Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

AGM чи GEL для ДБЖ

AlexRengen

Рекомендовані повідомлення

11 хвилин тому, DimaF сказав:

Причем здесь стан двигуна??

 

Для запуску ДВЗ потрібно, мені здається, секунда (трохи менше або трохи більше). Й протягом цієї секунди з'являється струм до 400 - 600 A. Це фактично причина, чому досі використовуються саме SLI батареї, які можуть надати такий великий струм швидко.

В залежності від стану двигуна, наприклад, теплий або холодний, або наявності якогось додаткового механічного опору (під'єднаний диск щеплення або ні), треба більше або менше енергії для старту ДВЗ. Наприклад, інколи на вулиці можливо побачити автомобілі, які запускаються секунд за 10 - 15 роботи стартера.

Ви вірите в те, що батарея, якій 8 років, запустить двигун за 10 секунд? Я - ні. )

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 минут назад, Mr. D сказал:

Для запуску ДВЗ потрібно, мені здається, секунда (трохи менше або трохи більше). Й протягом цієї секунди з'являється струм до 400 - 600 A. Це фактично причина, чому досі використовуються саме SLI батареї, які можуть надати такий великий струм швидко.

В залежності від стану двигуна, наприклад, теплий або холодний, або наявності якогось додаткового механічного опору (під'єднаний диск щеплення або ні), треба більше або менше енергії для старту ДВЗ. Наприклад, інколи на вулиці можливо побачити автомобілі, які запускаються секунд за 10 - 15 роботи стартера.

Ви вірите в те, що батарея, якій 8 років, запустить двигун за 10 секунд? Я - ні. )

Как то у вас хорошо замешаны мухи и котлеты....👾

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 хвилин тому, DimaF сказав:

Как то у вас хорошо замешаны мухи и котлеты....👾

Прокоментуйте технічно питання.

Навіщо "ми завжди так робили"?

Якщо хтось, десь й колись щось запустив від 10-ти річної батареї, це зовсім не приклад для автомобільної батареї, яка розрахована для роботи в режимах від -25 до +60 градусів, які бувають у підкапотному просторі. Й коли мова йде про 3 - 4 роки, мова йде про весь цей діапазон роботи батареї. Й навіть в таких умовах є додаткові сигналізації або що завгодно ще, що погіршує загальний стан батареї.

 

Та загалом побутовий користувач не слідкує за станом батареї для чого потрібно занадто багато часу. Якщо автоматично пристрій, до якого під'єднана батарея не проводить якісь тести, або балансування батареї, або якось оптимізує використання батареї, то в деякий момент користувач неочікувано дізнається, що "їхати далі не можливо".

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Mr. D сказал:

Прокоментуйте технічно питання.

Навіщо "ми завжди так робили"?

Якщо хтось, десь й колись щось запустив від 10-ти річної батареї, це зовсім не приклад для автомобільної батареї, яка розрахована для роботи в режимах від -25 до +60 градусів, які бувають у підкапотному просторі. Й коли мова йде про 3 - 4 роки, мова йде про весь цей діапазон роботи батареї. Й навіть в таких умовах є додаткові сигналізації або що завгодно ще, що погіршує загальний стан батареї.

Это все понятно)

У АКБ задача запустить мотор и все.

Если мотор работает то и заряжает АКБ, даже если он масло есть литр на тысячу.

В 21-м году менял оригинальный АКБ которому было 8 лет. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 хвилин тому, DimaF сказав:

Это все понятно)

У АКБ задача запустить мотор и все.

Если мотор работает то и заряжает АКБ, даже если он масло есть литр на тысячу.

В 21-м году менял оригинальный АКБ которому было 8 лет. 

Можливо, основна задача - запустити ДВЗ.

Але Ви будете запускати ДВЗ, щоб послухати радіо, або достатньо багато автомобілів оснащені сигналізаціями, які інколи можуть розрядити нову батарею за тиждень.

Якщо людина хоче залишити ввімкненими габаритні вогні на деякий час, для цього ж не потрібно тримати ДВЗ працюючим?

