Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

як обрати акумулятори до інвертору

Vikctor

Рекомендовані повідомлення

23 хвилини тому, Vikctor сказав:

Хтось кидає дріт з вікна. Хтось облаштовує свій власний вуличний щит для зарядного пристрою на власному паркомісці, якщо звичайно керуюча компанія дозволить. Хтось заряджає по вихідних у бутьків/тещі в приватному секторі. В цілому купівля електрички в Україні без приватного будинку чи хоча б гаражу, то спірне рішення. В моїй групі є кілька таких. Рахували - по витратах на дорогу лишень трішки дешевше за однокласники ДВЗ, а дизельні навіть економічніше. Але завдяки безмитному ввозу вони за ціну своїх електричок купили б ДВЗ значно скромніші. Окрім того є ще таке ефемерне відчуття як драйверське задоволення. Особисто мені на електричці їздити значно приємніше. Плюс економія на ТО. Але в цілому електричка в наших умовах - то для домовласників.

А мережа швидкісних зарядок в нас вже випереджає багато Європейських країн. Я про їх кількість. І вони необхідні, бо електричкі ж не тількі по місту їздять. Тож зарядні станції необхідні.

Мені теж їздити приємніше. Щодо Європи незгоден, може десь воно ще нерозвинуте, але я їхав на електричці в Хорватію і назад (2700км який не який досвід) - і можу зробити висновок що наші траси поряд не стояли з розвитком зарядок по автобанах Угорщини, Хорватії, та навіть Польщі чи Словаччини. 

Якось у нас на Волині заїхав на "зарядний хаб" - більше варіантів в межах 50-70км небуло, і там аж один ccs конектор і той заброньований, зато хаб )))

У нас же навпаки в основному. Маса потужних зарядок у місті (тут так, все чудово розвинуте) і відносно мало швидкісних конекторів на трасах. 

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, vovarpd сказал:

та як немає значення.. 18-20 грн коштує квт на швидкій зарядці  + різниця на втраті ємності.  

 

Як же вам пояснити, що оті кріхти економії не суттєві. На прикладі простіше. Якщо я їду 140-150, а в мене є така практично легальна можливість, то витрачу помітно більше енергії ніж дружина долає той самий маршрут зі швидкістю 80-90. Так само нервова агресивна їзда проти руху у спокійній плавній манері легко дасть різницю у витратах в 1,5-2 рази.

8 минут назад, vovarpd сказал:

Гроші це завжди важливо, на цих машинах і таксують і заробляють і рахують амортизацію і прибутки.

 

Про бізнес не сперічаюся. Там економія має значення. А ще надійність. Я про звичайного користувачя.

 

10 минут назад, vovarpd сказал:

А як ви цю просадку ємності відчули?
 

В моїй групі є ентузіасти (вони всюди є), яки це навіть якось вимірювали. Мене це не надто турбує й тому я не дуже вникав. Пам'ятаю що ємність знижується й таке. Я помічаю лишень за показниками компа з прогнозуванням пробігу. Влітку в спеку в мене розхід такий само як взимку в мороз - 22-25кВтг/100км, але при цьому прогнозований пробіг взимку на 60-80км менший. 

 

15 минут назад, vovarpd сказал:


Наприклад у вагенах на MEB платформі по OBD комп показує ємність HV Max Battery Energy Content. Отам теоретично можна бачити просадку ємності в мороз, якщо інженери це все хитро не сховали за різними буферами.

 

До речі ауді на тій само платформі має розхід відсотків на 30-50 більше ніж фольц. Принаймні так по відгуках власників в групах електричек.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 20.10.2025 в 21:42, Danylo Ivanov сказал:

www.nkon.nl/ru/nkon-pro-12-8v-100ah-lifepo4.html

заманчивая цена,

но не так недавно НКОН продавал старые ячейки то ли с хранения , то ли БУ , пущенные повторно в продажу - как бы там ни было , ячейки должны быть введены в эксплуатацию не позднее , чем через 6 месяцев с момента изготовления.

Все что БУ и неликвид НКОн продает потребителю в виде собранных готовых батарей, по принцыпу кулинарии :

мяско с душком покупатель не хочет покупать на витрине магазина- но этот самый покупатель охотно покупает это же самое мясо в виде пиццы .

