Перейти до публікації
Пошук в
  • Додатково...
Шукати результати, які містять...
Шукати результати в...

Контроллер автомобільної аккумуляторної батареї

deonisys

Рекомендовані повідомлення

Планую використовувати автомобільний звичайний стартерний аккумулятор для резервного живлення. Хочу вирішити питання як контролювати напругу на ньому в верхніх та нижніх межах. Тобто щоб не було перезаряду, якщо аккумулятор має недоліки, та глибокого розряду. Логіка роботи приблизно така: увімкнути зарядку якщо напруга меньше 13.5 і вимкнути якщо більше 14 та вимнути споживання якщо напруг меньше 11.

Має хтось практичний досвід використання таких контроллерів? Розглядаю варінт використання сонячних контроллерів чи контроллерів по типу XH-M604 або просто якісний зарядний пристрій типу Bosh C7, який будет постійно підключений.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Як правило, кожен прилад займається своїм - зарядка слідкує за верхнім порогом а інвертор за нижнім чи обома. З чим саме і як ви то хочете використовувати ми маємо вгадувати? Та і толку в цьому, адже АКБ всеодно буде розхідником.

  • Лайк 4
  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

4 години тому, porterlv сказав:

Як правило, кожен прилад займається своїм - зарядка слідкує за верхнім порогом а інвертор за нижнім чи обома. З чим саме і як ви то хочете використовувати ми маємо вгадувати? Та і толку в цьому, адже АКБ всеодно буде розхідником.

А що вгадувати? І при чому тут інвертор? Є навантаження на аккумулятор і зарядка. Питанния в тому як контролювати напругу і які практичні рішення існують

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

А, ну ок... Відповідаю на поставлене питання - напругу контролюйте вольтметром. :)

Одним з варіантів решення є "Вольтметр ЭВ0202"

Які питання - такі і відповіді... Що є навантаженням і які струми ви так і не вказали :(

  • Дізлайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Невідомо де та батарея стоїть, і що з неї живиться.
Якщо є інвертор, то найкраще брати такий інвертор який вміє відсікати по нижньому порогу і ця величина програмується (наприклад відносно дешева серія від віктрона phoenix + bt smart dongle.). 
Верхній поріг відсікає зарядка, де напруга теж налаштовується, як і максимальна тривалість заряду (на випадок поломаної батареї коли цільова напруга не може бути досягнута), наприклад victron blue smart.
Якщо інвертора нема, а є якась суто DC нагрузка то можна взяти victron battery protect і з телефона через той же smart dongle налаштувати поріг. Або зразу брати вбудований смарт просто він дорожче.

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Ага, купити Bosh C7 за 3500 і victron battery protect за 4000, щоб захистити:

11 годин тому, deonisys сказав:

звичайний стартерний аккумулятор ... має недоліки, та глибокого розряду

Не заважайте людині економить гроші... Бо купити саме дешеве автозарядне за 1000грн якась релігія не дозволяє...

Змінено користувачем normal
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 01.10.2023 в 10:01, deonisys сказал:

Тобто щоб не було перезаряду, якщо аккумулятор має недоліки, та глибокого розряду

перезаряд не допустит Ваше умное заряядное устройство с алиекспресс 

а глубокий разряд -сами смотрите по вольтметру,

например можно автомобильной зарядкой с вольтметром контролировать напряжение

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

16 годин тому, normal сказав:

Ага, купити Bosh C7 за 3500 і victron battery protect за 4000, щоб захистити:

про бюджет не було ні слова, питання було про рішення :)

Але якщо там інвертор (про це не згадали, хто зна), то той battery protect і так згорить, він не для того. 
Я б поміняв інвертор на такий що вміє по низькій напрузі відсікати, власне зараз тим в себе і займаюсь, пошуком заміни. 
Доречі віктронівські вміють, і простенькі ват на 200 (ну якраз для котла і стартерної батареї), не так вже й прям космос дорогі. Тисячі 4 на олх. Вживані можливо ще дешевші.
Для налаштувань треба буде блютуз адаптер, але напевно десь його можна в Києві занедорого позичити.У Львові в мене є, кому дуже треба, то можна під'їхати налаштуєм )

Зато надійно і батарея захищена.