Та чомусь вентилятори вмикаються та працюють в деяких моделях автомобілів й без працюючого ДВЗ.

 

Загалом приклади вище про те, що енергію акумуляторної батареї або навіть кількох батарей використовують в різних цілях. Й запуск ДВЗ - це лише один з сценаріїв користування, який потребує дуже великого струму.

Тому знову ж комфортна експлуатація акумуляторної батареї в автомобілі, якій 8 або більше років, не можлива. Влітку після заряджання батареї можливо запустити двигун ще раз, але не більше.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Хтось можливо мав в користуванні акумулятори ritar і axioma gel? як вони в порівнянні з logicpower?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 часов назад, dneprstab сказал:

От зараз ви ступаєте на тонкий лід.Свідєтєлі автоакбкакаяразніца зараз вже готові заперечувати 😉


якщо автоакб розряджати малим струмом (наприклад для заживлення 9В медіа конвертеру та простенького роутеру)  не нижче 11.9В , а заряджати розумною зарядкою струмом не більше 0.1С - математика використання стає достатньо конкурентна. особливо якщо це не бош за 2500, а веста за 1500грн 60А . чекаю аргументів, чому це не так :)

anon-xiaomi-5134552.jpeg

Змінено користувачем newbee2020
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, Mr. D сказал:

Тому знову ж комфортна експлуатація акумуляторної батареї в автомобілі, якій 8 або більше років, не можлива. Влітку після заряджання батареї можливо запустити двигун ще раз, але не більше.

комфорт поняття відносне. я дізнався, що батареї гаплик, після використання пилососу (хвилин 10 на незаведеному двигуні). після зарядки ще тиждень спокійно їздив містом, поки не змінив батарею. якби не той пилосос, хто зна скільки би ще проїздив, може і рік :) крім того випадку, жодного разу не дозаряджав, хоча поїздки короткі були весь час, по місту. це реальний досвід використання оригінальної батареї для ваг яка була на новому авто з заводу.

Змінено користувачем newbee2020
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 минут назад, newbee2020 сказал:

це не бош за 2500, а веста за 1500грн 60А

Таких цен давно нет))

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 минут назад, DimaF сказал:

Таких цен давно нет))

hotline.ua/ua/auto-avtomobilnye-akkumulyatory/bosch-6ct-56-s3-s30-060/
rozetka.com.ua/ua/372345945/p372345945/
 

Змінено користувачем newbee2020
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 минуты назад, newbee2020 сказал:

hotline.ua/ua/auto-avtomobilnye-akkumulyatory/bosch-6ct-56-s3-s30-060/
rozetka.com.ua/ua/372345945/p372345945/
 

Вангую что боша за 2500 в реале нет, а то дерьмище за 1600 в хату лучше не тащить...

Но вопрос не в том.

Я бы собирал ИБП для дома либо на дешевых свинцовых (если есть нежилое помещение), или на специальных АКБ.

Но точно бы не тратил деньги на автомобильные АГМ.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

27 хвилин тому, newbee2020 сказав:

комфорт поняття відносне. я дізнався, що батареї гаплик, після використання пилососу (хвилин 10 на незаведеному двигуні). після зарядки ще тиждень спокійно їздив містом, поки не змінив батарею. якби не той пилосос, хто зна скільки би ще проїздив, може і рік :) крім того випадку, жодного разу не дозаряджав, хоча поїздки короткі були весь час, по місту. це реальний досвід використання оригінальної батареї для ваг яка була на новому авто з заводу.

VAG, скоріше за все, використовує Varta\Bosch у якості оригінальних батарей.

Так, Varta\Bosch - одні з найкращих батарей у світі такого типу.
Думаю, саме VAG в цьому випадку не показник. Не вірю в легенди, що оригінальні комплектуючи працюють краще, ніж якісні aftermarket комплектуючи. Мова саме про якісні комплектуючи, а не як у разі VAG'а 30 видів одного й того ж самого, але за ціною від 100 до 1000.