Уменьшеный ресурс готовой батареи это подтверждает

  • Хаха 2
  • Конфуз 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 хвилин тому, igorrius сказав:

заманчивая цена,

но не так недавно НКОН продавал старые ячейки то ли с хранения , то ли БУ , пущенные повторно в продажу - как бы там ни было , ячейки должны быть введены в эксплуатацию не позднее , чем через 6 месяцев с момента изготовления.

Все что БУ и неликвид НКОн продает потребителю в виде собранных готовых батарей, по принцыпу кулинарии :

мяско с душком покупатель не хочет покупать на витрине магазина- но этот самый покупатель охотно покупает это же самое мясо в виде пиццы .

Уменьшеный ресурс готовой батареи это подтверждает

Это вы так, от балды пишете?)

Я не знаю ни одного случая "неликвидов" или "бу" с Нкона.

Мало того, я лично купил на 40квт в общем ячеек. И ни 1 бу или неликвидов не заметил 

Киньте линки на примеры

Змінено користувачем ЯД
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Да какие линки - пишет лишь бы ляпнуть шото. Те что с хранения продаются - отдельно указан год выпуска. И где эта норма - пол года (?!)

Были такие призматики чуть дешевле - разгребли так же как и все остальное - 90% покупателей из Украины - перекупы.

Никогда нкон не продавал самосбор свой. Бред! Продаются заводские б.у. и брак - и все расписано что к чему и почему.
Ну не успевают наверное собирать из б.у. элементов кладовщики во вторую смену...😁

Screenshot_20251111-205345~2.jpg

Screenshot_20251111-205345.jpg

Змінено користувачем SantehnikPPR100
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, Vikctor сказав:

При всьому цьому на каналі перша електричка є відео з порівнянням витрат двох id4, де лишень в однієї є теплонасос. Різниця у витратах у прідсумку тестів ну дуже смішна - біля 1% на 100км, наскільки пам'ятаю.  

З власного досвіду - година очикування з увімкненим авто взимку в -5 обійшлася мені в 2% заряду (2кВтг), що я вважаю чудовим результатом. Температура на кліматичній установці була 20 градусів. Автівка була прогріта.

я вже писав. в ID тепловий насос гріє тільки салон. батарея гріеться від тену. тому і різниця така. і суттево впливає нагрів при коротких неоднократних коротких поіздках в міському режимі з пробками. чим менше середня  швидкість і коротші поіздки, тим більше на загальну витрату впливає прогрів. і відповідно чим більше вплив нагріву, тим більший ефект помітний від теплового насосу. в тесті вони проїхали одну поїздку практично без пробок з доволі високою середньою швидкістю. 

в якби тепловий насос мав таку малу ефективність, Byd не ставив би складні теплові насоси зі складною системою термоменеджменту навіть на самі бюджетні  моделі в самих простих комплектаціях. сенс ускладнювати , це здорожчання? 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 минут назад, Александр Аврамчук сказал:

 сенс ускладнювати , це здорожчання? 

З іншого боку більш жирна комплектація за адекватну ціну напевно приваблює покупців. Для прикладу  мою автівку китайці пропонували в двох варіантах - топ і трохи простіше (камери тільки передні, ляда механічна і ще кілька дрібниць) з різницею у ціні в 1,5кує. В нашій телеграм групі 1000+ автовласників. Знаєте скільки з них обрали не топ комплектацію? 2 чи 3 і з них один випадково не доглядів при замовленні.:) Тепловий насос (тільки салон) є  в усіх комплектаціях. 

 

28 минут назад, Александр Аврамчук сказал:

я вже писав. в ID тепловий насос гріє тільки салон. батарея гріеться від тену. тому і різниця така.