 

Змінено користувачем vovarpd
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, vovarpd сказал:

власне зараз тим в себе і займаюсь, пошуком заміни. 
Доречі віктронівські вміють

на алиекспресс вроде бы как есть пищалка дешевая, которая сигнализирует , когда напряжение падает ниже 12 в

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

59 минут назад, igorrius сказал:

на алиекспресс вроде бы как есть пищалка дешевая, которая сигнализирует , когда напряжение падает ниже 12 в

www.aliexpress.com/item/1005002813871464.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.444.39321802mExiXm

  • Лайк 3
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Нагрузка не инвертор, хотя возможно он так же будет, 5-10 А. Акум планирую 190 Ач.
Попробую такие релюшки www.aliexpress.com/item/1005002983659812.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.3a651802iX1lTM

Есть ли смысл брать дорогое зарядное? В планах его поставить и не отключать, пусть себе заряжает. Могут быть с этим проблемы в плане безопасности? Воспламенение, взрыв акума или прочие инциденты? 

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Для 190Аг потрібне зарядне 20А (а не Bosh C7) і вони призначені для постійного підзаряду, а ось що ви там з алі самі напідключаєте невідомо...

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 годину тому, normal сказав:

Для 190Аг потрібне зарядне 20А (а не Bosh C7) і вони призначені для постійного підзаряду, а ось що ви там з алі самі напідключаєте невідомо...

Это понятно, вопрос можно ли его подключить к аккумулятору и так оставить условно на год

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Звісно можна, ДБЖ так і працюють, але я вимикаю коли є стабільна мережа, бо: гудить вентилятор, зарядне споживає енергію, зношується ресурс самого зарядного і аккума (наче як краще підзаряджати раз на місяць, ніж постійно тримати у режимі підзаряду, наче...)

Змінено користувачем normal
  • Лайк 2
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Спасибо, а так называемый ток холостого хода есть на всех зарядных или это только для инверторов? То есть когда сеть отключена само зарядное будет разряжать аккумулятор?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

То більше для інверторів, в мего ДБЖ холостий 3.7А, а тільки що поміряв у зарядному Pulso BC-10638 всього 0.04А, бо він показує ступінь зарядки акка і лампочки світяться

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 часов назад, deonisys сказал:

www.aliexpress.com/item/1005002983659812.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.3a651802iX1lTM

это на сколько они ампер ?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

14 часов назад, deonisys сказал:

Есть ли смысл брать дорогое зарядное? В планах его поставить и не отключать

у меня зарядное p25 htrc  с алиекспресс, 20 ампер выдает максимум, на среднем режиме мощности- 15 ампер.

когда переходит в режим сохранения- вентилятор выключен , не шумит. зато в режиме зарядки шумит не хило.

я брал за тыщу с чем то, вроде бы не дорого 

Змінено користувачем igorrius
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

1 час назад, deonisys сказал:

Спасибо, а так называемый ток холостого хода есть на всех зарядных или это только для инверторов? То есть когда сеть отключена само зарядное будет разряжать аккумулятор?

будет поддерживать его напряжением примерно 13,2 в

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

8 годин тому, igorrius сказав:

у меня зарядное p25 htrc

Можно его воткнуть в розетку и акум, и забыть про него?

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

2 часа назад, deonisys сказал:

Можно его воткнуть в розетку и акум, и забыть про него?

можно .

но лично я раз в месяц заряжаю его до полной зарядки , потом отключаю , не держу аккум на поддерживающем напряжении .

Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

В 02.10.2023 в 15:54, Enot123h сказал:

www.aliexpress.com/item/1005002813871464.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.444.39321802mExiXm

там написано, что сигнализация при 10,4 Вольта срабатывает. Чтото совсем низкое напряженние

Аккумулятор 12 В: когда аккумулятор чрезмерно разряжен (напряжение аккумулятора ниже 10,4 В или около того), загорается красный индикатор и раздается звуковой сигнал, подавая акустооптический сигнал тревоги, чтобы обеспечить контроль состояния разряда аккумулятора. , чтобы предотвратить чрезмерную разрядку аккумулятора и его повреждение;

Змінено користувачем Dendnepr
  • Лайк 1
Посилання на коментар
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть у нього для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!

Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.

Увійти зараз
×
×
  • Створити...