Можемо взяти свинцево-кислотні батареї Panasonic на японських автомобілях для прикладу також.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

48 хвилин тому, newbee2020 сказав:


якщо автоакб розряджати малим струмом (наприклад для заживлення 9В медіа конвертеру та простенького роутеру)  не нижче 11.9В , а заряджати розумною зарядкою струмом не більше 0.1С - математика використання стає достатньо конкурентна. особливо якщо це не бош за 2500, а веста за 1500грн 60А . чекаю аргументів, чому це не так :)

 

Саме так й працює з новою батареєю.

Але, скажімо, це лише одне розряджання.

 

Спробуйте, виміряти те ж саме разів 200 - 300. Напишіть, що буде.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 минуту назад, Mr. D сказал:

Саме так й працює з новою батареєю.

Але, скажімо, це лише один цикл розряджання.

 

Спробуйте, виміряти те ж саме разів 200 - 300. Напишіть, що буде.

якщо один цикл це 2-3 доби роботи (а реально може більше, поки що не перевірив), то це 40 циклів за сезон блекаутів (120 днів). тобто 5 років роботи? неплохо неплохо.

  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 хвилин тому, newbee2020 сказав:

якщо один цикл це 2-3 доби роботи (а реально може більше, поки що не перевірив), то це 40 циклів за сезон блекаутів (120 днів). тобто 5 років роботи? неплохо неплохо.

Природа хімічних батарей зовсім не лінійна.

Руйнування електродів залежить від часу. Чим більше часу батарея розряджена, тим швидше електрод змінить свій стан та такий, коли батарея не буде генерувати заявлену кількість енергії.
У Вас є можливість розвіяти всі ці легенди провівши вимірювання кожного циклу, хоча б протягом одного року, а краще трьох років.
Зробіть таблицю й докажіть свої твердження.

 

Тільки це треба зробити академічно, завжди однаковий струм, контроль напруги заряджання й розряджання. )

Ми тоді порівняємо з іншими тестовими дослідженнями. )

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

28 минут назад, Mr. D сказал:

У Вас є можливість розвіяти всі ці легенди провівши вимірювання кожного циклу, хоча б протягом одного року, а краще трьох років.
Зробіть таблицю й докажіть свої твердження.

 

Тільки це треба зробити академічно, завжди однаковий струм, контроль напруги заряджання й розряджання. )

Ми тоді порівняємо з іншими тестовими дослідженнями.

Вот мой прошлогодний эксперемент :-) есши лень читать то 180 циклов ток около 0,05с за год потеря емкости 40% от шильдика

 

  • Лайк 1
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 година тому, mib сказав:

Вот мой прошлогодний эксперемент :-) есши лень читать то 180 циклов ток около 0,05с за год потеря емкости 40% от шильдика

 

Мені здається, далі навіть швидше буде втрата ємності. Вам би ще DoD порахувати. Невже 100%? )
Ви продовжуєте експеримент?

Але слід зазначити, що мова про достатньо низький струм, де з'являються конкуренти у якості NMC PowerBank'ів навіть за ціною.

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 минуты назад, Mr. D сказал:

Мені здається, далі навіть швидше буде втрата ємності.
Ви продовжуєте експеримент?

Нет, я перешел на lifepo4, свинец продал за 30% стоимости

Я там выводы свши написал, но если говорить про экономику то lifepo4 есши не ошибаюсь мне вышел в 8 раз дороже свинца, учитывая что свинец отработал год в довольно экстремальных условиях то lifepo4 должен отработать 8 лет для того что бы экономика сравнялась

Единственно тут есть одно но я lifepo заряжаю большим током со свинцом это невозможно

Так что вывод у меня спорный, ну точнее lifepo4 однозначно лучше но и деньги совсем другие

На нем у меня пока 30 полных циклов

 

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, normal сказал:

Так, на 50%DOD по графікам 400 циклів, а на 25%DOD не 600 циклів, а 1300

Якщо зарядка багатоступенева, то вона не вимкнулась, хтось казав треба ії залишати як мінімум на 8-10 годин. Потім ще на 12 годин акк залишаєте відпочивати і тоді вже заміряти напругу і визначати його стан

Не зарядка, я підключив його до бесперебійника

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

30 минут назад, mib сказал:

Нет, я перешел на lifepo4, свинец продал за 30% стоимости

Я там выводы свши написал, но если говорить про экономику то lifepo4 есши не ошибаюсь мне вышел в 8 раз дороже свинца, учитывая что свинец отработал год в довольно экстремальных условиях то lifepo4 должен отработать 8 лет для того что бы экономика сравнялась

Единственно тут есть одно но я lifepo заряжаю большим током со свинцом это невозможно

 

Надеюсь, что 8 лет в режиме блекаутов по 120 дней в году у нас не будет.

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Hitman1108 сказал:

Хтось можливо мав в користуванні акумулятори ritar і axioma gel? як вони в порівнянні з logicpower?

Только сегодня начал пользоваться Ритар. До этого были гелевые Лоджик Повер.

Подозреваю, что качество так себе так отключил свет на час, а аккумуляторы просели до 12.4 В.

Надо будет зарадить их отдельно каждый автомобильной зарядкой.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, Hitman1108 сказал:

Хтось можливо мав в користуванні акумулятори ritar і axioma gel? як вони в порівнянні з logicpower?

В Китаї зараз (після закриття кількох сотень екологічно самих гірших) працює кілька сотень фабрик. Вони постачають продукцію як самі напряму великим споживачам, так і для десятків тисяч дилерів по всьому світу, в тому числі і в Україну, для яких (безкоштовно) наносять на банки будь-яку шовкографію, виготовляють пакування, тощо. Тому докопатись саме до первинного виробництва то квест ще той. Дилер насмерть охороняє цю таємницю, а споживачу прямий доступ до виробництва не зовсім зручний, бо там пару-трійку батарейок не купити, та й логістику треба здебільшого самому організувати, а це непросто.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 хвилин тому, Vladdi сказав:

В Китаї зараз (після закриття кількох сотень екологічно самих гірших) працює кілька сотень фабрик. Вони постачають продукцію як самі напряму великим споживачам, так і для десятків тисяч дилерів по всьому світу, в тому числі і в Україну, для яких (безкоштовно) наносять на банки будь-яку шовкографію, виготовляють пакування, тощо. Тому докопатись саме до первинного виробництва то квест ще той. Дилер насмерть охороняє цю таємницю, а споживачу прямий доступ до виробництва не зовсім зручний, бо там пару-трійку батарейок не купити, та й логістику треба здебільшого самому організувати, а це непросто.

Деякий коротший шлях - це щось подібне aliexpress.com, де є навіть офіційні магазини деяких китайських компаній.

Інколи це дешевше, ніж через українського посередника.

Деякі ті ж самі пристрої можливо купити значно дешевше, ніж в Україні. Можливо, є деякі особливості з сервісом, але й не всі українські продавці такі, як "Дніпро-М", який в більшості випадків міняє все без проблем.

Мільйони інверторів посередньої якості в продажу на aliexpress.com. Звісно, з батареями все значно складніше. Важко перевірити якість товару швидко.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мені починає здаватися, що люди на цієму форумі взагалі не читають, а тільки пишуть якусь дурню, зовсім не в тему.

На 5 сторінок, жодного поста про питання з теми "AGM чи GEL для ДБЖ".

Наче з ChatGPT спілкуєшся.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

12 хвилин тому, AlexRengen сказав:

Мені починає здаватися, що люди на цієму форумі взагалі не читають, а тільки пишуть якусь дурню, зовсім не в тему.

На 5 сторінок, жодного поста про питання з теми "AGM чи GEL для ДБЖ".

Наче з ChatGPT спілкуєшся.

 

До речі, а чому Ви обрали саме Ritar?

Змінено користувачем Mr. D
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...