 

Почекайте - в будинках теплові насоси теж гріють тільки будинки, але при цьому це в 2,5-3 рази енергоефективніше за традиційні теплогенератори.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

42 хвилини тому, Vikctor сказав:

З іншого боку більш жирна комплектація за адекватну ціну напевно приваблює покупців. Для прикладу  мою автівку китайці пропонували в двох варіантах - топ і трохи простіше (камери тільки передні, ляда механічна і ще кілька дрібниць) з різницею у ціні в 1,5кує. В нашій телеграм групі 1000+ автовласників. Знаєте скільки з них обрали не топ комплектацію? 2 чи 3 і з них один випадково не доглядів при замовленні.:) Тепловий насос (тільки салон) є  в усіх комплектаціях. 

 

Почекайте - в будинках теплові насоси теж гріють тільки будинки, але при цьому це в 2,5-3 рази енергоефективніше за традиційні теплогенератори.

при обігріві витрати йдуть на обігрів салону і батареї. у id тепловий насос задіяний тільки на обігріві салону. якщо порівняти з будинком, то половину будинку обігріваеться ТН, половина звичайним теном. відповідно ефективність суттево нижче, ніж якби ТН обігрівав весь будинок. в для id з його урізаним ТН дійсно від нього ефекту небагато. 

чому ТН не дає такого прям ефекту в авто? тому що в авто все таки є інші витрати, їзда, тощо. 

якщо цікаво то ТН byd

www.guchen-eac.com/ru/who/news/byd-electric-vehicle-heat-pump-air-conditioning-technology.html

 

Змінено користувачем Александр Аврамчук
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, ЯД сказал:

Это вы так, от балды пишете?)

Я не знаю ни одного случая "неликвидов" или "бу" с Нкона.

Мало того, я лично купил на 40квт в общем ячеек. И ни 1 бу или неликвидов не заметил 

Киньте линки на примеры

а разве нельзя пару лет поюзать ячейки , потом продать их повторно , типа как новые ?

что мешает продавать юзанные , как новые ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, SantehnikPPR100 сказал:

Те что с хранения продаются - отдельно указан год выпуска. И где эта норма - пол года (?!)

в документации есть рекомендация производителя о шести месяцах .

в условиях , когда ячейки разлетаются , как горячие пирожки , Вы действительно думаете , что кто то заморозил деньги , чтоб вложиться в ячейки  и просто хранить их где то зачем то , да еще аренду за склад платил , и не пользовался ими ?

что мешает их поюзать , потом продать ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 хвилин тому, igorrius сказав:

а разве нельзя пару лет поюзать ячейки , потом продать их повторно , типа как новые ?

что мешает продавать юзанные , как новые ?

Пруф или ...

Вы со своими так попробуйте)))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, SantehnikPPR100 сказал:

Никогда нкон не продавал самосбор свой

а кто им собирает батареи под своим брендом ? разве это не их сборка ?

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

5 минут назад, ЯД сказал:

Вы со своими так попробуйте)))

так и не понятно , что мешает разобрать сборку и пустить ячейки в продажу повторно а- ля новые , с хранения .

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Завод в Шеньжене, говорят - "наш завод" 

Он такой их... Завтра эти же китайцы оденут футболки redodo и будут другие наклейки клеить на такие же аккумуляторы.

Ни чем оно не отличается от всего остального китайского барахла.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

3 минуты назад, igorrius сказал:

так и не понятно , что мешает разобрать сборку и пустить ячейки в продажу повторно а- ля новые , с хранения .

Может авторитет на рынке?

Это целый процесс - замена термоусадки, пластиковой крышки , шлифовка контактных площадок, перебивка qr - всерьез думаете , что нкон этим занимается(?!)

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, igorrius сказав:

так и не понятно , что мешает разобрать сборку и пустить ячейки в продажу повторно а- ля новые , с хранения .

Ну вы бы делали, даже если бы это вам в убыток было. Только потому что так можно. А через неделю - месяц исчезнуть, чтобы не нашли. Бизнес)

Нкону это нафиг не надо, они не вчера и не в 22 году начали акумами торговать

Змінено користувачем ЯД
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 минут назад, SantehnikPPR100 сказал:

Завод в Шеньжене, говорят - "наш завод" 

Он такой их... Завтра эти же китайцы оденут футболки redodo и будут другие наклейки клеить на такие же аккумуляторы.

Ни чем оно не отличается от всего остального китайского барахла.

так а там ячейки внутри или пакеты в нконрвских готовых lifepo4 аккумуляторах ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...