Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Монтаж інверторів Victron

Homeowner

Рекомендовані повідомлення

Знайшов відповідь на своє питання.

communityarchive.victronenergy.com/questions/224626/high-voltage-alarm-error-message-512.html

  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Мігруєм з китайського простого інвертора (в 2022 ставили) і гелевих на lifepo4 і victron quattro (вживане, випуск середина 2012 року, але все наче має працювати, принаймні прошивка нормально прошилась з мережі без батареї, зауважень немає). 

Китаєць на 2квт datouboss виглядає дуже малим на фоні того кватро 2.4квт. По вазі різниця раза в 3+.

image.thumb.png.492b800a88a7ba859731427bfcedefcb.png

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 годин тому, msgarry сказав:

Під кінець заряду- початку абсорбції почала спрацьовувати тривога за високою напругою. Це нормально і можна не звертати уваги? 

Залежить наскільки перевищується напруга. Якщо то до 0.2 В, то можна не паритись, а якщо більше, то вартує відкалібрувати напругу в бмс.

В мене майже всі заводські батареї плюються на високу напругу вкінці заряду, бо інвертор може трохи перевищувати макс. напругу заряду, яку йому говорить бмс.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 часа назад, volomoto сказал:

Залежить наскільки перевищується напруга. Якщо то до 0.2 В, то можна не паритись, а якщо більше, то вартує відкалібрувати напругу в бмс.

В мене майже всі заводські батареї плюються на високу напругу вкінці заряду, бо інвертор може трохи перевищувати макс. напругу заряду, яку йому говорить бмс.

Сьогодні після відключення світла вже заряджався без помилок.

За годину напруга впала з 56,2до 52,73 при навантаженні десь 200Вт. За 3 години батареї просіли  до 52,68 віддавши 13А. Бмска порахувала розряд до 97%.

Вчора при першому ціклі заряду від 52.2 до 100% батареї з'їли 11.8 кВт. Хз яка крива розряду у цих батарей. Я спочатку переймався через те що мені з нкону прислали вздуті батареї 23 року, але наче все норм, відбалансовуються до четвертого нуля. Спротив не міряв.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Попало в руки таке зарядне Victron Skylla 24/100A 2018 року випуску.
Є вбудований запобіжник mega 125A.
9 режимів під різні батареї (lifepo4 є) + кастом.
Приймає AC і DC на вході.
Комунікує з Venus GX через VE.Can, підключив, оновив прошивку віддалено через VRM. Мало б вміти обмежувати струм по DVCC.

Щось лячно пробувати зі своїми 230A банками :) 

З іншого боку до зими готовий, інвертор 40A і ця штука 100A, то за дві годинки теоретично можна акб зарядити.


image.thumb.png.7aee12b85785113c5a11bb89a6864054.png

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Блін, фігня якась. JK BMS (B2A8S20P) періодично відвалюється від Victron (EasySolar II GX) при заряді (пропадає із списку пристроїв). Схоже тільки при відносно високому струмі заряду (десь біля 30A), для 15A все ок. Потім через деякий час (десь 4-5 хв) з'являється знову.
Підключена через RS485-USB конвертор. Драйвер стоїть v1.4.20240928, firmware на BMS S11.26.
Думав може overvoltage по коміркам батареї - ні, до нього ще далеко.

Оця фігня по дропнутим пакетам мені не подобається:
 

victr1.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спробуйте штекер rj45 глибше засунути. В мене теж разок відпала- там чомусь штекер погано фіксується.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

59 хвилин тому, vitaliy17 сказав:

Блін, фігня якась. JK BMS (B2A8S20P) періодично відвалюється від Victron (EasySolar II GX) при заряді (пропадає із списку пристроїв). Схоже тільки при відносно високому струмі заряду (десь біля 30A), для 15A все ок. Потім через деякий час (десь 4-5 хв) з'являється знову.
Підключена через RS485-USB конвертор. Драйвер стоїть v1.4.20240928, firmware на BMS S11.26.
Думав може overvoltage по коміркам батареї - ні, до нього ще далеко.

