vovarpd Опубліковано: 8 годин тому Поділитись Опубліковано: 8 годин тому (змінено) 23 хвилини тому, Vikctor сказав: Хтось кидає дріт з вікна. Хтось облаштовує свій власний вуличний щит для зарядного пристрою на власному паркомісці, якщо звичайно керуюча компанія дозволить. Хтось заряджає по вихідних у бутьків/тещі в приватному секторі. В цілому купівля електрички в Україні без приватного будинку чи хоча б гаражу, то спірне рішення. В моїй групі є кілька таких. Рахували - по витратах на дорогу лишень трішки дешевше за однокласники ДВЗ, а дизельні навіть економічніше. Але завдяки безмитному ввозу вони за ціну своїх електричок купили б ДВЗ значно скромніші. Окрім того є ще таке ефемерне відчуття як драйверське задоволення. Особисто мені на електричці їздити значно приємніше. Плюс економія на ТО. Але в цілому електричка в наших умовах - то для домовласників. А мережа швидкісних зарядок в нас вже випереджає багато Європейських країн. Я про їх кількість. І вони необхідні, бо електричкі ж не тількі по місту їздять. Тож зарядні станції необхідні. Мені теж їздити приємніше. Щодо Європи незгоден, може десь воно ще нерозвинуте, але я їхав на електричці в Хорватію і назад (2700км який не який досвід) - і можу зробити висновок що наші траси поряд не стояли з розвитком зарядок по автобанах Угорщини, Хорватії, та навіть Польщі чи Словаччини. Якось у нас на Волині заїхав на "зарядний хаб" - більше варіантів в межах 50-70км небуло, і там аж один ccs конектор і той заброньований, зато хаб ))) У нас же навпаки в основному. Маса потужних зарядок у місті (тут так, все чудово розвинуте) і відносно мало швидкісних конекторів на трасах. Змінено 8 годин тому користувачем vovarpd Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 8 годин тому Автор Поділитись Опубліковано: 8 годин тому 3 минуты назад, vovarpd сказал: та як немає значення.. 18-20 грн коштує квт на швидкій зарядці + різниця на втраті ємності. Як же вам пояснити, що оті кріхти економії не суттєві. На прикладі простіше. Якщо я їду 140-150, а в мене є така практично легальна можливість, то витрачу помітно більше енергії ніж дружина долає той самий маршрут зі швидкістю 80-90. Так само нервова агресивна їзда проти руху у спокійній плавній манері легко дасть різницю у витратах в 1,5-2 рази. 8 минут назад, vovarpd сказал: Гроші це завжди важливо, на цих машинах і таксують і заробляють і рахують амортизацію і прибутки. Про бізнес не сперічаюся. Там економія має значення. А ще надійність. Я про звичайного користувачя. 10 минут назад, vovarpd сказал: А як ви цю просадку ємності відчули? В моїй групі є ентузіасти (вони всюди є), яки це навіть якось вимірювали. Мене це не надто турбує й тому я не дуже вникав. Пам'ятаю що ємність знижується й таке. Я помічаю лишень за показниками компа з прогнозуванням пробігу. Влітку в спеку в мене розхід такий само як взимку в мороз - 22-25кВтг/100км, але при цьому прогнозований пробіг взимку на 60-80км менший. 15 минут назад, vovarpd сказал: Наприклад у вагенах на MEB платформі по OBD комп показує ємність HV Max Battery Energy Content. Отам теоретично можна бачити просадку ємності в мороз, якщо інженери це все хитро не сховали за різними буферами. До речі ауді на тій само платформі має розхід відсотків на 30-50 більше ніж фольц. Принаймні так по відгуках власників в групах електричек. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 5 годин тому Поділитись Опубліковано: 5 годин тому В 20.10.2025 в 21:42, Danylo Ivanov сказал: www.nkon.nl/ru/nkon-pro-12-8v-100ah-lifepo4.html заманчивая цена, но не так недавно НКОН продавал старые ячейки то ли с хранения , то ли БУ , пущенные повторно в продажу - как бы там ни было , ячейки должны быть введены в эксплуатацию не позднее , чем через 6 месяцев с момента изготовления. Все что БУ и неликвид НКОн продает потребителю в виде собранных готовых батарей, по принцыпу кулинарии : мяско с душком покупатель не хочет покупать на витрине магазина- но этот самый покупатель охотно покупает это же самое мясо в виде пиццы . Уменьшеный ресурс готовой батареи это подтверждает 2 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 4 години тому Поділитись Опубліковано: 4 години тому (змінено) 28 хвилин тому, igorrius сказав: заманчивая цена, но не так недавно НКОН продавал старые ячейки то ли с хранения , то ли БУ , пущенные повторно в продажу - как бы там ни было , ячейки должны быть введены в эксплуатацию не позднее , чем через 6 месяцев с момента изготовления. Все что БУ и неликвид НКОн продает потребителю в виде собранных готовых батарей, по принцыпу кулинарии : мяско с душком покупатель не хочет