клімату ? А що це за місцеві норми по товщині герметика ? І саме головне , якою ж товщиною наносити герметик у нас , скажімо в Києві ? 8 годин тому, Propeller сказав: 3. Дивіться. Наприклад ми психонули та застосували один герметик для нанесення на внутрішню та зовнішню поверхні піни. Тобто паропроникність в них однакова. Скільки пари зайшло, стільки ж пари вийде. Герметик же один. Навіщо мудрити з різною паропоникністю? ІМХО. Я б не радив так психувати. Навіть не знаючи усіх тонкощів паропроникнення можна зробити простий логічний висновок : якщо герметики випускають з різною паропрникністю , то в цьому є певний сенс. Якщо рекомендують їх наносити іменно в такій послідовності , то в цьому є певний сенс. ПС.. Вологонакопичення конструкції проходить дуже нерівномірно і в переважній більшості часу паропроникнення відбувається зсередини назовні. Тому і потрібно зсередини наносити пароізоляційний герметик , а ззовні паропроникний. Щоб запобігти/мінімізувати попадання вологи у конструкцію , а та яка все ж таки попала мала б можливість виходу. І оце ваше , скільки зайшло стільки і вийде , в корні неправильне. Вам же не приходить у голову (чи приходить?) , при утепленні скажімо мансарди , зсередини не монтувати пароізоляційну плівку ? Ну , скільки ж зайде стільки і вийде , навіщо та пароізоляція ? От рівно та сама ситуація і з вікнами ! Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: учора в 08:50 Поділитись Опубліковано: учора в 08:50 2 часа назад, andrey_ka сказал: Що гадати , зателефонуйте на Тенахем та запитайте. 1. Не. Якщо казати про білявіконні та фасадні хріні на сьогодні мене повністю задовольняє продукція Penosil. 2 часа назад, andrey_ka сказал: Тобто , товщина нанесення герметика залежить від клімату ? Звісно! А ви не в курсі? Коли говоримо про переміщення газоподібної води через огороджувальні конструкції. Відносна вологість повітря ззовні та всередині, температура ззовні та всередині в залежності від сезону. Різниця цих параметрів дуже впливають на інтенсивність процессу. Тому і паропропускна спроможність паробарьеру (герметику як ззовні так і зсередини) повинна забезпечувати ненакопичення рідкої води в огороджувальні конструкції. Більш того, при підвищенні товщини герметику (або іншого паробарьеру) на 1 мм його супротив проходження пари подвоюється. 2 часа назад, andrey_ka сказал: А що це за місцеві норми по товщині герметика ? Так це все ваша парафія. Що там пишуть у ДБНах? 2 часа назад, andrey_ka сказал: І саме головне , якою ж товщиною наносити герметик у нас , скажімо в Києві ? Мабудь це є у ДБНах..... ))))) 2 часа назад, andrey_ka сказал: ІМХО. Я б не радив так психувати. Навіть не знаючи усіх тонкощів паропроникнення можна зробити простий логічний висновок : якщо герметики випускають з різною паропрникністю , то в цьому є певний сенс. Якщо рекомендують їх наносити іменно в такій послідовності , то в цьому є певний сенс. Тобто ви рекомендуєте у інженерних питаннях покладатись на комерційну складову. Якщо хтось, щось продає, то це , мабуть, треба застосовувати. І не має значеня чи є сенсе у застосуванні цього продукту. Нормально. Ви з тих наївних (точніше, тих кому лінь подумати), на яких розраховує комерція. Хочете бредняк, на який ви можете клюнути? Ось. Спойлер 2 часа назад, andrey_ka сказал: ПС.. Вологонакопичення конструкції проходить дуже нерівномірно і в переважній більшості часу паропроникнення відбувається зсередини назовні. Тому і потрібно зсередини наносити пароізоляційний герметик , а ззовні паропроникний. Щоб запобігти/мінімізувати попадання вологи у