Оця фігня по дропнутим пакетам мені не подобається:
 

victr1.png

В мене схожа вроді бмс, драйвер старіший, все ок.

 VE Can тут наче нідочого, воно ж  в usb включено. 

А сам отой rs485usb конкретно який.. може в ньому проблема.

Screenshot_2024-11-22-21-43-06-440_nl.victronenergy.jpg

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, vovarpd сказал:

В мене схожа вроді бмс, драйвер старіший, все ок.

 VE Can тут наче нідочого, воно ж  в usb включено. 

А сам отой rs485usb конкретно який.. може в ньому проблема.

 

"стандартна" комбінація з цих двох адаптерів + usb кабель
 

ad2.png

ad1.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Підкажіть де налаштовувати зарядку за нічним тарифом? Система Мультиплюс2 та сербо. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

7 годин тому, msgarry сказав:

Підкажіть де налаштовувати зарядку за нічним тарифом? Система Мультиплюс2 та сербо. 

Треба прошити ESS асистент (то саме складне бо робиться у VEConfigure, і там треба вибрати Grid стандарт, я ставив  Europe EN 2019). 
Далі появляється купа налаштувань в меню ESS. І там є Scheduled charge levels.

Якщо треба пріоритет батареї то можна бавитися з Grid Setpoint (ставити мале значення якщо треба пріоритет, або велике якщо недуже треба, в мене стоїть пріоритет і мінімально 30W тому поки немав іншого досвіду), Minimum SOC і т.п.
Детально все тут
www.victronenergy.com/live/ess:quick-installation-guide


image.thumb.png.43bab7c9f60651e20dfb6c0b5a43eb67.pngS nfvimage.thumb.png.87697179b28b139f32a3cc0458825700.png

Змінено користувачем vovarpd
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

20 годин тому, vitaliy17 сказав:

"стандартна" комбінація з цих двох адаптерів + usb кабель

Як на мене то варто оновити прошивку до останньої. 
Якщо не помогло то попробувати ті китайські адаптери поміняти на інші, мало лі проблема там (от сьогодні мав проблему з китайськими вимикачами один гріється, а інший добре працює і то з тих кращих.. краще б зразу купив оригінальні віктрони) .
Якщо не помогло то поміняти прошивку на таку як в мене бо в мене цієї проблеми з мультіплюсом нема.
Перевірити конектор в роз'ємі бмс, може нагрівається при вищих струмах і щось зле контачить.

Якщо не допомогло то більше варіантів немаю.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Поставили з електриком сьогодні дорогій родині інвертор Victron Multiplus 48/5000/70GX і батарею Pylontech US-5000-1C (розряд 100A).
Зразу й протестували бо відключили електрику ) 100-105A на розряд пробували (духовка + фен одночасно), батарея вже блимала попередженням.

Запобіжник Bussmann Eaton Class T 125A.
Кабель між інвертором і батареєю комунікаційний Victron Type A.
Перемикач DaierTek з алі. І от з ним була велика фігня. Зарядний струм 50A (перемикач типу на 200A :D ) а він нагрівся так що руку неможливо тримати. Замінив на інший точно такий же самий - і все ОК.  От і китайська якість.. І то ще з тих кращих, бо мав ще один схожий - то це зразу в сміття пішло, там навіть мідна пластина в 2 рази тонша. Наразі обмежив заряд до 20A, і буду купувати оригінальний Victron, та економія з китайським барахлом того не вартує. Одні нерви )

Кабелі пілонтеківські комплектні 4AWG ну як на мене малуваті, не гарячі, але трохи теплі на 100A
В ідеалі там треба дві такі батареї, але так сталося що клієнт то все тасував між об'єктами і в результаті там мала бути 10квт батарея а по факту є 5квт pylontech. Я попередив що то недобре і бажано б додати ще один pylontech згідно інструкції Victron,  бо інвертор хоч і має номінал 4к, але пік все ж 10к. Може вибивати батарея.