покупать на витрине магазина- но этот самый покупатель охотно покупает это же самое мясо в виде пиццы . Уменьшеный ресурс готовой батареи это подтверждает Это вы так, от балды пишете?) Я не знаю ни одного случая "неликвидов" или "бу" с Нкона. Мало того, я лично купил на 40квт в общем ячеек. И ни 1 бу или неликвидов не заметил Киньте линки на примеры Змінено 4 години тому користувачем ЯД Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SantehnikPPR100 Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому (змінено) Да какие линки - пишет лишь бы ляпнуть шото. Те что с хранения продаются - отдельно указан год выпуска. И где эта норма - пол года (?!) Были такие призматики чуть дешевле - разгребли так же как и все остальное - 90% покупателей из Украины - перекупы. Никогда нкон не продавал самосбор свой. Бред! Продаются заводские б.у. и брак - и все расписано что к чему и почему. Ну не успевают наверное собирать из б.у. элементов кладовщики во вторую смену...😁 Змінено 2 години тому користувачем SantehnikPPR100 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 2 години тому Поділитись Опубліковано: 2 години тому (змінено) 6 годин тому, Vikctor сказав: При всьому цьому на каналі перша електричка є відео з порівнянням витрат двох id4, де лишень в однієї є теплонасос. Різниця у витратах у прідсумку тестів ну дуже смішна - біля 1% на 100км, наскільки пам'ятаю. З власного досвіду - година очикування з увімкненим авто взимку в -5 обійшлася мені в 2% заряду (2кВтг), що я вважаю чудовим результатом. Температура на кліматичній установці була 20 градусів. Автівка була прогріта. я вже писав. в ID тепловий насос гріє тільки салон. батарея гріеться від тену. тому і різниця така. і суттево впливає нагрів при коротких неоднократних коротких поіздках в міському режимі з пробками. чим менше середня швидкість і коротші поіздки, тим більше на загальну витрату впливає прогрів. і відповідно чим більше вплив нагріву, тим більший ефект помітний від теплового насосу. в тесті вони проїхали одну поїздку практично без пробок з доволі високою середньою швидкістю. в якби тепловий насос мав таку малу ефективність, Byd не ставив би складні теплові насоси зі складною системою термоменеджменту навіть на самі бюджетні моделі в самих простих комплектаціях. сенс ускладнювати , це здорожчання? Змінено 2 години тому користувачем Александр Аврамчук Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Vikctor Опубліковано: 1 година тому Автор Поділитись Опубліковано: 1 година тому 20 минут назад, Александр Аврамчук сказал: сенс ускладнювати , це здорожчання? З іншого боку більш жирна комплектація за адекватну ціну напевно приваблює покупців. Для прикладу мою автівку китайці пропонували в двох варіантах - топ і трохи простіше (камери тільки передні, ляда механічна і ще кілька дрібниць) з різницею у ціні в 1,5кує. В нашій телеграм групі 1000+ автовласників. Знаєте скільки з них обрали не топ комплектацію? 2 чи 3 і з них один випадково не доглядів при замовленні. Тепловий насос (тільки салон) є в усіх комплектаціях. 28 минут назад, Александр Аврамчук сказал: я вже писав. в ID тепловий насос гріє тільки салон. батарея гріеться від тену. тому і різниця така. Почекайте - в будинках теплові насоси теж гріють тільки будинки, але при цьому це в 2,5-3 рази енергоефективніше за традиційні теплогенератори. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Александр Аврамчук Опубліковано: 1 година тому Поділитись Опубліковано: 1 година тому (змінено) 42 хвилини тому, Vikctor сказав: З іншого боку більш жирна комплектація за адекватну ціну напевно приваблює покупців. Для прикладу мою автівку китайці пропонували в двох варіантах - топ і трохи простіше (камери тільки передні, ляда механічна і ще кілька дрібниць) з різницею у ціні в 1,5кує. В нашій телеграм групі 1000+ автовласників. Знаєте скільки з них обрали не топ комплектацію? 2 чи 3 і з них один випадково не доглядів при замовленні. Тепловий насос (тільки салон) є в усіх комплектаціях. Почекайте - в будинках теплові насоси теж гріють тільки будинки, але при цьому це в 2,5-3 рази енергоефективніше за традиційні теплогенератори. при обігріві витрати йдуть на обігрів салону і батареї. у id тепловий насос задіяний тільки на обігріві салону. якщо порівняти з будинком, то половину будинку обігріваеться ТН, половина звичайним теном. відповідно ефективність суттево нижче, ніж якби ТН обігрівав весь будинок. в для id з його урізаним ТН дійсно від нього ефекту небагато. чому ТН не дає такого прям ефекту в авто? тому що в авто все таки є інші витрати, їзда, тощо. якщо цікаво то ТН byd