конструкцію , а та яка все ж таки попала мала б можливість виходу. І оце ваше , скільки зайшло стільки і вийде , в корні неправильне. У стіни є 2 поверхні, що контактують з повітрям. Коли на вулиці тепліше, ніж у приміщенні пара йде в приміщення. І навпаки. Більше намає джерел нажходження пари в "стіну". Коли холодно кількість пари що пройшла крізь внутрішній герметик повинна вийти назовні. Ззовні герметик з тією ж паропроникністю. Що може заважвати тій кількості пари що, пройшла внутрішній герметик вийти через нього нанесеного ззовні? Питання : що? )))))) Ще. Влітку, коли народ включає кондіціонери пара починає рух ззовні всередину. Тому, що в приміщені холодніше, та кондіціонери радикально знижують вологість повітря. На шляшу пари стоїть паропроникний герметик. Завдяки йому йде накопичення води в тілі монтажної піни, бо герметик-барьер не дозволяє парі зайти у приміщення. Знов питання. Нафіг два типи герметиків? )))))) 2 часа назад, andrey_ka сказал: Вам же не приходить у голову (чи приходить?) , при утепленні скажімо мансарди , зсередини не монтувати пароізоляційну плівку ? Ну , скільки ж зайде стільки і вийде , навіщо та пароізоляція ? 1. Я вважаю мансарди (горища, де живуть) архітектурною помилкою. Тому ніколи не займався процедурами, які ви описали. 2. Доведіть мені, що ні.)))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: учора в 16:16 Поділитись Опубліковано: учора в 16:16 6 годин тому, Propeller сказав: Звісно! А ви не в курсі? Коли говоримо про переміщення газоподібної води через огороджувальні конструкції. Відносна вологість повітря ззовні та всередині, температура ззовні та всередині в залежності від сезону. Різниця цих параметрів дуже впливають на інтенсивність процессу. Тому і паропропускна спроможність паробарьеру (герметику як ззовні так і зсередини) повинна забезпечувати ненакопичення рідкої води в огороджувальні конструкції. Більш того, при підвищенні товщини герметику (або іншого паробарьеру) на 1 мм його супротив проходження пари подвоюється. 6 годин тому, Propeller сказав: Так це все ваша парафія. Що там пишуть у ДБНах? У мене викликало подив не те , що товщина залежить від клімату , а що виробник буде паритись з цього приводу і буде вказувати товщину для різних кліматичних зон чи якихось міфічних місцевих норм. Це скоріш за все ваша придумка. 6 годин тому, Propeller сказав: Мабудь це є у ДБНах..... ))))) Навряд чи , ДБН це скоріш про як , а не скільки. І якщо воно десь і є , то з відсилкою до рекомендацій виробника. Ну , якщо ви не знаєте про товщину , то доведеться шукати самому. Ось : І це вже в декількох виробників зустрічаю. 6 годин тому, Propeller сказав: Тобто ви рекомендуєте у інженерних питаннях покладатись на комерційну складову. Якщо хтось, щось продає, то це , мабуть, треба застосовувати. І не має значеня чи є сенсе у застосуванні цього продукту. Нормально. Ви з тих наївних (точніше, тих кому лінь подумати), на яких розраховує комерція. Хочете бредняк, на який ви можете клюнути? Ось. Да , да , іменно так я і рекомендую. Не дотримуватись вказівок ДБН / ДСТУ , а слухати виключно продавця/консультанта. 6 годин тому, Propeller сказав: У стіни є 2 поверхні, що контактують з повітрям. Коли на вулиці тепліше, ніж у приміщенні пара йде в приміщення. І навпаки. Більше намає джерел нажходження пари в "стіну". Коли холодно кількість пари що пройшла крізь внутрішній герметик повинна вийти назовні. Ззовні герметик з тією ж паропроникністю. Що може заважвати тій кількості пари що, пройшла внутрішній герметик вийти через нього нанесеного ззовні? Питання : що? )))))) Час ! Немає пароізоляції : Сьогодні до обіду в стіну , в теплоізоляційний прошарок між вікном та стіною , і.