Ну а у всьому решта наче ОК працює.


image.thumb.png.98df4b8a2582ddc8ed825e7e2e9a43d7.png

Змінено користувачем vovarpd
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

15 годин тому, vovarpd сказав:

І там є Scheduled charge levels.

Якщо зручніше - то можна поставити українську мову - переклад там коректний/нормальний.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

17 хвилин тому, Undertone сказав:

Якщо зручніше - то можна поставити українську мову - переклад там коректний/нормальний.

Я пробував давніше, мені незручно по причині що англійською терміни загальноприйняті у всьому світі, легше щось шукати/задавати питання в англомовних групах чи документації )  Но але так, українську вони додали десь після початку війни, не так давно.  Діло звички.

image.thumb.png.586f2e77f62d7dc4e4313692220b5032.png

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

22 часа назад, vovarpd сказал:

Як на мене то варто оновити прошивку до останньої. 

Так а ви свою бмску прошивали чи вона з даною прошивкою прийшла?
Бо я в інеті прошивок до B2A8S20P не знайшов і народ пише що ця серія взагалі не перепрошивається.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, vitaliy17 сказав:

Так а ви свою бмску прошивали чи вона з даною прошивкою прийшла?

неправильно виразився. мав на увазі прошити нові драйвера або таку версію як в мене на скріні.

бмску не прошивав, навіть незнаю як )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Вітаю!

Друзі купили Victron Multiplus II 48V - 5000VA - 70A і аккум PYLONTECH US5000-1C 48В 4,8кВтч.

Як підключити фізично до мережі я розумію і можу без питань. Питання як налаштувати цю систему і потім експлуатувати її без геморою) Люди які будуть експлуатувати далекі до технічної частини) Та й друг 80% не дома (військовий). Допоможіть будьласка. Як правильно налаштувати систему? Чи потрібно додатково купувати Cerbo GX? Як правильно підключити аккум до інвертора. 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

43 хвилини тому, Volodja Shevchuk сказав:

Вітаю!

Друзі купили Victron Multiplus II 48V - 5000VA - 70A і аккум PYLONTECH US5000-1C 48В 4,8кВтч.

Як підключити фізично до мережі я розумію і можу без питань. Питання як налаштувати цю систему і потім експлуатувати її без геморою) Люди які будуть експлуатувати далекі до технічної частини) Та й друг 80% не дома (військовий). Допоможіть будьласка. Як правильно налаштувати систему? Чи потрібно додатково купувати Cerbo GX? Як правильно підключити аккум до інвертора. 

Недавно саме таку і монтував але з GX.
Всі нюанси описані отут
www.victronenergy.com/live/battery_compatibility:pylontech_phantom

Треба було купувати інвертор зразу з GX, так було б дешевше. У вашому випадку варто докупити GX модуль і кабель комунікація Victron Type-A (отой rj-45 що в комплекті  з pylontech він не годиться), необов'язково тратитися на cerbo gx, можна знайти значно дешевше беушний venus gx, буде нормально теж працювати. На GX поставити заглушку в один порт VE.CAN, інший порт налаштувати на 500kbps.

Можна обійтися і без GX модуля, але це реально незручно, так як все працює лише по напрузі, і щоб щось налаштувати треба мати адаптер MK2-USB або MK3-USB, небуде жодного віддаленого моніторингу і налаштувань. На наступному тижні напевно буду якраз таку систему монтувати на базі Multiplus 48/3000/35. Но думаю власник докупить GX модуль все ж таки.

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В мене також звичайний мультиплюс. Докупив сербо, вже тиждень працює. Але налаштувати інвертор досі не виходить. Інвертор постійно стоїть на абсорбції. Та нічний тариф так і не зміг підключити. Наче можна це все зробити з компа через вайфай, наче все вірно роблю, але щось не виходить.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

6 годин тому, msgarry сказав:

В мене також звичайний мультиплюс. Докупив сербо, вже тиждень працює. Але налаштувати інвертор досі не виходить. Інвертор постійно стоїть на абсорбції. Та нічний тариф так і не зміг підключити. Наче можна це все зробити з компа через вайфай, наче все вірно роблю, але щось не виходить.