www.guchen-eac.com/ru/who/news/byd-electric-vehicle-heat-pump-air-conditioning-technology.html Змінено 57 хвилин тому користувачем Александр Аврамчук Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 37 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 37 хвилин тому 4 часа назад, ЯД сказал: Это вы так, от балды пишете?) Я не знаю ни одного случая "неликвидов" или "бу" с Нкона. Мало того, я лично купил на 40квт в общем ячеек. И ни 1 бу или неликвидов не заметил Киньте линки на примеры а разве нельзя пару лет поюзать ячейки , потом продать их повторно , типа как новые ? что мешает продавать юзанные , как новые ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 30 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 30 хвилин тому 2 часа назад, SantehnikPPR100 сказал: Те что с хранения продаются - отдельно указан год выпуска. И где эта норма - пол года (?!) в документации есть рекомендация производителя о шести месяцах . в условиях , когда ячейки разлетаются , как горячие пирожки , Вы действительно думаете , что кто то заморозил деньги , чтоб вложиться в ячейки и просто хранить их где то зачем то , да еще аренду за склад платил , и не пользовался ими ? что мешает их поюзать , потом продать ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 30 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 30 хвилин тому 5 хвилин тому, igorrius сказав: а разве нельзя пару лет поюзать ячейки , потом продать их повторно , типа как новые ? что мешает продавать юзанные , как новые ? Пруф или ... Вы со своими так попробуйте))) Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 28 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 28 хвилин тому (змінено) 2 часа назад, SantehnikPPR100 сказал: Никогда нкон не продавал самосбор свой а кто им собирает батареи под своим брендом ? разве это не их сборка ? Змінено 27 хвилин тому користувачем igorrius Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 25 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 25 хвилин тому (змінено) 5 минут назад, ЯД сказал: Вы со своими так попробуйте))) так и не понятно , что мешает разобрать сборку и пустить ячейки в продажу повторно а- ля новые , с хранения . Змінено 25 хвилин тому користувачем igorrius Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SantehnikPPR100 Опубліковано: 24 хвилини тому Поділитись Опубліковано: 24 хвилини тому Завод в Шеньжене, говорят - "наш завод" Он такой их... Завтра эти же китайцы оденут футболки redodo и будут другие наклейки клеить на такие же аккумуляторы. Ни чем оно не отличается от всего остального китайского барахла. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SantehnikPPR100 Опубліковано: 20 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 20 хвилин тому 3 минуты назад, igorrius сказал: так и не понятно , что мешает разобрать сборку и пустить ячейки в продажу повторно а- ля новые , с хранения . Может авторитет на рынке? Это целый процесс - замена термоусадки, пластиковой крышки , шлифовка контактных площадок, перебивка qr - всерьез думаете , что нкон этим занимается(?!) 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
ЯД Опубліковано: 17 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 17 хвилин тому (змінено) 8 хвилин тому, igorrius сказав: так и не понятно , что мешает разобрать сборку и пустить ячейки в продажу повторно а- ля новые , с хранения . Ну вы бы делали, даже если бы это вам в убыток было. Только потому что так можно. А через неделю - месяц исчезнуть, чтобы не нашли. Бизнес) Нкону это нафиг не надо, они не вчера и не в 22 году начали акумами торговать Змінено 16 хвилин тому користувачем ЯД 1 Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
igorrius Опубліковано: 6 хвилин тому Поділитись Опубліковано: 6 хвилин тому 17 минут назад, SantehnikPPR100 сказал: Завод в Шеньжене, говорят - "наш завод" Он такой их... Завтра эти же китайцы оденут футболки redodo и будут другие наклейки клеить на такие же аккумуляторы. Ни чем оно не отличается от всего остального китайского барахла. так а там ячейки внутри или пакеты в нконрвских готовых lifepo4 аккумуляторах ? Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
SantehnikPPR100 Опубліковано: 3 хвилини тому Поділитись Опубліковано: 3 хвилини тому Відео є на сайті. Прізматіки. Посилання на коментар Поділитися на інших сайтах More sharing options...
Рекомендовані повідомлення
Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування
Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити акаунт
Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!
Зареєструвати акаунтУвійти
Вже зареєстровані? Увійдіть тут.
Увійти зараз