т.п... , зайшло 100гр води і до вечора вийшло 75гр. Наступного дня все повторюється. Так відбувається вологонакопичення. Є пароізоляція : Сьогодні до обіду в стіну , тощо , зайшло 75гр води і до вечора вийшло 75гр. Так зрозуміло ? 7 годин тому, Propeller сказав: 1. Я вважаю мансарди (горища, де живуть) архітектурною помилкою. Тому ніколи не займався процедурами, які ви описали. 2. Доведіть мені, що ні.)))) Це аксіома і доведення не потребує , і воно стосується не тільки мансарди. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: учора в 17:44 Поділитись Опубліковано: учора в 17:44 37 минут назад, andrey_ka сказал: 1. У мене викликало подив не те , що товщина залежить від клімату , а що виробник буде паритись з цього приводу і буде вказувати товщину для різних кліматичних зон чи якихось міфічних місцевих норм. Це скоріш за все ваша придумка. Навряд чи , ДБН це скоріш про як , а не скільки. І якщо воно десь і є , то з відсилкою до рекомендацій виробника. Ну , якщо ви не знаєте про товщину , то доведеться шукати самому. 2. Ось : І це вже в декількох виробників зустрічаю. Да , да , іменно так я і рекомендую. Не дотримуватись вказівок ДБН / ДСТУ , а слухати виключно продавця/консультанта. Час ! 3. Немає пароізоляції : Сьогодні до обіду в стіну , в теплоізоляційний прошарок між вікном та стіною , і.т.п... , зайшло 100гр води і до вечора вийшло 75гр. Наступного дня все повторюється. Так відбувається вологонакопичення. Є пароізоляція : Сьогодні до обіду в стіну , тощо , зайшло 75гр води і до вечора вийшло 75гр. Так зрозуміло ? 4.Це аксіома і доведення не потребує , і воно стосується не тільки мансарди. 1. Це ваша особиста оригінальна думка. Живіть з нею в любові та злагоді. Многія лєта. 2. Ви знов себе показали видатним інтернет-теоретиком. Дядьку, це не про паропроникність шару чогось, що нанесене на площину чогось. Коли ви наносите герметик на площину піни ви прицюєте ним як шпатлівкою. І вона повинна мати якусь паропроникність, яка зворотньо пропорційна її товщині. І це немає ніякого відношення до герметизації рухливих швів (деформаційних, усадкових, температурних). Це про картинку. На ній, доречі, не вказвано що треба унеможливити 3-ю сторону контакту. Тобто, у шві герметик повинен торкатись тільки двох стінок шва і ні в якому разі його дна. . При ущільнення movable joints : Ми (я та мої бійці) незаоежно від ширини шва дотримувались цього правила : глибина (товщина) герметика в шві = 1/2 ширини шва. І завжди шнур бекер (з спіненого поліетилену). На малюнку видно, що форма шнура забезпечує велику площу контакту герметика зі сторонами шва. Площу помножити на адгезію отримаємо силу счепленння герметика з повернею. Тобто герметик важко відірвати від поверхні при розширенні шва. А по середині шва герметик має найменьшу площу перерізу. Тобто при розтягненні він продукує слабий супротив. Він податливий і не утворює зайвих напружень в зоні контакту себе з повернею. Ну і про третю сторону контакту вам картинка. 3. Це ви при мій допис про літо, коли волога ззовні йде в середину приміщення? Тобто і зовнішню поверхню піни теж треба закривати герметиком пароізолятором? Відносно 100 гр зайшло і 75 гр вийшло. Точно 75 гр? Точно не 100? якщо не 100 гр, то чому? Наприклад, якщо зайшло не до обіду, а до сніданку?....))))) 4. Пи...