Ess асистент активований?

В ess меню часом не включено keep battery charged?

Можете мене додати як юзера у vrm з правами read only, гляну.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

18 часов назад, vovarpd сказал:

Недавно саме таку і монтував але з GX.
Всі нюанси описані отут
www.victronenergy.com/live/battery_compatibility:pylontech_phantom

Треба було купувати інвертор зразу з GX, так було б дешевше. У вашому випадку варто докупити GX модуль і кабель комунікація Victron Type-A (отой rj-45 що в комплекті  з pylontech він не годиться), необов'язково тратитися на cerbo gx, можна знайти значно дешевше беушний venus gx, буде нормально теж працювати. На GX поставити заглушку в один порт VE.CAN, інший порт налаштувати на 500kbps.

Можна обійтися і без GX модуля, але це реально незручно, так як все працює лише по напрузі, і щоб щось налаштувати треба мати адаптер MK2-USB або MK3-USB, небуде жодного віддаленого моніторингу і налаштувань. На наступному тижні напевно буду якраз таку систему монтувати на базі Multiplus 48/3000/35. Но думаю власник докупить GX модуль все ж таки.

 

Не знайшов бу venus gx. Мабуть простіше замовити з європи www.nkon.nl/ru/victron-energy-cerbo-gx-controller.html  або www.nkon.nl/ru/victron-energy-bpp900450120-cerbo-s-gx-controller.html

 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 28.11.2024 в 03:19, vovarpd сказал:

Ess асистент активований?

 

Вже наче навчився як активовувати асистента. Лише не зрозумів де налаштовувати час вимкнення та ввімкнення. Можливо ще до цього не дійшов бо асистента не активовував через відсутність світла вночі. Воно то є але не багато часу. Зараз намагаюсь за ті кілька годин вночі нагріти будинок. Котел на повну, насоси переключив на роботу від інвертора, бо при відключенні світла ТЕНи на 21 кВт по інерції кип'ятять воду.

Заряд батареї прикрутив до 50 А (з мережі тягне десь 15А), бо автомат не витримає 13 квт на одній з фаз.

Зараз не розумію чому з абсорбції в плаваючий режим не переходить. Час абсорбції 1 година в настройках. Можливо бмска не дозволяє?

Змінено користувачем msgarry
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 години тому, msgarry сказав:

Вже наче навчився як активовувати асистента. Лише не зрозумів де налаштовувати час вимкнення та ввімкнення

вище я скріни скидав.. вкладка ESS, Scheduled Charge Levels. Час початку і тривалість. І так до 5 інтервалів якщо треба.

Якщо раптом треба відключити ці зарядки по розкладу, то це достатньо поміняти режим роботи на Keep Battery Charged, тоді постійно буде тримати заряжені батареї.
При переключенні на якийсь з режимів Optimized воно повернеться до тих налаштованих розкладів.

Я зараз наприклад теж відключив зарядку по розкладу бо світло часто вимикають, включив Keep Battery Charger.

image.thumb.png.1145de874a05866206b5abdf15d331df.png

Змінено користувачем vovarpd
  • Дякую 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Виник невеликий спір з електриком який переробляв щиток. 

Інвертор встановлено на вході в квартиру зразу після вхідного автомату в серверній металевій стійці (фото другий пост зверху).
На вхід AC-In підведено нуль фазу і землю.
Відповідно є 2 заземлені виходи AC-Out1 і AC-Out2 - на кожному стоїть ПЗВ тип А.

Підкажіть чи дуже необхідне ПЗВ перед інвертором?  Електрик аргументує що достатньо заземлення по AC-In. Ситуація трохи усугубляється ще й браком місця в щитку )

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...