ять. Знову. Є така хрінь. Називається пласка ірверсійна покрівля. swell.com.ua/ekco/ua/gallerydetail.cfm?iid=21 Так там немає ніякого пароізоляційного шару. Картинка від одного з.... Будемо продовжувати?..... ))))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 15 годин тому Поділитись Опубліковано: 15 годин тому 10 годин тому, Propeller сказав: 2. Ви знов себе показали видатним інтернет-теоретиком. Дядьку, це не про паропроникність шару чогось, що нанесене на площину чогось. Коли ви наносите герметик на площину піни ви прицюєте ним як шпатлівкою. І вона повинна мати якусь паропроникність, яка зворотньо пропорційна її товщині. Тобто , ви не можете видавити з себе , яким же шаром наносити герметик іменно в плані пароізоляції чи навпаки ? З ваших постів можна зробити висновок , що в цьому плані герметик потрібно наносити тонюсіньким , тонюсіньким шаром. Правильно ? 10 годин тому, Propeller сказав: 3. Це ви при мій допис про літо, коли волога ззовні йде в середину приміщення? Тобто і зовнішню поверхню піни теж треба закривати герметиком пароізолятором? Відносно 100 гр зайшло і 75 гр вийшло. Точно 75 гр? Точно не 100? якщо не 100 гр, то чому? Наприклад, якщо зайшло не до обіду, а до сніданку?....))))) Ні , ззовні потрібно закривати паропроникним. Я не уявляю , як вам можна пояснити ще простіше. Якщо вам потрібне доведення з числами , то є документ з енергоефективності будівлеь де є приклад з розрахунку по вологонакопиченню конструкції. Там все показано в числах що , куди і скільки. Якщо вам ліньки самому рахувати , то відкриєте якийсь теплотехнічний калькулятор і спробуйте додати/прибрати пароізоляцію з конструкції та подивитесь на результат. Наприклад "cabeepro" дає таку можливість і рахує згідно наших норм і якраз на основі вищезгаданого документа. 10 годин тому, Propeller сказав: 4. Пи...ять. Знову. Є така хрінь. Називається пласка ірверсійна покрівля. swell.com.ua/ekco/ua/gallerydetail.cfm?iid=21 Так там немає ніякого пароізоляційного шару. Картинка від одного з.... Вау , ви знайшли покрівлю де не треба пароізоляції. Читайте уважно , що написано в червоній рамці. Пароізоляція потрібна для чого ? для захисту утеплювача та вищерозташованих шарів. А тепер подивіться з чого складається інверсійна покрівля. Що там потрібно захищати , гальку , бруківку ??? 11 годин тому, Propeller сказав: Будемо продовжувати?..... ))))) Звісно , треба ж сісти в калюжу по самі вуха. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Propeller Опубліковано: 10 годин тому Поділитись Опубліковано: 10 годин тому (змінено) 5 часов назад, andrey_ka сказал: Тобто , ви не можете видавити з себе , яким же шаром наносити герметик іменно в плані пароізоляції чи навпаки ? З ваших постів можна зробити висновок , що в цьому плані герметик потрібно наносити тонюсіньким , тонюсіньким шаром. Правильно ? Що ви?! Я немаю права цього робити. Є десь (пошукайте) нормативні документи, де повинні бути вказані всі параметри як характеристик герметика так і умов його застосування. Це дуже серйозно! А хто я такий? Шукайте нормативщину! Читачі чекають. 5 часов назад, andrey_ka сказал: Ні , ззовні потрібно закривати паропроникним. Я не уявляю , як вам можна пояснити ще простіше. Нам у виші препади казали : якщо не можешь пояснити простими словами для неспеца,якесь правило, закон, явище, технологію, процес и т.д. значить ти сам не знаєшь про шо йде мова. На тепер я бачу, що ви цитуєте думки продавців та аргументуєте виключно "побутовим" розумінням. 5 часов назад, andrey_ka сказал: Якщо вам потрібне доведення з числами , то є документ з енергоефективності будівлеь де є приклад з розрахунку по вологонакопиченню конструкції. Там все показано в числах що , куди і скільки. Якщо вам ліньки самому рахувати , то відкриєте якийсь теплотехнічний калькулятор і спробуйте додати/прибрати пароізоляцію з конструкції та подивитесь на результат. Наприклад "cabeepro" дає таку можливість і рахує згідно наших норм і якраз на основі вищезгаданого документа. Не буду я нічого шукати. Нахер воно мені? Мені є чим зайнятись. Я реагую на ваші "авторитетні" рекомендації та висновки. От і зараз ви пропонуєте якусь програму, навіть не пересвідчившись як вона формує розрахунок (де ви взяли інфу про "згідно наших норм"?) і чи коректний він. Розумію : ви апологет кнопок. Ви знаєте як натиснути (це круто) і вам здається, що ви керуєте процесом. Я ж вам показав свій підхід до "проблеми" пароізоляції - паропроникості зони ущільнення віконної рами у стіні. Пастоподібний засіб тут працює непрогнозовано. Перш за все через неможливість нанести шар однієї товщини та неповноти інформації стосовно паропроникності герметику зі сторони продавців (Lacrusil, та мутної хріні типу від Tenachem). Якщо вже я дика тяга захистити монтажну піну від накопичення вологи, то є сенс використовувати ізоляційні стрічки (тут гарантовано стабільні показники пароопору-пароНЕопору (незмінна товщина) незалежно від способу застосування). А якщо герметиком, тоді просто брати один та мазати. Виключно для спокою. Як варіант один герметик нанесті більш товстим шаром зсередини, та його ж біль тонким ззовні. 5 часов назад, andrey_ka сказал: Вау , ви знайшли покрівлю де не треба пароізоляції. Читайте уважно , що написано в червоній рамці. Пароізоляція потрібна для чого ? для захисту утеплювача та вищерозташованих шарів. А тепер подивіться з чого складається інверсійна покрівля. Що там потрібно захищати , гальку , бруківку ??? Колись знайшов, потім робив. На одну з покрівель дав посилання раніше. А шо? В інверсійній є утеплювач (доречі саме поява ЕППС запустила в будівництві інвесійку), який треба захистити від вологи (як пише якийсь документ, скріншот якого ви тут дали) . Так? Так от ЕППС не захищають не тільки від пари знизу, а навідь від води зверху. Над ним немає гідри, дядя! ))))) Розумію = у вас розрив шаблонів. Але ..... життя бентежне. 5 часов назад, andrey_ka сказал: Звісно , треба ж сісти в калюжу по самі вуха. Ну ви просто мазохіст. Змінено 9 годин тому користувачем Propeller Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
andrey_ka Опубліковано: 3 години тому Поділитись Опубліковано: 3 години тому 5 годин тому, Propeller сказав: Не буду я нічого шукати. Нахер воно мені? Мені є чим зайнятись. Я реагую на ваші "авторитетні" рекомендації та висновки. А що так можна було ? Ну , тоді все стає набагато простіше. 5 годин тому, Propeller сказав: Що ви?! Я немаю права цього робити. Є десь (пошукайте) нормативні документи, де повинні бути вказані всі параметри як характеристик герметика так і умов його застосування. Це дуже серйозно! А хто я такий? Шукайте нормативщину! Читачі чекають. Не буду я нічого шукати. Нахер воно мені? Мені є чим зайнятись. Я реагую на ваші "авторитетні" рекомендації та висновки. 5 годин тому, Propeller сказав: В інверсійній є утеплювач Та не може бути! 5 годин тому, Propeller сказав: який треба захистити від вологи (як пише якийсь документ, скріншот якого ви тут дали) . Так? Ні не так. Не зрозуміли з першого разу , ваші проблеми. 5 годин тому, Propeller сказав: Так от ЕППС не захищають не тільки від пари знизу, а навідь від води зверху. Над ним немає гідри, дядя! ))))) Не меліть дурниць. 5 годин тому, Propeller сказав: Ну ви просто мазохіст. Я тут ні до чого. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз